ტომას მიულერი: ნეიტრალურ გულშემატკივარს კარგი თამაში ელის

ტომას მიულერი: ნეიტრალურ გულშემატკივარს კარგი თამაში ელის

  • თამაშის დრო: სამშაბათი, 13 სექტემბერი, 23:00

"ბაიერნსა" და "ბარსელონას" შორის ხვალ გასამართ დაპირისპირებაზე კომენტარი იულიან ნაგელსმანის გარდა "ბაიერნის" ერთ-ერთმა ლიდერმა, ტომას მიულერმაც გააკეთა.

გვინდა, ორთაბრძოლები მოვიგოთ და როდესაც ბურთს დავკარგავთ, მის დასაბრუნებლად ბოლომდე ვიბრძოლოთ. გახსნილი თამაში გველის. ვფიქრობ, ხვალინდელი შეხვედრა ნეიტრალური გულშემატკივრისთვის კარგი იქნება.

რა თქმა უნდა, ვიცით, რომ "ბარსელონამ" სეზონი კარგად დაიწყო. თუმცა ეს ჩვენს ამოცანას კიდევ უფრო მიმზიდველს ხდის. გვინდა, თამაში მოვიგოთ. ორ მატჩში 6 ქულის აღეbა მომდევნო ეტაპზე გასვლისკენ გადადგმული დიდი ნაბიჯი იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 13 სექტემბერი 2022 14:57
    0
    ციტატა: პენდრაგონი
    ახლა მოკლედ ავიხსნი რატომ არ ვცემ ბაიერნს პატივს, რატომ მეზიზღება ნებისმიერ სხვა გუნდზე მეტად და ზოგადად, რატო შევულენგლევე ბაიერნის დედას ადრე და მალე.

    როცა გვარდიოლას ბარსა კლინსმანის ჩასვრილ ბაიერნს დაეჯახა ლიგაზე, 4 გოლი გაუტანა პირველ ტაიმში, სახე გააძრეს ყველანაირ ასპექტში და გაჩერდნენ, გრანდის პატივისცემის გამო.

    ფეხბურთში დაუწერელი კანონია, რომ როცა გრანდს უშანსოდ უგებ, მითუმეტეს როცა ამ გრანდს ძალიან დიდი ჩავარდნა აქვს და ისედაც გასაგებია რაც მოხდება, არ ამცირებ და უგებ იმხელა სხვაობით, რაც შემდეგ ეტაპზე მშვიდად გასვლის საშუალებას მოგცემს.

    ამის შემდეგ უმწვრთნელო ბარსას დაეჯახა ჰაინკესის ძალიან მაგარი ბაიერნი და მსგავსი არაფერი უქნიათ, წამი არ გაჩერებულან.

    ამის შემდეგ უკვე ენრიკეს ბარსამ გადაუარა ბაიერნს, ალიანს არენაზე 1-2 ის დროს, როცა თამაშის დასრულებამდე ძალიან ცოტა რჩებოდა, ლუის ენრიკე ფეხბურთელებს დამშვიდებისკენ მოუწოდებდა. 4 გოლი სჭირდებოდა ბაიერნს და გასაგები იყო ისედაც რომ შესრულებელი მისია იდგა გვარდიოლას გუნდისთვის, ბარსამ ისევ პატივი სცა გრანდს, მიუხედავად იმისა რომ ჰაინკესის ბაიერნისგან ახსოვდა საპირისპირო.

    ამის შემდეგ იყო 8-2 და ბაიერნი ისევ არ გაჩერდა.

    ბაიერნს არ გააჩნია გრანდის პატივისცემა, ხოდა ძაან ძვეულებრივად შევე##ი ბაიერნს და ბაიერნის განადგურება რომ მიხარია ნებისმიერი გუნდისგან, ეგრე შეიძლება ელ კლასიკოს მოგება არ გამიხარდეს.

    ერთს შეგისწორებ, ბაიერნს 2015-ში, შესვენების შემდეგ მოედანზე გამოსულს როცა 2-1 ვუგებდით კიდევ 5 გოლი უნდოდა მინიმუმ, შემდეგ ეტაპზე გასასვლელად. მართალია ეს ზღაპარი იყო, მაგრამ ბაიერნმა ბოლო წუთამდე იბრძოლა მოგებისთვის, აი ამით გვჯობიან და ამას პროფესიონალიზმი ჰქვია.
    ფანი [?]
    #24 13 სექტემბერი 2022 12:45
    0
    ამ ცივსისხლიან ბაიერნს დღეს ლევანა და დემბელე შეუპამპალებს!
    Culé [?]
    #23 13 სექტემბერი 2022 11:54
    1
    ციტატა: NowitzkyDirk
    CHEPE24,
    რომელ გატეხილ ბარსაზე ლაპარაკობთ 2013 წელს 100 ქულა დააგროვეს ლა ლიგაში და ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში გავიდნენ, ისტორიაში საუკეთესო შემადგენლობა ყავდათ, მაგრამ მაინც 7-0 წააგეს, ესეგი როცა აგებს ყოველთვის მწვრთნელის ბრალია ხო?? ძაან თითიდან გამოწოვილი მიზეზია, არადა მახსოვს მაშინაც 100% დარწმუნებული იყო ყველა რომ ელ კლასიკო შედგებოდა ლიგის ფინალში, არავინ ლაპარაკობდა ბაიერნის მატჩის წინ რო გუნდი გატეხილი ან სუსტი იყო. ეგ რექსტები მხოლოდ წაგების შემდეგ გამოჩნდა. მაშინ ორივე მაგარ ფორმაში იყო, მაგრამ უფრო ძლიერმა მოიგო. გუარდიოლას ბარსას ნაირი გუნდი შეიძლება ისტორიაში აღარ გყავდეთ, ანუ სულ მწვრთნელებს უნდა შეეტენოს წაგებები? რაც შეეხება პატივისცემას, სიმართლე მაინც უნდა აღიაროთ, ევროპაში ყველაზე მეტად უჭირთ ბაიერნთან, ესე არცერთ გუბდს არ უჭირს მეორესთან, მითუმეტეს გრანდებს შორის ამხელა უპირატესობა არცეთს აქვთ, ბოლო 7 შეხვედრიდან 6 მოიგეს გერმანელებმა, 24-7 ბურთების ბალანსი, 6-ჯელ ცუდი მწვრთნელი ყავდათ ხო?? მხოლოდ 1 კარგი😁

    C.PC5,
    მხოლოდ ბარსასთან უდგება მიულერს? ერთადერთი ფეხბურთელია რომელიც მსოფლიო ჩემპიონატის და ჩემპიონთა ლიგის საუკეთესო ბომბარდირების 10-შია, უძლიერესი ინტელექტის იგროკია, გერმანიის 2014 წლის ჩემპიონობაში უდიდესი წვლილი აქ, მუნდიალის ბომბარდირიც გახდა, ერთი ჩვეულებრივი ფეხბურთელი რატო უნდა უწოდო მიულერს. კაცმა ორჯელ ტრიპლეტი მოიგო ბაიერნთან ერთად, 4 ლიგის ფინალი ითამაშა და ყოველთვის ამ გუნდის წამყვან ლიდერებს შორის იყო.

