ჩავი: ვის არ მოსწონს ბერნარდუ სილვა?

ჩავი: ვის არ მოსწონს ბერნარდუ სილვა?

"ბარსელონასა" და "მანჩესტერ სიტის" შორის გუშინ გამართული საქველმოქმედო თამაშის შემდეგ ბერნარდუ სილვას ტრანსფერზე კომენტარი პეპ გვარდიოლას გარდა ჩავი ერნანდესმაც გააკეთა.

ვის არ მოსწონს ბერნარდუ სილვა? თუმცა ასევეა დე ბრუინის, ჰოლანდისა და სხვების შემთხვევაში. "სიტის" შესანიშნავი გუნდი ჰყავს.

სილვასთან დაკავშირებით სიახლე არაფერია. ის პეპისა და "სიტისთვის" მნიშვნელოვანი ფეხბურთელია. დიახ, მე ის მომწონს როგორც ფეხბურთელი, რადგან მისი მსგავსი მოთამაშე ბევრი არაა. თუმცა ყველაფერი "სიტიზეა" დამოკიდებული.

ჩავიმ კომენტარი მეტოქის თამაშზეც გააკეთა:

"სიტიმ" ჩემზე კარგი შთაბეჭდილება დატოვა. მეტოქემ ბურთი არაერთხელ მოგვპარა. თამაშის არაერთ ეტაპზე "სიტი" სერიოზულ პრობლემებს გვიქმნიდა.

პეპს ვიცნობ, მასთან ერთად მიმუშავია, ვიცი მისი მოთხოვნის ხარისხი და რაც ვნახე, არ გამკვირვებია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 25 აგვისტო 2022 22:31
    1
    ციტატა: nika 54
    მოგვპარავდა ბურთს აბა რა იქნებოდა, ისინი ბოლომდე იხარჯებოდნენ ჩვენებს კი ეძინებოდათ მომენტებში. ისე კი ჩანდა ვინაიდან თამაში ამხანაგური იყო ფრეც შეთანხმებულს გავდა. ყველაზე საინტერესო კი ის იყო მსაჯიც თითქოს საქმის კურსში იყო თუ იმ ვითომ პენალტს კარგად დავაკვირდებით.

    გადავაგორეთ მოლაპარაკებული 3:3 wink
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 25 აგვისტო 2022 17:45
    0
    მოგვპარავდა ბურთს აბა რა იქნებოდა, ისინი ბოლომდე იხარჯებოდნენ ჩვენებს კი ეძინებოდათ მომენტებში. ისე კი ჩანდა ვინაიდან თამაში ამხანაგური იყო ფრეც შეთანხმებულს გავდა. ყველაზე საინტერესო კი ის იყო მსაჯიც თითქოს საქმის კურსში იყო თუ იმ ვითომ პენალტს კარგად დავაკვირდებით.
    ფანი [?]
    #16 25 აგვისტო 2022 15:46
    2
    ციტატა: Barca for life
    მე რასაც ვაკვირდები მაგარი უაზროდ მომთხოვნი საზოგადოება ხართ.
    წინა წელს ამ დროს რა სასტავით სად ვიყავით გახსოვთ? ან გუნდს ვინ წვრთნიდა ან თავდასხმაში ვინ გვყავდა?
    მაშინ თუ ვთანხმდებოდით იმაზე რომ გუნდს მინ 2 წელი სჭირდებოდა, ახლა 2 დღეში რატომ გინდათ ყველაფერი? რადგან ლევანა და ხალხი დავიმატეთ? რამდენი ხანია რაც დავიმატეთ? ფიფაში რო წამში იკვრებიან გუნდად და გოლი გოლზე გააქვთ ეგ რომ რეალობა არაა რატო არ გესმით?
    გუნდურობა დგას პირველ ადგილზე როდესაც თამაშის ხარისხზე გვაქვს საუბარი, ერთი მოთამაშე იმდენადაა კარგი რამდენად კარგებიც ჰყავს გუნდელები (მესი, რონალდო და შემდგარი ზედონე ხალხი სხვა ამბავია)
    ხოდა სანამ შენს გუნდელს ვერ უმუღამებ იქამდე ჩანხარ ცუდი, რადგან ფორსმაჟორში
    რთულია საკუთარი თავი ბოლომდე გამოხატო.
    ფსიქოლოგიას რატო არ ითვალისწინებთ ამ სპორტში ვერ ვხვდები, მარტო რაფინია კი არა კუნდე რას გავდა? და გამოდის ამ ერთი თამაშის გამო აღარ უნდა დავარეგისტრიროთ? რობერტომ რახან ერთი პასი გააძვრინა გამოდის ყველაზე მაგარი ფულბექია? გავი აქამდე რას გავდა და გუშინ გახდა საუკეთესო?
    ერთი სიტყვით ჩვენ იქამდე ვერაფერს მივხვდებით სანამ გუნდი არ დალაგდება, წამსვლელი არ წავა, მომსვლელი არ მოვა, შემდეგ არ შეთამაშდებიან და დაიწყებენ გუნდურად მუშაობას, ხოლო შემდეგ კი გამოიკვეთება ვის რა სისუსტე აქვს.
    რაფინია წინა თამაშში მაგარი იყო და გუშინ გახდა ბანძი? მე რაც შევატყვე ისაა რომ ჯერ კიდევ ვერ უმუღამებს გუნდელებს, ერთადერთი დემბელეს გაუგო და რაიოს მერე ერთად აღარ დაუყუნებიათ, არადა იმ თამაშშიც რაფინიამ ვერ გაისწორა მიზანი თორე დემბელემ რამდენჯერმე დასარტყმელად ან კარგი პასი მისცა ან კარგ პოზიციაზე გაჰყავდა, პროსტა იმ თამაშში არავის მოუწყვიტავს ვარსკვლავები, ლევანასაც კი.
    დრო უნდა მივცეთ ამ ხალხს დრო!
    ჯერ ყველამ უნდა გაიაზროს რისთვისაა გუნდში, სად ითამაშებს და რას ითამაშებს, მერე ვისთან ერთად მოუწევთ ბრძოლა.
    დღეს ფაქტობრივად ნახევარი სასტარტო სრულიად ახალი დაკომპლექტებულია, სულ რაღაც 2 ოფიციალური ითამაშეს და თქვენ უკვე ხალხს ნეიმარობას და მალდინობას სთხოვთ, ხოდა ჩემი თხოვნა იქნება რომ დაეშვათ, რეალობაა ეს და არაა fifa 2022.

