ბარსელონას ფეხბურთელების გაშვება აუცილებლად სჭირდება

ბარსელონას ფეხბურთელების გაშვება აუცილებლად სჭირდება

ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, რამდენიმე საათის წინ ჟორჟე მენდეშის ფინანსური მრჩეველი ბარსელონაში იმყოფებოდა, დილით კი მანჩესტერში გაფრინდა.

ამავე წყაროს თქმით, ფეხბურთელების გაშვების გარეშე, "ბარსელონასთვის" ტრანსფერების განხორციელება თითქმის შეუძლებელი იქნება. შესაბამისად, ბერნარდუ სილვას შესაძენად, აუცილებელია, რომ კატალინიელებმა არასაჭირო მოთამაშეები გაუშვან.

რამდენიმე ფეხბურთელმა გუნდი უკვე დატოვა, ახლა კი რიგში მემფის დეპაი, პიერ-ემერიკ ობამეიანგი და მარტინ ბრეითუეიტი არიან.

რომეროს ცნობით, იმისთვის, რომ ბერნარდუს მოყვანა შესაძლებელი გახდეს, ობამეიანგისა და ბრეითუეიტის წასვლა და ფრენკი დე იონგის ხელფასის შემცირებაა საჭირო. თუ ეს მოხდება, "ბარსას" ყველაფერი მზად აქვს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 28 აგვისტო 2022 11:36
    0
    ამ სილვაზე დიდი წარმოდგენა არ მქონდა, მაგრამ სიტის გუშინდელ მოგებაში კრისტალ პალასთან დიდი წვლილი შეიტანა.
    წევრი [?]
    #11 28 აგვისტო 2022 05:03
    2
    არც სილვა გვინდა და არც ფოიტი რაა მაგას ისევ ჯობია შეინახონ რამე დაამატონ და ამ თუარა ზამთრის სატრანსფეროზე დადონ სერიოზული ტრანსფერები. პახოდუ გამოჩნდება იქამდე რისი მაქნისია რეალურად ეს გუნდი და სად რა რგოლს დაჭირდება გაძლიერება. მანამდე ბოლობოლო ორივე ფლანგმა დაცვაში თუ ჩაი*ვა ადგეს ჩავი და ითამაშოს 3 მცველით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 აგვისტო 2022 01:44
    2
    ამ გადასახედიდან რეალური ჩანს,რომ ფრენკი ხელფასს იმცირებს და რჩება;
    ობამა მიდის და ფული გადადის მარჯვენა მცველის ფონდში;
    ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე დესტი იყიდება და მარჯვენა ლატერალის ფონდი ივსება, რიტაც მოდის კვალიფიციური ლატერალი;
    მანამდე რობერტომ უნდა სახე გაიძროს
    ფანი [?]
    #9 28 აგვისტო 2022 00:42
    0
    ციტატა: Ko Ke
    Ობას ხელფასი რომ არ ეზრდებოდეს წელს არ გაუშვებდნენ, პროსტა სკამის კაცისთვის 11 მლნ ბართლა ბევრია, როგორი მაგარიც არ უნდა იყოს, რორამე გაჭირვების ჟამს ფატიც დადგება ცენტრში ან ფერანი. Ფინანსურად გამართლებულია დეპაის და გაბონელის გაშვება. Ბერნარდუს მოყვანა კი მგონი ზედმეტია და ზღაპარი

    ფატი კი ბატონო მარა ფერანი ცენტრში კიარა ტრიბუნაზეც არუნდა დასვა, ობამა ცალი ფეხით ჯობია
    ფანი [?]
    #8 27 აგვისტო 2022 23:57
    2
    Ობას ხელფასი რომ არ ეზრდებოდეს წელს არ გაუშვებდნენ, პროსტა სკამის კაცისთვის 11 მლნ ბართლა ბევრია, როგორი მაგარიც არ უნდა იყოს, რორამე გაჭირვების ჟამს ფატიც დადგება ცენტრში ან ფერანი. Ფინანსურად გამართლებულია დეპაის და გაბონელის გაშვება. Ბერნარდუს მოყვანა კი მგონი ზედმეტია და ზღაპარი
    წევრი [?]
    #7 27 აგვისტო 2022 23:51
    2
    ობამეიანგის ხელფასი საკმაოდ იზრდება ამ სეზონში და 99%ით წასულია, არადა დაგვჭირდება ეგ კაცი ჩვენ...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 27 აგვისტო 2022 22:23
    1
    პიანიჩი, დეპაი, ბრაითა და დესტი რომ გავუშვათ არ იქნება საკმარისი? მემგონი კი
    ფანი [?]
    #5 27 აგვისტო 2022 22:16
    2
    ობამა არაა გასაშვები.ობამას მაგიერ ტორესი გააგდონ.მაზილაა
    ფანი [?]
    #4 27 აგვისტო 2022 22:04
    5
    სუ გააფრინეეეთ! ესეიგი არასაჭირო მოთამაშეთ ითვლება ობამეიანგი?
    ვაიიი ვთქვა, თუ უიიიი!
    გულშემატკივარი [?]
    #3 27 აგვისტო 2022 21:55
    4
    ბრეითვეითში რო 18 მლნ გადაიხდი და ტორესში 55 მლნ რა ყ… უნდა იყოს კაცი
    Culé [?]
    #2 27 აგვისტო 2022 21:38
    0
    ოფიციალურად: კუნდე დაარეგისტრირა ლალიგამ ❗
    წევრი [?]
    #1 27 აგვისტო 2022 21:35
    5
    ბრეითუეითს ამოკარით წიხლი იქ სადაც მზე არ ანათებს.