რობერტ ლევანდოვსკი 3-მატჩიანი დისკვალიფიკაციით დაისჯება | COPE

რობერტ ლევანდოვსკი 3-მატჩიანი დისკვალიფიკაციით დაისჯება | COPE

"ოსასუნასთან" მატჩის 31-ე წუთზე რობერტ ლევანდოვსკიმ უხეშობისთვის წითელი ბარათი მიიღო, რაც დიდი ალბათობით ძვირად დაუჯდება.

COPE-ს ინფორმაციით, მოედნიდან გასვლისას მსაჯის მიმართ შეურაცხმყოფელი ჟესტის გამო პოლონელი 3-მატჩიანი დისკვალიფიკაციით დაისჯება. 

"ბარსელონას" მომდევნო სამი შეხვედრა მსოფლიო ჩემპიონატის შემდეგ რთულ მეტოქეებთან ელის: კატალონიური კლუბი შინ "ესპანიოლს", სტუმრად კი მადრიდის "ატლეტიკოსა" და "რეალ ბეტისს" დაუპირისპირდება.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 9 ნოემბერი 2022 15:11
    2
    ციტატა: shu1987
    მსოფლიო ჩემპიონატი არ უნდა ჩაეკვეხებინათ, ძაან ბევრი ფეხბურთელი ცდილობს თავი შეინახოს და ლევანა ვფიქრობ ერთ-ერთი მათქანია. აბა რა წითელი უნდოდა მერე კიდე დისკვალიფიკაცია გვაკლია სრული ბედნიერებისთვის..