    100%. გასაგებია რო გვეჩქარება ტიტულები და ბარსას დომინანტური ფეხბურთის დაბრუნება მარა დრო და დალაგება სჭირდება გუნდს
    წევრი [?]
    #15 25 აგვისტო 2022 15:18
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NAMASTE
    დე იონგი ცალ-საყრდენიანი სქემის საყრდენი არ არის და ეს ყოველთვის ჩანს როცა საყრდენზე აყენებენ მარტოს. ასე რომ თუ ბერნარდუ მოვა მაშინ დე იონგი გუნდში რათ გვინდა??? სკამზე ვსვამთ???? ბერნარდუ თუ მოვიდა დე იონგი უნდა წავიდეს. მაგრამ საყრდენ ზონაში რა გვეშველება მაინც არ ვიცი. დაცვის ფლანგები და საყრდენი ზონა არის ბარსას სისუსტე დღესდღეობით.

    რომელი ჩამშლელი დგება ორ შემტევ ნახევარმცველთან ერთად და დახმარების გარეშე ცენტრი უჭირავს ? 1 მითხარი რომელიმე გრანდიდან თუ დაც ...

    დახმარების გარეშე ვერავინ ითამაშებს. მარა ცალსაყრდენიანში ბევრი. დე იონგი არ შედის მაგ ბევრში სამწუხაროდ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 25 აგვისტო 2022 15:00
    0
    ციტატა: NAMASTE
    დე იონგი ცალ-საყრდენიანი სქემის საყრდენი არ არის და ეს ყოველთვის ჩანს როცა საყრდენზე აყენებენ მარტოს. ასე რომ თუ ბერნარდუ მოვა მაშინ დე იონგი გუნდში რათ გვინდა??? სკამზე ვსვამთ???? ბერნარდუ თუ მოვიდა დე იონგი უნდა წავიდეს. მაგრამ საყრდენ ზონაში რა გვეშველება მაინც არ ვიცი. დაცვის ფლანგები და საყრდენი ზონა არის ბარსას სისუსტე დღესდღეობით.