    MARI=BARCA-fan,
    გოგო რო ამას დაწერს უცნაურია, თან კარგად არ გცოდნია ისტორია, თურმე სტალინმა გერმანიის გაერთიანებას დაუჭირა მხარი 🤣🤣🤣 შენ წარმოიდგინე და გერმანია 45 წლის შემდეგ გაერთიანდა სტალინის სიკვდილიდან. ეგ ერი რომელზეც შენ ამხელა ზიზღით საუბრობ შენი ქვეყნის ათიათასობით მოქალაქეს საცხოვრებელს, ფულს, უფასო ჯანდაცვას, განათლებას და ათასს დივიდენტს აძლევს, სად დაინახე 21 საუკუნეში გერმანელების ფაშისტობა, ნეტა ეგეთი ქვეყანა ჩვენ გვქონდეს და ეგეთი ერი ჩვენ ვიყოთ, მიდი და შეეჯიბრე სამშობლოს სიყვარულში, განადგურებული ქვეყნიდან 20 წელში მსოფლიოს ერთერთი წამყვანი ეკონომიკა შექმნეს, ერთი დღეც არ გიცხოვრია გერმანიაში და ესე ლაპარაკობ, თან გოგო, სირცხვილია.

    მხოლოდ იმას ვიტყვი რომ შემთხვევით ერთი ქართველი მეორეში შემეშალა- სტალინი არა, "თეთრი მელა" იყო!
    ერთმა ქართველმა დააჩოქა გერმანია, მეორემ პირიქით, მის აღორძინება-გაძლიერებას შეუწყო ხელი - ეს იმის შემდეგ რაც მაგათ საბჭოთა კავშირს დამართეს - ამით "მელამ" ჩვენი წინაპრების სულებს გადაუარა!
    აღარ მიპასუხოთ, სასირცხვილო ცხოვრებაში არაფერი გამიკეთებია და ისტორიაც ძალიან კარგად ვიცი!!!
    რამდენი ადამიანიც დადის ამ ქვეყანაზე, იმდენი განსხვავებული აზრი არსებობს და არასოდეს არავის ვაკადრებ სიტყვას "სირცხვილია"!!!
    ყველამ თავის "სირცხვილს" მიხედოს!!!
    ფანი [?]
    #22 13 სექტემბერი 2022 10:27
    6
    ახლა მოკლედ ავიხსნი რატომ არ ვცემ ბაიერნს პატივს, რატომ მეზიზღება ნებისმიერ სხვა გუნდზე მეტად და ზოგადად, რატო შევულენგლევე ბაიერნის დედას ადრე და მალე.

    როცა გვარდიოლას ბარსა კლინსმანის ჩასვრილ ბაიერნს დაეჯახა ლიგაზე, 4 გოლი გაუტანა პირველ ტაიმში, სახე გააძრეს ყველანაირ ასპექტში და გაჩერდნენ, გრანდის პატივისცემის გამო.

    ფეხბურთში დაუწერელი კანონია, რომ როცა გრანდს უშანსოდ უგებ, მითუმეტეს როცა ამ გრანდს ძალიან დიდი ჩავარდნა აქვს და ისედაც გასაგებია რაც მოხდება, არ ამცირებ და უგებ იმხელა სხვაობით, რაც შემდეგ ეტაპზე მშვიდად გასვლის საშუალებას მოგცემს.

    ამის შემდეგ უმწვრთნელო ბარსას დაეჯახა ჰაინკესის ძალიან მაგარი ბაიერნი და მსგავსი არაფერი უქნიათ, წამი არ გაჩერებულან.

    ამის შემდეგ უკვე ენრიკეს ბარსამ გადაუარა ბაიერნს, ალიანს არენაზე 1-2 ის დროს, როცა თამაშის დასრულებამდე ძალიან ცოტა რჩებოდა, ლუის ენრიკე ფეხბურთელებს დამშვიდებისკენ მოუწოდებდა. 4 გოლი სჭირდებოდა ბაიერნს და გასაგები იყო ისედაც რომ შესრულებელი მისია იდგა გვარდიოლას გუნდისთვის, ბარსამ ისევ პატივი სცა გრანდს, მიუხედავად იმისა რომ ჰაინკესის ბაიერნისგან ახსოვდა საპირისპირო.

    ამის შემდეგ იყო 8-2 და ბაიერნი ისევ არ გაჩერდა.

    ბაიერნს არ გააჩნია გრანდის პატივისცემა, ხოდა ძაან ძვეულებრივად შევე##ი ბაიერნს და ბაიერნის განადგურება რომ მიხარია ნებისმიერი გუნდისგან, ეგრე შეიძლება ელ კლასიკოს მოგება არ გამიხარდეს.
    Culé [?]
    #21 13 სექტემბერი 2022 01:10
    0
    ციტატა: NowitzkyDirk
    აუ რა გაბოროტებული ყავს ბაიერნს ბარსას გულშემატკივრები, თან ისე ლაპარაკობენ, გეგონება აქეთ ბარსას ყავდეს 9-ჯელ ნათრევი და ბაიერნს მხოლოდ 2-ჯელ, რატო გიყვართ ყოველთვის ესეთი ლაპარაკი რო ვინმეს გადახსნით და გაანადგურებთ, ბოლო 4 შეხვედრაში 4-ვე ბაიერნმა მოიგო, 17-4 ბურთების ბალანსი, მეტი რაღა უნდა უყოს ამ თქვენ ბარსას რომ ოდნავი პატივი მაინც სცეთ ბაიერნს და მათ ფეხბურთელებს?? დარწმუნებული ვარ რო წააგოს ბარსამ, მერე დაიწყებთ რო გუნდი ეხლა შენდება, ნეტა ოქტომბერში შეგვხვედროდნენ და მსგავსი თემები. 9-2 ზეა ურთიერთ შეხვედრები ბაიერნის სასარგებლოდ, ესეთი ცუდი სტატისტიკა არცერთ სხვა გუნდთან არ აქვს ბარსას, აქედან უმეტესობა წაგებების ანტი-რეკორდია კატალონიელებისთვის, 8-2 იქნება ეს 7-0 თუ 6-0 ჯგუფში, + 2 ჯელ იყვნენ ჯგუფში ერთად და ორივეჯელ ჩატოვა ბაიერნმა. მარა თქვენთვის მაინც ბულკები არიან ხო მიუხენელები? 😁😁😁

