ჩავი ერნანდესი: შედეგი უსამართლოა

ჩავი ერნანდესი: შედეგი უსამართლოა

ჩავი ერნანდესი "ინტერთან" მარცხის შემდეგ ჟურნალისტებთან კომენტარს აკეთებს. სერჟი რობერტოს მსგავსად, ბრაზს ვერც მწვრთნელი მალავს.

გაბრაზებული ვარ. მჯერა, რომ შედეგი უსამართლოა. მსაჯები უნდა გამოვიდნენ და საკუთარი გადაწყვეტილებები ახსნან, სწორედ ამიტომ ვთქვი, რომ პრესკონფერენციები მათაც უნდა გამართონ. თამაშის დასრულების შემდეგ განმარტება მოვითხოვე, თუმცა არბიტრმა ამაზე უარი თქვა.
უკეთ უნდა გვეთამაშა. ჩვენ მეტოქეზე მეტი შანსი შევქმენით, მაგრამ წარმატებას ვერ მივაღწიეთ.
მარცხით ძალიან შეწუხებული ვარ, რადგან ახლა "ინტერს" 6 ქულა აქვს, "ბაიერნს" კი - 9. წინ სამი ფინალი გვაქვს სათამაშო, რომ ჯგუფიდან გავიდეთ.
"ინტერი" თავს ძალიან კარგად იცავდა. ეს მათი ძლიერი მხარეა.
ჩვენ ყოველთვის შეტევა გვსურს, მაგრამ გვინდა, კარგად ვუტევდეთ. პირველ ტაიმში რიტმი გვაკლდა და მსაჯის გადაწყვეტილებებზე მეტად, საკუთარი თავები უნდა ვაკრიტიკოთ.
ჩაწოდებები გამოსავალია. ჩვენ ცენტრიდან და 1-1-ზე შეტევა ვცადეთ, მაგრამ გაგვიჭირდა. "ინტერმა" ჩვენი ზონები კარგად გადაკეტა.
სეზონის ყველაზე ცუდი თამაში? არა, ვფიქრობ, რომ მეორე ტაიმში კარგად ვითამაშეთ, პირველ ნახევარში კი სუსტად გამოვიყურებოდით.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #31 6 ოქტომბერი 2022 00:38
    1
    ტვინი ნუ მახანი ჩავი ერთიდაიგევე ტექსტებით, ამოვიდა ყელში უკვე, აბა რა გეგონა ამ სლეობა ტრანსფერებს რომ თანხმდებოდი, რაფინია დემბელეთი რაგინდა რომ ქნა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 5 ოქტომბერი 2022 17:20
    0
    ციტატა: Nodariko Dzadzamia
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ისე ნეტა ზამთარში ვინმე ს არ დავიმატებთ? თუ ვინმემ უნდა იაქტიუროს ბარსაა, საყრდენი გვჭირდება, ასევე მარჯვენა მცველი და მარცხენა ვინგერი, ფერან ტორესს იჯარით მაინც თუ გავუშვებთ კარგი იქნება

    2023 სამში ბარსას ტრენტის მოყვანა უნდაო და რავი

    თუ კარგი მცველი გვინდა ტრენტი არ არის ვარიანტი, მაგას ხვიჩამ ისეთები გაუკეთა როგორც ინგლისური პრესა წერდა ტრენტს კარიერა დაუნგრიაო კვარაცხელიამ
    წევრი [?]
    #29 5 ოქტომბერი 2022 12:59
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ისე ნეტა ზამთარში ვინმე ს არ დავიმატებთ? თუ ვინმემ უნდა იაქტიუროს ბარსაა, საყრდენი გვჭირდება, ასევე მარჯვენა მცველი და მარცხენა ვინგერი, ფერან ტორესს იჯარით მაინც თუ გავუშვებთ კარგი იქნება

    2023 სამში ბარსას ტრენტის მოყვანა უნდაო და რავი
    Culé [?]
    #28 5 ოქტომბერი 2022 10:44
    1
    ციტატა: Ბარსელონისტა
    Მსაჯების დედაც მაგრამ მაგათ იმედად არ უნდა დარჩე. Სანამ ჩვარი იქნება მწვრთნელი ბუსყვერი იდგება საყრდენად და აქაური "მარგალიტებიც" დაუმოწმებთ დე იონგს ჯობიაო იქამდე ჯგუფში ჩარჩება ბარსელონა. Ვსო ჩარჩენილები ვართ ჩათვალეთ 100 %. Ჩვარი გააგდეთ გუნდიდან შეგვაძულა თავი, ზედიზედ ორჯერ ჩარჩა ჯგუფში! Ესაა სიმართლე. Ბუსყვერი და ალბა მოსაკვეთები არიან ახლავე და პიკეც უნდა წავიდეს სეზონის ბოლოს. Დე იონგის გარშემო უნდა აეწყოს გუნდი

    ჰოდა გამოაცხადეთ პრეტენზია ბარსელონას მწრთვნელობაზე თქვენც და მსგავსი კომენტარების ავტორებმაც უეჭველი უკეთესი მწვრთნელები იქნებით თან ტაქტიკების მოფიქრება არ გეშლებათ რასაც კომენტარებშიც ვხედავ ხშირად.

