ბრეითუეიტმა საკუთარი თავი ესპანიოლს შესთავაზა

ბრეითუეიტმა საკუთარი თავი ესპანიოლს შესთავაზა

"ბარსელონას" დანიელმა თავდამსხმელმა, მარტინ ბრეითუეიტმა, შესაძლოა, კარიერა იმავე ქალაქში განაგრძოს, რომელშიც ამჟამად იმყოფება.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით "ესპანიოლში" თავდამსხმელის დამატებას იმ შემთხვევაში განიხილავენ, თუ გუნდს რაულ დე ტომასი დატოვებს. თუმცა სიტუაცია, შესაძლოა, მარტინ ბრეითუეიტის შეთავაზებამ შეცვალოს. "ბარსას" დანიელი თავდამსხმელის აგენტმა მისი კლიენტი "ესპანიოლს" შესთავაზა.

სურვილის შემთხვევაში "ესპანიოლი" ბრეითუეიტის უფასოდ დამატებას შეძლებს, რადგან "ბარსელონა" მზადაა, ფეხბურთელს კონტრაქტი გაუწყვიტოს. თავად მარტინს ქალაქ ბარსელონაში დარჩენის პერსპექტივა ხიბლავს. თუმცა პრობლემას მისი ხელფასი ქმნის. "ესპანიოლში" იმის ნახევარი ხელფასიც კი არავის აქვს, რამდენიც ბრეითუეიტს "ბარსაში".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 1 სექტემბერი 2022 10:57
    0
    ამას კონტრაქტი უნდა გაუწყვიტონ! გაუტკბა ბიჭს. თან რა შენძლეული მასტი არი ესპანიოლში რომ უნდა თამაში
    --------------------
    •Barca forever•
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 1 სექტემბერი 2022 00:55
    0
    "პრობლემას მისი ხელფასი ქმნის. "ესპანიოლში" იმის ნახევარი ხელფასიც კი არავის აქვს, რამდენიც ბრეითუეიტს "ბარსაში". მოდი და ნუ აგინებ ამის შემდეგ ბართომეუს. ეს ტიპი დროებით მოიყვანეს სანამ სუარესი იყო დატრამვული, მაგრამ ეს არ იყო ათამაშებული რო სუა გუნდს დაუბრუნდა.
    ფანი [?]
    #6 31 აგვისტო 2022 23:58
    1
    Ფუ როგორ შემაზიზღა თავი ამ ბანჯგვლიანმა... Ლუკი ამაზე ათჯერ მაღალი იყო პიროვნულად და ფეხბურთელიც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 31 აგვისტო 2022 22:05
    0
    ციტატა: Ბარსელონისტა
    ციტატა: La Pulga10
    ტიპი მილიარდერია,თავისუფლად შეუძლია ბარსა იყიდოს და ვალები დაგვიფაროს.ამდენს,რატომ ატრაკებ?ოჯახი გყავს სარჩენი,პურის ფული არ გაქვს თუ რა,რატომ ურთულებ კლუბს სიტუაციას?რაღა მნიშვნელობა აქვს სად ითამაშებ,წადი ოსასუნაში და იკაიფე რა.

    Არაა მილიარდერი არა ხალხნო არასწორად ეწერა კომპანიის წილშია რომლოს საერთო ბრუნვა 80 მილიონოა, მაქედან 5 მილიონი თუ იქნება ამისი. Პოტენციური მილიარდერია ფლამინი, მაგრამ ეგეც არაა მილიარდერების სიაში. Ბარსა იყიდოს არა ის, 1 % ის საგიდელი ფულიც არააქ ბარსასი

    მართალი ხარ, არაა არც მილიარდელი და არც მულტიმილიონერი;
    უბრალოდ იზრუნა იმაზე, რომ როდესაც ნორმალური კლუბები კარისკენ მიუთითებდნენ, შემოსავლიან საქმეში ყოფილიყო;
    თუმცა ესპანიოლში ამის ნახევარ ხელფასად თამაში ზუსტადაც ამისი შესაფერისია, მაგრამ საქმეს ესპანიოლი გაართულებს
    რატომ გადადგამს ისეთ ნაბიჯს, რაც ბარსასთვის სასარგებლოა?
    წევრი [?]
    #4 31 აგვისტო 2022 21:44
    1
    ციტატა: La Pulga10
    ტიპი მილიარდერია,თავისუფლად შეუძლია ბარსა იყიდოს და ვალები დაგვიფაროს.ამდენს,რატომ ატრაკებ?ოჯახი გყავს სარჩენი,პურის ფული არ გაქვს თუ რა,რატომ ურთულებ კლუბს სიტუაციას?რაღა მნიშვნელობა აქვს სად ითამაშებ,წადი ოსასუნაში და იკაიფე რა.

    Არაა მილიარდერი არა ხალხნო არასწორად ეწერა კომპანიის წილშია რომლოს საერთო ბრუნვა 80 მილიონოა, მაქედან 5 მილიონი თუ იქნება ამისი. Პოტენციური მილიარდერია ფლამინი, მაგრამ ეგეც არაა მილიარდერების სიაში. Ბარსა იყიდოს არა ის, 1 % ის საგიდელი ფულიც არააქ ბარსასი
    Culé [?]
    #3 31 აგვისტო 2022 21:37
    0
    ტიპი მილიარდერია,თავისუფლად შეუძლია ბარსა იყიდოს და ვალები დაგვიფაროს.ამდენს,რატომ ატრაკებ?ოჯახი გყავს სარჩენი,პურის ფული არ გაქვს თუ რა,რატომ ურთულებ კლუბს სიტუაციას?რაღა მნიშვნელობა აქვს სად ითამაშებ,წადი ოსასუნაში და იკაიფე რა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #2 31 აგვისტო 2022 21:32
    0
    სიამივნებით დაჯეჯგვავდი. რიგირც ფეხბურთელი ხომ აბსოლუტური არარაობაა, თანაც უთავმოყვარეო, უსინდისო და ნაგლია. მაგრამ სადაც დიდი ფული ტრიალებს, იქ სინდისს და ნამუსს ადგილი არა აქვს. აეწვა ეხლა, ნიხვდა, რომ უკლუბოდ რჩება და უნდა ვინმეს მიეტმასნოს, სულერთია ვის. და ხომ აშენდება ის ვინც მიიღებს
    ფანი [?]
    #1 31 აგვისტო 2022 21:05
    0
    რამდენი აქვს განა ამ უსაქმურს ამდენი?