    ბულკები არა, საზიზღარი ფაშისტები არიან, იყვნენ, არიან და იქნებიან!
    Culé [?]
    #20 13 სექტემბერი 2022 00:46
    4
    ციტატა: Don_Andresito
    ბაიერნსაც ქონია ჩავარდნები, კლოპის დორტმუნდის პერიოდში და მანამდეც როცა ხან შტუტგარტი ან ვოლფსბურგი ჩემპიონდებოდა. ხან ლიგის ზონაში შესვლა არ შესვლა იყო განხილვის თემა. ბარსასაც ქონდა ეგ პერიოდი. ყველაზე ცუდი ბავარია ყველაზე მაგარ ბარსას რო შეხვედროდა ჩვენც მოვუგებდით ალბათ 7-0 ს, ალბათ ოღონთ. და ჩვენ როცა დაგვერხა და ისინი აღზევდნენ მაშინ შევხვდით. მაგრამ მოუხესავად ამ ყველაფრისა მე ლეგენდარულ დირკ ნოვიცკის ბევრ რამეში ვეთანხმები, ეგრე ჩვენი ყველა დიდი მოგება შეიძლება დაემთხვა მეტოქის ცუდ პერიოდს. 2015 ში ნახევარი გუნდი აკლდა ბაიერნს. და მაინც 70 წუთი თანაბარი ომი იყო. მეც მძულს რეალზე მეტად ეს გერმანული მანქანა მაგრამ ვაღიარებ ამათ ხასიათს, სიმძლავრეს და შემართებას რომელიც ჩვენ 6 წელია აღარ გვაქვს. მიულერი კიდე ზე დონეა, ბოლო სეზონები ისეთი პასები აკეთა და ისეთ ხოდზეა რაის ჩვეულებრივი მოთამაშე. გაგვანადგურეს ისტორიულად და საწყენია მარა ფეხბურთის მუღამიც ეგაა. ჩვენ ხო გვიხაროდა რეალთან 5-0, 6-2 5-1 და 4-0 ები? აბა იმათგან რა დაუნდობლობაზეა ლაპარაკი ან რატო უნდა დავენდეთ? არ მიყვარს მარა რესპექტი ბავარიასაც მიულერსაც და გერმანიას როგორც ქვეყანას. არ დამცხოთ ახლა, მეც მინდა ხვალ მოვიგოთ პროსტა ცხოველები არიან და ვაღიარებ


