ოფიციალურად: ფრანკ კესიე ტრავმირებულია

ოფიციალურად: ფრანკ კესიე ტრავმირებულია

"ბარსელონას" თავს ცუდი ამბები გრძელდება. 

კლუბის ოფიციალური ინფორმაციით, ფრანკ კესიეს მარჯვენა ბარძაყის კუნთი დაეჭიმა და გუნდთან ერთად ვარჯიშს ვერ ახერხებს.  AS-ის ცნობით,კოტ დ'ივუარელის შვიდიდან ათ დღემდე გაუცდება.

კესიემ დაზიანება დღეს გამართულ ვარჯიშზე მიიღო. იგი ლაზარეთში მემფის დეპაის, ჟიულ კუნდეს, რონალდ არაუხოს, ექტორ ბელერინსა და ანდრეას კრისტენსენს შეუერთდა.


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 6 ოქტომბერი 2022 13:23
    0
    ციტატა: Dani alves
    ეს უკვე უიღბლობა აღარაა. მემგონი უნდა დაიწყონ ამ პრობლემის მიზეზების გარკვევა და გამოასწორონ

    მე მგონი ჩავის მოყვანილ ექიმზე ვხარობდით ყველა და ამ ნახევარ წელში რა ეცა დაავიწყდა აქიმობა?
    Culé [?]
    #9 5 ოქტომბერი 2022 21:04
    6
    არ ათამაშებენ და დაინგრევა აბა რა მოუვა მოეშვა კუნთები ჯდომისგან და
    --------------------
    THUGS
    წევრი [?]
    #8 5 ოქტომბერი 2022 20:36
    6
    ეს მართლა აღარაა უიღბლობა. ბარსას ფიზ მომზადება არ უვარგა. უნდო მოხოდონ ეგე თემა
    წევრი [?]
    #7 5 ოქტომბერი 2022 20:22
    6
    სასაცილოა სატირალი რომ არ იყოს ბარსას ეს მდგომარეობა ჩემ ბავშვობაში და 90 იანებს გავს ბარსა აი წყალი მიდის დენი მოდის დენი მიდის გაზი მოდის:დდდდდ ფრენკი ვარჯიშობსო ეს დაიტრამვა რობერტო ავარჯიშდა კუნდე მიიტრამვა :დდდდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 5 ოქტომბერი 2022 19:56
    7
    ბიჯო მიხაროდა სეზონის სტარტზე რომ ღრმა შემადგენლობა გვყავსთქო და ახლა ისეა საქმე რომ ჩავი უნდა გახურდეს და შევიდეს მოედანზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 5 ოქტომბერი 2022 19:23
    7
    დარჩა ვინმე ჯანმრთელი? რა იყო წითელი ჯვარია თუ ბარსელონა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #4 5 ოქტომბერი 2022 19:20
    4
    ეს უკვე უიღბლობა აღარაა. მემგონი უნდა დაიწყონ ამ პრობლემის მიზეზების გარკვევა და გამოასწორონ
    --------------------
    •Barca forever•
    Culé [?]