ბარსელონასა და პიკეს შორის მოლაპარაკებები ჩაიშალა

ბარსელონასა და პიკეს შორის მოლაპარაკებები ჩაიშალა

Relevo საკმაოდ მოულოდნელ ინფორმაციას ავრცელებს - "ბარსელონასა" და ჟერარ პიკეს შორის ხელფასის შემცირებასთან დაკავშირებული მოლაპარაკებები ჩაიშალა.

წყაროს ცნობით, ამ მომენტისთვის, საუბრები სრულად შეჩერებულია და ჯერ არ ვიცით, მხარეები კონტაქტს როდის განაახლებენ. ჯერჯერობით, უცნობია, აღნიშნული ფაქტი რამ გამოიწვია.

გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონას", ყველა ფეხბურთელის დასარეგისტრირებლად, კიდევ €20/30 მილიონი სჭირდება. დიდი ალბათობით, ხვალინდელ მატჩამდე, ჟიულ კუნდეს დარეგისტრირება ვერ მოხერხდება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #16 17 აგვისტო 2022 18:10
    0
    ეჰ ..ჟერარ ,ჟერარ ,აშკარად არ მოეწონებოდი შენ დათას,თუთაშხიას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 13 აგვისტო 2022 15:30
    0
    აი კიდევ ერთი საოცრება, რა უცნაურია არა. ყველაზე საჭირო მომენტში შეწყდა. თელასი ხო არ არის მოულოდნელად შეწყდეს(დენის მიწოდება).
    Culé [?]
    #14 13 აგვისტო 2022 09:56
    2
    პიკეზე დიდი ხელფასი მინიმუმ 5-6 ფეხბურთელს აქვს და ამის შემცირება კიარადა გადავადება კი დაეხმარა კლუბს გასულ წელს თუმცა ის ვალი 52 მილიონი კლუბს მისაცემი აქვს პიკესთვის
    Culé [?]
    #13 13 აგვისტო 2022 03:18
    6
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის კულეობა პირადად ჩემთვის მაშინ დამთავრდა როცა მესისთან მიმართებაში ქაქი ჭამა დიდი ჩამჩით ასე რომ გავარტყი ამის ყველა ღვაწლს ბარსას მიმართ სულ ფეხებზე მკიდია ამის ლეგენდობა იქითა ზაფხულში ააცვას გუნდიდან რატო ჩიშალა მოლაპარაკება თუ თანახმა იყო ყველაფერზე ერთი დიდი ნა****ია პიკე და მეტი არაფერი

    აუ შენ რა გააჭირე საქმე მართლა და მართლა,აღარ მოგბეზრდა? გავიგეთ რომ არ გევასება ვა რამდენჯერ უნდა დაწერო ერთიდაიგივე.ამოვიდა ყელში.კიდე კაი შენ არ წყვეტ ვინ წავა და ვინ არა და ცოტა წესიერად ილაპარაკე გუნდის ლეგენდაზეც და ისედაც ყოველ მეორე კომენტარში ხან რა ბილწსიტყვაობაა და ხან რა.დაამტკიცე რომ მესის წასვლას ამას უკავშირდება,არ იცის და ისე ამბობს.მესის იქით ვერავის ხედავ,მესი არ უდრის მთელ ბარსელონას აღარ არის წავიდა ვსიო და თუ ვერ ეგუები მის წასვლას ეგ შენი პრობლემაა.

    ნეტა სად წაიკითხე რო სულ პიკეს ვლანძღავ? ორი კომენტარი მაქვს სულ რაღაც დაწერილი ამაზე თუ რამე არ მოგწონს შეგიძლია გაატარო ჩემი კომი და კლუბის ლეგენდას გავლანძღავ თუ დამლაგებელს ჩემი საქმეა ეგ მაინც ხოა ჩემი გადასაწყვეტი მესის წასვლა შეიძლება ამას არ უკავშირდება მარა რაც არაა ამის საქმე უნდა მიეყენებინა უკანალიბდა გაჩუმებულიყო ლაპორტას რო დაუწყო რჩევების მიცემა მესი გაუშვიო ყველაზე პრ****ლი საქციელი იყო ამის მხრიდან და მაგიტომაც დაეცა ჩემ თვალში მესის ნახევრის ნახევარიც კი არ აქვს ამ შაკირას მსუნავს გაკეთებული

