მალიორკა მარტინ ბრეითუეიტით ინტერესდება

მალიორკა მარტინ ბრეითუეიტით ინტერესდება

Diario Mallorca-ს ინფორმაციით, "მალიორკა", მარტინ ბრეითუეიტთან დაკავშირებით, მატეუ ალემანისთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს. 

წყაროს ცნობით, დანიელს "კამპ ნოუს" დატოვება არ სურს და მისი €4-მილიონი ხელფასიც პრობლემას ქმნის, მაგრამ, კუნძულელთა მთავარი მწვრთნელი, ხავიერ აგირე ბრეითუეიტის დარწმუნებას მაინც ცდილობს. 

"მალიორკა" 31 წლის თავდამსხმელის იჯარით აყვანაზე მუშაობს და, ამ შემთხვევაში, დიდი ალბათობით, მარტინის ანაზღაურების უმეტესი ნაწილის გადახდა "ბარსას" მოუწევს. ალემანის მიზანია, ფეხბურთელი სხვა კლუბში გადაბარგებაში დაარწმუნოს.

დღეს გავრცელებული ცნობებით, პიერ-ემერიკ ობამეიანგისა და მემფის დეპაის შესაძლო წასვლის ფონზე, ბრეითუეიტმა შანსის მოცემა ითხოვა, მაგრამ უარი მიიღო. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 23 აგვისტო 2022 11:52
    0
    ეს ერთ შანსს მიიღებს, უფასოდ წასვლას.
    წევრი [?]
    #16 21 აგვისტო 2022 14:08
    0
    Chepe კამავინგას კი სუსტი მატჩი ჰქონდა მარა ჩუამენს რას ერჩი მშვერივრად ითამაშა
    Culé [?]
    #15 21 აგვისტო 2022 09:48
    0
    ეს რა ვერ მოიშორეს ამ ჩემისებმა.დ გაუწყვიტონ როგორმე კონტრაქტი ან დაიკლოს ხელფასი იქნებ დაარეგისტრირონ ,კუნდე გვჭირდება დღეს სასტარტოში.
    წევრი [?]
    #14 21 აგვისტო 2022 09:27
    0
    ციტატა: Ბარსელონისტა
    რა გუნდი გვყავს 😍😍
    -----------Ზივზივაძე-მიქაუტაძე
    --კვარა-კვეკვე-აბურჯანია-Დავითაშვილი
    Აზაროვი-ხოჭოლავა-ლოჩოშვილი-კაკაბაძე
    ------------------მამარდაშვილი

    Zaan magari gundia mara kvara sadaa??
    წევრი [?]
    #13 21 აგვისტო 2022 04:04
    3
    ამის კარგებიც მარა მე რა მიკვირს იცი5? რამოდენიმე კვირის უკან ვფიქრობდი რა მაგარია ამდენი ვარიანტი რო გვყავსთქო თითო პოზიციაზე და ამათმა დაშალეს გუნდი… დეპაი და ობას ორივეს უშვებენ რა პონტია.. დესტი გავუშვათო აგეთ ბალდე გავანათხოვროთ თუ გავუშვათო დე იონგი თუ წავა წავიდესო.. პიზდულინ კაროჩე, მაინც დაულაგებელია რაა გუნდი არ მცემს კარგი სუნი…. სასტატო უნდა მოიხოდოს ძლიერი და თავიდანვე უნდა მივაწვეთ…
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 21 აგვისტო 2022 01:42
    3
    უმუშევარი ხომ არ რჩება, ლა ლიგის გუნდი ეპატიჟება...
    კაით რა, ეხლა დანიის ფეხბურთის ფედერაციის პრეტენზიები; ბულინგი რა შუაშია, გუნდის ამბიციებს ვერ აკმაყოფილებს და ასეთ დროს შეთანხმებას აღწევენ, უძებნიან კარგ ვარიანტებს და უშვებენ...
    2010 წელს იბრაგა გაიშვეს ეგრე
    გაეტანა სეზონზე 25-30 გოლი და მერე გამოეთქვა პრეტენზიები
    Culé [?]
    #11 21 აგვისტო 2022 01:30
    1
    ციტატა: Ბარსელონისტა
    რა გჯბდი გვყავს 😍😍
    ------Ზივზივაძე-მიქაუტაძე
    წიტა-ჩაკვე-კვეკვე-აბურჯანია-ლობჟანიძე
    Აზაროვი-ლოჩოშვილი-ხოჭოლავა
    ----------მამარდაშვილი

