ბარსელონამ სერხიო ბუსკეტსის შემცვლელი იპოვა

ბარსელონამ სერხიო ბუსკეტსის შემცვლელი იპოვა

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბარსელონამ" სერხიო ბუსკეტსის შემცვლელს "რეალ სოსიედადში" მიაგნო.

წყაროს ცნობით, კატალონიელებს მიაჩნიათ, რომ აღნიშნულ მოვალეობას თავს მარტინ სუბიმენდი იდეალურად გაართმევს. კლუბი მას რამდენიმე თვეა, აკვირდება.

ბასკ ნახევარმცველს "სოსიედადთან" კონტრაქტი 2025 წლამდე აკავშირებს და სან სებასტიანელები მის გახანგრძლივებაზე უკვე მუშაობენ, რადგან "ბარსას" ინტერესის შესახებ იციან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 19 აგვისტო 2022 02:28
    0
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: totti10
    ციტატა: katalomia
    ნიკო გვყავს უკვე ნიკოო


    ნიკოს საყრდენობა არ გაიშვას :დ რა უნდა მაგ უინტელექტო ქაჯს საყრდენზე :დ გიჟივით დარბის , საყრდეი უნდა იყოს ჭკვიანი და დალაგებული ტიპი ეგ კიდე ტაილანდური გატუზოა :დ ბუსკესის შმეცვლელი არარსებობს ამ ეტაპზე და კაიხანივერც იქნებ ერთი ბელენგემია დ ამაგაზე წელსვე დაიწყება ნადირობა კაზმერიო თუ გაუშვა რეალმა :(

    რამდენი ხანია შენს კომენტარებს ვაკვირდები და რეალის ფანიხარ. ოღონდ დადასტურებით შემიძლია ვთქვა აი ნიკოზე რაც დაწერე მაგიტომ არ ვამბობ უბრალოდ სულ ნეგატიურ კომენტარებს წერ და დღეს შემხვდა შენი კომენტარი გვარდიოლას ასხავდი მაგრად 😂 აი რა არგუმენტებიც არ უნდა დამიდო და მიმტკიცო ღირსი იყო გვარდიოლა რომ ვლანძღეო გამორიცხულია ბარსელონას ფანს რაღაც სიმპატიები მაინც არ გაგაჩნდეს მაგ კაცის მიმართ შენში კიდევ მარტო ზიზღი ჩანდა და ანჩელოტის აღმერთებდი. ამიტომ რას ემსახურება შენი აქ ყოფნა ვერ ვხვდები ბარსას ფანების გაჯავრებას ?

    Axla icis belinghamit realia dainteresebulia da kazemiros mere egaa magario ddd kazemiros martla qaj dedas vtene me,magaze meti qaji vinaa,eg dadga sayrdenad da nico rato ver gaqachavs.
    Culé [?]
    #14 18 აგვისტო 2022 22:57
    0
    რა სუბიმენდი,ნიკო გყავს პრაქტიკა მიე და იდეალური იქნება,ნერვებს მიშლიან.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 18 აგვისტო 2022 22:10
    0
    3 წელი ქონია კიდევ და რაის გახანგრძლივება.
    Culé [?]
    #12 18 აგვისტო 2022 21:40
    0
    ბუსკეტსის პოზიციაზეც თუ ფეხბურთელი ვერ ვიპოვეთ საღოლ
    --------------------
    THUGS
    Culé [?]
    #11 18 აგვისტო 2022 19:52
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: katalomia
    ნიკო გვყავს უკვე ნიკოო


    ნიკოს საყრდენობა არ გაიშვას :დ რა უნდა მაგ უინტელექტო ქაჯს საყრდენზე :დ გიჟივით დარბის , საყრდეი უნდა იყოს ჭკვიანი და დალაგებული ტიპი ეგ კიდე ტაილანდური გატუზოა :დ ბუსკესის შმეცვლელი არარსებობს ამ ეტაპზე და კაიხანივერც იქნებ ერთი ბელენგემია დ ამაგაზე წელსვე დაიწყება ნადირობა კაზმერიო თუ გაუშვა რეალმა :(