    აუფ კაი რახან შენ იტყვი, არ იცი და ისე ამბობ მარა კაი არაუშავს გეგონოს.მესის დანაშაულია თუ სიმართლე გინდა დროზე რომ არ გაინძრა სანამ კონტრაქტი არ ამოეწურა და მაშინ მაგასაც გაენძრია ერთი ადგილი და ახლა აქ იქნებოდა ისევ.ჯერ გაერკვიე რაღაცეებში და მერე დაწერე ხოლმე შენი კომენტარი სამომავლოდ გაითვალისწინე.ძაან აიტაცეთ ეს დაუდასტურებლად და დანამდვილებით რომ არ იცით სიმართლეა თუ არა ტყუილუბრალოდ ადამიანის დადანაშაულება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 13 აგვისტო 2022 03:14
    1
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის კულეობა პირადად ჩემთვის მაშინ დამთავრდა როცა მესისთან მიმართებაში ქაქი ჭამა დიდი ჩამჩით ასე რომ გავარტყი ამის ყველა ღვაწლს ბარსას მიმართ სულ ფეხებზე მკიდია ამის ლეგენდობა იქითა ზაფხულში ააცვას გუნდიდან რატო ჩიშალა მოლაპარაკება თუ თანახმა იყო ყველაფერზე ერთი დიდი ნა****ია პიკე და მეტი არაფერი

    აუ შენ რა გააჭირე საქმე მართლა და მართლა,აღარ მოგბეზრდა? გავიგეთ რომ არ გევასება ვა რამდენჯერ უნდა დაწერო ერთიდაიგივე.ამოვიდა ყელში.კიდე კაი შენ არ წყვეტ ვინ წავა და ვინ არა და ცოტა წესიერად ილაპარაკე გუნდის ლეგენდაზეც და ისედაც ყოველ მეორე კომენტარში ხან რა ბილწსიტყვაობაა და ხან რა.დაამტკიცე რომ მესის წასვლას ამას უკავშირდება,არ იცის და ისე ამბობს.მესის იქით ვერავის ხედავ,მესი არ უდრის მთელ ბარსელონას აღარ არის წავიდა ვსიო და თუ ვერ ეგუები მის წასვლას ეგ შენი პრობლემაა.

    ნეტა სად წაიკითხე რო სულ პიკეს ვლანძღავ? ორი კომენტარი მაქვს სულ რაღაც დაწერილი ამაზე თუ რამე არ მოგწონს შეგიძლია გაატარო ჩემი კომი და კლუბის ლეგენდას გავლანძღავ თუ დამლაგებელს ჩემი საქმეა ეგ მაინც ხოა ჩემი გადასაწყვეტი მესის წასვლა შეიძლება ამას არ უკავშირდება მარა რაც არაა ამის საქმე უნდა მიეყენებინა უკანალიბდა გაჩუმებულიყო ლაპორტას რო დაუწყო რჩევების მიცემა მესი გაუშვიო ყველაზე პრ****ლი საქციელი იყო ამის მხრიდან და მაგიტომაც დაეცა ჩემ თვალში მესის ნახევრის ნახევარიც კი არ აქვს ამ შაკირას მსუნავს გაკეთებული
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #11 13 აგვისტო 2022 03:08
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის კულეობა პირადად ჩემთვის მაშინ დამთავრდა როცა მესისთან მიმართებაში ქაქი ჭამა დიდი ჩამჩით ასე რომ გავარტყი ამის ყველა ღვაწლს ბარსას მიმართ სულ ფეხებზე მკიდია ამის ლეგენდობა იქითა ზაფხულში ააცვას გუნდიდან რატო ჩიშალა მოლაპარაკება თუ თანახმა იყო ყველაფერზე ერთი დიდი ნა****ია პიკე და მეტი არაფერი

    აუ შენ რა გააჭირე საქმე მართლა და მართლა,აღარ მოგბეზრდა? გავიგეთ რომ არ გევასება ვა რამდენჯერ უნდა დაწერო ერთიდაიგივე.ამოვიდა ყელში.კიდე კაი შენ არ წყვეტ ვინ წავა და ვინ არა და ცოტა წესიერად ილაპარაკე გუნდის ლეგენდაზეც და ისედაც ყოველ მეორე კომენტარში ხან რა ბილწსიტყვაობაა და ხან რა.დაამტკიცე რომ მესის წასვლას ამას უკავშირდება,არ იცის და ისე ამბობს.მესის იქით ვერავის ხედავ,მესი არ უდრის მთელ ბარსელონას აღარ არის წავიდა ვსიო და თუ ვერ ეგუები მის წასვლას ეგ შენი პრობლემაა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 13 აგვისტო 2022 02:51
    2
    ამის კულეობა პირადად ჩემთვის მაშინ დამთავრდა როცა მესისთან მიმართებაში ქაქი ჭამა დიდი ჩამჩით ასე რომ გავარტყი ამის ყველა ღვაწლს ბარსას მიმართ სულ ფეხებზე მკიდია ამის ლეგენდობა იქითა ზაფხულში ააცვას გუნდიდან რატო ჩიშალა მოლაპარაკება თუ თანახმა იყო ყველაფერზე ერთი დიდი ნა****ია პიკე და მეტი არაფერი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 13 აგვისტო 2022 01:31
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: ROUCH
    ღადაობთ ხალხო პიკეს ბრალია თურმე რო ვიღაც ვერ დარეგისტრირდა ტრაკიც მოგცეთ ტიპმა თუ რა ქნას. ვაფშეა არა ვალდებული რო თანხა დაიკლოს მარა იკლებს ეხლა ეს შეჩერებულიც ამას დააბრალეთ პირველი კომის ავტორმა იხუმრა და დანარჩენებს რა მოგივიდათ. ესეც დეიონგი ხო არა რო თქვა არაფერი უქნია გუნდისთვისო

