ბაიერნის სავარაუდო შემადგენლობა ბარსელონასთან თამაშისთვის

ბაიერნის სავარაუდო შემადგენლობა ბარსელონასთან თამაშისთვის

  • თამაშის დრო: სამშაბათი, 13 სექტემბერი, 23:00

ხვალ ჩემპიონთა ლიგის მე-2 ტურში "ბარსელონა" მიუნხენის "ბაიერნს" სტუმრად დაუპირისპირდება.

ამჟამად არსებული ინფორმაციით შეხვედრას მხოლოდ ერთი ფეხბურთელი დააკლდება - "ბაიერნის" შემტევი კინგსლი კომანი.

ფრანგის არყოფნა "რეკორდმაისტერის" სასტარტო შემადგენლობაზეც აისახება. გერმანული Kicker მასპინძელი გუნდის სავარაუდო შემადგენლობას გვთავაზობს.

ბაიერნი (4-2-2-2): ნოიერი - პავარი, დე ლიხტი, ერნანდესი, დევისი - კიმიხი, საბიტცერი - სანე, მუსიალა - მიულერი, მანე.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #28 12 სექტემბერი 2022 21:41
    0
    ციტატა: NowitzkyDirk
    CHEPE24,
    მაგრად გახსოვს გეტყობა ბაიერნის წინა სეზონები, სად ნახე სიტისთან გავარდნილი ბაიერნი? 😁😁 ან როდის ყავდა პსჟ ჯგუფში და ვერცერთი ვერ მოეგო??? ბაიერნს ბოლო 3 სეზონში ჯგუფურ ეტაპზე ჩატარებული 19 შეხვედრიდან 17 მოგებული აქვთ. ისე ლაპარაკობთ გეგონება შალკე იყოს, ბოლო 4-დან 4-ვე ბაიერნმა მოუგო ბარსას, 17-4 ზე ბალანსი, მარა თქვენ რო გკითხოთ კაცმა ბარსას ბულკია ბაიერნი 😂😂 ერთ კომენტარში თითქმის ყველაფერი არასწორად გიწერია.

    ვააა შენ რა მაგარი ბიᲭი ყოფილხარ ხო ამერია მერე??? პსჟ ერთხელ ყავდა ჯგუფში, სითი არა მაგრამ პსჟ კარგად ამოსდო ალიანც არენაზე 2:3 და რას მეკრიჭები 10 კომენტარი გაქვს ფაწერილი და იმენა კაიფის გამო შემოდი აქ 👏👏👏👏👏👏 დაგიკრავ მასე გააგრძელე ბრატსი ხვალაც შემოიარე აქ ვართ სასტავი😄😄😄😄 დედაა რა გული გაუხარდა რომ ვიღაცას დასცინა არასწორად დაწერილში მედალი გეკუთვის და მიდი კობიაშვილთან....
    დედამიწაზე კიდეა ნეტა ასეთები🤔🤔
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 12 სექტემბერი 2022 21:00
    0
    ციტატა: Robert lewandovski
    ციტატა: M10 S9 D11
    შტეგენი
    ბელერინი არაუხო კუნდე ბალდე
    კესი დე იონგი პედრი
    დემბელე ლევანდოვსკი ფატი

    გამოუშვით მუხლზე გადავიმტვრევთ

    კესიზე შეგეცვალა აზრი? ლევანაზეც მიმტკიცებდა ბენზო ჯობიაო და იმედია მიხვდი ყველაფერს 😁😂