    კი მოუგია ბარსასაც რეალისთვის 5 და 4 ნოლები და სუ სხვა რამ იყო ის იგრები. კლასიკოებში რომლებიც მოვიგეთ დიდი ანგარიშებით გაიხსენე აბა როგორ ყოყოჩებდნენ მაინც?! ანუ იმის თქმა მინდა რო "დაჭრილი" გრანდი არასოდეს დაგვიჩაგრავს. პეპი იყო და ეგრევე გააჩერებდა გუნდს როცა ხედავდა საყოფს, ენრიკე იყო და იგივე ბავარიასთან მეორე თამაში (3 : 0 შემდეგ) გაიხსენე რა ქნა როცა 2-1 გახდა. შეეშვა, არ გადაუარა (რად უნდა ბაზარი მაგას რო გააცალმტვერებდა რო გაეგრძელებინა?) ამ ყველაფრის მერე ეს ბავარია რო დაგიჭერს დაჭრილს, გაღატაკებულს, ჩაქიმულს და 8 -ვე გატანილ ბურთის ასაღნიშნად რო მთელი გუნდი კინაღამ სტადიონს წრეს ურტყამს რად უნდა მაგას თქმა რო მთელი არსებით უნდოდად, ჩასაფრებულნი იყვენ და კიდე 10 რო გაეტანად იმ ათივესაც ისე აღნიშნავდნენ როგორც ფინალში გატანილ ბოლო ბურთს. ჯერ რა დამავიწყებს ნოიერის და მიულერის იაზვობებს. იმენა შურდათ ბარსასი და ეხლაც შურთ (უკვე) თორე მიულერი რო დიდი იგროკია რაზეა საუბარი. მაგარი კია მარა ნაწყლია რა.
    ფანი [?]
    #19 13 სექტემბერი 2022 00:31
    5
    Don_Andresito,
    ბიჭო ახლა რეალის და ბარსას შეხვედრას ბარსა-ბაიერნს რანაირა ადარებ გაფიცებ.
    ბოლო ბოლო რეალი გაჩენის დღიდან თავისი მეფეებით თუ პრეზიდენტებით ბარსას მტერია, ისტორიის მანძილს უამრავი რამ დაგვიშავეს და აბა ეგეთ მომენტში რევანში როგორ არ უნდა იზეიმო მარა ჩვენ რა დავუშავეთ ამ ბაიერნს? მაინცდამიანც უნდა იხმარო მეტოქე გასამარჯვებლად? თუ შეიძლება რაღაც კონკრეტულ ანგარიშზე გაჩერდე და ადამიანურად მოიგო?! ეგაა ზუსტად პრობლემა რო ამ არაადამიანების თავში ეგ დანდობა არ შედის, არადა ბარსას რამდენჯერ დაუნდია მეტოქეები, გინდა ბაიერნიც გვარდიოლას დროს და რაის რისფექთ გაფიცებ. ნებისმიერ ბაიერნის ფანს რო შეხვდე და უთხრა რო კულე ხარ სიცილით აგიკლებს და არ გაუჭირდება ისე გეტყვის თუ როგორ გიხმარა.
    ჩემთვის პირადად პატივისცემას ის გუნდი იმსახურებს რომელიც პირველ რიგში შენ გაფასებს და შემდეგ ბოლომდე იბრძვის.
    თან მიზეზიც არააქვთ ტიპებს რო ჩვენი განადგურება უნდოდეთ და პროსტა დაჭრილ არწივს კორტნიან, ხოდა ეგეთი სვავები ლოგიკურად და სამართლიანად პატივისცემას ვერასდროს დაიმსახურებენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 13 სექტემბერი 2022 00:13
    1
    მიულერმა თავი შემაზიზღა რა, ჯერ რომ გაურკვეველი მიზეზისდა გამო სასწაულად ეზიზღება ბარსა, მერე მაგისი კონენტარები და ირონიული ღიმილი გულს მირევს
    ფანი [?]
    #17 13 სექტემბერი 2022 00:11
    0
    Ამასავით პეპეც კი არ მეზიზღება
    ფანი [?]
    #16 13 სექტემბერი 2022 00:09
    7
    NowitzkyDirk,
    აი ნახე რა, მერე რა რო ლა ლიგაში 100 ქულით დაასრულეს და უჩლს ნახევარფინალამდე მივიდნენ, ეგ იმის არ ნიშნავს რო გუნდს საუკეთესო შემადგენოლბა ყავდა, ეგრე რეალმა უჩლ და ლა ლიგა მოიგო მარა მაგათზე მაგარი შემადგენლობა სიტის და ლივერპულს ყავდა და ზუსტად მაგ ფაქტმა დაამტკიცა ის რო ფეხბურთს მხოლოდ ფეხბურთელები არ იგებენ, მწვრთნელი ნახევარზე მეტ საქმეს აკეთებს, ამას როგორც ყოფილი სპორტსმენი პირდაპირ გეუბნები, აშკარაა რო კარგად ვერ უღრმავდები ტაბლოს იქეთ მიმდინარე მოვლენებს, მწვრთნელის ამბავი თუ თითიდან გამოწივილი გგონია და რავი რა უნდა გელაპარაკოს ადამიანმა. თავად გამომიცვლია რამდენიმე მწვრთნელი და ყველასთან სხვადასხვა შედეგი დავდე, ასევე თანაგუნდელებზეც იმავეს თქმა შემიძლია და რატო ხდება ასე? იმიტო რო მოედნის მიღმა დადებული შედეგის 80%ი კეთდება, თქვენ კიდე თქვენი ეგოს დასამშვიდებლად ფაქტებსაც ვერ უსწორებთ თვალს, რო ბარსას იმჟამინდელ მწვრთნელს სწორედ მაგ თამაშამდე რამდენიმე ხნით ადრე სიმსივნე დაუდგინეს, რამდენიმე თვეში კი გარდაიცვალა, ასევე საუკეთესო გუნდზე საუბრობ და შენი აზით დაცვაში რო გუნდს ბეილის მიერ ნათრევი ბარტრა უდგას მაგარია? ან ადრიანო, ან სონგი, მეორე თამაშში ვაბშე მესის გარეშე გეთამაშეთ და თურმე საუკეთესოები დაგიმარცხებიათ.
    მე არ მაინტერესებს აქ ვინ რას წერდა, ყველას თავისი აზრი აქვს და შეიძლება დღესაც ისე წერს ზოგიერთი რო თითქოს უძლეველები ვართ, მარა ეგ რეალობაა? ფაქტი რა არის?
    ასევე წერ რო გვარდიოლას მერე შეიძლება მაგარი მწვრთნელი აღარ გყავდეთ და გამოდის სულ ასე უნდა იყოთო, ხოდა აი აქ როგორ გეტყობა იცი რო ლუის ენრიკეს დროინდელი მარცხი კუნჭულში გაქ მოსროლილი?! მძიმე ტრავმებთან ერთად ალბათ, და კიდე მწვრთნელებს რატო აბრალებთო და რავი შენ გუნდს რო ყოლოდა მარტინო, სეტიენი, კუმანი და ვალვერდე შენი აზრით რა შედეგს დადებდნენ?
    გვარდიოლა არ გევასებათ, რადგან ჰაინკესისნაირი შედეგი ვერ დაგიდოთ და თქვენ იმ ზემოთხსენებულ დებილებს იგუებდით?
    ჯერ რა პრეზიდენტი გვყავდა და მერე რა მწვრთნელები, გუნდს მესი ათრევდა და ბოლოს კუმანმა ისიც თქვა რო სხვები მესის ფონზე ჩანდნენ მაგრები თორე ისე ბანძები არიანო.
    ეგ ანგარიშები ყოველჯერზე დაწერე უკეთ რო დავიზუთხოთ, მარა პატივისცემაზე კიდე ერთხელ გეტყვი, რო მითუმეტეს მაგ წამოძახებების და დამცირებების მერე უნამუსო ხარ რო მაგას ითხოვ, ეტყობა ისიც არ გესმის პატივისცემას როგორი ხალხი იმსახურებს.
    ტაბლო არ განსაზღვრავს დამოკიდებულებას, ეს ბაიერნის ფანებიც ისე დამსაგავსებულხართ იმ ცივსისხლიან პირუტყვებს რო ადამიანობა ვაბშე დაგავიწყდათ?
    იცი რა იყო ადამიანური?
    ერთი თამაშია ბარსას ისტორიაში, კერძოდ დეპორტივოსთან, იმ დროს ბარსა ყველას ანადგურებდა ხოლო დეპორტივო ლა ლიგაში დარჩენისთვის იბრძოდა, ბოლო ტური იყო და იმ თამაშშიც ათასჯერ შეეძლოთ რომ გადაევლოთ მარა 2-2ზე დეპორტივომ ბარსას სთხოვა რომ თამაში დაეთმოთ და ასეც მოხდა, თქვენ კიდე ადექით და მენახირე სეტიენის გუნდი იგივე ბეტისი 8-2 იხმარეთ, მერე გამოხვედით და დაცინვა დაგვიწყეთ და ახლა კიდე პატივისცემას ითხოვ? იმიტო რო თურმე ბანძი ბარსა რამდენჯერმე დაამარცხეთ და ძლიერს ვერაფერი უქენით?
    რავი ძმაო აქ წერას ჯობია ჯერ დაკარგული ნამუსი იპოვო.
    [?]
    #15 13 სექტემბერი 2022 00:01
    2
    ბაიერნსაც ქონია ჩავარდნები, კლოპის დორტმუნდის პერიოდში და მანამდეც როცა ხან შტუტგარტი ან ვოლფსბურგი ჩემპიონდებოდა. ხან ლიგის ზონაში შესვლა არ შესვლა იყო განხილვის თემა. ბარსასაც ქონდა ეგ პერიოდი. ყველაზე ცუდი ბავარია ყველაზე მაგარ ბარსას რო შეხვედროდა ჩვენც მოვუგებდით ალბათ 7-0 ს, ალბათ ოღონთ. და ჩვენ როცა დაგვერხა და ისინი აღზევდნენ მაშინ შევხვდით. მაგრამ მოუხესავად ამ ყველაფრისა მე ლეგენდარულ დირკ ნოვიცკის ბევრ რამეში ვეთანხმები, ეგრე ჩვენი ყველა დიდი მოგება შეიძლება დაემთხვა მეტოქის ცუდ პერიოდს. 2015 ში ნახევარი გუნდი აკლდა ბაიერნს. და მაინც 70 წუთი თანაბარი ომი იყო. მეც მძულს რეალზე მეტად ეს გერმანული მანქანა მაგრამ ვაღიარებ ამათ ხასიათს, სიმძლავრეს და შემართებას რომელიც ჩვენ 6 წელია აღარ გვაქვს. მიულერი კიდე ზე დონეა, ბოლო სეზონები ისეთი პასები აკეთა და ისეთ ხოდზეა რაის ჩვეულებრივი მოთამაშე. გაგვანადგურეს ისტორიულად და საწყენია მარა ფეხბურთის მუღამიც ეგაა. ჩვენ ხო გვიხაროდა რეალთან 5-0, 6-2 5-1 და 4-0 ები? აბა იმათგან რა დაუნდობლობაზეა ლაპარაკი ან რატო უნდა დავენდეთ? არ მიყვარს მარა რესპექტი ბავარიასაც მიულერსაც და გერმანიას როგორც ქვეყანას. არ დამცხოთ ახლა, მეც მინდა ხვალ მოვიგოთ პროსტა ცხოველები არიან და ვაღიარებ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 12 სექტემბერი 2022 23:43
    1
    ციტატა: NowitzkyDirk
    CHEPE24,
    რომელ გატეხილ ბარსაზე ლაპარაკობთ 2013 წელს 100 ქულა დააგროვეს ლა ლიგაში და ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში გავიდნენ, ისტორიაში საუკეთესო შემადგენლობა ყავდათ, მაგრამ მაინც 7-0 წააგეს, ესეგი როცა აგებს ყოველთვის მწვრთნელის ბრალია ხო?? ძაან თითიდან გამოწოვილი მიზეზია, არადა მახსოვს მაშინაც 100% დარწმუნებული იყო ყველა რომ ელ კლასიკო შედგებოდა ლიგის ფინალში, არავინ ლაპარაკობდა ბაიერნის მატჩის წინ რო გუნდი გატეხილი ან სუსტი იყო. ეგ რექსტები მხოლოდ წაგების შემდეგ გამოჩნდა. მაშინ ორივე მაგარ ფორმაში იყო, მაგრამ უფრო ძლიერმა მოიგო. გუარდიოლას ბარსას ნაირი გუნდი შეიძლება ისტორიაში აღარ გყავდეთ, ანუ სულ მწვრთნელებს უნდა შეეტენოს წაგებები? რაც შეეხება პატივისცემას, სიმართლე მაინც უნდა აღიაროთ, ევროპაში ყველაზე მეტად უჭირთ ბაიერნთან, ესე არცერთ გუბდს არ უჭირს მეორესთან, მითუმეტეს გრანდებს შორის ამხელა უპირატესობა არცეთს აქვთ, ბოლო 7 შეხვედრიდან 6 მოიგეს გერმანელებმა, 24-7 ბურთების ბალანსი, 6-ჯელ ცუდი მწვრთნელი ყავდათ ხო?? მხოლოდ 1 კარგი😁

