ჟერარ რომერო ბარსელონაზე

ჟერარ რომერო ბარსელონაზე

ცნობილი ჟურნალისტი, ჟერარ რომერო "ბარსელონაზე" საუბრობს და აცხადებს, რომ წინ ძალიან მნიშვნელოვანი დღეები გველის.

დე იონგი & ობამეიანგი | "ჩელსის" ორივე მათგანის შეძენა სურს. რამდენიმე საათში ბევრი რამ გადაწყდება.

"ბარსა" და "ჩელსი" ნიდერლანდელის ტრანსფერზე შეთანხმებას უახლოვდებიან - ლონდონური კლუბი მის შესაძენად ყველაფერს აკეთებს.

"ბარსელონას" პოზიცია ნათელია: დე იონგმა ან ხელფასი უნდა დაიკლოს, ან წავიდეს, რადგან გუნდში მისი ადგილი არ იქნება.

ნიკო | ნიკო გონსალესმა, კლუბის ნებართვით, სიუტატ ესპორტივა დატოვა და ჩავის ხელმძღვანელობით არ ივარჯიშებს, რათა "ვალენსიაში" იჯარით გადასვლის საკითხი მოაგვაროს.

როგორც მოსალოდნელია, 20 წლის ფეხბურთელი ახალ გუნდში სამედიცინო შემოწმებას ხვალ გაივლის. 

სიუტატ ესპორტივა | მატეუ ალემანიმ კლუბის ოფისი დატოვა, ცოტა ხანში კი ბაზაზე ლამბორგინი შევიდა. ჯერჯერობით, არ ვიცით, ვინ ზის ავტომობილში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 11 აგვისტო 2022 16:19
    0
    ეს ლამბორგინის თემაა დასაზუსტებელი.
    Culé [?]
    #12 11 აგვისტო 2022 13:53
    0
    ციტატა: R.MADRID
    ციტატა: Barca...
    ერთი სული მაქ როდის ვათრევთ რეალს

    რაა დაგიშაავაა ასეთიი😃😃😃

    ისტორიულ მეტოქეზე რომ იტყვი რადაგიშავაო დდდდ
    აქ ზოგს მაგრა ესმის ფეხბურთი😂ანუ სუფთა საფეხბურთო თვალსაზრისით ორი ყველაზე ერთმანეთს დაპირისპირებული მეტოქე გუნდებია პლანეტაზე და ბევრი რომ არ გავაგრძელო ეგეთი რეპლიკები ნორმალურია ამ კლუბების ფანებს შორის რომელი მხარიდანაც არ უნდა იყოს
    [?]
    #11 11 აგვისტო 2022 09:25
    1
    დე იონგს თუ მაინც ყიდიან ნიკოს რაღას ეეჩოდნენ დაეტოვებინათ
    Culé [?]
    #10 11 აგვისტო 2022 07:28
    2
    ციტატა: R.MADRID
    ციტატა: Barca...
    ერთი სული მაქ როდის ვათრევთ რეალს

    რაა დაგიშაავაა ასეთიი😃😃😃

    joy joy joy
    მტერი სანამ დაგიშავებს რამეს მანამ უნდა მოგუდო, თორემ მერე გვიან იქნებაო - ეს ბრძნული აზრი არ გაგიგიათ? :::დდდდდ
    Culé [?]
    #9 11 აგვისტო 2022 01:38
    0
    ციტატა: Barca...
    ერთი სული მაქ როდის ვათრევთ რეალს

    რაა დაგიშაავაა ასეთიი😃😃😃
    --------------------
    Barca
    წევრი [?]
    #8 11 აგვისტო 2022 00:11
    6
    ერთი სული მაქ როდის ვათრევთ რეალს
    ფანი [?]
    #7 10 აგვისტო 2022 23:26
    3
    Ობამას ხელი არ დაედოს
    ფანი [?]
    #6 10 აგვისტო 2022 23:23
    10
    ჯეიმსში არ გაცვლიან დე იონგს? 😁დაგვხატავდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 10 აგვისტო 2022 22:19
    4
    ობა ყველა ვარიანტში უნდა დარჩეს, ფრენკიზე გული არ დამწყდება თუ ხელფასს არ შეიმცირებს, უნდა წავიდეს და გუნდი უარესად არ დააზარალოს
    გულშემატკივარი [?]
    #4 10 აგვისტო 2022 22:17
    7
    ხანდახან მგონია, ეს რომერო რომ არ იყოს, სრულიად ინფორმაციის გარეშე დავრჩებით.
    ალბათ სტსტიების 80% იწყება ასე - "რომეროს აზრით" - გმადლობთ რომერო!!!!! smile
    Culé [?]
    #3 10 აგვისტო 2022 22:07
    1
    ობამა არ გაუშვან ამ ჩემისებმა ტო.მოკლედ ან ობამა დარჩება,ან დეპაი.დე იონგი კიდე თუ მიდის გააჯვას რა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 10 აგვისტო 2022 22:06
    0
    El pistolero 9,
    მაქსი გომესის მერე კავანი ეს უკვე სერიოზული წინ გადადგმული ნაბიჯია;
    კიდევ არის ერთი ურუგვაელი, მაგრამ ის ვალენსიას არ ისურვებდა და ვალენსიამ ეს მშვენივრად იცოდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 10 აგვისტო 2022 21:02
    5
    მამარდასთან მიდის. ისე გატუზოს კავანი მოუთხოვია და ძაან მინდა მატადორის ლა ლიგაში ნახვა. გედეში გაყიდეს ვულვზში
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.