ლევანდოვსკის დარეგისტრირება პრიორიტეტია, კესიე და კრისტენსენი ოპტიმისტურად არიან

ლევანდოვსკის დარეგისტრირება პრიორიტეტია, კესიე და კრისტენსენი ოპტიმისტურად არიან

Relevo-ს ინფორმაციით, ფრანკ კესიე და ანდრეას კრისტენსენი ლა ლიგაში დარეგისტრირებასთან დაკავშირებით ოპტიმისტურად არიან განწყობილნი და "ბარსაში" დარჩენის გარდა სხვა ვარიანტს არ განიხილავენ. 

რაც შეეხება ლევანდოვსკის - კლუბი დაწუნებულია, რომ ის "რაიო ვალიეკანოსთან" მატჩამდე დარეგისტრირებული იქნება. "ბარსელონამ" პოლონელს უკვე შეატყობინა, რომ მისი რეგისტრაცია აბსოლუტური პრიორიტეტია.

თუ შაბათამდე ყველა ფეხბურთელი დარეგისტრირებული არ იქნება (კლუბს სჯერა, რომ ასე არ მოხდება), ხელმძღვანელობა პირველ რიგში ლევანდოვსკის რეგისტრაციაზე იმუშავებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 11 აგვისტო 2022 16:22
    0
    ციტატა: carles puyol 5
    ლალიგის პირველ თამაშამდე თუ ვერ დაარეგისტრირეს ვერშეძლებენ თამაშს?

    რა თქმა უნდა. დაურეგისტრირებელ ფეხბურთელს ვინ ათამაშებს.
    ფანი [?]
    #8 11 აგვისტო 2022 10:49
    1
    ნახევარი კლუბი გაყიდეს, კამპნოუს სლეობა დაარქვეს და კიდე რაღა პრობლემაა ამ რეგისტრაციის, ბართომეო 120- 160 მილიონებს იხდიდა ფეხბურთელებში და არასოდეს ეს რეგისტრაციის პრობლემა არ ყოფილა, ესენი კოდე უფასოდ მოსულ ხალხს ვერ არეგისტრირებენ. დროზე გაყიდონ ეს გეიონგი თუ ეგ უშველის საქმეს და დაარეგისტრირონ, რა აზრიაქ აბა ამ ტრანსფერებს ან სილვას გაფორმებას როგორ აპირებენ თუ მართლა გონიათ ამ ჩემისებს რომ სილვა ბარსელონაში სავარჯიშოდ გადმოვა 😀 ტებასის სუყველაფერს ვტენე კიდე რით აღარ ეყო, ნახევარი მილიარდი გამოიმუშავა კლუბმა გაყიდვებით და მეტი რა ჩემის ლის ბალანსი უნდა?
    ფანი [?]
    #7 10 აგვისტო 2022 23:24
    1
    Ლაპორტა მოაყომარებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 10 აგვისტო 2022 22:16
    2
    ლაპორტა მიხედავს ამ საქმეს, პროსტა ბართომეუს დედა მიაცენზურა ყველა სულიერმა
    ფანი [?]
    #5 10 აგვისტო 2022 21:09
    0
    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    ციტატა: carles puyol 5
    ლალიგის პირველ თამაშამდე თუ ვერ დაარეგისტრირეს ვერშეძლებენ თამაშს?

    დარეგისტრირებამდე, ოფიციალურ მატჩებში ვერ ითამაშებენ. დარეგისტრირების შემდეგ კი ნებისმიერ დროს შეეძლებათ, არ აქვს მნიშვნელობა, რომელ ტურამდე გაიწელება.

    გასაგებია მადლობა
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 10 აგვისტო 2022 20:59
    0
    მე დარწმუნებული ვარ დაარეგისტრირებს ყველას ლაპორტა. არ გახსოვთ იანვარში თამაშის წინა დღეს დაარეგისტრირა ხალხი.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    მწერალი [?]
    #3 10 აგვისტო 2022 20:56
    0
    ციტატა: carles puyol 5
    ლალიგის პირველ თამაშამდე თუ ვერ დაარეგისტრირეს ვერშეძლებენ თამაშს?

    დარეგისტრირებამდე, ოფიციალურ მატჩებში ვერ ითამაშებენ. დარეგისტრირების შემდეგ კი ნებისმიერ დროს შეეძლებათ, არ აქვს მნიშვნელობა, რომელ ტურამდე გაიწელება.
    --------------------
    🔵🔴
    ფანი [?]
    #2 10 აგვისტო 2022 20:51
    0
    ლალიგის პირველ თამაშამდე თუ ვერ დაარეგისტრირეს ვერშეძლებენ თამაშს?
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 10 აგვისტო 2022 20:33
    0
    ამჟამად ძირით გუნდშ ირიცხება 29 კაცი;
    უმთითი და ბრაითვაითი პირველი წამსვლელებია, რჩება 27
    ალბათ ეზ აბდე იჯარით (ან ბ გუნდში) ეგ 26
    თუ დე იონგი გაიყიდა, მაშინ რჩება 25 და ყველაფერი გვარდება
    თუ ფრენკი დარჩა, მაშინ ნიკოს მოუწევს 1 წლიანი იჯარა ვალენსიაში
    თუ დეპაი გადავიდა იუვეში, მაშინ ფრენკის გარეშეც 25 კაცი რჩება;
    თუ ბერნარდოს ყიდვაზეა საუბარი, მაშინ კოლადოს მოუწევს წასვლა, თუნდაც იჯარით