ბარსელონაში ბერნარდუ სილვას შეძენის აღარ სჯერათ - EL Chiringuito

ბარსელონაში ბერნარდუ სილვას შეძენის აღარ სჯერათ - EL Chiringuito

ხოსე ალვარესის ინფორმაციით, "ბარსელონაში" ფიქრობენ, რომ ბერნარდუ სილვას ტრანსფერი შესაძლებელი აღარაა, და ამჟამად ჟიულ კუნდეს რეგისტრაციაზე არიან კონცენტრირებულნი.

წყაროს ცნობით, რაც დრო გადის, პორტუგალიელი ფეხბურთელის ყიდვის შესაძლებლობა სულ უფრო და უფრო მცირდება - ფინანსური Fair Play-ს წესების გამო, კატალონიურ კლუბს ახლა მის შესაძენად სწორი პერიოდი ნამდვილად არ უდგას.

ამასთან, აღსანიშნავია, რომ "მანჩესტერ სიტიმ" ბერნარდუსთან, კონტრაქტის გახანგრძლივების თაობაზე მოლაპარაკებები უკვე დაიწყო და მზადაა, მას ხელფასი მოუმატოს, La Porteria-ს თანახმად კი, ფეხბურთელმა "ქალაქელებს" უკვე შეატყობინა, რომ ინგლისში რჩება.

ამავე წყაროს მტკიცებით, სილვას არ სურს, სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღემდე მოიცადოს, თუმცა, ის "ბარსაში" მომავალ სეზონში გადმოსვლას არ გამორიცხავს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 18 აგვისტო 2022 20:14
    0
    ციტატა: totti10
    ახლა დაიწერა კაზემიროს 2.4 ჯერ მეტ ხელფას სთავაზობს მანჩესტერიო ვიდრე რეალში აქვსო და აპირებენ რეალს 80 მილიონი და ბონუსი, შესთავაზონ ან ვინმე ფეხბურთელიო :დ :დ კაზმეირო შნე იყო ყვლაზე ... მანდ რომწახვიდე აგერ ვარანმა ახალი ამბები მინდაო და ტიპი დრემდე ნანობს აქ სად მვიედიო რონალდო გარბის ლიგაზე არააო, ჩამსხმა ხდებაო, დე იონგმა უარი თქვა იქ გასვლაზე, კარლომ თქვენ იქ ხომა რ გაქვთ რა კაზე წავიდესო :დ მოკლედ მაგარი ბოი აიწევა ისე არ გამიკვირდება ეს რამოსს ამბავს გავდეს გახსოვთ მანჩეში რომ მიდიოდა 2015 თუ 16 ში :დ??? მერ ებაბუ მოუმატა დ ადარჩა ისეა აქაც :დ აზე ხარტ კაზმეიროს რა დაბალი ხელფასია ქვს და აქ კიდე ამ ქერა სლეს რამდენს აძLევენ

