ლა ლიგაში ბარსელონა გალიდერდა

ლა ლიგაში ბარსელონა გალიდერდა

ლა ლიგის 7 ტურის შემდეგ გათამაშებას "ბარსელონა" ლიდერობს. პირველ ადგილზე მყოფი გუნდი მას შემდეგ შეიცვალა, რაც "რეალ მადრიდმა" "ოსასუნასთან" ქულები დაკარგა.

გუშინ მადრიდულმა გუნდმა "ოსასუნას" უმასპინძლა. "ბლანკოსმა" პირველი ტაიმი ვინისიუსის გოლით მოიგო, მაგრამ მეორე ნახევრის დასაწყისში კიკე გარსიამ გაათანაბრა და სტუმრებს ქულა მოუტანა. კარლო ანჩელოტის გუნდს ვერც შეხვედრის მიწურულს დანიშნულმა თერთმეტმეტრიანმა და მეტოქე ფეხბურთელის გაძევებამ უშველა - ქარიმ ბენზემამ არაზუსტად დაარტყა.

7 ტურის შემდეგ "ბარსელონასა" და "რეალ მადრიდს" 19-19 ქულა აქვთ, ბურთების უკეთესი სხვაობით კი ლიდერი "ბლაუგრანაა".

"ბარსელონა" ლა ლიგას 2020 წლის 17 ოქტომბრის შემდეგ სათავეში პირველად ჩაუდგა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 3 ოქტომბერი 2022 17:39
    0
    ციტატა: nika 54
    ჰალაზე ლიდერობის დაკარგვა კი არ გაუტყდათ, ეხლა ბარსელონას ქომაგებს რა გაუძლებსო იმას ჩივიან.

    განსაკუთრებით მინდა ავაფარო სახეზე ანი რეალს ის კომენტარი რომელიც დავსქრინე სეზონის სტარტე ერთერ სტატიაში რომ უწერია კომი აქვე ბარემ წინასწარ დავწერ რომ რეალი იზეიმებს მარტივად ჩემპიონობასო და კონკურენტი სევილია ატლეტიკო იქნება წელს რეალისიო😄😄😄😄
    ფანი [?]
    #10 3 ოქტომბერი 2022 17:31
    1
    ეს საშინელი ოქტომბერი გადავიტანოთ რაც მთავარია და მერე შედარებით ნაკლები შანსია ქულების დაკარგვის
    Culé [?]
    #9 3 ოქტომბერი 2022 12:48
    1
    ორი წელი ბლიად.პოზორი.....
    Culé [?]
    #8 3 ოქტომბერი 2022 12:34
    10
    7 თამაშში მხოლოდ 1 გოლი რომ გაქვს გაშვებული დიდი უსამართლობა იქნებოდა სხვაგან რო იყო
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 ოქტომბერი 2022 10:11
    12
    როგორც იქნა!.. რამდენი ხანია ბარსა არ მინახავს ლიდერად ლა ლიგაში...იწყება საჩემპიონო მარათონი... ქულებს დავკარგავთ რა თქმა უნდა, მაგრამ სავალდებულო და პრინციპული უნდა მოვაქუჩოთ... სხვებიც დაკარგავენ...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 3 ოქტომბერი 2022 10:03
    13
    კუუნდე კლასიკოსთვის მზად იქნებაო და ეგ ძალიან მაგარი ამბავია , ფრენკიც ასევე მზად იქნება და შეგვიძლია მოგება ნამდვილად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 3 ოქტომბერი 2022 10:02
    18
    ჰალაზე ლიდერობის დაკარგვა კი არ გაუტყდათ, ეხლა ბარსელონას ქომაგებს რა გაუძლებსო იმას ჩივიან.
    Culé [?]
    #4 3 ოქტომბერი 2022 09:24
    17
    დილით როიღვიძებ და შენი გუნდი გხვდება ცხრილის სათავეში მაგას რა ჯობია 😇💜
    ახალბედა [?]
    #3 3 ოქტომბერი 2022 09:22
    17
    სალამი ძმებო ახალი ვარ ამ საიტზე🫶 წარმატებას ვუსურვებ ჩვენს კლუბს ყველა ტურნირზე..და წარმატება ასევე ჩვენ🫶❤️
    Culé [?]
    #2 3 ოქტომბერი 2022 09:05
    11
    ოფლის მაგივრად სისხლი რომ ღვარონ აღარ უნდა დათმონ პირველი ადგილი✊ ტრავმები აწუხებს გუნდს ამ მომენტში მაგრამ შემადგენლობა იმდენად ფართო არჩევანის უფლებას აძლევს ჩავის რომ ქულების დაკარგვა დაუშვებელია. დეპაი თუ მორჩა მალე კუნდეს დაბრუნებამდე 5-3-2 ძაან კაი იქნება მემგონი. ისედაც მოწონს ჩავის ეგ ტაქტიკა და ყველაზე ოპტიმალური ეგაა ამ წუთას. ფატის მაინც ბევრი აქვს კიდე სამუშაო, აშკარად არაა ჯერ იმ ფორმაში როგორშიც იყო გამოჩენისას☹️ მაგრამ მოიხოდება მჯერა💪✊
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    წევრი [?]
    #1 3 ოქტომბერი 2022 08:32
    17
    კიდ2ვ მრავალი მარცხი რეალს და მრავალი გამარჯვება ბარსას

    კიდევ მრავალი მარცხი ბლანკოსს და გამარჯვებები ბლაუგრანას