    C.PC5,
    მხოლოდ ბარსასთან უდგება მიულერს? ერთადერთი ფეხბურთელია რომელიც მსოფლიო ჩემპიონატის და ჩემპიონთა ლიგის საუკეთესო ბომბარდირების 10-შია, უძლიერესი ინტელექტის იგროკია, გერმანიის 2014 წლის ჩემპიონობაში უდიდესი წვლილი აქ, მუნდიალის ბომბარდირიც გახდა, ერთი ჩვეულებრივი ფეხბურთელი რატო უნდა უწოდო მიულერს. კაცმა ორჯელ ტრიპლეტი მოიგო ბაიერნთან ერთად, 4 ლიგის ფინალი ითამაშა და ყოველთვის ამ გუნდის წამყვან ლიდერებს შორის იყო.

    MARI=BARCA-fan,
    გოგო რო ამას დაწერს უცნაურია, თან კარგად არ გცოდნია ისტორია, თურმე სტალინმა გერმანიის გაერთიანებას დაუჭირა მხარი 🤣🤣🤣 შენ წარმოიდგინე და გერმანია 45 წლის შემდეგ გაერთიანდა სტალინის სიკვდილიდან. ეგ ერი რომელზეც შენ ამხელა ზიზღით საუბრობ შენი ქვეყნის ათიათასობით მოქალაქეს საცხოვრებელს, ფულს, უფასო ჯანდაცვას, განათლებას და ათასს დივიდენტს აძლევს, სად დაინახე 21 საუკუნეში გერმანელების ფაშისტობა, ნეტა ეგეთი ქვეყანა ჩვენ გვქონდეს და ეგეთი ერი ჩვენ ვიყოთ, მიდი და შეეჯიბრე სამშობლოს სიყვარულში, განადგურებული ქვეყნიდან 20 წელში მსოფლიოს ერთერთი წამყვანი ეკონომიკა შექმნეს, ერთი დღეც არ გიცხოვრია გერმანიაში და ესე ლაპარაკობ, თან გოგო, სირცხვილია.

    ნოვიცკი მეგობარო ბარსას საიტზე,ბარსას ფანები ვართ, რის დამტკიცებას ცდილობ,რომ ბაიერნი ბარსაზე უკეთესია?საიტი შეგეშალა ეს ლურჯ-ბროწეულისფერი სამეფოა,თეთრები გვერდით არიან.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #13 12 სექტემბერი 2022 22:57
    0
    CHEPE24,
    რომელ გატეხილ ბარსაზე ლაპარაკობთ 2013 წელს 100 ქულა დააგროვეს ლა ლიგაში და ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში გავიდნენ, ისტორიაში საუკეთესო შემადგენლობა ყავდათ, მაგრამ მაინც 7-0 წააგეს, ესეგი როცა აგებს ყოველთვის მწვრთნელის ბრალია ხო?? ძაან თითიდან გამოწოვილი მიზეზია, არადა მახსოვს მაშინაც 100% დარწმუნებული იყო ყველა რომ ელ კლასიკო შედგებოდა ლიგის ფინალში, არავინ ლაპარაკობდა ბაიერნის მატჩის წინ რო გუნდი გატეხილი ან სუსტი იყო. ეგ რექსტები მხოლოდ წაგების შემდეგ გამოჩნდა. მაშინ ორივე მაგარ ფორმაში იყო, მაგრამ უფრო ძლიერმა მოიგო. გუარდიოლას ბარსას ნაირი გუნდი შეიძლება ისტორიაში აღარ გყავდეთ, ანუ სულ მწვრთნელებს უნდა შეეტენოს წაგებები? რაც შეეხება პატივისცემას, სიმართლე მაინც უნდა აღიაროთ, ევროპაში ყველაზე მეტად უჭირთ ბაიერნთან, ესე არცერთ გუბდს არ უჭირს მეორესთან, მითუმეტეს გრანდებს შორის ამხელა უპირატესობა არცეთს აქვთ, ბოლო 7 შეხვედრიდან 6 მოიგეს გერმანელებმა, 24-7 ბურთების ბალანსი, 6-ჯელ ცუდი მწვრთნელი ყავდათ ხო?? მხოლოდ 1 კარგი😁

    C.PC5,
    მხოლოდ ბარსასთან უდგება მიულერს? ერთადერთი ფეხბურთელია რომელიც მსოფლიო ჩემპიონატის და ჩემპიონთა ლიგის საუკეთესო ბომბარდირების 10-შია, უძლიერესი ინტელექტის იგროკია, გერმანიის 2014 წლის ჩემპიონობაში უდიდესი წვლილი აქ, მუნდიალის ბომბარდირიც გახდა, ერთი ჩვეულებრივი ფეხბურთელი რატო უნდა უწოდო მიულერს. კაცმა ორჯელ ტრიპლეტი მოიგო ბაიერნთან ერთად, 4 ლიგის ფინალი ითამაშა და ყოველთვის ამ გუნდის წამყვან ლიდერებს შორის იყო.