    მიქა რას უბერავს 👌🏼
    გულშემატკივარი [?]
    #10 21 აგვისტო 2022 01:11
    1
    აიიიი ბართომეუს ცოცხალ-მკვდარი მოვიკითხე ვგიჟდები იმენა ჯერ რა ხალხით გაავსო გუნდი რო ვერ ვიშორებთ, მერე რა დღეში ჩააგდო ბარსას იმიჯი რო ასეთი მზეობების კეთება გვიწევს. დეპაიში კაკ მინიმუმ 30 მილიონს უნდს ვიღებდეთ რომ არა იმ ა*ვარი პრეზიდენტის მემკვდირეობა, ბრეითვეითი ვაბშე არ უნდა იყოს გუნდში, არც ლენგლე, და პიანიჩი - არტურის გაცვლა ხო საერთოდ ისეთი დონის მზეობაა მეცნიერები დღემდე ვერ ხვდებიან რატომ, როგორ, რანაირად. არადა ჩავი არტურისგან მაგარ რამეს გამოთლიდა რატომღაც მგონია
    Culé [?]
    #9 21 აგვისტო 2022 00:59
    2
    ციტატა: totti10
    ციტატა: rivaldo80
    ჩუამენს და კამავინგას ბურთი გაუკეთეს უკან 😂😂😂😂😂🍑🍌

    ციტატა: totti10
    ლა ლიგის 20 გუნდიდან 12-13 გუნდს აი იმენა ავუკრძალავდი თამაშ გრანდი უტევს ესენი კარში დგანან შეტევაზე გადადიან და ეგრევე ჯარიმდებიან, ეს დედა აფეთქებული თუ არ გინდ ათამაში იმას მაინც აცადე რომ ლამაზი სანახაობა იყოს დგანან კარშI და კონტრაზე მიდიან, აი წინა ტურში რაც იყო იგივე მიდის ახლაც, აი ხვალ ნახე სოსედადი ბარსელონა რა სვარკა იქნება იდგებიან ბასკები კარში და კონტრაზე იტამაშებენ და აი მანდაა ზუსტად საჭრო ისეთი ივნც Oშრიდან უბრახუნებსსს, უკვე გულისამრევია რაც ლა ლიგაშI ხდება ასე იტალიაში აღარ ტამაშობენ 5 მცველი და 2 საყრდენი რა უბედურებააა, ვინ შემოაგდო საერთოდ ეს ტაქტიკა მე მაგის მართლა :დ

    ბურთის ფლობას დახედე რეებს წერ გადახია ბურთი თავზე რეალს რეებს წერ 😂😂😂 ესა შენი ჩუამენი და კამავინგა??😂😂😂


    აზრი გამოიტანე საერთოდდ რა მიწერია? ხოო ჩემი ჩუამენ იდა კავანიგაა , ისე წაკითხულის გააზრება საერთოდ იცი რა ბურთის ფლობა რის ბურთსი ფლობაა, გადადიან შეტევაზე და ეგრევ ეჯარიმაა, სადაა ბურთის გადახევის პრიციპი იცი საერტოდ რა სნიშნავს? ან ამ ჩუამენს რა შეუკიტინე? პირველად დგას კაცი ძირიტადში აცადე, ან კავანიგა დებილია? ხოო ეგენი არიან დებილები გავი პედრი ნიკო სუპერები და რეალი იგებს ლიგას სუპერ თას, პრიმერას და ესენი ჯგუფში რჩებიან აინტრაახტი სასწაულს უშვება და ბოლოს ობამა რომ არა ლიგის მიღმა დარჩებოდით, საერთოდ რეალობა სხვა რამეს ამბობს სეზონსი ბოლოს იძახე ჩუამენი კავანიგა, პირველად დგას ორივე კროოსი კაზემიროს გარეშე და დააყენე ბუსკესის გარეშე ეგ შენი გავი ნიკო პედრი ერთად და მიხვდები რა... არის ;) შენ ბარსლეონაზე ინერვიულო კუნდეს ვერ არეგისტრირებენ :) და ყველა ზე ... პრეზიდენტი რომყავს 4 ბერკეტი გაყიდა და გუნდი მაინც საშIნელ ნეხვშია აი ამაზ ეინერვიულე და არა რეალზე, რეალს ეშველება დ ასულ ნაშვლეი აქვს ისე ცნობისთვის და რა შმეიკიკინეტ ამ რეალით კიდ ე :)

