მორიგი ტრავმა - არაუხომ დაზიანება მე-20 წამზე მიიღო

მორიგი ტრავმა - არაუხომ დაზიანება მე-20 წამზე მიიღო

"ბარსელონაში" "ფიფას ვირუსი" გრძელდება. ჟიულ კუნდესა და მემფის დეპაის შემდეგ ტრავმა "ბარსას" ურუგვაელმა ცენტრალურმა მცველმა და ერთ-ერთმა ლიდერმა, რონალდ არაუხომ მიიღო.

ირანსა და ურუგვაის შორის ამ წუთებში მიმდინარე ამხანაგურ მატჩში არაუხომ საზარდულის დაზიანება მე-20 წამზე მიიღო და ის შესაცვლელი გახდა.

ტრავმის სიმძიმესთან დაკავშირებით ინფორმაცია ჯერჯერობით არ ვრცელდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #16 24 სექტემბერი 2022 14:19
    0
    არაუხო იქნება კლასიკოშიო ამოვისუნთქე

    ისე გარსია კარგ ფორმაშია და კრისტესტენიც არ იდგა ურიგოდ პრესეზომზე გაუგეს ამ ორმა კაცმა ერთმანეთს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 24 სექტემბერი 2022 12:18
    0
    მე-20 წამზე რა ამბავია, მსაჯის სასტვენს ელოდებოდნენ რო მივარდნოდნენ და მოეტეხათ?
    წევრი [?]
    #14 23 სექტემბერი 2022 22:23
    0
    Pikee gvishvelee isev 😂😂
    წევრი [?]
    #13 23 სექტემბერი 2022 21:57
    0
    ბიჭო გარსია პეკეთი უნდა ვითამაშოთ ცებტრში იმედია სერიოზული არ არის კენდე ელ კლასიკოს ვერ ითამაშებს
    ფანი [?]
    #12 23 სექტემბერი 2022 21:37
    0
    ჩათლახობენ კი არა ჩავარდა ნოემბერი და ეგაა, ჩემს ფეხებს მოუგებენ კლასიკოს
    Culé [?]
    #11 23 სექტემბერი 2022 21:20
    0
    რაღაცას ჩათლახობენ უეჭველი. სანაკრებოები რო მორჩება, უეჭველი ყველა ჯანმრთელი გაიჩითება 😂
    Culé [?]
    #10 23 სექტემბერი 2022 20:56
    2
    ციტატა: Berlinetta♥
    ან აფერისტობენ ან არ ხურდებიან

    დეიონგსაც ტრავმა აქვს

    არც ეგაა გამორიცხული რო აფერისტობდნენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 23 სექტემბერი 2022 20:56
    2
    ჩამოართვით მაგ პერესს ვუდუს თოჯინები მაგ ახვარს; მგონი უჭირავს ხელში და სადგისებს ურჭობს ეგ ახვარი rage
    ფანი [?]
    #8 23 სექტემბერი 2022 20:54
    0
    თან ბიჯო რა დროს
    ოქტომბერში გვაქ ყველაზე დედა მოტ*ული კალენდარი და მანდამაინც მაშინ

    დეიონგიც ბრუნდება ბარსაშიო დღევანდელი ვარჯიში გამოუტოვებია

    ბარსაზე უიღბლო გუნდი მოკლედ არ ასებობს იმენა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 23 სექტემბერი 2022 20:50
    4
    აი ეს უკვე ძაან #ლეობაა, დაცვის ორი ლიდერი და მარცხენა ფლანგი რომელიც სხვებთან შედარებით ფორმაშია, გული ცუდს მიგრძნობს, ამ უაზრობებუს გამო ბარსას საქმე #რაკისკენ მიდის
    ფანი [?]
    #6 23 სექტემბერი 2022 20:50
    1
    ასეც ვიცოდი :))))) არადა რა კარგად დავიწყეთ სეზონი, უტრავმოდ ფუუუუუუუუ რააა!!!
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გულშემატკივარი [?]
    #5 23 სექტემბერი 2022 20:47
    2
    მგონი გვეღადავებიან და ძალით უნდათ თამაშების გამოტოვება, რათა გუნდში უტრავმოდ დაბრუნდნენ, აბა 5 ტრავმა პირველივე თამაშზე თან უმეტესობა პირველივე წუთებში, ცოტა უცნაურია.
    ფანი [?]
    #4 23 სექტემბერი 2022 20:34
    0
    სად ურუგვაი და უეფა რა შუაში არიან? ))Moriba,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 23 სექტემბერი 2022 20:29
    0
    ან აფერისტობენ ან არ ხურდებიან

    დეიონგსაც ტრავმა აქვს
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]