    მე კაზემიროს ცრემლები მახსოვს ესპანეთის ტელევიზიის ერთ არხზე, სადაც ის ყვებოდა როგორ შიმშილობდა ბავშვობაში და რა ძალიან უნდოდა ტკბილეულის გასინჯვა, როცა ერთ პატარა ოთახში რამდენიმე დედმამიშვილს ერთად ეძინათ იატაკზე.
    თქვენ რა იცით რა აქვს გულში ამ კაცს, ეგება დედმამიშვილებს უნდა დაეხმაროს და ვინ იცის საერთოდ ისე მოეწყოს რო ის კოშმარი რაც ბავშვობაში გადაიტანა აღარ გამეორდეს. ასეთ სტრესში გაზრდილი ბავშვი სულ მუდმივ შიშშია არ დაკარგოს ყველაფერი. და რაც შეიძლება მეტი დააგროვოს სამომავლოდ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 18 აგვისტო 2022 03:13
    0
    ბერნანდუ მაგრად მევასება მაგრამ ამ ეტაპზე ფლანგის მცველედი გვჭირდება , თან ისეთები კიარა ვითიც ინტერესდებიან, უმაღლესი დონე გვინდა, ან ვინმე მაგარი ახალგაზრდა, ბრაზილიელი თუ იქნება მთლად კარგი
    გულშემატკივარი [?]
    #11 18 აგვისტო 2022 00:53
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Giorgi888
    ციტატა: totti10
    ახლა დაიწერა კაზემიროს 2.4 ჯერ მეტ ხელფას სთავაზობს მანჩესტერიო ვიდრე რეალში აქვსო და აპირებენ რეალს 80 მილიონი და ბონუსი, შესთავაზონ ან ვინმე ფეხბურთელიო :დ :დ კაზმეირო შნე იყო ყვლაზე ... მანდ რომწახვიდე აგერ ვარანმა ახალი ამბები მინდაო და ტიპი დრემდე ნანობს აქ სად მვიედიო რონალდო გარბის ლიგაზე არააო, ჩამსხმა ხდებაო, დე იონგმა უარი თქვა იქ გასვლაზე, კარლომ თქვენ იქ ხომა რ გაქვთ რა კაზე წავიდესო :დ მოკლედ მაგარი ბოი აიწევა ისე არ გამიკვირდება ეს რამოსს ამბავს გავდეს გახსოვთ მანჩეში რომ მიდიოდა 2015 თუ 16 ში :დ??? მერ ებაბუ მოუმატა დ ადარჩა ისეა აქაც :დ აზე ხარტ კაზმეიროს რა დაბალი ხელფასია ქვს და აქ კიდე ამ ქერა სლეს რამდენს აძLევენ

    რავი რა რატო Mიდის მართლა ვერ Vხვდები აგერ ბარსა ძლიერდება ჩვენ კი ვსუსტდებით ბლიაად


    გაძLიერება სხვა რამეა, აგერ რა სატხრელად უნდატ ამდნეი შემტევი და შემქმნელი ვერ გავიგე როცა ფლანგის დაცვა საშIნელება ყავს, მანჩეს გარდა დავიჯერო არ უნდა არც ლივეს არც სიტის?? მინლერს და ჰენდერსონს აღარ სჯობნის ან როდრის :დ??? რ ამანჩესტერი და ევროლიგა ბიჭოოოს :დ რონალდო გარბის 39 წლის კაციმაქედან, ახალი გმაოწვევა თუ უნდ აბაიერნ ში წავიდეს პსჟში სადაცლ იგის მოგება შეიძLება რა მანჩესტერი აუჩემი ეგ თუ მანდ წავიდა დ ატან იმს გამორომ 2.4 ჯე რმეტს აიღებ სმაგრა ტეხავს

