4 უკანონო კონტრაქტი, რომელიც ბარსელონას 311 მილიონი ევრო უჯდება

4 უკანონო კონტრაქტი, რომელიც ბარსელონას 311 მილიონი ევრო უჯდება

"ბარსელონაში" ჟოზეპ მარია ბართომეუს დანატოვარ კიდევ ერთ ნაღმს მიაგნეს.

დღეს გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონამ" ფრენკი დე იონგის კონტრაქტში დანაშაულის ნიშნები აღმოაჩინა. მაშინვე გაჩნდა ეჭვი, რომ იგივე ბედი ეწეოდა მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის, ჟერარ პიკესა და კლემან ლანგლეს კონტრაქტებსაც და ასეც მოხდა.

SER-ის ჟურნალისტის, ადრია ალბეტსის ცნობით, "ბარსელონას" აქვს აშკარად მტკიცებულებები, რომ 2020 წლის 20 ოქტომბერს მარკ-ანდრე ტერ შტეგენთან, ფრენკი დე იონგთან, ჟერარ პიკესთან და კლემან ლანგლესთან გაფორმებული კონტრაქტები კანონთან წინააღმდეგობაში მოდის. იმ წელს, პანდემიის პირობებში, "ბარსელონამ" ამ ოთხეულთან ახალი კონტრაქტების გაფორმებით 16-18 მილიონი ევროს ეკონომია გააკეთა, მაგრამ საბოლოო ჯამში "ბარსას" ეს გარიგება 311!!! მილიონი ევრო უჯდება, დიახ, სამას თერთმეტი მილიონი.

"ბარსელონა" მუშაობს იმაზე, რომ 2020 წლის ოქტომბერში გაფორმებული კონტრაქტები გაუქმდეს და მანამდე მოქმედი ხელშეკრულებები გააქტიურდეს. ჯერჯერობით მხოლოდ პიკეა თანახმა, ხელფასი მნიშვნელოვნად შეიმციროს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 9 აგვისტო 2022 14:44
    1
    ეს უბედური ციხეში ხო არ უზით ასეთი გაბანჯგლული როა სურათზე. თუ ეჩვევა იქაურობას წინასწარ.
    ფანი [?]
    #12 9 აგვისტო 2022 13:34
    2
    Ლაპორტა იმენა ის კაცია მაფიოზობანაში სულ ტუზი რომ ამოსდის
    Culé [?]
    #11 9 აგვისტო 2022 10:10
    3
    შენი მომღიმარი დედაბოტა😃
    Culé [?]
    #10 9 აგვისტო 2022 01:17
    3
    შენი მადრიდის მონა დდშვც მე ბართუშ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 9 აგვისტო 2022 00:24
    5
    ჯერ სად ხართ, კიდე ბევრი რამე ექნება იმ აჩკარიკას მიქარული და კიდე რამდენი რამე ამოიქექება დროდადრო, დალპება ბართომეუ ციხეში, ძაან ჩათლახურად აკეთებდა ყველაფერს მაგრამ მაგრამ ამათ ლაპორტა ვინ ჰგონიათ,მაფიოზია ტიპია, ამ კონტრაქტებს ყველას თავის გემოზე მოაწყობს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 9 აგვისტო 2022 00:07
    3
    ბართო შე ძაღლისშვილო, იმედია მო.... დედის გლანდები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 8 აგვისტო 2022 23:46
    3
    მუქთა მილიონები უნდათ ბიჭებს და რა თქმა უნდა არსად არ წავლენ. ბართო კი უნდა წამოაცვა შამფურზე და ნელ ცეცხზე უნდა დაწვა ეს ღორი.
    Culé [?]
    #6 8 აგვისტო 2022 23:45
    3
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Gaucho24
    რამდენად მაგარი იურისტიც არ უნდა იყო , ყოველთვის იქნება სხვა საშუალება რაც კონტრაქტს გაწყვეტს , შეცვლის , სრულფასოვანი და იდეალური კონტრაქტები არ არსებობს , და ეს ძაან კარგად იცის ლაპორტამ , უამრავი ძალისხმევა დაიხარჯება მაგრამ საბოლოოდ ყველა თითოეული კონტრაქტი რომელიც შეიძლება და სწორიც იყოს , შეიცვლება ისე როგორც ბარსას აწყობს

    აჰ არ სჯერათ ეგ ! ოღინდ აქ მხოლოდ ბარსამანიაზე joy joy

    "სასიამოვნოდ გაუხარდებათ" მალე 😂
    --------------------
    Other clubs : We have money !
    Barcelona : We have Alemani..
    Culé [?]
    #5 8 აგვისტო 2022 23:32
    2
    ციტატა: Gaucho24
    რამდენად მაგარი იურისტიც არ უნდა იყო , ყოველთვის იქნება სხვა საშუალება რაც კონტრაქტს გაწყვეტს , შეცვლის , სრულფასოვანი და იდეალური კონტრაქტები არ არსებობს , და ეს ძაან კარგად იცის ლაპორტამ , უამრავი ძალისხმევა დაიხარჯება მაგრამ საბოლოოდ ყველა თითოეული კონტრაქტი რომელიც შეიძლება და სწორიც იყოს , შეიცვლება ისე როგორც ბარსას აწყობს

    აჰ არ სჯერათ ეგ ! ოღინდ აქ მხოლოდ ბარსამანიაზე joy joy
    Culé [?]
    #4 8 აგვისტო 2022 23:20
    7
    რამდენად მაგარი იურისტიც არ უნდა იყო , ყოველთვის იქნება სხვა საშუალება რაც კონტრაქტს გაწყვეტს , შეცვლის , სრულფასოვანი და იდეალური კონტრაქტები არ არსებობს , და ეს ძაან კარგად იცის ლაპორტამ , უამრავი ძალისხმევა დაიხარჯება მაგრამ საბოლოოდ ყველა თითოეული კონტრაქტი რომელიც შეიძლება და სწორიც იყოს , შეიცვლება ისე როგორც ბარსას აწყობს
    --------------------
    Other clubs : We have money !
    Barcelona : We have Alemani..
    Culé [?]
    #3 8 აგვისტო 2022 23:07
    4
    ლაპორტა თვითონ იურისტია,არავინ არ მოაკვნიტოს
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 8 აგვისტო 2022 22:58
    3
    ჯერ პრესაში გააშავაბენ ამ ფეხბურთელებს და მერე იძულებული იქნებიან დაიკლონ ხელფასები. ოთხ ფეხბურთელს 5 წელში 300 მილიონს რომ უხდი არსად წავა ეგეთი რა თქმა უნდა, ამის ნახევარსაც არავინ აღიარებთ.
    Culé [?]
    #1 8 აგვისტო 2022 22:56
    7
    აჰა ხომ ვთქვი არ იცნობთ თქვენ ლაპორტას joy ცოტაც დააცადეთ და 31 აგვისტომდე სათითაოდ ყველას შეუსრულებს .....ისა და ის როგორ იყო აჩკარიკას კარგი მაღალი კლასის იურისტები რომ ჰყავდა?! joy joy joy