ბარსელონა ბრეითუეიტის უგუნდოდ დატოვებას აპირებს

ბარსელონა ბრეითუეიტის უგუნდოდ დატოვებას აპირებს

Sport-ის თანახმად, "ბარსელონა" მარტინ ბრეითუეიტზე განრისხებულია და გარკვეული ზომების მიღებას გეგმავს. 

კატალონიური კლუბი არკვევს, როგორ გაწყვიტოს ფეხბურთელთან კონტრაქტი ისე, რომ მისთვის კომპენსაციის გადახდა არ მოუწიოს. ამასთან, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" დანიელის დასჯას აპირებენ და სურთ, მარტინის ხელშეკრულება სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღეს გააუქმონ, რათა იგი უგუნდოდ დარჩეს. 

"ბარსას" ბრეითუეიტის თაობაზე რამდენიმე შემოთავაზება ჰქონდა, მაგრამ მან წასვლაზე უარი განაცხადა, რადგან კონტრაქტით გათვალისწინებული თანხის სრულად მიღება უნდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 16 აგვისტო 2022 13:34
    2
    ამის მილიარდერი დედაც, ეს მაგარი უნამუსოა ტიპი ოცნება აგიხდა პოპულარობა მოგატა ფულთან ერთად გეყოს ადექი და წადი რაა..
    წევრი [?]
    #15 16 აგვისტო 2022 11:06
    3
    ბრეითვეიტი არის მსოფლიოში ყველაზრ მდიდარი ფეღბურთელი 3 კომპანია ეკუთვნის და 2.5 მილიარდი დოლარი აქვს ქონება ამის ღორი .... მართლა ოჯახმა დაუტოვა მემკვიდრეობით, და ეს 9 მილიონი რას უწყვიტავს ამ არაკაცსს, რო წაეთრეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 16 აგვისტო 2022 07:26
    1
    ანუ ამას არაბები სთავაზობენ კარგ ხელფასს და ბარსა უშვებს, მაგრამ ამას პლიუს სრული ხელფასი უნდა რაც კონტრაქტით ეკუთვნოდა. გესმით რას კადრულობს? წასვლა კი მინდაო მაგრამ რაც რჩება მაყუთი ისიც მომეცით ბარემო.
    Culé [?]
    #13 16 აგვისტო 2022 04:06
    0
    ვა რა ბაზარია
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 16 აგვისტო 2022 03:39
    1
    ეგ კლუბის იმიჯზე ცუდად იმოქმედებს, კი სლეა მაგრამ უბრალოდ გაუწყვიტონ კონტრაქტი და მერე სადაც უნდა იქ წაითრეს, უფროსწორედ სადაც მიიღებენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 16 აგვისტო 2022 02:41
    0
    როგორც ამობენ მილიარდელების ოჯახიდანა. ტიპი გასართობად თამაშობს ფეხბურთს არ გამოსდის მარა სუ ფეხებზე კიდია ერთობა. კონტრაქტი გაუწყვიტო ბოლო წამს და ჰაეში დატოვო. საწყალი შემოსავლის გარეშე დარჩება ოჯახს რიღათი შეინახავს. გიჩივლებს მოგი**ნავს ოჯახს იქნება რაც ეკუთვნის იმაზე მეტი დახარჯოს მარა მაინც გაგამწაროს. მეშენ გეტყვი ფული არა აქ დაიქირავებს ადვოკატებს გაგიწელავს წლობით საქმეს
    წევრი [?]
    #10 16 აგვისტო 2022 01:57
    3
    ნეტა მბაპე ჩაკვდეს ლიგა 1-ში, ისეთი სიახლეები იწერება რომ რავიცი აბა.
    Culé [?]
    #9 16 აგვისტო 2022 01:09
    6
    აქ რომ ამბავი ატეხეთ ბარსას ფრეზე სადაც გადაახია ბურთი თავზე და არ გაუმართლა გუნდი რომელიც ახლა შენდება. ლივემ და თქვენმა ნაქებმა ნუნისემა რომ მოკუკა ?? პირველივე თამაშზე რომ გამოუწერეთ განაჩენი ფეხბურთელებს და ხავის ცოტა სასაცილოაა😂 გუნდმა 4 ახალი ფეხბურთელით ითამაშა ნუ გავიწყდებათ დრო ჭირდება ყველაფერს და ამ დასხმებს და ნეგატივს მოეშვით რა წადითმანჩეს გვერდზე იქ დაიხარჯეთ .
    გულშემატკივარი [?]
    #8 16 აგვისტო 2022 01:09
    2
    რაც არ უნდა ცუდად იქცეოდეს ვერაა კლუბის იმიჯისთვის კაი გადაწყვეტილება. სხვა გამოსავალს მონახავენ იმედია
    Culé [?]
    #7 16 აგვისტო 2022 00:36
    0
    ციტატა: vereli
    ციტატა: Ko Ke
    Კონტრაქტს თუ გაუწყვეტენ ნებისმიერ დროს შეეძლება თავისუფალი აგენტის სტატუსით წასვლა რომელიმე კლუბში

    ფანჯრის დახურვის მერე ვეღარ არეგისტრირებ გინდა თავისუფალი აგენტის სტატუსი ქონდეს , მთავარია ისეთ როს გაუწყვიტონ როცა ყველგან დახურული იქნება რეგისტრაცია

    ეს "ჭკვიანი" ერთუჯრედიანი მართლა იმსახურებს გაპინტრიშებას, მაგრამ ვფიქრობ რომ ასე მოქცევა მართლა სირცხვილი იქნება ბარსასთვის!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 16 აგვისტო 2022 00:25
    0
    დროზე უნდა გაუშვან, ნაზლო კარიერის გაფუჭება არაა საკადრისი საქციელი
    Culé [?]
    #5 16 აგვისტო 2022 00:03
    3
    ციტატა: Ko Ke
    Კონტრაქტს თუ გაუწყვეტენ ნებისმიერ დროს შეეძლება თავისუფალი აგენტის სტატუსით წასვლა რომელიმე კლუბში

    ფანჯრის დახურვის მერე ვეღარ არეგისტრირებ გინდა თავისუფალი აგენტის სტატუსი ქონდეს , მთავარია ისეთ როს გაუწყვიტონ როცა ყველგან დახურული იქნება რეგისტრაცია
    ფანი [?]
    #4 15 აგვისტო 2022 23:56
    5
    ნერვები მეშლება დი მარია როგორ გაუშვეს ხელიდან არადა ძაან კლასნია დიმკა
    ფანი [?]
    #3 15 აგვისტო 2022 23:48
    1
    Კონტრაქტს თუ გაუწყვეტენ ნებისმიერ დროს შეეძლება თავისუფალი აგენტის სტატუსით წასვლა რომელიმე კლუბში
    Culé [?]
    #2 15 აგვისტო 2022 23:38
    4
    ამის ოჯახი მოვ**ან ლუკ დე იონგი დაეტოვებინათ ამ თავ*ლეს მილიონჯერ ჯობდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 15 აგვისტო 2022 23:30
    1
    ანგარიში დაწეროს და ჩავურიცხოთ ყველამ წასვლის თითო ლარი ლეგენდას