    MARI=BARCA-fan,
    გოგო რო ამას დაწერს უცნაურია, თან კარგად არ გცოდნია ისტორია, თურმე სტალინმა გერმანიის გაერთიანებას დაუჭირა მხარი 🤣🤣🤣 შენ წარმოიდგინე და გერმანია 45 წლის შემდეგ გაერთიანდა სტალინის სიკვდილიდან. ეგ ერი რომელზეც შენ ამხელა ზიზღით საუბრობ შენი ქვეყნის ათიათასობით მოქალაქეს საცხოვრებელს, ფულს, უფასო ჯანდაცვას, განათლებას და ათასს დივიდენტს აძლევს, სად დაინახე 21 საუკუნეში გერმანელების ფაშისტობა, ნეტა ეგეთი ქვეყანა ჩვენ გვქონდეს და ეგეთი ერი ჩვენ ვიყოთ, მიდი და შეეჯიბრე სამშობლოს სიყვარულში, განადგურებული ქვეყნიდან 20 წელში მსოფლიოს ერთერთი წამყვანი ეკონომიკა შექმნეს, ერთი დღეც არ გიცხოვრია გერმანიაში და ესე ლაპარაკობ, თან გოგო, სირცხვილია.
    Culé [?]
    #12 12 სექტემბერი 2022 22:31
    1
    ციტატა: NowitzkyDirk
    აუ რა გაბოროტებული ყავს ბაიერნს ბარსას გულშემატკივრები, თან ისე ლაპარაკობენ, გეგონება აქეთ ბარსას ყავდეს 9-ჯელ ნათრევი და ბაიერნს მხოლოდ 2-ჯელ, რატო გიყვართ ყოველთვის ესეთი ლაპარაკი რო ვინმეს გადახსნით და გაანადგურებთ, ბოლო 4 შეხვედრაში 4-ვე ბაიერნმა მოიგო, 17-4 ბურთების ბალანსი, მეტი რაღა უნდა უყოს ამ თქვენ ბარსას რომ ოდნავი პატივი მაინც სცეთ ბაიერნს და მათ ფეხბურთელებს?? დარწმუნებული ვარ რო წააგოს ბარსამ, მერე დაიწყებთ რო გუნდი ეხლა შენდება, ნეტა ოქტომბერში შეგვხვედროდნენ და მსგავსი თემები. 9-2 ზეა ურთიერთ შეხვედრები ბაიერნის სასარგებლოდ, ესეთი ცუდი სტატისტიკა არცერთ სხვა გუნდთან არ აქვს ბარსას, აქედან უმეტესობა წაგებების ანტი-რეკორდია კატალონიელებისთვის, 8-2 იქნება ეს 7-0 თუ 6-0 ჯგუფში, + 2 ჯელ იყვნენ ჯგუფში ერთად და ორივეჯელ ჩატოვა ბაიერნმა. მარა თქვენთვის მაინც ბულკები არიან ხო მიუხენელები? 😁😁😁

    ერთადერთი ერია დედამიწის ზურგზე, რომელიც მეზიზღება - სტალინს რა ვუთხარი რომ ყველაფრის მიუხედავად მაინც გერმანიის გაერთიანებას დაუჭირა მხარი და გაიტანა კიდეც თავისი - პირიქით უნდა გაეკეთებინა, გერმანიის მთელი ტერიტორია მის მოსაზღვრე ქვეყნებისთვის უნდა გადაენაწილებინა და აეკრძალა მათი ენაც - რატომ? იმიტომ რომ ფაშისტი მუდამ ფაშისტად დარჩება!
    ერთი ის არ ვიცი ღორებს ( "შვაინ" ) რაღაზე ეძახიან და ძალიან მაინტერესებს..ჩემი ვარაუდი სიტყვიდან გამომდინარე ასეთია - როგორც ღორი არ მოიშლის ტალახში წოლას, ისე ეგენი ვერ მოიშლიან ფაშისტობას, უბრალოდ ეხლა სხვა სამყაროა და ვეღარ ბედავენ..
    P.S. ანგარიში: ვფიქრობ 1:2, და ჩვენთან 3:0.
    უნდა გაასაზიზღრონ შვაინები!!!
    ფანი [?]
    #11 12 სექტემბერი 2022 21:47
    1
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: NowitzkyDirk
    აუ რა გაბოროტებული ყავს ბაიერნს ბარსას გულშემატკივრები, თან ისე ლაპარაკობენ, გეგონება აქეთ ბარსას ყავდეს 9-ჯელ ნათრევი და ბაიერნს მხოლოდ 2-ჯელ, რატო გიყვართ ყოველთვის ესეთი ლაპარაკი რო ვინმეს გადახსნით და გაანადგურებთ, ბოლო 4 შეხვედრაში 4-ვე ბაიერნმა მოიგო, 17-4 ბურთების ბალანსი, მეტი რაღა უნდა უყოს ამ თქვენ ბარსას რომ ოდნავი პატივი მაინც სცეთ ბაიერნს და მათ ფეხბურთელებს?? დარწმუნებული ვარ რო წააგოს ბარსამ, მერე დაიწყებთ რო გუნდი ეხლა შენდება, ნეტა ოქტომბერში შეგვხვედროდნენ და მსგავსი თემები. 9-2 ზეა ურთიერთ შეხვედრები ბაიერნის სასარგებლოდ, ესეთი ცუდი სტატისტიკა არცერთ სხვა გუნდთან არ აქვს ბარსას, აქედან უმეტესობა წაგებების ანტი-რეკორდია კატალონიელებისთვის, 8-2 იქნება ეს 7-0 თუ 6-0 ჯგუფში, + 2 ჯელ იყვნენ ჯგუფში ერთად და ორივეჯელ ჩატოვა ბაიერნმა. მარა თქვენთვის მაინც ბულკები არიან ხო მიუხენელები? 😁😁😁