    მემგონი რო მთAვარიც ეგაა კიდია უკვე ლიგებუ ტიპმა 5 ჯერ მოიგო და უნდა რო სუსტ გუნდში წავიდეს სადაც უფრო Mეტი ხელფასი ექნება Dა ნახევარდაცვაც მაგაზე აეწყობა რავი რა დალშე მართლა ვერ ვხვდები რატო უნდა წასვლა Aლბათ მაკელელე 2 განმეორდება ეგ რო წავიდეს
    გულშემატკივარი [?]
    #10 18 აგვისტო 2022 00:36
    0
    ბუსკეცი, ფრენკი, კესი, პედრი, გავი, პიანიჩი, ტორე - საკმარისი რესურსია ნახევარდაცვაში, სწორი გამოყენებაა მთავარი ჩავის მხრიდან. ეგ 100 მილიონი თუ რამდენიცაა გადაინახონ და შემდეგ წელს მოიყვანონ ტოპ მარჯვენა მცველი (ცოტა ფულს თუ დაამატებენ ალბა და ალონსო ნა*უი და ახალი მარცხენა მცველიც გაასწორებს)
    გულშემატკივარი [?]
    #9 18 აგვისტო 2022 00:22
    0
    ციტატა: totti10
    ახლა დაიწერა კაზემიროს 2.4 ჯერ მეტ ხელფას სთავაზობს მანჩესტერიო ვიდრე რეალში აქვსო და აპირებენ რეალს 80 მილიონი და ბონუსი, შესთავაზონ ან ვინმე ფეხბურთელიო :დ :დ კაზმეირო შნე იყო ყვლაზე ... მანდ რომწახვიდე აგერ ვარანმა ახალი ამბები მინდაო და ტიპი დრემდე ნანობს აქ სად მვიედიო რონალდო გარბის ლიგაზე არააო, ჩამსხმა ხდებაო, დე იონგმა უარი თქვა იქ გასვლაზე, კარლომ თქვენ იქ ხომა რ გაქვთ რა კაზე წავიდესო :დ მოკლედ მაგარი ბოი აიწევა ისე არ გამიკვირდება ეს რამოსს ამბავს გავდეს გახსოვთ მანჩეში რომ მიდიოდა 2015 თუ 16 ში :დ??? მერ ებაბუ მოუმატა დ ადარჩა ისეა აქაც :დ აზე ხარტ კაზმეიროს რა დაბალი ხელფასია ქვს და აქ კიდე ამ ქერა სლეს რამდენს აძLევენ

    რავი რა რატო Mიდის მართლა ვერ Vხვდები აგერ ბარსა ძლიერდება ჩვენ კი ვსუსტდებით ბლიაად
    Culé [?]
    #8 18 აგვისტო 2022 00:15
    1
    ხოდა 80 მილიონი თუ აქვთ ფლანგის მცევლზე დახარჯონ,საწყალ არაუხოს,რომ არ მოუწიოს პახაობა მარჯვნივ.დოდო წაიყვანა ვინმემ თუ რაშია საქმე,რატომ დაიკიდე ეგ ბიჭი.მარჯვნივ ალონსოს მოყვანას გრიმალდო არ ჯობდა?ეგეც ხო ესპანელია,ნუ არვიცი რა.რაც მალე დამთავრდება სატრანსფერო ფანჯარა მით უკეთესი თორე ნერვები აღარ მივარგა.სლე იონგმა შეიმციროს ნეტა ხელფასი და ყველას დაარეგისტრირებენ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #7 18 აგვისტო 2022 00:07
    1
    100 მილიონის ბევრად უკეთესად გამიყენება შეიძლება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 18 აგვისტო 2022 00:05
    1
    არც ჩვენ არ გვჯერავს და მითუმეტეს 100 მილიონად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 17 აგვისტო 2022 23:46
    2
    ებიჯო უმაღლესო დონის ფლანგის მცველები გვჭირდება და ესევი ვინებით ინტერესდებიან რაარი რა
    [?]
    #4 17 აგვისტო 2022 23:26
    1
    დეპაის წასვლა არ შველის კუნდეს თემას? მაშინ ალონსოც დაიკიდონ და მარჯვენა მცველიც. უმტიტი ბრაიტვაიტი შეიტენეს საშვილთაშვილოდ, დესტი მაინც გაყიდონ მარა არა იმენა მოგვეკერა ყველა. ამდენი უთავმოყვარეო რო გვყავს გუნდში იმიტომაც გვაქვს შესაბამისი შედეგები
    Culé [?]
    #3 17 აგვისტო 2022 23:14
    2
    ამის წელს კიარა გაისად მომყვანის მითუმეტეს დედას ტენა ბენზემამ, რა გაისად ორი-სამი წელი მოიცადონ კაკრას იმ ასაკში იქნება როგორებითაც გაავსეს გუნდი
    ფანი [?]
    #2 17 აგვისტო 2022 23:03
    0
    ატრაკებთ
    --------------------
    :D
    Culé [?]
    #1 17 აგვისტო 2022 22:51
    4
    კუნდეს ისტორია მეორდება, ბერნარდო მოსულია.