ჟიულ კუნდე და უსმან დემბელე მსოფლიო ჩემპიონატზე ითამაშებენ

ჟიულ კუნდე და უსმან დემბელე მსოფლიო ჩემპიონატზე ითამაშებენ

ცოტა ხნის წინ დიდიე დეშამმა საფრანგეთის ნაკრების სამუნდიალო განაცხადი დაასახელა, რომელშიც "ბარსელონადან" ჟიულ კუნდე და უსმან დემბელე მოხვდნენ.

ფრანგების გარდა, ვიცით, რომ "ბარსელონელთაგან" მსოფლიო ჩემპიონატზე რაფინია (ბრაზილია) და ანდრეას კრისტენსენი (დანია) ითამაშებენ, სხვა ნაკრებების განაცხადებს კი ჯერ კიდევ ველით.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 10 ნოემბერი 2022 11:48
    0
    მეგობრებო სად შემილია ვნახო ყველა ნაკრების განაცხადები მსოფლიოსთვის სანდო წყარო თუ იცით ჩამიგდეთ, მადლობა წინასწარ 🙏❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 10 ნოემბერი 2022 11:44
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    იმედია საფრანგეთიც და ურუგვაიც ჯგუფში ჩარჩება და კუნდე-არაუხო უვნებლები დაგვიბრუნდებიან, ესპანეთის და ჰოლანდიის ჩარჩენაც მაწყობს😂, მაინც არ ვბალენშიკობ დიდად ამ მუნდიალზე არცერთს არგენტინის გარდა

    მშვენიერია, ზუსტად ასე ვფიქრობ მეც.
    Culé [?]
    #6 10 ნოემბერი 2022 10:16
    1
    ნახევარდაცვა არ ჰყავს გუნდს მარა დაცვა და შეტევა მაინც ძალიან ძლიერია. ფავორიტი აღარაა საფრანგეთი მარა სამეულში მაინც შედის ჩემი აზრით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 10 ნოემბერი 2022 04:02
    2
    იმედია ბავარიის ტრიოს დააყენებს და ლუკასს გვერდით თავის ძმას დაუყენებს;
    მერე ტეო თავისი ხისტი ხასიათის გამო წითელს მიიღებს და ფრანგები ჯგუფში ჩარჩებიან barca-6
    Culé [?]
    #4 10 ნოემბერი 2022 02:24
    0
    ციტატა: Albicelecte
    დეშამისა რომ ვიცი ამათ სკამს ახეხინებს და კარგად დასვენებულებს, არაბეთის მცხუნვარე მზით გარუჯულებს smiley smiley smiley დააბრუნებს უკან, 1/8 ფინალის ან სულაც ჯგუფური ტურნირის შემდეგ smiley

    კუნდე საფრანგეთის ძირითადია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 10 ნოემბერი 2022 00:38
    8
    იმედია საფრანგეთიც და ურუგვაიც ჯგუფში ჩარჩება და კუნდე-არაუხო უვნებლები დაგვიბრუნდებიან, ესპანეთის და ჰოლანდიის ჩარჩენაც მაწყობს😂, მაინც არ ვბალენშიკობ დიდად ამ მუნდიალზე არცერთს არგენტინის გარდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 10 ნოემბერი 2022 00:35
    1
    დეშამისა რომ ვიცი ამათ სკამს ახეხინებს და კარგად დასვენებულებს, არაბეთის მცხუნვარე მზით გარუჯულებს smiley smiley smiley დააბრუნებს უკან, 1/8 ფინალის ან სულაც ჯგუფური ტურნირის შემდეგ smiley
    Culé [?]
    #1 10 ნოემბერი 2022 00:25
    6
    ნახევარდაცვააა smile smile smile ჯგუფში არ ჩარჩნენ ესენი smile smile მგონია რომ ძაან ჩაისვრის საფრანგეთი.
    მესის მოგება გაასწორებს თუ არადა მაშინ ესპანეთი.