    ციტატა: Ბარსელონისტა
    Მსაჯების დედაც მაგრამ მაგათ იმედად არ უნდა დარჩე. Სანამ ჩვარი იქნება მწვრთნელი ბუსყვერი იდგება საყრდენად და აქაური "მარგალიტებიც" დაუმოწმებთ დე იონგს ჯობიაო იქამდე ჯგუფში ჩარჩება ბარსელონა. Ვსო ჩარჩენილები ვართ ჩათვალეთ 100 %. Ჩვარი გააგდეთ გუნდიდან შეგვაძულა თავი, ზედიზედ ორჯერ ჩარჩა ჯგუფში! Ესაა სიმართლე. Ბუსყვერი და ალბა მოსაკვეთები არიან ახლავე და პიკეც უნდა წავიდეს სეზონის ბოლოს. Დე იონგის გარშემო უნდა აეწყოს გუნდი

    რა იყო პასუხი არ გაქვთ?დაგაგვიანდათ რაღაც პასუხი.
    წევრი [?]
    #27 5 ოქტომბერი 2022 09:33
    0
    Მსაჯების დედაც მაგრამ მაგათ იმედად არ უნდა დარჩე. Სანამ ჩვარი იქნება მწვრთნელი ბუსყვერი იდგება საყრდენად და აქაური "მარგალიტებიც" დაუმოწმებთ დე იონგს ჯობიაო იქამდე ჯგუფში ჩარჩება ბარსელონა. Ვსო ჩარჩენილები ვართ ჩათვალეთ 100 %. Ჩვარი გააგდეთ გუნდიდან შეგვაძულა თავი, ზედიზედ ორჯერ ჩარჩა ჯგუფში! Ესაა სიმართლე. Ბუსყვერი და ალბა მოსაკვეთები არიან ახლავე და პიკეც უნდა წავიდეს სეზონის ბოლოს. Დე იონგის გარშემო უნდა აეწყოს გუნდი
    გულშემატკივარი [?]
    #26 5 ოქტომბერი 2022 09:29
    1
    კარში დარტყმა ასწავლთე ბლიად ასწავლეთ!!!!!!!!
    ახალბედა [?]
    #25 5 ოქტომბერი 2022 09:03
    2
    ბოდიში ამხელა ლეგენდის წინაშე ამ სიტყვას რომ ვხმარობ მაგრამ იდი <<ცენზურის დარღვევა>> რა მართლა ამდენი არგუმენტი წაგების შემდეგ გაიკეთე ტრაკში....რათ მინდა მალიორკა და ოსასუნებს რომ მოუგო როცა გრანდს წინააღმდეგობასაც ვერ უწევ.. თუ ყოველ წელს სევილიას ნაირად ევროპა ლიგაზე უნდა ითამაშო.. ძაან ამოჩემებული კაცია რა ჩავი და სანამ დროა ტუხელი მოიყვანონ..სიამოვნებას ვიღებდი ჩავის თამაშის მაგრამ ჩავის ბარსას თამაშით სიამოვნებას ვერ ვევიღებ და რაც.
    P.s კვარა გენაცვალე 🫶❤️
    ფანი [?]
    #24 5 ოქტომბერი 2022 08:37
    2
    მე თუ მკითხავ ჩავიმ პირწმინდად წააგო ინძაგისთან,ბარსას ცუდათ არ უთამაშია უბრალოდ ყველაფერი გაშიფრული ქონდა ინტერს,ნუ ჩავისაც ჰქონდა რაღაც ვერ გასაგები,მაგალითად რაფინიას შემოწევა ცენტრში,როდესაც ამ ტიპმა არ იცის მარჯვენა ფლანგის იქით თამაში,მეორე ტაიმში ალბას არ შემოყვანა,როდესაც ალონსოს დაავალა იმის კეთება,რაც ყველაზე კარგად იცის ალბამ,თუნდაც სიბერეში;რატომ არ იყო ფლანგებზე როტაციები ანუ გადანაცვლებები,მაგალითისთვის დემბელეს მარცხენა ფლანგზე გადასვლამ გამოიწვია ის შტანგა,სხვათაშორის კესიეს არ შემოყვანა,მაშინ როდესაც ამ ტიპთან შეჯახებით ლამის მთელი ინტერი ქვევით ეგდო ბოლო 15 წუთი,მაგრამ ბრავო ინტერს მაგრა ითამაშეს შედეგი ჭირდებოდათ და დადეს,გასაკვირი ისაა,რომ ბაიერნს ჩაკუკული ბავშვებივით ეთამაშებიან და ჩვენზე გადაირიენ და სეზონის საუკეთესო მატჩი ჩაატარეს,ეს იყო ინძაგის ბრძოლა გადარჩენისთვის......
    Culé [?]
    #23 5 ოქტომბერი 2022 08:04
    1
    კარგი რა ჩავი კარგ თამაშს რას ეძახი ტოო ??? მსაჯი გასაგებია მაგრამ ღირებული რა გააკეთა გუნდმა ???
    წევრი [?]
    #22 5 ოქტომბერი 2022 06:31
    4
    ციტატა: Prometheus
    არასწორი შემადგენლობა დააყენე ძმაკაც , ფიზიკურად ყველაზე ძლიერი ნახევარმცველი სკამზე რატო უნდა დასვა და ბავშვები შუეგდო იმ 2 მეტრიან ხალხს , ვერ ვხვდები . ალონსოს ძირითადში დაყენება ვერ ამოვხსენი , ვერც ეხლა და ვერც ბაიერნთან , რაფინია 0 , დემბელემ ყველა ბურთი ან მცველს გაარტყა ან დაკარგა . ჭკუის სასწავლებელი იქნება იმედია . 12 წელი გავიდა და ინტერი იმავე ფეხბურთს თამაშობს , სვარკა ჩვეულებრივი