    ეს ბოლო მატჩი იყო მუნდიალამდე, შესანახი აღარ ჰქონდა უკვე თავი;
    პერესი-ტებასი-რუბიალესის "ტროიკის" ამბავია
    დერბის, ატლესთან და ბეტისთან გამოატოვებინებენ; სხვა ვერაფერი მოიფიქრეს უკეთესი rage
    Culé [?]
    #12 9 ნოემბერი 2022 14:37
    4
    ნუ კიდე ვინმეს ეჭვი ეპარება რომ ამ გუნდს ცუდად ერჩიან? 😂
    წევრი [?]
    #11 9 ნოემბერი 2022 14:23
    5
    სრული პიზდეცი ხდება ლალიგაში. ესეთი მგონი ფრანკოს დროს არ მომხდარა. რაარი ეს ყველა მხრიდან ურტყამენ ბარსას ეს არასწორები
    [?]
    #10 9 ნოემბერი 2022 14:11
    4
    3 თამაშით? რატო 5 არა? ბერდები ფლორო ბერდები 😁 წავიდა მარაზმი. ტიპებს ჟირონასთან არ შეხვდათ მარტო ძმა მსაჯი და ლამის სტრასბურგში იჩივლონ, ამათთვის რო ის პენალტები არ დაედოთ რაც ჩვენთან ქნეს პერესი ქილერებს დაიქირავებდა ალბათ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 9 ნოემბერი 2022 11:46
    2
    COPE-ს ინფორმაციით, მოედნიდან გასვლისას მსაჯის მიმართ შეურაცხმყოფელი ჟესტის გამო პოლონელი 3-მატჩიანი დისკვალიფიკაციით დაისჯება.
    და რა ჟესტი იყო ასეთი? ცხვირზე ხელის მიდება.
    ფანი [?]
    #8 9 ნოემბერი 2022 11:42
    7
    სპეციალურად დასაჯეს 3 მატჩიანით , რომ თამაშები ვერ მოვიგოთ და რეალი გადავიდეს პირველზე.
    წევრი [?]
    #7 9 ნოემბერი 2022 11:30
    1
    ესპანიოლი დერბია და რასაკვირველია რთული თამაშია, ატლეტიკო წელს ვერაა დიდად ხოდზე მაგრამ მაინც ძალაა, ბეტისი ოთხეულისთვის იბრძვის და თან კარგი გუნდიცაა, მითუმეტეს ბარსასთან და რეალთან ყველა დიდი მოტივაციით თამაშობს, ხოდა ამ დროს დისკვალიფიკაცია გვინდა?! გვღუპავ ლევანა?!
    Culé [?]
    #6 9 ნოემბერი 2022 08:04
    4
    მსოფლიო ჩემპიონატი არ უნდა ჩაეკვეხებინათ, ძაან ბევრი ფეხბურთელი ცდილობს თავი შეინახოს და ლევანა ვფიქრობ ერთ-ერთი მათქანია. აბა რა წითელი უნდოდა მერე კიდე დისკვალიფიკაცია გვაკლია სრული ბედნიერებისთვის..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 9 ნოემბერი 2022 05:14
    4
    ახვარი მანსანო;
    დერბი, ატლე და ბეტისი, რომელიც გამართული და კარგად შეკრული გუნდია...
    კაი, ესპანიოლის ამოტენვა რთული არაა;
    ატლე დაშლილია, ბევრი ფეხბურთელი ჰყავს მუნდიალზე და გადამწვარები დაბრუნდებიან (თავი რომ დაიმშვიდო კაცმა)
    ბეტისი კიდევ მაინც ბეტისია
    ანსუ დასვენებული იქნება, ფერანი და დემბელე კიდევ ნაკრებში სკამნახეხი დაბრუნდებიან და გადაღლილები არ უნდა იყვნენ
    იმედია ბრაზილია 1/4 ფინალს არ გასცდება, რომ არც რაფინია იყოს გადამწვარი
    ესპანეთს 1/8 გამოვარდნაა ყველაზე ოპტიმალური რა;
    ბუსი,ალბა,გავი,პედრი,ფერანი.. ეს ხალხი რომ არ გადაიწვას... ბალდეს არ წაიყვანს სავარაუდოდ
    ამის გამო არ მაგინოთ, ჩემს სახელს მიაქციეთ ყურადღება, ხანდახან ვგულშემატკივრობ ხოლმე ფურიასაც
    ფანი [?]
    #4 9 ნოემბერი 2022 03:51
    4
    არაუშავს, წინა წელსაც არ გვყავდა ლევანა და ფაქტობრივად ამ დედის წიოკ თამაშშიც, მაგრამ 3ვეს გადავუარეთ ჩავიბოლებით, ამიტომ ეგ არაფერი, იმედია ამ პერიოდს თავადაც გამოიყენებს ცოტა აზრზე მოსასვლელად, ხოლო ზამთრის სატრანსფეროზე თუ კარგად გავძლიერდით და დაცვის ხაზი დაგვიბრუნდა, მაშინ ლევანას არარსებობასაც ვერ ვიგრძნობთ.
    წელს მაგ სამიდან ვარსკვლავებს მაინც ვერცერთი ვერ წყვეტს და წესით უნდა მოვიგოთ.
    ფანი [?]
    #3 9 ნოემბერი 2022 03:47
    6
    ახლა ისე არიან ჩვენზე გამწარებული უფრო მეტით არ გამოატოვებინონ დანარჩენს ვინ ჩივის
    Culé [?]
    #2 9 ნოემბერი 2022 03:40
    3
    ხო არ აჟუილებთ ამათ რა სამმატჩიანი მაგ მსაჯს ეკუთვნოდა პიკესგანაც და ამისგანაც, დამსახურებულად მიიღო ეს შეურაცხმყოფელი ჟესტიც და საქმის გარჩევაც პიკესგან.ასე რომ გადამეტებული სასჯელია.თავს რომ იბრმავებს ბარსელონას წინააღმდეგ და ჯინაზე.მარა მაინც ვერ გამოიღო შედეგი მისმა ქმედებამ საბედნიეროდ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 9 ნოემბერი 2022 03:38
    4
    კაი რა #იგ ხოარააქვთ ამათ? იმენა ბარემ მთელი სეზონი გააგდეთ რომ ბარსამ ლა ლიგა არ დადოს, ეს რა ჯანდაბაა🤬🤬, კი წითელი იყო მაგრამ არასპორტული ხო არ იყო არა, შეჯახება იყო და 3 თამაშიანი რაამბავია, თან პირდაპირ წითელი კიარა ყვითელი მისცა მსაჯმა, #იგააქვთ ამ ესპანეთში, ჯერ რა გოლიბჩაუთვალეს ოსასუნას როცა აშკარად ჯარიმა იყო ალონსოზე, მერე ლევანა პირველ ყვითეკს არ იმსახურებდა, რავიცი პიკე გააგდეს რომ არ შემოსულიყო და თავით არ გაეტანა😄 გამოიღოს მადრიდისტა მსაჯობამ, მაინც ხომ მოვიგეთ