ტერ შტეგენი: ჩვენი მიზანია, კარი ყველა მატჩში მშრალად შევინახოთ

ტერ შტეგენი: ჩვენი მიზანია, კარი ყველა მატჩში მშრალად შევინახოთ

მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი, რომელიც "სევილიასთან" მატჩში შესანიშნავი იყო და მისი დიდი დამსახურებაა, რომ "ბარსელონამ" დღეს გოლი არ გაუშვა, შეხვედრის დასრულების შემდეგ ჟურნალისტებს ესაუბრა:

თავს კარგად ვგრძნობ. დაცვა ძალიან მნიშვნელოვანია და დიდებული საქმე გავაკეთეთ. ჩვენი მიზანია, კარი ყველა მატჩში მშრალად შევინახოთ.

ვიცოდით, რომ რთული სტარტი გველოდა და ამას უნდა გავმკლავებოდით.

საერთო ჯამში, 2022 წელი, განსაკუთრებით ჩემთვის, კარგი წელია.

ჩავის მუშაობამ უკანახაზში დადებითი შედეგი გამოიღო. ამით ძალიან ბედნიერი ვარ და ასევე უნდა განვაგრძოთ.

მწვრთნელს თამაში შესანიშნავად ესმის და ჩვენგანაც ისეთ რაღაცებს ითხოვს, რაც გასული წლების განმავლობაში არ გაგვიკეთებია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 4 სექტემბერი 2022 22:09
    0
    ეს დავალებაა?
    --------------------
    THUGS
    Culé [?]
    #12 4 სექტემბერი 2022 19:07
    0
    შტეგოოო შენ ძველო, შენ ბიჭო.
    ფანი [?]
    #11 4 სექტემბერი 2022 16:00
    0
    ყოველთვის ვიძახდი დრო სჭირდება და ჩადგება ფორმაშითქო, აქაც ბევრჯერ მიკამათია სხვებთან... იმედია ამ ფორმას შეინარჩუნებს და კიდევ მეტი პროგრესი ექნება ❤️💙
    ფანი [?]
    #10 4 სექტემბერი 2022 14:30
    1
    Ძაან მაგარ ფორმაშია ეს კაცი და როცა სახიფათო შეტევა მოდის ხოლმე ჩვენი კარისკენ მეიმედება ამ გერმანელის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 4 სექტემბერი 2022 13:59
    1
    ყველაზე კაი და დიდი პლიუსი კი ამის გაცოცხლებაა, ღმერთმა ამის დონე შეგვანარჩუნებინოს ნეტავ, რაღაცნაირად დაწყნარებული ვარ უკვე ჩვენ კარში რო ურტყავენ.
    წევრი [?]
    #8 4 სექტემბერი 2022 11:45
    4
    შტეგო ყოველთვის მაგარი იყო არის და იქნება. იმისგამო იჩაგრებოდა და ილანძღებოდა რომ გოლებს თითქმის ყველა მატჩში უშვებდა. ყველა დარტყმულს უშვებსო და 2 მეტრიდან რომ დაგირტყამენ გაუშვებ აბა რასიზამ. სეივების ნაკლებობა არც შარშან ქონია უბრალოდ *ლე დაცვის ფონზე ცუდად ჩანდა ეს კაცი ! მეტი პატივისცემა შტეგოს
    წევრი [?]
    #7 4 სექტემბერი 2022 11:44
    1
    მიდი შტეგოო მომავალ წელს შენ გვკაპიტნობ ხოიცი
    Culé [?]
    #6 4 სექტემბერი 2022 03:26
    12
    მაგარია შტეგო..
    სახლში ბაბუა ავარჯიშებს, ისიც მეკარე ყოფილა. თავიდან თავდამსხმელი ვიყავი და ბაბუამ გადამაფიქრებინაო.
    დღემდე ავარჯიშებს. ვგიჟდები ბაბუაზე, ძალიან მიყვარსო..
    აი ასეთია ჩვენი მარკი!!! ბევრი გული მას როგორც პიროვნებას და როგორც ბარსას მეკარეს, მაგარი ადამიანია!!!
    heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes
    Culé [?]
    #5 4 სექტემბერი 2022 02:30
    11
    კიდევ გავიმეორო?😂😂😂 დაცვა არ ყავს და ნუ შეე***თ, ან ფორმიდან ამოვარდნილი ვინ არ ყოფილათქო. შტეგო მიდამ არის მოწოდების სიმაღლეზე, ხალხო ტრავმით თამაშობდა სამი წელი!!!! პროფესიონალიზმი თუ გაქვს ოდესმე მაინც მოვა შენი დრო!!! ჩავის ხელში ეს დრო დაუდგება მარკსაც!!! კარგად მოთამაშე დაცვა უზრუნველყოფს ზუსტად იმას რომ მაქსიმალურად იყოს ყურადღებით იმ მომენტებში როცა დაცვა უძლური იქნება. თუ უველაფერი ისე გამოვიდა როგორცაა ჩანაფიქრი არ გაგიკვირდეთ შტეგომ კარიერულად ნოიერიც დაჯაბნოს😇 დონეს არ ვადარებ ორივე ზე კლასია და არ შეიძლება❤️
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 4 სექტემბერი 2022 02:18
    11
    კარიერის საუკეთესო წლებში შედის შტეგენი, გამოცდილებაც აქვს და დროც, მეკარისთვის 30 წელი იგივეა რაც შემტევისთვის 27 , გამოცდილებასთან ერთად თავდაჯერებულობაც მოდის და რაც ასაკში შედის მეკარე უფრო დამაჯერებლად იცავს კარს, იქამდე სანამ სხეული უშვებს
    წევრი [?]
    #3 4 სექტემბერი 2022 02:10
    2
    შენ ესე გააგრძელე თორე ამოგარტყამენ პანჩურს სანათურში და კარგად მეყოლე მერე. წინა 3 სეზონი საშინელი იყო შტეგენი და მიხარია კარგად რომ დაიწყო.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 4 სექტემბერი 2022 02:09
    6
    რამდენი წელია ეს ესეთ ფორმაში არ ყოფილა? იმედია ესე გააგრძელებს და საუკეთესო სეზონები წინ ექნება
    Culé [?]