რიკი პუჩის ლამაზი გოლი და ბოლო წუთებზე გადარჩენილი ქულა

რიკი პუჩის ლამაზი გოლი და ბოლო წუთებზე გადარჩენილი ქულა

დღეს დილით MLS-ში მორიგი ტურის შეხვედრები გაიმართა, მათ შორის იყო "ტორონტოსა" და "ლოს ანჯელეს გელექსის" დაპირისპირება, რომელიც რიკი პუჩისთვის მნიშვნელოვანი გამოდგა.

ამერიკაში ახლახან გადაბარგებულმა "ბარსას" აღზრდილმა 89-ე წუთზე თავი ძალიან ლამაზი გოლით გამოიჩინა და გუნდი ბოლო 4 მატჩში პირველი მარცხისგან იხსნა. პუჩმა საბოლოო ანგარიში დააფიქსირა, შეხვედრა კი 2-2 დასრულდა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 1 სექტემბერი 2022 16:33
    0
    მლსის დონეზე ხო მაგრამ ბარსაში შანსი არ ქონდა, რამდენიც ათამაშეს ისეთ პოზიციაზეა შანსი არ ქონდა ფიზიკურად არავისთან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 1 სექტემბერი 2022 16:17
    0
    ციტატა: Giorgi99
    კომენტატორმა ბოლოში თქვა ამ ბავშვს ბარსელონაში ბევრი რამ ასწავლეს, ეს არის ბარსელონას გოლი. this kid been taught in barcelona in many ways, it is barcelona goal. მერე პასზე თქვა ალბათ. little give and go.

    მეც დაახლოებით მასე მომესმა თუმცა ინგლისურს არ ვბრდღვნი.
    წევრი [?]
    #7 1 სექტემბერი 2022 14:57
    0
    ციტატა: ROUCH
    სად უნდა ეთამაშა სკამზე? წელიწადის დროების მიხედვიყ რო ათამაშებდნენ აქაიქა. გავის ხო კარგად შეუყეს მაგისთვისაც გამოეცხადებინა ვისმეს ნდობა და 3-4მატჩი გადაება ერთმანეთზე. პირველივე მატჩჩდი არავის უფრენია ინიესტა არ დს ვერ იქნება პუჩი მარა დროულად რო ქონოდა პრაქტიკა ბევრად მეტ სარგებელს მოგვიტანდა. რას იზავ ზოგს უმართლებს ზოგს არა მაგალითად გავის გაუმართლა ძირითადში მიზის თითქმის ყველა მატჩი. ფატის გაუმართლა მაგალითად ყველა რო დაილეწა თორე კიდე კაი ხანი არ ამოწევდნენ და ვერც გავიგებდით რო ესეთი მაგატი ბიჭია. ვიღაცას გამოსირებული მწვრთნელის გამო არ გაუმართლებს კიდე და რავი მაგალითად ტოდიბო ცუდი ბიჭია მარა ვალვერდე წავიდა და კიკემ და თავგაზა კუმანმა დრო არ მიცეს. ტიპი ისე გააგდო საქმეში ნანახი არ ყავდა. არ გაუმართლა ბარტრას არ მონტოიას პეპი რო წავიდა ვაფშე სხვა დონე იქნებოდა რობერტო გვარდიოლა დებილი კი არ იყო რო დააწინაურა პატარებივე ეგ სამივე უბრალოდ წასვლა მოუწია და დარჩნენ ეგენიც უპატრონოდ. გაფუჭდა სამივე ის ვერ გამოვიდა რაც უნდა გამოსულიყო

    ბაზარი არაა რიკი მეც მაგრა მევასებოდა და ვფიქრობ მეტი ნდობა რომ გამოეცხადებინათ მისთვის და მეტი სათამაშო დრო ჰქონოდა ბევრად მაღალ დონეზე იქნებოდა. ზატო ყვერან ტორესს ენდნენ და კი შეგვრჩა ხლამი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 1 სექტემბერი 2022 13:19
    2
    სად უნდა ეთამაშა სკამზე? წელიწადის დროების მიხედვიყ რო ათამაშებდნენ აქაიქა. გავის ხო კარგად შეუყეს მაგისთვისაც გამოეცხადებინა ვისმეს ნდობა და 3-4მატჩი გადაება ერთმანეთზე. პირველივე მატჩჩდი არავის უფრენია ინიესტა არ დს ვერ იქნება პუჩი მარა დროულად რო ქონოდა პრაქტიკა ბევრად მეტ სარგებელს მოგვიტანდა. რას იზავ ზოგს უმართლებს ზოგს არა მაგალითად გავის გაუმართლა ძირითადში მიზის თითქმის ყველა მატჩი. ფატის გაუმართლა მაგალითად ყველა რო დაილეწა თორე კიდე კაი ხანი არ ამოწევდნენ და ვერც გავიგებდით რო ესეთი მაგატი ბიჭია. ვიღაცას გამოსირებული მწვრთნელის გამო არ გაუმართლებს კიდე და რავი მაგალითად ტოდიბო ცუდი ბიჭია მარა ვალვერდე წავიდა და კიკემ და თავგაზა კუმანმა დრო არ მიცეს. ტიპი ისე გააგდო საქმეში ნანახი არ ყავდა. არ გაუმართლა ბარტრას არ მონტოიას პეპი რო წავიდა ვაფშე სხვა დონე იქნებოდა რობერტო გვარდიოლა დებილი კი არ იყო რო დააწინაურა პატარებივე ეგ სამივე უბრალოდ წასვლა მოუწია და დარჩნენ ეგენიც უპატრონოდ. გაფუჭდა სამივე ის ვერ გამოვიდა რაც უნდა გამოსულიყო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 1 სექტემბერი 2022 12:01
    0
    ლა ლიგაში გაეკეთებინა თუ მაგარია, ამერიკაში თუ შეაგდო დიდი ამბავი
    წევრი [?]
    #4 1 სექტემბერი 2022 11:51
    0
    კოუს სტილში გაიტანა

    მესის იმდენი და ისეთები აქვს გატანილი, ყვალანაირი რომ არ ვთქვი მესის სტილში მეთქი smile
    ფანი [?]
    #3 1 სექტემბერი 2022 11:22
    0
    Ამას კაი დარტყმა აქვს ზოგადად, იუვესაც მაგარი გაუტანა შარშან... Მარა რად გინდა ვერ ითამაშა ბარსაში და...
    ფანი [?]
    #2 1 სექტემბერი 2022 10:46
    1
    კომენტატორმა ბოლოში თქვა ამ ბავშვს ბარსელონაში ბევრი რამ ასწავლეს, ეს არის ბარსელონას გოლი. this kid been taught in barcelona in many ways, it is barcelona goal. მერე პასზე თქვა ალბათ. little give and go.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 1 სექტემბერი 2022 10:22
    0
    მაინცდამაინც ბარსელონადან უნდა წავიდეს ზოგიერთი რო სადმე ათამაშდეს? თუ დააკვირდით დიქტორიც რაღაცას ამბობდა ბარსელონიდან წასულიო თუ რაღაც მსგავსს.