    არ შემცვლია გავის ძირითადობა ადრეა ჯერ ბუსკეცის დაყენება კატასტროფის ტოლფაისა და მეტი არც არავინ გვყავს და რას შეეხება ბენზემა ლევანდოვსკის ეხლაც მირჩევნია ბენზო ლევანას მიუხედავად იმისა რო რობერტი ჩვენი ფეხბურთელია ბენზემას რო ინტელექტი აქვს ლევანდოვსკის არც დაესიზმრება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #26 12 სექტემბერი 2022 20:43
    0
    CHEPE24,
    მაგრად გახსოვს გეტყობა ბაიერნის წინა სეზონები, სად ნახე სიტისთან გავარდნილი ბაიერნი? 😁😁 ან როდის ყავდა პსჟ ჯგუფში და ვერცერთი ვერ მოეგო??? ბაიერნს ბოლო 3 სეზონში ჯგუფურ ეტაპზე ჩატარებული 19 შეხვედრიდან 17 მოგებული აქვთ. ისე ლაპარაკობთ გეგონება შალკე იყოს, ბოლო 4-დან 4-ვე ბაიერნმა მოუგო ბარსას, 17-4 ზე ბალანსი, მარა თქვენ რო გკითხოთ კაცმა ბარსას ბულკია ბაიერნი 😂😂 ერთ კომენტარში თითქმის ყველაფერი არასწორად გიწერია.
    ფანი [?]
    #25 12 სექტემბერი 2022 19:02
    3
    ციტატა: Davita
    შტეგენი
    კუნდე არაუხო პიკე
    გავი ბუსი კესი პედრი
    რაფინია ლევანა დემბელე

    ამ შემადგენლობას ვისურვებდი, ფლანგებს მთლიანად რაფინიას და დემბელეს ჩავაბარებდი, არვფიქრობ რომ ბალდე გაუმკლავდება ბაიერნის სწრაფ შემტევებს, ამიტო მირჩევნია 3 ცენტრ მცველი იდგეს, და ცენტრში 4 ნახევარმცველი, ბუსი საყრდენზე, კესი ბუსისაც დააზღვევს და შეტევასაც დაეხმარება, გავი დააპრესინგებს, პედრი ჩაკლასავს, რაფინია და დებელე ფლანგებს გაწელავენ, ააწიოკებენ მცველებს, ლევანა შეუფანფალებს შიგ ალიანს არენაზე ...

    ლოგიკურია ყველაფეტი რაც დაწერე
    ფანი [?]
    #24 12 სექტემბერი 2022 18:58
    0
    სად ყავს ეხლა ბაიერნს იმენა გლეჯაოი სასტავი?? მაგ კლუბის მამოძრავებელი იყო ლევანდოვსკი და კიდეც შეეტყო ლევანას ტრამვა რომ ჰქონდა და არიყო ლიგაზე გამოვარდა სითისთან უშანსოდ... მანამდე ჯგუფში პსჟ ყავდა ვერცერთი ვერ მოუგო და რაა მანესი უნდა შეგეშინდეს?? ლივერპული ჩვენთან ორიჯის ხარჯზე გავიდა და არა სალაჰი მანე ფირმინიოს ტრიოთი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 12 სექტემბერი 2022 17:40
    1
    ზუბიმენდი არის გასასარევი ვარიანტი , ახალგაზრდა, სწრაფი და ძალიან მებრძოლი .. ისეთია რომ მოგვარდება და არ ამოგასუნთქებს მაგრამ ბურთის ჭერა არ გამოსდის როგორც ბუსკეცს, ან დეიონგს ... ნიკო და დეიონგი, ორივე უფრო ცენტრალური ნახევარმცველია ვიდრე ჩამშლელი ... არც ერთს აქვს ის სიხისტე ... მაგრამ კლასის ხარჯზე დეიონგი უფრო ითამაშებს მანდ, სიღრმიდან პასებში უფრო გამოცდილია... მცველად თამაშიც ასე თუ ისე გამოსდის .. უბრალოდ ახლა დარწმუნებული ვარ ძალიან იმოქმედა მასზე იმ ფაქტმა რომ მთელი ზაფხული თავიდან იშორებდნენ, დასტრესილი თამაშობს ...
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    #22 12 სექტემბერი 2022 17:05
    5
    შტეგენი
    კუნდე არაუხო პიკე
    გავი ბუსი კესი პედრი
    რაფინია ლევანა დემბელე

    ამ შემადგენლობას ვისურვებდი, ფლანგებს მთლიანად რაფინიას და დემბელეს ჩავაბარებდი, არვფიქრობ რომ ბალდე გაუმკლავდება ბაიერნის სწრაფ შემტევებს, ამიტო მირჩევნია 3 ცენტრ მცველი იდგეს, და ცენტრში 4 ნახევარმცველი, ბუსი საყრდენზე, კესი ბუსისაც დააზღვევს და შეტევასაც დაეხმარება, გავი დააპრესინგებს, პედრი ჩაკლასავს, რაფინია და დებელე ფლანგებს გაწელავენ, ააწიოკებენ მცველებს, ლევანა შეუფანფალებს შიგ ალიანს არენაზე ...
    წევრი [?]
    #21 12 სექტემბერი 2022 17:03
    0
    ციტატა: ♠️spookify♠️
    Araferi dacva amat ar hyavt iseti ro magrad ar vajimjimot. 1-2 goli unda shevugdot. Chveni susti wertili naxdacvaa da imedia suls dadeben. Buskecis meshinia magrad. Momaval wels sayrdeni gvinda magali donis plus arnoldi flangze,dalshe xutianzea gundshi yvelaferi.

    როდრის რო დაეჩალიჩონ არ გამოვა ვითომ?😄გავი როდრი პედრი იფ იფ.
    2 გოლი ჩემზე იყოსო ლევანამ და რავიცი იქნებ დემებელე რაფინიდან ერთ ერთმა გაისროლოს😄პედრის გოლი მჯერა და უნდა დავწერო ერთი 20 ევროში.
    ხვალ ტოტალიზატორში უნდა ვუყუროთ თამაშს და ნემცებს ადგილიდან უნდა მოვუკითხო ახლო ნათესავები😎🙃

    ციტატა: Clever liar
    როცა გუნდი გვიფრთხის, ან პოზიციურ ტაქტიკურ დუელში გვცდის, იქ კი ბატონო, კლასი უდიდესი აქვთ და ვერაფერს დაუწუნებ, მაგრამ ბავარიასნაირ თესლ მოუსვენარ მეტოქესთან, როცა ბუსკეცი დაკარგულ პოზიციას ფიზუკურად ვერასდროს ავსებს და ფაღარათა მენტალობის დეიონგი, 10დან 8 ორთაბრძოლაში უბრალოდ ითელება, აქ ვერანაირად ვერ ვიქნები მე პირადად ერთის უკეთესად ათამაშების და მეორეს გამოღვიძება გამოცდილების იმედზე და რავქნა :)) პედრი კიდე ამათ დამზღვევად მოედანზე საერთოდ არ გვჭირდება..
    P.S იმედი მაქვს მხოლოდ მე ვცდები და ეგ ტრიო მოიგებს პირადად თამაშს, საერთოდ არ მეწყინება :D

    სხვა ვარიანტი არ გვაქ თორე მე როდრის ვისურვებდი გავი პედრისთან ერთად🙃გავი პედრი ბუსკეცით ვაფშე ვერ ვიჭერთ ცენტრს სუსტ გუნდებთანაც და რავი ამ ცხოველებს რას ვუპირებთ ცენტრში ნეტა ჩამახედა ხავის გოგრაში😄ერთი ვიცი არ დავიჩაგრებით ანგარიშით🙃
    Culé [?]
    #20 12 სექტემბერი 2022 16:40
    1
    ციტატა: F.C.BARCELONA
    ფრენკს ცოტა მომატებული აქ და ვფიქრობ ბუსთან მაგის დაყენება ჯობს ვიდრე ხიშნიკი გავის

    როცა გუნდი გვიფრთხის, ან პოზიციურ ტაქტიკურ დუელში გვცდის, იქ კი ბატონო, კლასი უდიდესი აქვთ და ვერაფერს დაუწუნებ, მაგრამ ბავარიასნაირ თესლ მოუსვენარ მეტოქესთან, როცა ბუსკეცი დაკარგულ პოზიციას ფიზუკურად ვერასდროს ავსებს და ფაღარათა მენტალობის დეიონგი, 10დან 8 ორთაბრძოლაში უბრალოდ ითელება, აქ ვერანაირად ვერ ვიქნები მე პირადად ერთის უკეთესად ათამაშების და მეორეს გამოღვიძება გამოცდილების იმედზე და რავქნა :)) პედრი კიდე ამათ დამზღვევად მოედანზე საერთოდ არ გვჭირდება..
    P.S იმედი მაქვს მხოლოდ მე ვცდები და ეგ ტრიო მოიგებს პირადად თამაშს, საერთოდ არ მეწყინება :D
    მწერალი [?]
    #19 12 სექტემბერი 2022 16:25
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    შტეგენი
    ბელერინი არაუხო კუნდე ბალდე
    კესი დე იონგი პედრი
    დემბელე ლევანდოვსკი ფატი

    გამოუშვით მუხლზე გადავიმტვრევთ

    კესიზე შეგეცვალა აზრი? ლევანაზეც მიმტკიცებდა ბენზო ჯობიაო და იმედია მიხვდი ყველაფერს 😁😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 12 სექტემბერი 2022 16:21
    1
    ბაიერნის შემადგენლობა ვუყურებ და მერე ბარსას შემადგენლობას რომ შევხედავ საერთოდ არ მეშინია, პირიქით მგონია რომ ბურთს თავზე გადავახევთ მითუმეტეს რომ სლე ნაგელსმანია მწვრთნელად
    Culé [?]
    #17 12 სექტემბერი 2022 16:20
    1
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: Gaucho24
    დაცვა ისეთი ნელი და სუსტი არ გვყავს როგორც წინა წლებში , კუნდე არაუხო მგონია რომ შეჭამენ პლუს გარსიაც კარგად გამოიყურება სავარაუდოდ კუნდე ფლანგზე იქნება რაც ამ შემთხვევაში კარგია , ბალდეზეც ბევრი იქნება დამოკიდებული , ტერ შტეგენიც ძალიან კარგ ფორმაშია როგორც იქნა დაისვენა ამდენი წლის შემდეგ და ნოიერსაც უნდა აჩვენოს რომ უკონკურენტო არაა ,რაც შეეხება შეტევას ბოლო წლების საუკეთესო ფორვარდი ჩვენთანაა თან ყოფილი კლუბის წინააღმდეგ რომლისგანაც ასე თუ ისე წყენა აქვს , დემბელეც ფორმაშია და დევისს არამგონია იმის დაცვის უნარები ქონდეს რომ დემბელე გააჩეროს პლუს რაფინია და ფლანგებზე სისწრაფეში დავჩაგრავთ , რაც შეეხება ცენტრს პედრის იმედი მაქვს , რატომღაც მგონია რომ პედრი საუკეთესო თამაშს ჩაატარებს და მოკლედ ძალიან მაგარი თამაში გველოდება წინ და დარწმუნებული ვარ ბიჭები ბოლომდე იბრძოლებენ და შეჭამენ , პირველი 15-20 წუთი გადამწყვეტი იქნება უპირატესობის მოპოვებაში ასე მგონია

    მე ბალდესი მეიმედება, რადგან თუ გაქხსოვს წინა წელს კუმანის დროს ბაიერნთან პირველ თამაშში ცვლილებაზე გამოვიდა და შეტევაში დიდი სხვაობა შექმნა მაგრამ წინ დეპაი, ლ. დე იონგი გვყავდა და ნუ მაგთგან არაფერი იყო მოსალოდნელი.
    სწორედ იმ დევისს ჩაუქროლა პატარა ბალდემ და გამოჩნდა რო იმ თამაშში ყველაზე მენტალურად მზად ეგ ბიჭი იყო. ამიტო ხვალ მაგის დასმა არ შეიძლება.
    ერთი თითქოს გარსიაზე მესმევინება კითხვის ნიშანი და იმედია მყარად დადგება, ხოლო ცენტრის იმედი არტომრაც არ მაქვს, თუ ბუსკეცი ითამაშებს, პედრისიც ნაკლებად რადგან თითქოს ფორმაში არაა, მარა ყველაზე მეტად გავის მეიმედება და ცოტა ფრენკისიც. იმედია ჩავი ტაქტიკურად სწორადმგადაწყვეტს ვის რა მოუხერხოს და არცერთ პოზიციას უბრძოლველად არ წავაგებთ.

