ტერ შტეგენს, დე იონგსა და ლანგლეს, შესაძლოა, ბარსასთვის ფულის დაბრუნება დაეკისროთ

ტერ შტეგენს, დე იონგსა და ლანგლეს, შესაძლოა, ბარსასთვის ფულის დაბრუნება დაეკისროთ

"ბარსელონას" წინა ხელმძღვანელობის გარშემო აგორებულ მორიგ სკანდალთან დაკავშირებით კლუბმა, შესაძლოა, პროკურატურას მიმართოს. ინფორმაციას ამის შესახებ Mundo Deportivo ავრცელებს.

ჟერარ პიკემ, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენმა, ფრენკი დე იონგმა და კლემან ლანგლემ 2020 წლის ოქტომბერში ახალი კონტრაქტები გააფორმეს. მაშინ ეს ამბავი ისე შეიფუთა, თითქოს მათ ხელფასები დაიკლეს და კლუბს კორონავირუსით მიყენებული ზიანის დაძლევაში დაეხმარნენ. როგორც ირკვევა, მაშინ "ბარსამ" 16-18 მილიონი ევრო დაზოგა, საბოლოოდ კი კლუბს ეს 4 კონტრაქტი 311 მილიონი უჯდება.

ამ ოთხეულის კონტრაქტებში დარღვევები პირველმა აუდიტმა ვერ აღმოაჩინა, მაგრამ განმეორებითი, დეტალური აუდიტიდან ირკვევა, რომ სერიოზული ეჭვები არის ჟოზეპ მარია ბართომეუს გუნდის მხრიდან "უსამართლო ადმინისტრირებაზე". ეს ის ბრალდებაა, რომლის გამოც ბართომეუს რამდენიმე საათით გისოსებს მიღმა ყოფნაც მოუხდა.

ჯერჯერობით უცნობია, რას გადაწყვეტს "ბარსელონა". კლუბი გადაწყვეტილებას აუდიტის საბოლოო დასკვნის შემდეგ მიიღებს. არსებობს ერთი ვერსია, რომ "ბარსამ" საქმე პროკურატურას გადასცეს და თუ დარღვევები დადასტურდება, მაშინ ტერ შტეგენს, ფრენკი დე იონგსა და ლანგლეს არა მხოლოდ ხელფასების შემცირება, არამედ უკვე მიღებული ანაზღაურების ნაწილის "ბარსელონასთვის" დაბრუნებაც მოუწევთ.

კონტრაქტები 2020 წლის ოქტომბრამდე არსებულ მდგომარეობას დაუბრუნდება. ამ შემთხვევაში პრობლემა ის იქნება, რომ ტერ შტეგენისა და ლანგლეს ხელშეკრულებებს ვადა ერთი წლის შემდეგ, 2023 წელს გაუვა. ლანგლე "ბარსას" "ტოტენჰემთან" საიჯარო ხელშეკრულების გასვლის შემდეგ უფასოდ დატოვებს. "ბლაუგრანა" ან ტერ შტეგენსაც უფასოდ შეელევა, ან მას ახალი კონტრაქტი რაც შეიძლება მალე უნდა გაუფორმოს. დე იონგის კონტრაქტი კი  2026 წლის ნაცვლად მოქმედი 2024 წლამდე იქნება, რაც ფეხბურთელის ფასს შეამცირებს.

და პიკე? ჟერარი ერთადერთია, რომელიც კლუბის არგუმენტაციას იზიარებს და მზადაა, მნიშვნელოვნად შემცირებული ხელფასით ახალი კონტრაქტი გააფორმოს. "ბარსელონას" მის მიმართ პრეტენზიები არ გააჩნია, განსხვავებით დანარჩენი 3 ფეხბურთელის შემთხვევისა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #17 9 აგვისტო 2022 14:49
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: katalomia
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: katalomia
    კაროჩე ფრენკიც და დეპაიც კაი ბაზარით, მიცენ მანჩესტერს და მოუაროს იქ ტენჰააგმა რა. მაინც ეძებენ თავდამსხმელს მანჩე და აგერ ძმაო წაიყვანეთ ფრენკის ერთად. ჩვენც დავისვენებთ და ისინიც და ესენიც.