    რამდენი ხანია შენს კომენტარებს ვაკვირდები და რეალის ფანიხარ. ოღონდ დადასტურებით შემიძლია ვთქვა აი ნიკოზე რაც დაწერე მაგიტომ არ ვამბობ უბრალოდ სულ ნეგატიურ კომენტარებს წერ და დღეს შემხვდა შენი კომენტარი გვარდიოლას ასხავდი მაგრად 😂 აი რა არგუმენტებიც არ უნდა დამიდო და მიმტკიცო ღირსი იყო გვარდიოლა რომ ვლანძღეო გამორიცხულია ბარსელონას ფანს რაღაც სიმპატიები მაინც არ გაგაჩნდეს მაგ კაცის მიმართ შენში კიდევ მარტო ზიზღი ჩანდა და ანჩელოტის აღმერთებდი. ამიტომ რას ემსახურება შენი აქ ყოფნა ვერ ვხვდები ბარსას ფანების გაჯავრებას ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 18 აგვისტო 2022 19:17
    2
    ხო მაინც ტოვებს ბუსი თამაშს და ვისიც ყველაზე მეტად ეიმედება ის დააყენოს, შეიძლება ორი კაციც გამოცადოს თითო ტაიმით აბა მწვრთნელობა სხვა რა არის? გამზადებული ბუსი გვინდა? და გამზადებული მესი რატო არ მოინდომეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 18 აგვისტო 2022 18:32
    0
    ბარსას ბუსკეცის პოზიციაზე ფეხბურთელი გვიჭირს??? გადაობს ტო😂😂😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 18 აგვისტო 2022 18:11
    1
    სუბიმენდი არა ტოროლა მოაშორეთ აქედან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 18 აგვისტო 2022 16:59
    0
    აუ უკვე აღარ ვიჯერებ ამ სისულელეებს, მემგონი განზრახ სლეობენ ჟურნალისტენი, ნიკო გვყავს რომელიც ლა მასიელია და ეგ შეცვლის ბუსკეცს
    Culé [?]
    #6 18 აგვისტო 2022 16:37
    2
    ციტატა: totti10
    ციტატა: katalomia
    ნიკო გვყავს უკვე ნიკოო


    ნიკოს საყრდენობა არ გაიშვას :დ რა უნდა მაგ უინტელექტო ქაჯს საყრდენზე :დ გიჟივით დარბის , საყრდეი უნდა იყოს ჭკვიანი და დალაგებული ტიპი ეგ კიდე ტაილანდური გატუზოა :დ ბუსკესის შმეცვლელი არარსებობს ამ ეტაპზე და კაიხანივერც იქნებ ერთი ბელენგემია დ ამაგაზე წელსვე დაიწყება ნადირობა კაზმერიო თუ გაუშვა რეალმა :(


    ნიკო სტივენ სიგალს კიარ ვგულისხმობდი.
    Culé [?]
    #5 18 აგვისტო 2022 16:19
    1
    ერთი რამე ნათელია ამდენი უაზრო ტრანსფერების ფონზე ფაქტია ფული თეთრდება აბა ამდენი საყრდენია გუნდში მინიმუმ სუბიმენდიზე უკეთესი ორი და ამაში ფულის გადახდა რავიცი რავიცი, ფაქტიურად ელიტური კორუფციაა რაა ყველა სვლა ფულის საკეთებელი თემაა, ქართული ტენდერებივითაა 5-მილიონია გამოყოფილი 2-მილიონი უკან უნდა დააბრუნონ ჩუმად და 3-ით 5-მილიონის საქმე გააკეთონ ასეა ტრანსფერებიც ფულს ათეთრებენ აბა პირდაპირ ჯიბეში ვერ ჩაიდებენ... საზიზღრობაა იმიტო ეტირა დედა ფეხბურთს...
    ფანი [?]
    #4 18 აგვისტო 2022 16:19
    2
    ბარსელონამ სერხიო ბუსკეტსის შემცვლელი იპოვაო, ოღონდ ახლა რეალ სოსიედადში.
    ადრე "ბარსელონა" ბუსკეტსის რეზერვისტს "აიაქსში" მიაგნო, ჩვენი ფრენკი
    18-03-2018 -ში.
    ბუსისნაირი ლეგენდა საუკუნეში ერთია! ასე რომ ვიღაცა სოსიედადდელს დაანებეთ თავი და ფრენკიზე იმუშავეთ, მაგაზე კაის ვინ ვნახავთ, აგერ გვყავს და ვერ ვამჩნევთ
    ფანი [?]
    #3 18 აგვისტო 2022 15:50
    0
    Ახლა გუნდში 3-4 საყრდენია, აქიდან სამს შეუძლია სხვაგანაც თამაში, პლიუს ნიკოა და ამათმა მინიმუმ 50 მილიონი უნდა გადაიხადონ სუბიმენდიში+?
    გულშემატკივარი [?]
    #2 18 აგვისტო 2022 15:50
    3
    უკვე მგონია ეს დეგენერატი ჟურნალისტები ძალით მუშაობენ ბარსას ავტორიტეტის გაფუჭებაზე.
    არამგონია ეგეთი დებილები იყვნენ რო ნიკო იმის გამო გაეშვათ რომ ეს მიეყვანათ. უბრალოდ ალოგიკურია
    Culé [?]
    #1 18 აგვისტო 2022 15:42
    2
    ნიკო გვყავს უკვე ნიკოო