    სიმართლე გითხრა ცენტრის მეც მეშინია ბუსკეცის გამო და აქამდე რომ ფრენკი კესი პედრი დაეტესტა შეიძლებოდა ფიქრი ამ ტრიოზე მაგრამ ახლა დარწმუნებული ვარ ბუსკეცი პედრი გავი დადგება , გავი ძალიან კარგია მაგრამ ბაიერნია და გამოცდილებაც გვჭირდება სისწრაფეც და სწორი პოზიციური თამაშიც ამიტომ მე ფრენკის ვარიანტი უფრო მომწონს ბუსკეცთან ერთად რომ დააზღვიოს მაგრამ ვნახოთ ხავი რას გადაწყვეტს , ფაქტია რომ დიდი ბრძოლა იქნება და იმედია იმედები არ გაგვიცრუვდება

    მე კიდე ვიმედოვნებ რო იმპროვიზაციას მიმართავს და ბუსკეცის ნაცვლად დე იონგს დააყენებს ან დე იონგი-კესის რადგან სხვა შემთხვევაში სისწრაფეებსა და ფიზ. მომზადებაში უეჭველი დავიჩაგრებით. და ამას თუ ჩავი ვერ ხედავს მაშინ კარგად ყოფილა ჩვენი საქმე, თან იმითაც ვიმშვიდებ გულს რო ლა ლიგის პირველ თამაშებში ბუსი-გავი-პედრი დატესტა და მიხვდა რო ეგ ტრიო ვერაფერს აკეთებს ამიტო არის რო დანარჩენ თამაშებში ან ბუსკეცი დასვა ან გავი და ძირითადად დე იონგი თამაშობს ხან სად, ხან სად და ხვალაც იმავეს ველოდები რო დე იონგი უეჭველი ძირითადში იქნება, პედრისთან ერთად, ხოლო გავის იმიტო მეიმედება რო ბოლო თამაშებია ჟილკიანად დგას და მუშაობს, ბუსკეცზე მეტ ართმევას და ჩაჭრას ეგ აკეთებს, აგერ წინაზე ვითომ რამდენიმეჯერ ორთაბრძოლაში დაიჩაგრა მარა ეგ დასადები ჯარიმები იყო რაც მსაჯმა პენალტივით არ შეიმჩნია და მერე კი შევხედეთ რომ არ დანებდა და გოლებში საკვანძო როლი ითამაშა. პროსტა მარტო მენტალიტეტის გამოც გვჭირდება ეგეთი ტიპი მოედანზე და არ ვიცი ჩავი რას გადაწყვეტს მარა ჩემი ნება რომ იყოს დავაყენებდი. ხოლო თუ ბუსკეცი მაინც დგება მაშინ მაგას რა თქმა უნდა ჯობია რო დე იონგი-პედრი შეუწყვილდნენ ვიდრე გავი-პედრი, ბოლო-ბოლო იმ პირველ ვარიანტს ერთად უფრო ბევრი და დიდი თამაშები აქვს ჩატარებული, მარა იმედია რო სხვა რამეს მოიფიქრებს.

    მარტო დე იონგი რომ იდგეს საყრდენად ეგეც არ გვაწყობს , მიუხედავად იმისა რომ მისი პოზიციაა 3 წელია დატანჯეს ხან სად ათამაშებენ ხან სად და ახლა უცებ საყრდენად დადგომა მითუმეტეს როცა კუნდე ფლანგზე იქნება და ვერ დააზღვევს არამგონია სწორი , ფრენკი თუ საყრდენად იქნება კესი პედრი უნდა შეუწყვილდეს რომ კესიმ დააზღვიოს თუ არადა ბუსკეცი ფრენკი პედრი მგონი ყველაზე კარგი ვარიანტია და მეორე ტაიმში გავი , შეიძლება საერთოდ 3-4-3 გამოიყვანოს ჩავიმ , კუნდე არაუხო გარსია და წინ პედრი ბუსკეცი ფრენკი გავი მაგრამ რამდენად გარისკავს რომ ფლანგის მცველების გარეშე ითამაშოს თან ახალი ტაქტიკით ბავარიასთან არ ვიცი , მაგრამ მაინც ალბათ ყველასთვის ნაცნობი შემადგენლობა იქნება
    შტეგენი
    კუნდე არაუხო გარსია ბალდე
    ფრენკი/გავი ბუსკეცი პედრი
    დემბელე ლევა რაფინია
    არამგონია ექსპერიმენტებს მიმართოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 12 სექტემბერი 2022 16:17
    0
    შტეგენი
    ბელერინი არაუხო კუნდე ბალდე
    კესი დე იონგი პედრი
    დემბელე ლევანდოვსკი ფატი

    გამოუშვით მუხლზე გადავიმტვრევთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #15 12 სექტემბერი 2022 16:12
    2
    ბუსკეცი დაგვღუპავს ამ თამაშში თუ ძირითადში იყო სისწრაფეზე შეჭამენ. კესი ჯობოა დააყენოს ან დეიონდი
    წევრი [?]
    #14 12 სექტემბერი 2022 15:50
    3
    ციტატა: Gaucho24
    ფრენკის ვარიანტი უფრო მომწონს

    აშკარად მომატებული აქ ფრენკს და მისი ბურთის ამოტანები ძალიან დაგვჭირდება ბავარიასთან ასევე ართმევებსაც მოუმატა ასე რომ მეც ბუსი პრენკი პედრის დავაყენებდი.გავის სისხარტე მეორე ტაიმში გამოგვადგება დაღლილ ღორებთან.
    შტეგენი
    კუნდე არაუხო გარსია ბალდე
    პრენკი ბუსი პედრი
    რაფინია ლევანა დემბელე

    ციტატა: Clever liar
    იცოცხლე, თავად როგორ?
    დემბელემ კი ისწავლა, მარა დროდადრო როცა ნემცურად მოგვაწვებიან, იქ მთავარია ჩვენს ნახევარზე შევჭამოთ, მარა ბუსკეცი დეიონგი მიხდენს აქ ხასიათს ცოტა, დალშე ნამეტნავად იპტიმისტურად ვარ :))))

    ღმერთის წყალობით კარგად მადლობ.
    მანდ კუნდე არაუხო გარსიამ უნდა ივაშკაცონ თორე ბუსის იმედი არც მე მაქ შენი არ იყოს აი ფრენკს ცოტა მომატებული აქ და ვფიქრობ ბუსთან მაგის დაყენება ჯობს ვიდრე ხიშნიკი გავის🙃
    წევრი [?]
    #13 12 სექტემბერი 2022 15:45
    1
    ოჰოჰო "რივეინჯის" დრო მოდის. აუცილებლად უნდა ვაჯობოთ ამ შვაინებს. ძალიან არი ბაიერნი ბარსელონას თავზე შემჯდარი და უკვე ისტორიულ კანონზომიერებას ემსგავსება ამიტომ როგორც 2015 ში ვანახეთ ვინარი ბარსელონა იგივე უნდა ვქნათ სამშაბათსაც თუმცა მაშინ გენიოსი გვყავდა რომელიც გაუმაძღარი ჩინოვნიკების გამო ეხლა პარიზში ბურთაობს
    Culé [?]
    #12 12 სექტემბერი 2022 15:44
    0
    ციტატა: F.C.BARCELONA
    ჩემს ძმას ვენაცვალე როგორ ხარ?მგონი რო მასეც იქნება და საკმაოდ გავაწვალებთ მეტიც მგონია თამაშითავ ვაჯობებთ.არაა ეს ბავარია ისეთი ძლიერი როგორიც წინა წლებში ჩვენ გუნდს კიდე მომატებული რო აქ ამას რათ უნდა ლაპარაკი პრესინგი კონტრ შეტევები ბოლომდე ბრძოლა ხავის მოსვლის შემდეგ ბევრი რამ შეიცვალა უკეთესობისკენ. დემბელემ ისწავლა თამაში ბოლო ბოლო😄მგონი რომ მინიმუმ არ წავაგებთ.
    უხ რა თამაში იქნება კლასიკოზე მეტად ცელოდები

