ბენჟამინ პავარს ბარსელონაში გადმოსვლა სურს

ბენჟამინ პავარს ბარსელონაში გადმოსვლა სურს

თითქმის გადაწყვეტილია, რომ ბენჟამინ პავარი "ბაიერნთან" კონტრაქტს არ გაახანგრძლივებს და გერმანელთა რიგებს დატოვებს.

ცოტა ხნის წინ ფრანგმა თავად განაცხადა, რომ ძალების მოსინჯვა სხვა ქვეყანაში უნდა. Sport-ის ინფორმაციით, პავარს "ბარსელონაში" გადმოსვლა სურს, კატალონიური კლუბი კი, რომელიც მარჯვენა მცველს ეძებს, მის ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე შეძენას განიხილავს. 

ალტერნატიული ვარიანტები დიოგუ დალო ("მანჩესტერ იუნაიტედი") და ხუან ფოიტი ("ვილიარეალი") არიან.

რაც შეეხება სერჟინიო დესტს - "ბარსას" ამერიკელის დაბრუნება არ სურს და აპირებს, ის გაყიდოს. 22 წლის ფეხბურთელი ამჟამად "მილანში" იჯარით ასპარეზობს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 13 ნოემბერი 2022 23:04
    2
    ძალას და ენერგიას შემატებს გუნდს, რა თქმა უნდა სასაგებლოა ამისი ტრანსფერი
    P.S. იყო მომენტი,როცა მინდოდა, რომ ფეხი ჩაქუჩით მომემტვრია, ზედ ტერფის ზედა ნაწილში რომ ჩამერტყა მთელი ძალით
    გულშემატკივარი [?]
    #11 13 ნოემბერი 2022 22:55
    1
    Arnau martinesi ,pedro poro an gasto…es vandersoni ufro shentevia vudre mcveli,,da dacvashu bevri fanjara iqneba amitomac…an bolo bolo la masiashi maxon vinme davijero erti kargi baldes nairi bichi ar moidzebne markvena mcvelis poziciaze? Es daloo da eg egeti fexbutelebi gind semedo da gind desti gvyavda..pavaric kargi variantia..mokled am centralur mcvelebze chalichs jobia markvena mcjveli naxon..alba kide datovon baldes shemxvlelad
    ფანი [?]
    #10 13 ნოემბერი 2022 20:51
    6
    მოვიდეს ძაან კლასნია დესტებს შმესტებს სემედუებს და შემედუებს 1000ჯერ ჯობია თან ლევანასაც მაგრად გაუსწორდება
    p.s ისე ამის გოლი არგენტინის კარში მსოფლიო ჩემპიონატზე არასდროს დამავიწყდება რა დააბრზიალა ტიპმა
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    Culé [?]
    #9 13 ნოემბერი 2022 19:23
    1
    Barca for life,
    გუსტოს ფანი ვარ მე პირადად, მარა რამდენად რეალურია მისი ტრანსფერის გაჩარხვა იმის გათვალისწინებით რო ალემანამ უფასოებს მივაწვებითო არ ვიცი.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 13 ნოემბერი 2022 19:08
    2
    არანაირი დალო და პავარები არ გაგვაძლიერებენ, ვინმე ახალგაზრდა, ჯანიანი, არაუხოს მსგავსია საჭირო, ოღონდ ნაკლებად ტრავმიანი და მივაშავოთ თუნდაც 60ს ზევით, აგერ პიკემაც შემოგვწირა, ანუ რა აზრი აქვს ყოველ წელს 15-20ის გადაყრას რო ეგრე აარტყა 100მ-ს 5 წელში და თან უფულბექოდ დარჩე, მაშინ როცა სჯობს ახლა გაიჭირვო მარა ზატო 10-15 წელი უმაგრესი ტიპი გედგეს ამ პოზიციაზე.
    ჩემი სიმპათიები გუსტოს, ვანდერსონსა და ტეო ერნანდესს (თუ ეს მოვიყვანეთ მაშინ ბალდეს მარჯვნივ გადავწევთ).
    ხოლო ვინმე ზემოთხსენებულების მსგავსი თუ მოვიყვანეთ, მაშინ საერთოდ ხელს ჩავიქნევ ამათ სატრანსფერო პოლიტიკაზე, ანუ პატარა გუნდებთან ლა ლიგასა და კოპაზე კიდე გამოჩნდებიან, მარა დიდ გუნდებთან თუ ჩაისვარეს და სხვაობა ვერ შექმნეს, მაშინ ველოდოთ კიდე რამდენიმე საუკუნე უჩლს და ევროპა ლიგაზე თამაშსაც შევეჩვეოდით ბარემ.
    Culé [?]
    #7 13 ნოემბერი 2022 18:24
    2
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: NEYBarca
    2024 წლამდე აქვს კონტრაქტი და უფასოდ როგორ გავიოფორმებთ 2023-ში? 23-ში დალოს უმთავრდება და ამაში 15-20 მილიონს თუ გადაიხდიან, ორი კარგი მარჯვენა მცველი გვეყოლება და კონკურენციას გაუწევენ ძირითადისთვის.

    და დალო ფიქრობ, რომ კარგი მცველია?!
    რავიცი, დიდად არ მოვიხიბლე

    დაცვაში კარგია, შეტევაში დიდი არაფერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 ნოემბერი 2022 17:49
    1
    ციტატა: NEYBarca
    2024 წლამდე აქვს კონტრაქტი და უფასოდ როგორ გავიოფორმებთ 2023-ში? 23-ში დალოს უმთავრდება და ამაში 15-20 მილიონს თუ გადაიხდიან, ორი კარგი მარჯვენა მცველი გვეყოლება და კონკურენციას გაუწევენ ძირითადისთვის.

    და დალო ფიქრობ, რომ კარგი მცველია?!
    რავიცი, დიდად არ მოვიხიბლე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 13 ნოემბერი 2022 17:27
    4
    კაით რა რაის პავარი, მაზრაუი როგორ ვერ დავითრიეთ ისე რა😒, ამ რტაპზე კუნდე და ბალდე არიან კარგები ფლანგზე მაგრამ როდემდე უნდა გავაგრძელოთ ეგრე?
    Culé [?]
    #4 13 ნოემბერი 2022 17:10
    4
    2024 წლამდე აქვს კონტრაქტი და უფასოდ როგორ გავიოფორმებთ 2023-ში? 23-ში დალოს უმთავრდება და ამაში 15-20 მილიონს თუ გადაიხდიან, ორი კარგი მარჯვენა მცველი გვეყოლება და კონკურენციას გაუწევენ ძირითადისთვის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 13 ნოემბერი 2022 16:52
    4
    არა რა უდისცილინო ფეხბურთელები ვის ჭირდება
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 13 ნოემბერი 2022 16:39
    3
    ბაიერნში გახედნილი კაცი ძალიან წაგვადგება, თუ მართლა ტრამვიანობა არ უყვარს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 13 ნოემბერი 2022 15:45
    5
    ინვალიდია ეს ჩემისა.ისე ბალდე მარჯვენა ფლანგზეც დაფრინავს,რა ბიჭი გვყაავს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid