ჟიულ კუნდე კლასიკოში ითამაშებს | Sport

ჟიულ კუნდე კლასიკოში ითამაშებს | Sport

  • თამაშის დრო: კვირა, 16 ოქტომბერი, 18:15

ლა ლიგის მომდევნო ტურში "ელ კლასიკო" გვაქვს. ტურის ცენტრალურ მატჩში "ბარსელონა" "რეალ მადრიდს" სტუმრად დაუპირისპირდება.

Sport "რეალ მადრიდთან" თამაშის წინ სასიხარულო ინფორმაციას ავრცელებს - ჟიულ კუნდე "კლასიკოსთვის" დაბრუნდება. კატალონიური წყაროს ცნობით, "ბლაუგრანას" ცენტრალური მცველი "სამეფო კლუბთან" შეხვედრისთვის სრულად გამოჯანმრთელებას მოასწრებს. ფრანგი უკანახაზელი 100%-ით ჯანმრთელი იქნება და დაცვის მარჯვენა ფლანგზე ითამაშებს.

კუნდემ ტრავმა 22 სექტემბერს ნაკრებში ყოფნისას ავსტრიასთან მატჩში მიიღო, რის გამოც ის "ბარსელონას" "მალიორკასთან", "ინტერთან" და "სელტასთან" გამართულ თამაშებში ვერ დაეხმარა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 12 ოქტომბერი 2022 00:36
    2
    ძლივს რაღაცა კარგი გავიგე.
    წევრი [?]
    #9 11 ოქტომბერი 2022 20:17
    1
    კარგია კუნდეს დაბრუნდება, ბმაპე კი თუ რეალმა მოიყვანა ძალიან უთავმოყვარეობა იქნება, რეალის დონის კლუბს არ ეკადრება ეგ ჩემი აზრით.
    წევრი [?]
    #8 11 ოქტომბერი 2022 18:47
    2
    ნაბ….რი მბამპე ნაღდად არაა გუნდში მოსაყვანი, თორემ გახდება გუნდის საკვანძო ფეხბურთელი და მერე ნეიმარივით გაყიდის ბარსას თხასავით. ამიტომ არც კი ღირს მაგის მოყვანაზე ფიქრი და ასევე ტვინს წაიღებს თავისი პრეტენზიებით.
    Culé [?]
    #7 11 ოქტომბერი 2022 17:58
    1
    ეხლა რო მბაპემ ხელფასი დაიკლოს და ბარსაში წამოვიდეს 🤣🤣🤣
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    ფანი [?]
    #6 11 ოქტომბერი 2022 17:50
    0
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    მბაპე დავითრიოთ რა

    მბაპპე მინიმუმ 200მილიონზე ნაკლებად არ გაუშვებენ თან ხალიფას ბარსა არევასება და არც გამოუშვებს ფული როგვქონდეს
    ფანი [?]
    #5 11 ოქტომბერი 2022 17:33
    0
    მბაპე დავითრიოთ რა
    ფანი [?]
    #4 11 ოქტომბერი 2022 17:26
    0
    🚨 BREAKING: კილიან მბაპეს და პსჟს შორის კონფლიქტია - ფეხბურთელს კლუბის დატოვება სურს ‼️‼️

    🔸 ფრანგი ფეხბურთელი ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრით ძალიან უკმაყოფილოა 🤬
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 11 ოქტომბერი 2022 17:03
    0
    მხოლოდ 100% თუ იქნება მზად,სხვა შემთხვევაში გარისკვა არ ღირს
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 11 ოქტომბერი 2022 16:41
    3
    ვეღარ გავიგე ამ ორ დღეში მესამე ინფორმაციაა, ითამაშებს არ იტამაშებს, ეხლა ისევ ითამაშებს. კლასიკომდე ნუღარ დაწერთ ნურაფერს.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 11 ოქტომბერი 2022 16:38
    5
    ძაან კაი იმედია სიმართლეა საჭირო კაცია ეს