    იცოცხლე, თავად როგორ?
    დემბელემ კი ისწავლა, მარა დროდადრო როცა ნემცურად მოგვაწვებიან, იქ მთავარია ჩვენს ნახევარზე შევჭამოთ, მარა ბუსკეცი დეიონგი მიხდენს აქ ხასიათს ცოტა, დალშე ნამეტნავად იპტიმისტურად ვარ :))))
    Culé [?]
    #11 12 სექტემბერი 2022 15:37
    1
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: Gaucho24
    დაცვა ისეთი ნელი და სუსტი არ გვყავს როგორც წინა წლებში , კუნდე არაუხო მგონია რომ შეჭამენ პლუს გარსიაც კარგად გამოიყურება სავარაუდოდ კუნდე ფლანგზე იქნება რაც ამ შემთხვევაში კარგია , ბალდეზეც ბევრი იქნება დამოკიდებული , ტერ შტეგენიც ძალიან კარგ ფორმაშია როგორც იქნა დაისვენა ამდენი წლის შემდეგ და ნოიერსაც უნდა აჩვენოს რომ უკონკურენტო არაა ,რაც შეეხება შეტევას ბოლო წლების საუკეთესო ფორვარდი ჩვენთანაა თან ყოფილი კლუბის წინააღმდეგ რომლისგანაც ასე თუ ისე წყენა აქვს , დემბელეც ფორმაშია და დევისს არამგონია იმის დაცვის უნარები ქონდეს რომ დემბელე გააჩეროს პლუს რაფინია და ფლანგებზე სისწრაფეში დავჩაგრავთ , რაც შეეხება ცენტრს პედრის იმედი მაქვს , რატომღაც მგონია რომ პედრი საუკეთესო თამაშს ჩაატარებს და მოკლედ ძალიან მაგარი თამაში გველოდება წინ და დარწმუნებული ვარ ბიჭები ბოლომდე იბრძოლებენ და შეჭამენ , პირველი 15-20 წუთი გადამწყვეტი იქნება უპირატესობის მოპოვებაში ასე მგონია

    მე ბალდესი მეიმედება, რადგან თუ გაქხსოვს წინა წელს კუმანის დროს ბაიერნთან პირველ თამაშში ცვლილებაზე გამოვიდა და შეტევაში დიდი სხვაობა შექმნა მაგრამ წინ დეპაი, ლ. დე იონგი გვყავდა და ნუ მაგთგან არაფერი იყო მოსალოდნელი.
    სწორედ იმ დევისს ჩაუქროლა პატარა ბალდემ და გამოჩნდა რო იმ თამაშში ყველაზე მენტალურად მზად ეგ ბიჭი იყო. ამიტო ხვალ მაგის დასმა არ შეიძლება.
    ერთი თითქოს გარსიაზე მესმევინება კითხვის ნიშანი და იმედია მყარად დადგება, ხოლო ცენტრის იმედი არტომრაც არ მაქვს, თუ ბუსკეცი ითამაშებს, პედრისიც ნაკლებად რადგან თითქოს ფორმაში არაა, მარა ყველაზე მეტად გავის მეიმედება და ცოტა ფრენკისიც. იმედია ჩავი ტაქტიკურად სწორადმგადაწყვეტს ვის რა მოუხერხოს და არცერთ პოზიციას უბრძოლველად არ წავაგებთ.