    იმ ნაბოსარმა ტებასმა ამას წინად ინტერვიუში არ იბაასა რო რავა შეილება ფეხბურთელზე ზეწოლაო?! და ჩვენ დავაკვირდებითო მაგასო რო კონტრაქტების მიხედვით უნდა იღებდნენო ფეხბურთელები და დედა ტერეზაობს მადრუდიდან?! სველიაქ მაგასაც ნაწ'ლი მაგ ტესლას მაგას. აი უეჭველი რო ძირავდნენ ბარსას იმენა მადრიდიდან მოგზავნილი ეს ახვრები ესენი.

    დეპაის არ აიყვანს მანჩესტერი;
    ერთხელ უკვე თამაშობდა მანდ, არ აეწყო მანდ ჰოლანდიელის კარიერა


    ვიცი რო თამაშობდა, მაშინ ჰოლანდიელებიც არ ყავდა სხვა, ეხლა სამწვრთნელო შტაბი ზემლიაკები გაიჩითენ და მეტი რაღა უნდა?!

    სამწვრთნელო შტაბი მაშინაც ზემლიაკები ყავდა, ვან გაალი და ეგენი. ბლინდი ყავდა და ასე შემდეგ მარა ჩაიკუკა. ახლა საერთოდ სხვა დონეა, წესით გაქაჩავს მარა არ მგონია მანჩესტერს უნდოდეს.


    ბოლონიიდან მოუავთ ის 33 წლის მიტროვიჩი თუ რა გვარია არ მახსენდება. არნაუტოვიჩი ყოფილა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 9 აგვისტო 2022 14:39
    1
    აი დე იონგზეა ნათქვამი: თაგვმა თხარა-თხარაო კატა გამოთხარაო.
    ფანი [?]
    #15 9 აგვისტო 2022 13:42
    1
    Ვააახ რა ხდება მამაოო, ცუდად ვარ... Ეს ამბავი თუ მართლა ასე წარიმართა ძაან მაგარი კომედია გამოვა
    [?]
    #14 9 აგვისტო 2022 09:49
    3
    ციტატა: katalomia
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: katalomia
    კაროჩე ფრენკიც და დეპაიც კაი ბაზარით, მიცენ მანჩესტერს და მოუაროს იქ ტენჰააგმა რა. მაინც ეძებენ თავდამსხმელს მანჩე და აგერ ძმაო წაიყვანეთ ფრენკის ერთად. ჩვენც დავისვენებთ და ისინიც და ესენიც.

    იმ ნაბოსარმა ტებასმა ამას წინად ინტერვიუში არ იბაასა რო რავა შეილება ფეხბურთელზე ზეწოლაო?! და ჩვენ დავაკვირდებითო მაგასო რო კონტრაქტების მიხედვით უნდა იღებდნენო ფეხბურთელები და დედა ტერეზაობს მადრუდიდან?! სველიაქ მაგასაც ნაწ'ლი მაგ ტესლას მაგას. აი უეჭველი რო ძირავდნენ ბარსას იმენა მადრიდიდან მოგზავნილი ეს ახვრები ესენი.

    დეპაის არ აიყვანს მანჩესტერი;
    ერთხელ უკვე თამაშობდა მანდ, არ აეწყო მანდ ჰოლანდიელის კარიერა


    ვიცი რო თამაშობდა, მაშინ ჰოლანდიელებიც არ ყავდა სხვა, ეხლა სამწვრთნელო შტაბი ზემლიაკები გაიჩითენ და მეტი რაღა უნდა?!