    რომელი ჩამშლელი დგება ორ შემტევ ნახევარმცველთან ერთად და დახმარების გარეშე ცენტრი უჭირავს ? 1 მითხარი რომელიმე გრანდიდან თუ დაც ...
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    წევრი [?]
    #13 25 აგვისტო 2022 14:49
    0
    ციტატა: Jorji
    ამ თამაშით შეიძლება არაა ფრენკი საყრდენზე კარგი მაგრამ დრო უნდა მივცეთ და მჯერა რომ დადებს იმ თამაშს რასაც აიაქსში აჩვენებდა

    შეუძლებელია ეგ... ცალ საყრდენიან სქემაში ფრენკი არის 0.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 25 აგვისტო 2022 14:10
    0
    ამ თამაშით შეიძლება არაა ფრენკი საყრდენზე კარგი მაგრამ დრო უნდა მივცეთ და მჯერა რომ დადებს იმ თამაშს რასაც აიაქსში აჩვენებდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 25 აგვისტო 2022 13:36
    1
    სილვა ძაან მაგარია მაგრამ საყრდენად დე იონგის ნდობა არ ღირს, აშკარაა რომ ბარსას სტილის საყრდენი არაა
    ფანი [?]
    #10 25 აგვისტო 2022 12:53
    1
    უმტიტი ლეჩეში გადავიდა 1 წლიანი იჯარით ...გილოცავთ🙏☺️💖💙
    --------------------
    "ბარსელონა" ეს ხომ ფეხბურთის ზეიმია💙❤
    ფანი [?]
    #9 25 აგვისტო 2022 12:35
    6
    მე რასაც ვაკვირდები მაგარი უაზროდ მომთხოვნი საზოგადოება ხართ.
    წინა წელს ამ დროს რა სასტავით სად ვიყავით გახსოვთ? ან გუნდს ვინ წვრთნიდა ან თავდასხმაში ვინ გვყავდა?
    მაშინ თუ ვთანხმდებოდით იმაზე რომ გუნდს მინ 2 წელი სჭირდებოდა, ახლა 2 დღეში რატომ გინდათ ყველაფერი? რადგან ლევანა და ხალხი დავიმატეთ? რამდენი ხანია რაც დავიმატეთ? ფიფაში რო წამში იკვრებიან გუნდად და გოლი გოლზე გააქვთ ეგ რომ რეალობა არაა რატო არ გესმით?
    გუნდურობა დგას პირველ ადგილზე როდესაც თამაშის ხარისხზე გვაქვს საუბარი, ერთი მოთამაშე იმდენადაა კარგი რამდენად კარგებიც ჰყავს გუნდელები (მესი, რონალდო და შემდგარი ზედონე ხალხი სხვა ამბავია)
    ხოდა სანამ შენს გუნდელს ვერ უმუღამებ იქამდე ჩანხარ ცუდი, რადგან ფორსმაჟორში
    რთულია საკუთარი თავი ბოლომდე გამოხატო.
    ფსიქოლოგიას რატო არ ითვალისწინებთ ამ სპორტში ვერ ვხვდები, მარტო რაფინია კი არა კუნდე რას გავდა? და გამოდის ამ ერთი თამაშის გამო აღარ უნდა დავარეგისტრიროთ? რობერტომ რახან ერთი პასი გააძვრინა გამოდის ყველაზე მაგარი ფულბექია? გავი აქამდე რას გავდა და გუშინ გახდა საუკეთესო?
    ერთი სიტყვით ჩვენ იქამდე ვერაფერს მივხვდებით სანამ გუნდი არ დალაგდება, წამსვლელი არ წავა, მომსვლელი არ მოვა, შემდეგ არ შეთამაშდებიან და დაიწყებენ გუნდურად მუშაობას, ხოლო შემდეგ კი გამოიკვეთება ვის რა სისუსტე აქვს.
    რაფინია წინა თამაშში მაგარი იყო და გუშინ გახდა ბანძი? მე რაც შევატყვე ისაა რომ ჯერ კიდევ ვერ უმუღამებს გუნდელებს, ერთადერთი დემბელეს გაუგო და რაიოს მერე ერთად აღარ დაუყუნებიათ, არადა იმ თამაშშიც რაფინიამ ვერ გაისწორა მიზანი თორე დემბელემ რამდენჯერმე დასარტყმელად ან კარგი პასი მისცა ან კარგ პოზიციაზე გაჰყავდა, პროსტა იმ თამაშში არავის მოუწყვიტავს ვარსკვლავები, ლევანასაც კი.
    დრო უნდა მივცეთ ამ ხალხს დრო!
    ჯერ ყველამ უნდა გაიაზროს რისთვისაა გუნდში, სად ითამაშებს და რას ითამაშებს, მერე ვისთან ერთად მოუწევთ ბრძოლა.
    დღეს ფაქტობრივად ნახევარი სასტარტო სრულიად ახალი დაკომპლექტებულია, სულ რაღაც 2 ოფიციალური ითამაშეს და თქვენ უკვე ხალხს ნეიმარობას და მალდინობას სთხოვთ, ხოდა ჩემი თხოვნა იქნება რომ დაეშვათ, რეალობაა ეს და არაა fifa 2022.
    წევრი [?]
    #8 25 აგვისტო 2022 12:12
    3
    ციტატა: xavi73
    როგორც რაფინიასგან არაფერი გამოვა ისე დემბელესგაბ ტოპ კლასის ფეხბურთელი არ დადგება მითუმეტეს ფერან ტორესისგან/ ვის ყიდულობთ და ვინ არ მოგყავთ ,ბერნარდოზე გეჩალიჩათ თავიდანვე რა რაფინია რა ფერან ტორესი ხოარ ჩამოკ...

