ჟიულ კუნდეს კლასიკოში თამაში საეჭვოა

ჟიულ კუნდეს კლასიკოში თამაში საეჭვოა

ჟიულ კუნდეს მკურნალობასთან დაკავშირებით პირველი სავარაუდო მონაცემები გავრცელდა და ეს მონაცემები არცთუ სახარბიელოა.

ფრანგმა მცველმა ბარძაყის კუნთის ტრავმა ნაკრებში გუშინ გამართულ შეხვედრაში მიიღო და მოედანიც დატოვა. ცნობილია, რომ ის ეროვნული გუნდის მომდევნო შეხვედრაში მონაწილეობას არ მიიღებს და დამატებითი გამოკვლევებისთვის ბარსელონაში დაბრუნდება.

RAC1-ზე დაყრდნობით Sport იტყობინება, რომ პირველადი დაკვირვებით კუნდეს ტრავმა მსუბუქი არ ჩანს. ყველაფერი იმაზე მეტყველებს, რომ საქმე კუნთის გაწყვეტასთან გვაქვს, ეს კი რამდენიმეკვირიან უქმობას ნიშნავს. 3 კვირაში "ბარსელონას" "რეალ მადრიდთან" დაპირისპირებას უწევს და როგორც ჩანს, "ელ კლასიკოში" კუნდეს თამაში დიდი კითხვის ნიშნის ქვეშაა.

კუნდე ბარსელონაში უახლოეს საათებში დაბრუნდება და მეტი ინფორმაცია ამის შემდეგ გახდება ცნობილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #15 23 სექტემბერი 2022 21:22
    0
    იმედია ბელერინი ჩაანაცვლებს კუნდეს და არა არაუხო
    ფანი [?]
    #14 23 სექტემბერი 2022 18:09
    1
    ფუუუუუ როგორ მეზიზღება ეს სანაკრებო პაუზები. იმედია პიკე დარჩება სკამზე. ცენტრში არაუხო გარსია და მარჯვნივ ბელერინი დაიმკვიდრებს თავს, კუნდეს დაბრუნებისთვის ეგ და არაუხო რო იდგეს ცენტრში
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 23 სექტემბერი 2022 18:05
    0
    იმედია მეტი არავინ დაიტრამვება, და კუნდეს გარეშეც შეგვიძლია ამ გუნდებთან მოგება მაგრამ მაინც მნიშვნელოვანი ფიგურაა გუნდისთვის და დიდი დანაკლისია, იმედია მალე დაბრუნდება
    Culé [?]
    #12 23 სექტემბერი 2022 17:10
    0
    რა გვეშველება პანიკა ნეტა თუ გაქაჩავს პიკე კუნდეს დონეს smile
    --------------------
    THUGS
    Culé [?]
    #11 23 სექტემბერი 2022 16:08
    0
    დაიწყო😭 კიდე კარგა ხანს გაძლეს მთელი შემადგენლობით. დაცვაში ბევრია კარგ ფორმაში და ჯანდაბას ჩაანაცვლებენ ცოტა ხნით, შეტევაშიც იგივე. იმედია მეტი აღარ დაიტრავმება ამ სანაკრებოზე მაინც
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #10 23 სექტემბერი 2022 14:16
    1
    არაუშავს გარსია ფორმაშია,მარჯვნივ კიდე ბელერინი დადგება.მთავარია ბავარიასთან იყოს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ახალბედა [?]
    #9 23 სექტემბერი 2022 14:12
    4
    cruyff9,

    კაცურად სად დაინახე ტრავმისკენ მიდრეკილება. სევილიაში ყოფნის პერიოდში ლა ლიგაში 3 წელში აქვს დაახლოებით 94 თამაში ჩატარებული 120 თამაშიდან. ამაში არ შედის ევროთასებზე და ქვეყნის თასზე ჩატარებული თამაშების რაოდენობა. თუ ტრავმისკენ აქვს მიდრეკილება როგორ შეხლებდა ამ რაოდენობოს თამაშების ჩატარებას ?!