    რამდენი წელია ფეხბურთის გულშემატკივარი ვარ და დემბელეზე უაზრო ფეხბურთელი მე არ მახსოვს
    გულშემატკივარი [?]
    #21 5 ოქტომბერი 2022 02:46
    6
    joto,
    წადი რა შენ ჩაბანძებულ ლივერპულს მიხედე, ნაპოლის 4-0 ჩაბანძება მაინც არ დამართნია ბარსას არც ბაირნთან და არც ინტერთან და დალშე კიდე იმის იქეთ ლალიგაში ლიდერია მხოლოდ 1 გაშვებული გოლითა და 0 წაგებით. აი თქვენ სადა ხართ?
    მოუგებს რა მერე მოუგოს, არაა ეს ბარსა შემდგარი ჯერ და დააცადეთ წამოდგომა, ლივერპული რო ნეხვში ეგდო გინდა ფერგის და გინდა იმის მერეც კლოპამდე, არავინ შედიოდა ლივერის საიტზე და მათ გუნდს არ აჯვამდა მითუმეტეს წაგების დროს, რა იყო ვითომ მაგით მარილი მოგვაყარე?
    გააჯვი რა, მარცხის აღიარებასაც ღირსება უნდა და ზუსტად მაგ სიმართლით ვიტყვი რო ბარსა არც დღეს და არც ბაირნთან არ იმსახურებდა წაგებას, მითუმეტეს დაჟე ბაიერნის წინააღმდეგ, ტაბლო არაა ყველაფერი მარა ლივერპული ნაპოლიმ აქედანაც იხმარა და იქედანაც, ისევე როგორც ბანძმა მანჩესტერმა.
    წინასწარმეტყველი არ ვარ და ეს ორი რო შეხვდეს ერთმანეთს ოღონდ ისე რო ბარსას სასტავში ამდენი ტრავმირებული ძირითადის კაცი არ ყავდეს ნაღდად ვერ მივანიჭებ რეალის მიერ ნათრევ ლივერპულს უპირატესობას, იმ რეალის, რომელიც იქამდე რამდენიმე თვით ადრე ბარსამ გახია შუაზე, ხოდა მოდი პატივი გვეცი და უსირცხვილოდ ნუ გამოპაკაზდი
    გულშემატკივარი [?]
    #20 5 ოქტომბერი 2022 02:09
    4
    არასწორი შემადგენლობა დააყენე ძმაკაც , ფიზიკურად ყველაზე ძლიერი ნახევარმცველი სკამზე რატო უნდა დასვა და ბავშვები შუეგდო იმ 2 მეტრიან ხალხს , ვერ ვხვდები . ალონსოს ძირითადში დაყენება ვერ ამოვხსენი , ვერც ეხლა და ვერც ბაიერნთან , რაფინია 0 , დემბელემ ყველა ბურთი ან მცველს გაარტყა ან დაკარგა . ჭკუის სასწავლებელი იქნება იმედია . 12 წელი გავიდა და ინტერი იმავე ფეხბურთს თამაშობს , სვარკა ჩვეულებრივი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 5 ოქტომბერი 2022 02:06
    1
    Kargad chavijvit agiare maestro
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 5 ოქტომბერი 2022 02:06
    1
    ისე ნეტა ზამთარში ვინმე ს არ დავიმატებთ? თუ ვინმემ უნდა იაქტიუროს ბარსაა, საყრდენი გვჭირდება, ასევე მარჯვენა მცველი და მარცხენა ვინგერი, ფერან ტორესს იჯარით მაინც თუ გავუშვებთ კარგი იქნება
    წევრი [?]
    #17 5 ოქტომბერი 2022 02:03
    1
    lashagor,
    მართალი ხარ მეგობარო . ამხელა დანაკლისი გვქონდა , თან ეს მსაჯები რა უბედურებაა . ყოველ წაგებაზე არ შეიძლება ლანძღვა . ფაქტია რომ მსაჯები გვჩაგრავენ . გოლზე როცა ბურთი მოხვდა ხელზე მიმართულება არ შეუცვლია , ხოლო პენალის დროს შეიცვალა მიმართულება .
    გულშემატკივარი [?]
    #16 5 ოქტომბერი 2022 02:02
    6
