ბარსელონა ალექს ბალდეს კონტრაქტის გახანგრძლივებაზე მუშაობს

ბარსელონა ალექს ბალდეს კონტრაქტის გახანგრძლივებაზე მუშაობს

"ბარსელონა" ალეხანდრო ბალდეს კონტრაქტის გახანგრძლივებაზე მუშაობს და მის აგენტ ჟორჟე მენდეშთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს. 

Sport-ის ინფორმაციით, ახალგაზრდა ფეხბურთელთან ახალი ხელშეკრულების გაფორმება დიდი პრობლემა არ იქნება და, შესაძლოა, მას კონტრაქტი 2027 წლამდე გაუხანგრძლივონ. ეს ასევე ნიშნავს, რომ ალექსს პირველ გუნდში დაარეგისტრირებენ.

ბალდე ნამდვილად შესანიშნავ პერიოდს ატარებს - მან სასტარტო შემადგენლობიდან არა მხოლოდ ჟორდი ალბა, არამედ, მარჯვენა მცველი ექტორ ბელერინიც კი ამოაგდო და ორივე პოზიციაზე ჩავის პირველი არჩევანია.

19 წლის მარცხენა მცველს კატალონიურ კლუბთან ამჟამინდელი კონტრაქტი კიდევ 2 სეზონით აკავშირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 7 ნოემბერი 2022 13:12
    0
    ციტატა: Kaifarik02
    სასტავ რას ფიქრობთ დაბრუნდება მესსი? და თუ დაბრუნდა კაპიტანი და 10 ნომრიანი მაისური ისევ გადაეცემა თუ?

    ეგ ჯერ დარწმუნებით თვითონაც არ იცის. მსოფლიოს მერე გამოჩნდება.
    Culé [?]
    #7 7 ნოემბერი 2022 12:56
    0
    ციტატა: Kaifarik02
    სასტავ რას ფიქრობთ დაბრუნდება მესსი? და თუ დაბრუნდა კაპიტანი და 10 ნომრიანი მაისური ისევ გადაეცემა თუ?

    აი არვიცი რა.მესის დაბრუნება ძალიან მინდა,მაგრამ ხო არ ჯობია სილვა მოიყვანონ.მესის სკამზე ვერ დასვავ და უნდა გვათრიოს ზურგით ისევ,მაგრამ თან მინდა დაბრუნდეს აი ძაან რთულია...
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #6 7 ნოემბერი 2022 12:27
    2
    ციტატა: Moriba
    ციტატა: Kaifarik02
    სასტავ რას ფიქრობთ დაბრუნდება მესსი? და თუ დაბრუნდა კაპიტანი და 10 ნომრიანი მაისური ისევ გადაეცემა თუ?

    არ ვიცი მუნდიალზეც არის დამოკიდებული მაგრამ არამგონია რომ დაბრუნდეს ჩემი აზრით პესეჟესთანაც არ მინდა რომ გაახანგრძლივოს კონტრაქტი და სხვაგან წავიდეს სიტიში მოსინჯოს მაგრამ იქ აზრი არაააქ არიყიდის გვარდი იმიტო ეგეთი ტიპის კდბ ყავს და არ გააფუჭებს გვარდი თორე ჰალანდს იმდენ ასისტს გაუკეთებდა რორავიცი რაც შეეხება ფატიზე ალბათ თვითონ ლეო არ წაართმევს 10ნომერს ან 19 ჩაიცმევს ან 30

    არ დაბრუნდება და არც უნდა დაბრუმდეს წესით, მესის გარეშე თამაში დავიწყეთ და ჯობია ასე გაგრძელდეს, რომ დაბრუნდეს მალე ისევ უნდა წავიდეს ისევ თავიდან უნდა დავიწყოთ მის გარეშე თამაში, იმედია წელს მსოფლიოს, ლიგა 1 და ჩემპიონთა ლიგას მოიგებს და მერვე ოქროს ბურთიც დარჩება.
    ფანი [?]
    #5 7 ნოემბერი 2022 10:39
    0
    ციტატა: Kaifarik02
    სასტავ რას ფიქრობთ დაბრუნდება მესსი? და თუ დაბრუნდა კაპიტანი და 10 ნომრიანი მაისური ისევ გადაეცემა თუ?

    არ ვიცი მუნდიალზეც არის დამოკიდებული მაგრამ არამგონია რომ დაბრუნდეს ჩემი აზრით პესეჟესთანაც არ მინდა რომ გაახანგრძლივოს კონტრაქტი და სხვაგან წავიდეს სიტიში მოსინჯოს მაგრამ იქ აზრი არაააქ არიყიდის გვარდი იმიტო ეგეთი ტიპის კდბ ყავს და არ გააფუჭებს გვარდი თორე ჰალანდს იმდენ ასისტს გაუკეთებდა რორავიცი რაც შეეხება ფატიზე ალბათ თვითონ ლეო არ წაართმევს 10ნომერს ან 19 ჩაიცმევს ან 30
    ფანი [?]
    #4 7 ნოემბერი 2022 09:30
    0
    სასტავ რას ფიქრობთ დაბრუნდება მესსი? და თუ დაბრუნდა კაპიტანი და 10 ნომრიანი მაისური ისევ გადაეცემა თუ?
    ფანი [?]
    #3 7 ნოემბერი 2022 00:37
    3
    ბურთის ამოტანა აქ სასწაული რაღაც. დრიბლინგიც კარგი აქვს ტექნიკაც პლიუს ფიზიკას თუმოხოდავს ვაფშე ცხოველი გაიჩითება
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 7 ნოემბერი 2022 00:21
    4
    ძალიან კარგი ბიჭია. კოჭებში ეტყობა რო დადებს დონეს თუ სწორად განვითარდება.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 7 ნოემბერი 2022 00:07
    3
    19 წლისაა და გუნდში საუკეთესო მარცხენა მცველია და საუკეთესო მარჯვენა მცველიც😂, მაგარი ბიჭია და ცოტა კიდე რომ განვითარდება ალბას საერთოდ დაგვავიწყებს