    ბავარია ჩვენს პატივისცემას ვერასდროს დაიმსახურებს. 9 მოგება კი აქვთ მარა მაგ 9 მოგების დროს რამდენჯერ ეთამაშა ისედაც გატეხილ ბარსას მაგას რატო არ ახსენებ, ან როცა ბავარიას კარგი გუნდი დაუპირისპირდა ბარსას კარგ გუნდს მაშინ როგორ იყო საქმე?
    იმასაც არ ვემხრობი დღეს ვინმემ რომ თქვას ბარსა ბაიერნს გადახსნისო, რადგან ალოგიკურია, ზუსტადაც რო გუნდი ახლა შენდება და უკვე აშენებულ, შეთამაშებულ და ძლიერ ბაიერნს ვეთამაშებით, მაგრამ გულშემატკივარი იმისაა რო ყველაზე მეტად ჩვენ გვწამდეს და გვჯეროდეს გამარჯვების, გულის სიღრმეში ყველამ ვიცით რო მზად არ ვართ ასეთი დონის დაპირისპირებებისთვის, თუმცა იმედი არასდროს უნდა მოკლა.
    რამდენჯერაც გინდა წამოაყვედრე ბარსას გულშემატკივარს ეგ 9 გამარჯვება, მენახირე მწვრთნელის ბეტისთან 8-2ები და უმწვრთნელო გუნდთან მოგებული 7-0ები, მარა იმასაც ნუ დაივიწყებ რო როცა მწვრთნელიან და შეკრულ ბარსას შეხვდით ვერავის ვერაფერი გადაუღუნეთ და სწორედ ეგაა მიზეზი რის გამოც პატივს არ გცემთ, მარა მაგ პატივისცემას მაინც ვერ დაიმსახურებთ რადგან თავად არ გეყოთ იმის ადამიანობა რო ისედაც დამსხვრეული გუნდი კიდევ უფრო არ გაგენადგურებინათ, არ წამოგეყვედრათ და დაგემცირებინათ და მერე როგორ გყოფნის იმის შნო რო კიდე ბარსას საიტზე შემოხვიდე და აქ ხალხს პატივისცემა მოთხოვო.
    ნუ გააჯვი რა.

    მაგას იმიტომ არახსენებენ რომ კიდიათ მაგნაირებს მარტო ტაბლო უყვართ და ტაბლოს მოყვარულები ხომ იცით ვისი ფანებიც არიან😄😄😄
    გვარდიოლას და ლუᲩოს ვერ წააკვნიტა სადაც დაიჭირა ბავარია იქვე გადაკუზა გამოუღებლად...
    მერე ისეთ დროს დაგვაჯახეს სადაც შანსი 0 კიარა -100 იყო დაცემულ ბარსელონას ებძრვიან ბიჭო დაცემულს და სირცხვილის გრძნობა კიარ აქვთ რომ ეს აღიანონ გეგონება უძლიერესი ბარსელონა გაანადგურეს😄😄😄 2015 წლის მერე პატრონი არ ყოლია გუნდს და ლამის ლევანტეს დონემდე დავიდნენ
    Culé [?]
    #10 12 სექტემბერი 2022 21:35
    0
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: NowitzkyDirk
    აუ რა გაბოროტებული ყავს ბაიერნს ბარსას გულშემატკივრები, თან ისე ლაპარაკობენ, გეგონება აქეთ ბარსას ყავდეს 9-ჯელ ნათრევი და ბაიერნს მხოლოდ 2-ჯელ, რატო გიყვართ ყოველთვის ესეთი ლაპარაკი რო ვინმეს გადახსნით და გაანადგურებთ, ბოლო 4 შეხვედრაში 4-ვე ბაიერნმა მოიგო, 17-4 ბურთების ბალანსი, მეტი რაღა უნდა უყოს ამ თქვენ ბარსას რომ ოდნავი პატივი მაინც სცეთ ბაიერნს და მათ ფეხბურთელებს?? დარწმუნებული ვარ რო წააგოს ბარსამ, მერე დაიწყებთ რო გუნდი ეხლა შენდება, ნეტა ოქტომბერში შეგვხვედროდნენ და მსგავსი თემები. 9-2 ზეა ურთიერთ შეხვედრები ბაიერნის სასარგებლოდ, ესეთი ცუდი სტატისტიკა არცერთ სხვა გუნდთან არ აქვს ბარსას, აქედან უმეტესობა წაგებების ანტი-რეკორდია კატალონიელებისთვის, 8-2 იქნება ეს 7-0 თუ 6-0 ჯგუფში, + 2 ჯელ იყვნენ ჯგუფში ერთად და ორივეჯელ ჩატოვა ბაიერნმა. მარა თქვენთვის მაინც ბულკები არიან ხო მიუხენელები? 😁😁😁

    ბავარია ჩვენს პატივისცემას ვერასდროს დაიმსახურებს. 9 მოგება კი აქვთ მარა მაგ 9 მოგების დროს რამდენჯერ ეთამაშა ისედაც გატეხილ ბარსას მაგას რატო არ ახსენებ, ან როცა ბავარიას კარგი გუნდი დაუპირისპირდა ბარსას კარგ გუნდს მაშინ როგორ იყო საქმე?
    იმასაც არ ვემხრობი დღეს ვინმემ რომ თქვას ბარსა ბაიერნს გადახსნისო, რადგან ალოგიკურია, ზუსტადაც რო გუნდი ახლა შენდება და უკვე აშენებულ, შეთამაშებულ და ძლიერ ბაიერნს ვეთამაშებით, მაგრამ გულშემატკივარი იმისაა რო ყველაზე მეტად ჩვენ გვწამდეს და გვჯეროდეს გამარჯვების, გულის სიღრმეში ყველამ ვიცით რო მზად არ ვართ ასეთი დონის დაპირისპირებებისთვის, თუმცა იმედი არასდროს უნდა მოკლა.
    რამდენჯერაც გინდა წამოაყვედრე ბარსას გულშემატკივარს ეგ 9 გამარჯვება, მენახირე მწვრთნელის ბეტისთან 8-2ები და უმწვრთნელო გუნდთან მოგებული 7-0ები, მარა იმასაც ნუ დაივიწყებ რო როცა მწვრთნელიან და შეკრულ ბარსას შეხვდით ვერავის ვერაფერი გადაუღუნეთ და სწორედ ეგაა მიზეზი რის გამოც პატივს არ გცემთ, მარა მაგ პატივისცემას მაინც ვერ დაიმსახურებთ რადგან თავად არ გეყოთ იმის ადამიანობა რო ისედაც დამსხვრეული გუნდი კიდევ უფრო არ გაგენადგურებინათ, არ წამოგეყვედრათ და დაგემცირებინათ და მერე როგორ გყოფნის იმის შნო რო კიდე ბარსას საიტზე შემოხვიდე და აქ ხალხს პატივისცემა მოთხოვო.
    ნუ გააჯვი რა.