    Kait raaa,am erti tamashidan rato gamoqavt daskvnebi,neymaris pirveli sezoni rogori iyo barsashi gaxsovt
    Culé [?]
    #7 25 აგვისტო 2022 12:12
    6
    დეპაი, ტორესი, დეიონგი, გრიზმანი, პიანიჩი, უმტიტი, დესტი ნებისმიერი წამყვანი ევროპული გუნდებისთვის დიდი ფუფუნება და ხელიდან გამოსაგლეჯი ტრანსფერი უნდა ყოფილიყო წესით, მარა სახელფასო ჭერი და კონტრაქტები ისეთი დაგვიტოვა ბოზვირთხამ, მარტო ელჩეს და ლეჩეს თუ შევტენით ვინმეს და ისიც იქით ფულის და ხელფასის გადახდის პირორებით თორე სხვა გზა ფაქტიურად არაა :D კომედია ტრაგი და ტრაკი კვადრატში იმენა
    Culé [?]
    #6 25 აგვისტო 2022 12:03
    3
    ეს მარადმწვანე დეპაი რო გასაშვებია წყალი არ გაუვა, მარა ობემეიანს უშვებდე და თან ობეს სტილის ფეხბურთელს ეძებდე მის შემცვლელად რას ემსახურება არ მესმის რა. ერთბაშად არ ყიდდნენ ეხლა ეგენიც ფეხბურთელებს 80 მილიონად :D
    Culé [?]
    #5 25 აგვისტო 2022 11:04
    0
    ციტატა: Davita
    მერე თქვეჩემისებო კლუბს 2ტ წლით შემოსავლები რომ გაუყიდეთ წესიერად მაინც დაგებანდებინათ ეგ ფული, ტორესებში და რაფინიებში რომ იხადეთ ამდენი მილიონები მოგეყვანათ სილვა ბლ

    აბა კაცო, ჯერ სილვა ეყიდათ და მერე ეყიდათ ეგ რაფინიები. რეალური კარგი ტრანსფერი ლავა და კუნდეა. ნუ კესი გამოჩნდება დროთა განმავლობაში
    გულშემატკივარი [?]
    #4 25 აგვისტო 2022 10:41
    5
    როგორც რაფინიასგან არაფერი გამოვა ისე დემბელესგაბ ტოპ კლასის ფეხბურთელი არ დადგება მითუმეტეს ფერან ტორესისგან/ ვის ყიდულობთ და ვინ არ მოგყავთ ,ბერნარდოზე გეჩალიჩათ თავიდანვე რა რაფინია რა ფერან ტორესი ხოარ ჩამოკ...
    წევრი [?]
    #3 25 აგვისტო 2022 10:40
    1
    დე იონგი ცალ-საყრდენიანი სქემის საყრდენი არ არის და ეს ყოველთვის ჩანს როცა საყრდენზე აყენებენ მარტოს. ასე რომ თუ ბერნარდუ მოვა მაშინ დე იონგი გუნდში რათ გვინდა??? სკამზე ვსვამთ???? ბერნარდუ თუ მოვიდა დე იონგი უნდა წავიდეს. მაგრამ საყრდენ ზონაში რა გვეშველება მაინც არ ვიცი. დაცვის ფლანგები და საყრდენი ზონა არის ბარსას სისუსტე დღესდღეობით.
    Culé [?]
    #2 25 აგვისტო 2022 10:39
    0
    გავი ცრუ ცხრიანზე რო ათამაშოს ამან ჯობია შეტევები კარგად გამოსდის ბურთის კონტროლთან შედარებით
    ფანი [?]