    ხალხო პრობლემა ისევ ჩვენშია ამათში კი არა, გასაცოდავებულ, დანგრეულ გუნდში მოვიდა ახალი პრეზიდენტი, მერე ახალი მწვრთნელი, მერე 4 ახალი საშუალო დონის ფეხბურთელი და ბოლოს 2 ვარსკვლავი და 3 ისევ საშუალო დონე, მერე ავიტეხეთ რო თურმე მაგრად გავძლიერდით და ყველას გადავუვლიდით და ბოლოს შევეჩეხეთ რეალობასაც, რეალობა კი ისაა რო გვყავს 2-3 ვარსკვლავი, 5-6 ტალანტი და დალშე საშუალო-დაბალი დონის ფეხბურთელები, ახლა მოდი შევხედოთ რეალურად ძლიერი გუნდების შემადგენლობებს და ჰოი საოცრებავ, ტაბლოზევე ნათელია რო გადაგვივლიან, შანსებს შეიძლება ეარსებათ მარა არც ეგეთი შეკრული და მოხოდილი გუნდი არ ვართ რო რეალივით მოვუგოთ უკეთეს გუნდებს, ხოდა მოდი მიწაზე დავეშვათ რა.
    ჯერ კიდევ ბაირნამდე ვიძახდი რო წელს არაფრის მომგებები არ ვართ თქო, რატო? იმიტო რო 3 უდიდესი ნაპრალი გვაყვს შემადგენლობაში და თუ პრეტენზიებს და უმაგრესი გუნდის ქონის ამბიციებსაც ჩავრთავთ მაშინ მინ. 6 გამოდის - 2 ფულბექი, 2 გარემარბი, საყრდენი და ცენტრალური ნახევარმცველი. დალშე კიდე დღეს ვინც ძირითადშია ეგენი უნდა გადასვან სკამზე.
    ასე და ამგვარად, არაფერი შემადგენლობაც არ გვყავს, იმდენი აქცია გავყიდეთ და შედეგი 0. მიწაზე უნდა დავეშვათ, მეტი სხვა გზა არაა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 5 ოქტომბერი 2022 02:01
    0
    თამასა გვექვა მაღლა აწეული და ჯერ კიდევ ვერ გავაანალიზეთ რომ გუნდიც და ჩავის ზრდის პროცესშია, ლიგაზე ჯგუფიდან რომ გავიდეთ და მერე ლა ლიგაზე ვკონცეტრირდეთ კარგი იქნება, ვაფშე გამოვვარდეთ ეგრევე მერვედ ფინალში და ლა ლიგა დავდოთ,ამ წელს ეგეც საკმარისია, მითუმეტეს ამ ტრამვებიდან გამომდინარე, ამ წელს რომ ლა ლიგა დავდოთ ძაან წინ გაწევს გუნდს, ისე რომ ზაფხულში ტრანსფერები და მერე ვაფშე ყველაფრისკენ გაიწევენ, უბრალოდ წელს თამასა ძაან მაღლა არ უნდა გვქონდეს, არ დაგვავიწყდეს რომ ეს ის ბარსა არაა და ამდენ წლიანი ნგრევის შემდეგ თავიდანბაშენების პროცესშია, მიმართულება ვიცით საითაც მივდივართ მაგრამ ჯერ კიდე ბევრი გვაკლია
    წევრი [?]
    #14 5 ოქტომბერი 2022 01:54
    1
    ციტატა: Chico
    აი რა ვთქვი პირველი ტაიმის დასრულებისას?
    ისევ უსამართლობა და ისევ უაზრო თავის მართლება....
    კარგი რა, საკმარისია.... არც ერთი არ ამბობს რომ უბრალოდ ჩაისვარეს. ინტერთან კი არა მალიორკასთანაც ჩაისვარეს.
    არ არის საჭირო ჩემპიონთა ლიგაზე და რაღაც მიუწდომწლ გალაქტიკაზე ლაპარაკი, ამ წლის მიზანია ლა ლიგა და მთავარია ისევ ევროპის ლიგაზე არ გავარდეთ. ჯობია რომელიმე ძლიერმა გუნდმა გაგვაგდოს ვიდრე აინტრახტის მსგავსმა ამოგვტენოს.
    დაცვა ითამაშეს და ამათმა ვერ გადალახეს... სულ მაგას იძახიან... აბა რა უნდათ.... მობრძანდი და გოლი გაგვიტანე უნდა უთხრან?
    ლა ლიგაზე იფიქრონ. ბენზემამ რომ პენალტი ვერ გაიტანა არ ნიშნავს, რომ რეალს მოუგებთ სეზონს.....