    მგონი გამწარება უნდა ჩვენი და შორიდან გვივლის შორიდან. კიარ იტყვის ხო და მასეაო)) თორე კიარ დავამადლი, ვეტყვი იმ ერთადერთ ხერხს, როგორ შეძლებს ჩვენს გამწარებას) რომ არ იწვალოს ამდენი.
    ფანი [?]
    #9 12 სექტემბერი 2022 21:18
    4
    ციტატა: NowitzkyDirk
    აუ რა გაბოროტებული ყავს ბაიერნს ბარსას გულშემატკივრები, თან ისე ლაპარაკობენ, გეგონება აქეთ ბარსას ყავდეს 9-ჯელ ნათრევი და ბაიერნს მხოლოდ 2-ჯელ, რატო გიყვართ ყოველთვის ესეთი ლაპარაკი რო ვინმეს გადახსნით და გაანადგურებთ, ბოლო 4 შეხვედრაში 4-ვე ბაიერნმა მოიგო, 17-4 ბურთების ბალანსი, მეტი რაღა უნდა უყოს ამ თქვენ ბარსას რომ ოდნავი პატივი მაინც სცეთ ბაიერნს და მათ ფეხბურთელებს?? დარწმუნებული ვარ რო წააგოს ბარსამ, მერე დაიწყებთ რო გუნდი ეხლა შენდება, ნეტა ოქტომბერში შეგვხვედროდნენ და მსგავსი თემები. 9-2 ზეა ურთიერთ შეხვედრები ბაიერნის სასარგებლოდ, ესეთი ცუდი სტატისტიკა არცერთ სხვა გუნდთან არ აქვს ბარსას, აქედან უმეტესობა წაგებების ანტი-რეკორდია კატალონიელებისთვის, 8-2 იქნება ეს 7-0 თუ 6-0 ჯგუფში, + 2 ჯელ იყვნენ ჯგუფში ერთად და ორივეჯელ ჩატოვა ბაიერნმა. მარა თქვენთვის მაინც ბულკები არიან ხო მიუხენელები? 😁😁😁

    ბავარია ჩვენს პატივისცემას ვერასდროს დაიმსახურებს. 9 მოგება კი აქვთ მარა მაგ 9 მოგების დროს რამდენჯერ ეთამაშა ისედაც გატეხილ ბარსას მაგას რატო არ ახსენებ, ან როცა ბავარიას კარგი გუნდი დაუპირისპირდა ბარსას კარგ გუნდს მაშინ როგორ იყო საქმე?
    იმასაც არ ვემხრობი დღეს ვინმემ რომ თქვას ბარსა ბაიერნს გადახსნისო, რადგან ალოგიკურია, ზუსტადაც რო გუნდი ახლა შენდება და უკვე აშენებულ, შეთამაშებულ და ძლიერ ბაიერნს ვეთამაშებით, მაგრამ გულშემატკივარი იმისაა რო ყველაზე მეტად ჩვენ გვწამდეს და გვჯეროდეს გამარჯვების, გულის სიღრმეში ყველამ ვიცით რო მზად არ ვართ ასეთი დონის დაპირისპირებებისთვის, თუმცა იმედი არასდროს უნდა მოკლა.
    რამდენჯერაც გინდა წამოაყვედრე ბარსას გულშემატკივარს ეგ 9 გამარჯვება, მენახირე მწვრთნელის ბეტისთან 8-2ები და უმწვრთნელო გუნდთან მოგებული 7-0ები, მარა იმასაც ნუ დაივიწყებ რო როცა მწვრთნელიან და შეკრულ ბარსას შეხვდით ვერავის ვერაფერი გადაუღუნეთ და სწორედ ეგაა მიზეზი რის გამოც პატივს არ გცემთ, მარა მაგ პატივისცემას მაინც ვერ დაიმსახურებთ რადგან თავად არ გეყოთ იმის ადამიანობა რო ისედაც დამსხვრეული გუნდი კიდევ უფრო არ გაგენადგურებინათ, არ წამოგეყვედრათ და დაგემცირებინათ და მერე როგორ გყოფნის იმის შნო რო კიდე ბარსას საიტზე შემოხვიდე და აქ ხალხს პატივისცემა მოთხოვო.
    ნუ გააჯვი რა.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 12 სექტემბერი 2022 21:05
    0
    ნუ გიყვართ წინასწარ ბაქიბუქი, კარგად არასდროს სრულდება ძირითადად.
    Culé [?]
    #7 12 სექტემბერი 2022 21:04
    0
    სტუმარი ყავდა გერმანიიდან ჩემს ნათესავს, მერე შევხვდი და ვილაპარაკეთ კიდეც, მერე ფეხბურთი თუ გიყვარს მეთქი და კიო, იასნია ბაიერნის ფანი იყო. მანდ მოეხაზა, ჯერ რაც ინგლისურ-გერმანული ვიცოდი ბაიერნის გინებაზე დავხარჯე და მერე დანარჩენი ენები რაც ვიცოდი მიულერის გინებაზე დავხარჯე laughing ეს რომ მეზიზღება ისე არავინ, განა რამე პიროვნულობიდან ან თამაშიდან გამომდინარე, აი ბარსასთან რომ უდგება სულ ამ ჩოილარს ეგ მიშლის ნერვებს, სხვებთან რიგითი კარგი ფეხბურთელია, შეხვდება ბარსას და როარ გაიტანოს ისე არ იქნება, მოია ამ ორ შეხვედრაში ერთხელ მაინც უნდა შეგატოვოს მაგ ირონიული ღიმილი სახეზე შენმა ძველმა ძმაკაცმა blush
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #6 12 სექტემბერი 2022 20:44
    3
    ციტატა: NowitzkyDirk
    აუ რა გაბოროტებული ყავს ბაიერნს ბარსას გულშემატკივრები, თან ისე ლაპარაკობენ, გეგონება აქეთ ბარსას ყავდეს 9-ჯელ ნათრევი და ბაიერნს მხოლოდ 2-ჯელ, რატო გიყვართ ყოველთვის ესეთი ლაპარაკი რო ვინმეს გადახსნით და გაანადგურებთ, ბოლო 4 შეხვედრაში 4-ვე ბაიერნმა მოიგო, 17-4 ბურთების ბალანსი, მეტი რაღა უნდა უყოს ამ თქვენ ბარსას რომ ოდნავი პატივი მაინც სცეთ ბაიერნს და მათ ფეხბურთელებს?? დარწმუნებული ვარ რო წააგოს ბარსამ, მერე დაიწყებთ რო გუნდი ეხლა შენდება, ნეტა ოქტომბერში შეგვხვედროდნენ და მსგავსი თემები. 9-2 ზეა ურთიერთ შეხვედრები ბაიერნის სასარგებლოდ, ესეთი ცუდი სტატისტიკა არცერთ სხვა გუნდთან არ აქვს ბარსას, აქედან უმეტესობა წაგებების ანტი-რეკორდია კატალონიელებისთვის, 8-2 იქნება ეს 7-0 თუ 6-0 ჯგუფში, + 2 ჯელ იყვნენ ჯგუფში ერთად და ორივეჯელ ჩატოვა ბაიერნმა. მარა თქვენთვის მაინც ბულკები არიან ხო მიუხენელები? 😁😁😁


    გმადლობთ ბრატ იმფორმაციის მოწოდებისათვის, თუ რამე იცი ახალი თუ ძველი გამოუშვი კიდე, არ გვაწყენს დავიზეპირებთ. ისე ამდენი რამე რო ჩამოთვალე იმ ახლო წარსულიდან ერთი 3:0 რა პონტში არ ახსენე?! ჩვენც გაგვიხარდებოდა, ხასიათს აგვიმაღლებდა ამ ერთი დღით ადრე ბავარიის დდსტყვნმდე.