    კაი დამშვიდდი ნუ ნერვოულობ მგონია რომ გაბულინგებენ.ცოტა ოუმორით შეხედე ყველაფერს.ისე შენ რაც იწინასწარმეტყველე ვერაფერი დასვი ზოგადავ ვერაფერს არტყამ😂😂 რჩევას მოგცემ სულ ნეგატივს ნუ აფფრქვევ გარიყული იქნები 🤚
    Culé [?]
    #8 21 აგვისტო 2022 00:51
    0
    ჩუამენს და კამავინგას ბურთი გაუკეთეს უკან 😂😂😂😂😂🍑🍌

    ციტატა: totti10
    ლა ლიგის 20 გუნდიდან 12-13 გუნდს აი იმენა ავუკრძალავდი თამაშ გრანდი უტევს ესენი კარში დგანან შეტევაზე გადადიან და ეგრევე ჯარიმდებიან, ეს დედა აფეთქებული თუ არ გინდ ათამაში იმას მაინც აცადე რომ ლამაზი სანახაობა იყოს დგანან კარშI და კონტრაზე მიდიან, აი წინა ტურში რაც იყო იგივე მიდის ახლაც, აი ხვალ ნახე სოსედადი ბარსელონა რა სვარკა იქნება იდგებიან ბასკები კარში და კონტრაზე იტამაშებენ და აი მანდაა ზუსტად საჭრო ისეთი ივნც Oშრიდან უბრახუნებსსს, უკვე გულისამრევია რაც ლა ლიგაშI ხდება ასე იტალიაში აღარ ტამაშობენ 5 მცველი და 2 საყრდენი რა უბედურებააა, ვინ შემოაგდო საერთოდ ეს ტაქტიკა მე მაგის მართლა :დ

    ბურთის ფლობას დახედე რეებს წერ გადახია ბურთი თავზე რეალს რეებს წერ 😂😂😂 ესა შენი ჩუამენი და კამავინგა??😂😂😂
    Culé [?]
    #7 21 აგვისტო 2022 00:25
    2
    ამდენი სლე ფულის ღორი ერთ კლუბში როგორ შეიკრიბა ამათი ოჯახი რომ მივდღან სუყველასი. ბართომეუს დედის მოკითხვით დავიღალე უკვე ამხელა ხელფასები რომ დაუნიშნა ან ღორებს.
    Culé [?]
    #6 21 აგვისტო 2022 00:16
    2
    აი ეგრე ხო შეიზლება ჩვენთან ითამშონ ხელით და ვუტანოთ პენლები ბოლოს როდის ნახეთ? 😂😂😂 რეალყისმათი
    Culé [?]
    #5 20 აგვისტო 2022 23:29
    1
    ლუკი არა და ფრენკიზე რა ისმის?
    მეორე დღეა არაფერი დაწერილა
    უეჭველი რჩება როგორც ვატყობ თორე ობ ობას აღარ გაყიდიდნენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 20 აგვისტო 2022 23:10
    1
    დეპაის თუ კონტრაქტს ვუწყვიტავთ ამასაც გავუწყვიტოთ ბარემ, არადა ორივეში ერთად 20 მილიონს მაინც როგორ ვერ ავიღებთ, რა პოლიტიკაა ეს ვერ ვხვდები🤦‍♂️
    Culé [?]
    #3 20 აგვისტო 2022 23:00
    14
    სლეკაცა გამოდგა მარტინი.ლუკ დე იონგი კაცია კაცური მაგას შემოვევლე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #2 20 აგვისტო 2022 22:42
    8
    ლაპორტას დედა მო*****, შარშან მესი დავკარგეთ, წელს მარტინს ვკარგავთ...
    წევრი [?]