    რავი მე პირადად ხუმრობით დავწერე და სერიოზულად რატო უნდა მიიღოს ვინმემ ვერ ვხვდები

    უი ხო შენი გამომრჩა ეტყობა ასქროლვაში
    Culé [?]
    #8 13 აგვისტო 2022 01:28
    2
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: ROUCH
    ღადაობთ ხალხო პიკეს ბრალია თურმე რო ვიღაც ვერ დარეგისტრირდა ტრაკიც მოგცეთ ტიპმა თუ რა ქნას. ვაფშეა არა ვალდებული რო თანხა დაიკლოს მარა იკლებს ეხლა ეს შეჩერებულიც ამას დააბრალეთ პირველი კომის ავტორმა იხუმრა და დანარჩენებს რა მოგივიდათ. ესეც დეიონგი ხო არა რო თქვა არაფერი უქნია გუნდისთვისო

    რავი მე პირადად ხუმრობით დავწერე და სერიოზულად რატო უნდა მიიღოს ვინმემ ვერ ვხვდები

    ხუმრობით?როცა ლამის მთელ ბარსამანიას ერთი სული აქვს როდის წავა გუნდიდან და არ დავასახელებ იმ სიტყვებს რითიც მოიხსენიებენ და ამის კულეობის და ერთგულების რა ვთქვი მეო, დაასახელეთ ამაზე ერთგული,ან რომელია მზად შეიმციროს ხელფასი და ამბობს უფასოდ ვითამაშებო,ან რაში ჭირდებოდა კუნდეს მოშორება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 13 აგვისტო 2022 01:23
    0
    ციტატა: ROUCH
    ღადაობთ ხალხო პიკეს ბრალია თურმე რო ვიღაც ვერ დარეგისტრირდა ტრაკიც მოგცეთ ტიპმა თუ რა ქნას. ვაფშეა არა ვალდებული რო თანხა დაიკლოს მარა იკლებს ეხლა ეს შეჩერებულიც ამას დააბრალეთ პირველი კომის ავტორმა იხუმრა და დანარჩენებს რა მოგივიდათ. ესეც დეიონგი ხო არა რო თქვა არაფერი უქნია გუნდისთვისო

    რავი მე პირადად ხუმრობით დავწერე და სერიოზულად რატო უნდა მიიღოს ვინმემ ვერ ვხვდები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 აგვისტო 2022 01:18
    5
    ღადაობთ ხალხო პიკეს ბრალია თურმე რო ვიღაც ვერ დარეგისტრირდა ტრაკიც მოგცეთ ტიპმა თუ რა ქნას. ვაფშეა არა ვალდებული რო თანხა დაიკლოს მარა იკლებს ეხლა ეს შეჩერებულიც ამას დააბრალეთ პირველი კომის ავტორმა იხუმრა და დანარჩენებს რა მოგივიდათ. ესეც დეიონგი ხო არა რო თქვა არაფერი უქნია გუნდისთვისო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 13 აგვისტო 2022 00:52
    0
    რა ნა****ია ტიპი კონკურენტი რა შაკლურად მოიშორა იმედია იქითა სეზონიდან დაახვევს გუნდიდან ამის კულეობა მივაცენზურე მე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 13 აგვისტო 2022 00:51
    0
    მომიყვანეთ ტოპ მცველი და მე მაინც სასტარტოში ვიქნებიო, ალბათ ამას გულისხმობდა🤣🤣
    ფანი [?]
    #3 13 აგვისტო 2022 00:45
    1
    Ეს რა კაცია ვინ იციის, გადასვა უცებ სკამზე მაყურებლებში კუნდე, აი ასე უნდა კონკირენტის მოშორება, ბრავო პიკე
    გულშემატკივარი [?]
    #2 13 აგვისტო 2022 00:28
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ეგრე იშორებ კონკურენტს? 😁

    Shen da dzvelebma xo mainc vicit es ro kai shen**reuli vinmea,lichnad me amis prezidentoba ar minda momavalshi,magis gafiqrebac ki. Erti es weli moayomaros da dagazos.
    [?]
    #1 12 აგვისტო 2022 23:37
    6
    ეგრე იშორებ კონკურენტს? 😁