    სამწვრთნელო შტაბი მაშინაც ზემლიაკები ყავდა, ვან გაალი და ეგენი. ბლინდი ყავდა და ასე შემდეგ მარა ჩაიკუკა. ახლა საერთოდ სხვა დონეა, წესით გაქაჩავს მარა არ მგონია მანჩესტერს უნდოდეს.
    Culé [?]
    #13 9 აგვისტო 2022 02:54
    2
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: katalomia
    კაროჩე ფრენკიც და დეპაიც კაი ბაზარით, მიცენ მანჩესტერს და მოუაროს იქ ტენჰააგმა რა. მაინც ეძებენ თავდამსხმელს მანჩე და აგერ ძმაო წაიყვანეთ ფრენკის ერთად. ჩვენც დავისვენებთ და ისინიც და ესენიც.

    იმ ნაბოსარმა ტებასმა ამას წინად ინტერვიუში არ იბაასა რო რავა შეილება ფეხბურთელზე ზეწოლაო?! და ჩვენ დავაკვირდებითო მაგასო რო კონტრაქტების მიხედვით უნდა იღებდნენო ფეხბურთელები და დედა ტერეზაობს მადრუდიდან?! სველიაქ მაგასაც ნაწ'ლი მაგ ტესლას მაგას. აი უეჭველი რო ძირავდნენ ბარსას იმენა მადრიდიდან მოგზავნილი ეს ახვრები ესენი.

    დეპაის არ აიყვანს მანჩესტერი;
    ერთხელ უკვე თამაშობდა მანდ, არ აეწყო მანდ ჰოლანდიელის კარიერა


    ვიცი რო თამაშობდა, მაშინ ჰოლანდიელებიც არ ყავდა სხვა, ეხლა სამწვრთნელო შტაბი ზემლიაკები გაიჩითენ და მეტი რაღა უნდა?!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 9 აგვისტო 2022 02:08
    2
    ციტატა: katalomia
    კაროჩე ფრენკიც და დეპაიც კაი ბაზარით, მიცენ მანჩესტერს და მოუაროს იქ ტენჰააგმა რა. მაინც ეძებენ თავდამსხმელს მანჩე და აგერ ძმაო წაიყვანეთ ფრენკის ერთად. ჩვენც დავისვენებთ და ისინიც და ესენიც.

    იმ ნაბოსარმა ტებასმა ამას წინად ინტერვიუში არ იბაასა რო რავა შეილება ფეხბურთელზე ზეწოლაო?! და ჩვენ დავაკვირდებითო მაგასო რო კონტრაქტების მიხედვით უნდა იღებდნენო ფეხბურთელები და დედა ტერეზაობს მადრუდიდან?! სველიაქ მაგასაც ნაწ'ლი მაგ ტესლას მაგას. აი უეჭველი რო ძირავდნენ ბარსას იმენა მადრიდიდან მოგზავნილი ეს ახვრები ესენი.

    დეპაის არ აიყვანს მანჩესტერი;
    ერთხელ უკვე თამაშობდა მანდ, არ აეწყო მანდ ჰოლანდიელის კარიერა
    Culé [?]
    #11 9 აგვისტო 2022 01:10
    4
    კაროჩე ფრენკიც და დეპაიც კაი ბაზარით, მიცენ მანჩესტერს და მოუაროს იქ ტენჰააგმა რა. მაინც ეძებენ თავდამსხმელს მანჩე და აგერ ძმაო წაიყვანეთ ფრენკის ერთად. ჩვენც დავისვენებთ და ისინიც და ესენიც.

