ოფიციალურად: ბარსელონამ ჟიულ კუნდე დაარეგისტრირა

ოფიციალურად: ბარსელონამ ჟიულ კუნდე დაარეგისტრირა

ახლახან, ლა ლიგის ოფიციალურ საიტზე დადასტურდა, რომ "ბარსელონამ" ჟიულ კუნდე დაარეგისტრირა.

ვარაუდობდნენ, რომ ეს ხვალ მოხდებოდა, მაგრამ, როგორც ჩანს, რეგისტრაციის საკითხის მოგვარებას ამდენი ხანი არ დასჭირდა. 

ლა ლიგის ოფიციალურ ვებგვერდზე კუნდე 23-ნომრიანი მაისურითაა დარეგისტრირებული.

ხვალ, "ვალიადოლიდის" წინააღმდეგ, "ბარსაში" ფრანგი მცველის დებიუტი შედგება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #16 28 აგვისტო 2022 17:44
    1
    ახალი უმტიტი და დარწმუნებილი ვარ უმტიტზე ბევრად მაგარიც (იმედია ტრავმების გარეშე)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 28 აგვისტო 2022 11:32
    1
    მადლობა ღმერთს, გვეშველა დაცვაში როგორც იქნა? თუ მარჯვენა ფლანგსაც მიხედავენ თვის ბოლომდე?
    ფანი [?]
    #14 28 აგვისტო 2022 00:03
    0
    Კუნდე-არაუხო არ იქნება ძირითადი შანსი არაა, მოკლავს მარჯვენა მცველად არაუხოს და კრიატენსენს მიუსვავს Კუნდეს, გავი-პედრის შეტენის ძირითადს და კესის დაალპობს სკამზე, ობას გაყიდიან და ფერანს დააყენებენ ძირითადში.
    Რატომღაც არ მაქვს იმედი რომ ბაიერნს მოუგებენ
    გულშემატკივარი [?]
    #13 27 აგვისტო 2022 23:32
    2
    ჩავიზეა ბავარიასთან თამაში დამოკიდებული თუ განაწყო გუნდი გვაქვს შანსი მოგების თუ არადა ისევ დიდი ანგარიშით გაასხავენ, იმედია ლევანა თავის სიტყვას იტყვის და მანამდე ცოტა უფრო შეთანაშდებიან ახალწვეულები.
    Culé [?]
    #12 27 აგვისტო 2022 23:13
    5
    ციტატა: NITAELA-152
    მთავარია ამ ბავარიასთან ფეხების კანკალით არ გავიდნენ სტადიონზე სათანაშოდ და მე ვარ ატვეჩაი ჰანდიკაპით წამოიცვავს ხავი.

    ფეხების კანკალით თუ გავლენ ისევ ძველები იქნებიან ალბას და შტგენს მანდრაჟი დაეწყებათ.ნუ შტეგენი ფორმაში შედის და შეიძლება არც არაფერი დაემართოს,თორე არაუხოს და კუნდეს მანე,სანე,შმანე სულ შავ ბოლტზე ჰკიდიათ.ლევანა ისეთი გაგიჟებული იქნება უპამეკანოს და დე ლიხტს ტრაკში გამოისვამს.მთავარია ფლანგის შემტევები რაფინია,დემბელე და ფერანი მარჯვენა ფეხზე ადგნენ.ხო და დე იონგი სლე იონგად არ იქცეს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #11 27 აგვისტო 2022 23:06
    1
    მიმი როა მესამე ადგილს რო აღნიშნავს ძაან ბედნიერი სპორტსმენი, ისეთი ამბავია ამის დარეგისტრირებაზე სიხარული 😀😀 გამოიღე ტებას არა .!. აზრზე მოდით თუ 15 წლამდე ბავშვები არ ხართ
    Culé [?]
    #10 27 აგვისტო 2022 23:06
    2
    აე გვეშველა.ეს და არაუხო მანახა ხვალ იფ იფ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #9 27 აგვისტო 2022 22:26
    2
    ძალიან კარგი ამბავია გილოცავთ
    Culé [?]
    #8 27 აგვისტო 2022 22:25
    0
    ციტატა: NITAELA-152
    შტეგო
    რობერტო არაუხო კუნდე ალბა
    დე იონგი ბუსი პედრი
    დემბელე ლევანა ფატი
    ასე უნდა ვითამაშოთ თუ ვერ მოვიყვანეთ მარჯვენა მცველი.მარცხნივ ბალდეს დავტოვდი ეგ და ალბა გაქაჩავენ კუნდე არაუხოს ხარჯზე ეს სეზონი.

    ფატის არ ვათამაშებო სასტარტოდან

    შტეგენი
    რობერტო კუნდე არაუხო ბალდე
    გავი ფრენკი პედრი
    დემბელე ლევანა ტორესი


    ამას დააყენებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 აგვისტო 2022 22:19
    1
    ძაანაც კარგი, ახლა მარჯვენა მცველიც და ეგაა, სეზონისთვის მზად ვიქნებით
    Culé [?]
    #6 27 აგვისტო 2022 22:08
    4
    ტებას და ყველა ჰეიტერებმა გამოიღეთ კუნდეს შავი შამბალაა 😂😂😂👌🏼🍌
    წევრი [?]
    #5 27 აგვისტო 2022 22:05
    6
    ეხა დესტი ბრეითვეიტი და დეპაი წავიდეს,მარჯვენა მცველი დაითრიონ და დაკომპლექტდბა გუნდი სრულად
    წევრი [?]
    #4 27 აგვისტო 2022 21:58
    1
    ეს წელი წასასვლელი ვინდაა მოვიშოროთ და შემდეგ შელს აუცილებლად პიკე ბუსკეტსი და ალბა არიან წასასვლელები
    წევრი [?]
    #3 27 აგვისტო 2022 21:48
    0
    ალილუია!!!
    Culé [?]
    #2 27 აგვისტო 2022 21:43
    9
    ტებას გამოიღეეე კუნდესი და მერე მთელი კატალონიისა. შენი დდშვც.
    ფანი [?]
    #1 27 აგვისტო 2022 21:42
    2
    გილოცავთ