    ♠️spookify♠️,

    დემბელეზე დაიწერა უკვე, რომ დანიისთვის სრულ მზადყოფნაში იქნებაო. არაფერი სერიოზულიო. იგივე დე იონგზეც. ვნახოთ იმედია გაამართლებს ეს ინფორმაციები.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 23 სექტემბერი 2022 14:07
    2
    Vin dagvwyevla misi dedas shvc me. Qronikulshi ar gadauvides da arc realtan tamashs vchivi da arc am 3 kviras. Depays tramva iseti araferi. Deyongisac. Ai dembele gadagvirches gmertit da ar vchivi kide arafers. Dacvashic ar gvaq mtlad cudad saqme. Am 3 kviras gavqachavt. Prosta dembele gadagvirches.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 23 სექტემბერი 2022 13:43
    2
    ციტატა: cruyff9
    იცოდნენ რო ტრამვებისკენ მიდრეკილი იყო,,არ უნდა ეყიდათ,,რომელ ფრანგს გაუმართლებია რო ამან გაამართლოს,,ვინ დაგვწყევლა ასე(((((((

    აბიდალს

    ციტატა: cruyff9
    იცოდნენ რო ტრამვებისკენ მიდრეკილი იყო,,არ უნდა ეყიდათ,,რომელ ფრანგს გაუმართლებია რო ამან გაამართლოს,,ვინ დაგვწყევლა ასე(((((((

    ანრის ჟიულის

    ციტატა: cruyff9
    იცოდნენ რო ტრამვებისკენ მიდრეკილი იყო,,არ უნდა ეყიდათ,,რომელ ფრანგს გაუმართლებია რო ამან გაამართლოს,,ვინ დაგვწყევლა ასე(((((((

    და მოიცა პახოდუ მარტო ფრანგები იღებენ ტრამვას სხვა არცერთი ეროვნების ფეხბურთელი არ იღებს ? ზოგადად ეს სანაკრებო პაუზა ყოველთვის ეგრეა ბარსასთვის ხომ განსაკუთრებით ძალიან იშვიათად მახსენდება რო მაგ პაუზის მერე მინიმუმ ერთი ტრამვიანი ან გადაღლილი ფეხბურთელები გვიბრუნდებიან და ხშირად ყოფილა კიდე რო მაგ პაუზის მერე ბარსასაც და არაერთ გრანს თამაშიც გაუტეხია
    Culé [?]
    #6 23 სექტემბერი 2022 13:33
    0
    იცოდნენ რო ტრამვებისკენ მიდრეკილი იყო,,არ უნდა ეყიდათ,,რომელ ფრანგს გაუმართლებია რო ამან გაამართლოს,,ვინ დაგვწყევლა ასე(((((((
    გულშემატკივარი [?]
    #5 23 სექტემბერი 2022 13:32
    2
    შევე*ი სანაკრებო პაუზებს)))))) ყოველთვის ვიღაცა იტრამვება რა უბედურებაა, თან რაღაცა ერთა ლიგის თამაშებზე რომელიც საფრანგეთს ისედაც ფეხებზე კიდია, დაეყენებინა დეშამს ლენგლე, ან უპამეკანო რავი რამდენი მცველი ყავს რას მივარდა კუნდეს, მსოფლიო ახლოვდება და მაგათაც არუნდა აწყობდეთ კუნდეს ტრავმა ან თუნდაც ფორმაში არ ყოფნა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 23 სექტემბერი 2022 13:25
    0
    სულ უფრო მეტი შანსები უჩნდება ამ ბოლო დროს პიკეს.
    ფანი [?]
    #3 23 სექტემბერი 2022 12:42
    0
    აუ კაი რა კაი რა თან ინტერთანაც არგვეყოლებაა დაგვაკლდება ძალიან
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გულშემატკივარი [?]
    #2 23 სექტემბერი 2022 12:26
    6
    სასაცილოა უკვე რასაც ჩვენი ბედი გვიშვება
    ფანი [?]