    იმ ნაბოსარმა ტებასმა ამას წინად ინტერვიუში არ იბაასა რო რავა შეილება ფეხბურთელზე ზეწოლაო?! და ჩვენ დავაკვირდებითო მაგასო რო კონტრაქტების მიხედვით უნდა იღებდნენო ფეხბურთელები და დედა ტერეზაობს მადრუდიდან?! სველიაქ მაგასაც ნაწ'ლი მაგ ტესლას მაგას. აი უეჭველი რო ძირავდნენ ბარსას იმენა მადრიდიდან მოგზავნილი ეს ახვრები ესენი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 9 აგვისტო 2022 00:35
    10
    ხელფასს არ დავიკლებთო და აქეთ ახდევინებს ლაპო ახლა🤣🤣, რა მაფიოზია ტიპი, აქვე ეტყობა ვინაა ნაღდი კულე, პიკეს არააქ პრეტენზია ხელფასზე და შეიმცირებს კიდეც, დე იონგმა კი ან ააცვას გუნდიდან ან დათანხმდეს დაბალ ხელფასს, ლენგლეს რაც შეეხება ეგ უფასოდ წავიდეს არაა პრობლემა, აი შტეგენზე კი მისი ჩატარებული სეზონის მიხევდით უნდა იმსჯელონ, თუ ისევ ჩაისვარა ახალი მეკარე დაგვჭირდება, მე მგონი ეს დასასრული არაა და კიდევ ბევრი რამ ამოიქექება დროდადრო
    Culé [?]
    #9 9 აგვისტო 2022 00:35
    3
    ციტატა: me da barca
    სამივე სულ მახატია ბარსასთან შედარებით. ჯერ ბარსა და მერე დანარჩენი. თუ კლუბი გაბანკროტდა და ფეხზე ვერ წამოდგა ამისთანა წურბელების გამო არ გავკარი სამივეს?! მთავარი თავი და თავი ბართოა ის აჩკებიანი კობრა, ყველაფერი შერჩა ხახვივით მაგ ღორისშვილს, იმედია დროებით. ატკატკებს ხომ არ ჩალიჩობდნენ ბიჭები, აბა სხვა ახსნას ვერ ვპოულობ, რატომ უნდა უხადო ამხელა ხელფასი ამათ, გაიქცეოდნენ თუ რა?!

    აბა რაა 100% მაგას ვამბობ ამდენი ხანია და მაგის ჩადებული ნაღმები დღემდე მუშაობს rage დააქცია კლუბი rage და როჟა გარეთ არის rage rage .....ლენგლე გაიხსნე აი ეგ ხომ ცალკე მოვლენა იყო ბარსელონას ისტორიაში .....ეხლა ლაპორტა რომ გაცილებით მეტ ინფორმაციას ფლობს (რასაც ჯერ არ ასაჯაროვებენ ეტყობა) მაგაზე ხომ ორი აზრი არ არსებობს
    ფანი [?]
    #8 9 აგვისტო 2022 00:20
    5
    დე იონგმა ან ხელფასი დაიკლის ან გააფსას ნუ დატირით ეგეც არ მყავდეს ხავი ან ბუსკეცი რამდენი მოსინჯეს საყრდენზე სულ ჩაისვარა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 9 აგვისტო 2022 00:03
    6
    სამივე სულ მახატია ბარსასთან შედარებით. ჯერ ბარსა და მერე დანარჩენი. თუ კლუბი გაბანკროტდა და ფეხზე ვერ წამოდგა ამისთანა წურბელების გამო არ გავკარი სამივეს?! მთავარი თავი და თავი ბართოა ის აჩკებიანი კობრა, ყველაფერი შერჩა ხახვივით მაგ ღორისშვილს, იმედია დროებით. ატკატკებს ხომ არ ჩალიჩობდნენ ბიჭები, აბა სხვა ახსნას ვერ ვპოულობ, რატომ უნდა უხადო ამხელა ხელფასი ამათ, გაიქცეოდნენ თუ რა?!
    წევრი [?]
    #6 8 აგვისტო 2022 23:57
    7
    რაკამ დააყენე ეგენი ყველა ლაპორტ, განსაკუთრებით ლანგლე და შტეგენი, ისე თამაშობენ გეგონება ჩვენს საპირისპორო ბანაკში გამოდიან (გამოდიოდნენ ლანგლეს შემთხვევაში). პიკეს გარდა, რა თქმა უნდა, კაცია კაცური. გუნდი ვის უყვარს კარგად ჩანს. ყველაფერზე თანახმაა კაცი მეტი რა ქნას.
    Culé [?]
    #5 8 აგვისტო 2022 23:42
    16
    ხომ ვამბობ არ იცნობთ თქვენ ლაპორტას მეთქი joy ეს ჯერ შესავალია კონცერტი ჯერ არ დაწყებულა joy joy
    ფანი [?]