    სიმართლე გითხრა ცენტრის მეც მეშინია ბუსკეცის გამო და აქამდე რომ ფრენკი კესი პედრი დაეტესტა შეიძლებოდა ფიქრი ამ ტრიოზე მაგრამ ახლა დარწმუნებული ვარ ბუსკეცი პედრი გავი დადგება , გავი ძალიან კარგია მაგრამ ბაიერნია და გამოცდილებაც გვჭირდება სისწრაფეც და სწორი პოზიციური თამაშიც ამიტომ მე ფრენკის ვარიანტი უფრო მომწონს ბუსკეცთან ერთად რომ დააზღვიოს მაგრამ ვნახოთ ხავი რას გადაწყვეტს , ფაქტია რომ დიდი ბრძოლა იქნება და იმედია იმედები არ გაგვიცრუვდება
    ფანი [?]
    #10 12 სექტემბერი 2022 15:33
    2
    ციტატა: Gaucho24
    დაცვა ისეთი ნელი და სუსტი არ გვყავს როგორც წინა წლებში , კუნდე არაუხო მგონია რომ შეჭამენ პლუს გარსიაც კარგად გამოიყურება სავარაუდოდ კუნდე ფლანგზე იქნება რაც ამ შემთხვევაში კარგია , ბალდეზეც ბევრი იქნება დამოკიდებული , ტერ შტეგენიც ძალიან კარგ ფორმაშია როგორც იქნა დაისვენა ამდენი წლის შემდეგ და ნოიერსაც უნდა აჩვენოს რომ უკონკურენტო არაა ,რაც შეეხება შეტევას ბოლო წლების საუკეთესო ფორვარდი ჩვენთანაა თან ყოფილი კლუბის წინააღმდეგ რომლისგანაც ასე თუ ისე წყენა აქვს , დემბელეც ფორმაშია და დევისს არამგონია იმის დაცვის უნარები ქონდეს რომ დემბელე გააჩეროს პლუს რაფინია და ფლანგებზე სისწრაფეში დავჩაგრავთ , რაც შეეხება ცენტრს პედრის იმედი მაქვს , რატომღაც მგონია რომ პედრი საუკეთესო თამაშს ჩაატარებს და მოკლედ ძალიან მაგარი თამაში გველოდება წინ და დარწმუნებული ვარ ბიჭები ბოლომდე იბრძოლებენ და შეჭამენ , პირველი 15-20 წუთი გადამწყვეტი იქნება უპირატესობის მოპოვებაში ასე მგონია

    მე ბალდესი მეიმედება, რადგან თუ გახსოვს წინა წელს კუმანის დროს ბაიერნთან პირველ თამაშში ცვლილებაზე გამოვიდა და შეტევაში დიდი სხვაობა შექმნა მაგრამ წინ დეპაი, ლ. დე იონგი გვყავდა და ნუ მაგaთგან არაფერი იყო მოსალოდნელი.
    სწორედ იმ დევისს ჩაუქროლა პატარა ბალდემ და გამოჩნდა რო იმ თამაშში ყველაზე მენტალურად მზად ეგ ბიჭი იყო, ამიტო ხვალ მაგის დასმა არ შეიძლება.
    ერთი თითქოს გარსიაზე მესმევინება კითხვის ნიშანი და იმედია მყარად დადგება, ხოლო ცენტრის იმედი რატომღაც არ მაქვს, თუ ბუსკეცი ითამაშებს, პედრისიც ნაკლებად, რადგან თითქოს ფორმაში არაა, მარა ყველაზე მეტად გავის მეიმედება და ცოტა ფრენკისაც. იმედია ჩავი ტაქტიკურად სწორად გადაწყვეტს ვის რა მოუხერხოს და არცერთ პოზიციას უბრძოლველად არ წავაგებთ.
    ფანი [?]
    #9 12 სექტემბერი 2022 15:30
    0
    📌ბოლო რამდენიმე კვირაა ბაიერნში სიტუაცია არეულია. ფეხბურთელები ნაგელსმანის დამოკიდებულებით უკმაყოფილოები არიან, რადგან მწვრთნელი ყოველი ვერმოგებული მატჩის შემდეგ, ხელს ფეხბურთელებისკენ იშვერს და საკუთარ თავს არ ადანაშაულებს.

    ეს კი გუნდში უნდობლობას და იმედგაცრუებას იწვევს. ფლიკის დროს მსგავსი რამ არ ხდებოდა.