    არც ბარსას ფანი ვარ არც რეალის ზოგადად ფეხბურთის ფანი ვარ და აქედან გამომდინარე დღეს რომ გუნდი გამინადგურეს მაგისი "აიაქსის":დ მაგრამ მაონც ბედნიერი ვარ კვარამ რომ თხარა:დ ჩემი აიაქსი ვეღარ თამაშობს ისევე როგორც ტენჰაგის დროს თამაშობდა მაგრამ მოვიხოდებით ისევ ლამაზი ფეხბურთით რაც შეეხება ეხა ბარსას დღევანდელ თამაშს პენალტი პენალტია მეგობარო არაფერ შუაშია თავის მართლება თქვენი გუნდი ნელ ნელა ეწყობა უბრალოდ შეეგუე ამ ამბავს
    გულშემატკივარი [?]
    #13 5 ოქტომბერი 2022 01:47
    1
    აი რა ვთქვი პირველი ტაიმის დასრულებისას?
    ისევ უსამართლობა და ისევ უაზრო თავის მართლება....
    კარგი რა, საკმარისია.... არც ერთი არ ამბობს რომ უბრალოდ ჩაისვარეს. ინტერთან კი არა მალიორკასთანაც ჩაისვარეს.
    არ არის საჭირო ჩემპიონთა ლიგაზე და რაღაც მიუწდომწლ გალაქტიკაზე ლაპარაკი, ამ წლის მიზანია ლა ლიგა და მთავარია ისევ ევროპის ლიგაზე არ გავარდეთ. ჯობია რომელიმე ძლიერმა გუნდმა გაგვაგდოს ვიდრე აინტრახტის მსგავსმა ამოგვტენოს.
    დაცვა ითამაშეს და ამათმა ვერ გადალახეს... სულ მაგას იძახიან... აბა რა უნდათ.... მობრძანდი და გოლი გაგვიტანე უნდა უთხრან?
    ლა ლიგაზე იფიქრონ. ბენზემამ რომ პენალტი ვერ გაიტანა არ ნიშნავს, რომ რეალს მოუგებთ სეზონს.....
    Culé [?]
    #12 5 ოქტომბერი 2022 01:47
    4
    ხავის არ ვამართლებ არანაირად მაგრამ ეს უპატივცემულო და აგდებულად მოხსენიება რომ ვითომ ვიღაც რიგითი იყოს და კაცი ბარსელონას ლეგენდად არ ითვლებოდეს ძალიან ხო არ ტეხავს და სირცხვილი არ არის?ეხლა არავინ გამომიხტეს რა მეტი პატივისცემით მოიხსენიება არ გაწყენდათ აქ დაწერილი კომენტარების ავტორებს როგორი მწრთვნელიც არ უნდა იყოს ხავი და რა შეცდომებსაც არ უნდა უშვებდეს წადით და თქვენ ჩაუდექით გუნდს სათავეში მაშინ,უკეთესი ტაქტიკა მოიფიქრეთ მაინც გამოდიხართ აქ და წერთ თქვენს ვერსიებს ასე შორიდან ლაპარაკი იოლია და ადვილი გგონიათ მწრთვნელობა.