ტომას ტუხელი: მარკოს ალონსომ გვითხრა, რომ წასვლა სურს და ამის ნება მივეცით

ტომას ტუხელი: მარკოს ალონსომ გვითხრა, რომ წასვლა სურს და ამის ნება მივეცით

ფაბრიციო რომანოს ინფორმაციით, მარკოს ალონსოს "ბარსელონაში" ტრანსფერი დროის ამბავია - მხარეები საბოლოო დეტალებს რამდენიმე დღეში მოაგვარებენ.

აღსანიშნავია, რომ ესპანელი მცველი დღეს, "ევერტონთან" მატჩისათვის "ჩელსის" განაცხადში არ იყო, რაზეც ლონდონელთა თავკაცმა ტომას ტუხელმა ისაუბრა:

დიახ, მარკოსმა გვითხრა, რომ წასვლა სურს, და ამის ნება მივეცით. 

დღეს ალონსოს მოედანზე გაყვანის აზრს ვერ ვხედავდი და სწორედ ამიტომ, ის არ გამოვიძახე.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #12 7 აგვისტო 2022 12:35
    0
    ბუსკეცსზე ნელი ალონსო რატო უნდა მოიუვანო ფლანგზე სათამაშოდ როცა ვერცხლის წყალივით ბალდე გყავს? ალბა სკამზე დაალპობს მაგას
    ფანი [?]
    #11 7 აგვისტო 2022 12:10
    0
    ჯერ ისენი ვერ დაარეგისტრირეს სახელფასო ჭერი ვერ დაასტაბილურეს და კიდე ხალხის ყიდვაზე არიან გადასულები? თუ მიყვანაა რაღა ალბაზე ვენოკი უნდა მიიყვანონ, ამას არც სისწრაფე აქვს არც პოზიცის შერჩევა და არაფერი, ეს რომ კარგი ყოფილიყო ჩელსი აზპიკუელტასტან ერტად ამასაც შეინარჩუნებდა,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 7 აგვისტო 2022 10:37
    1
    მეც მაგ თამაშის ყურებისას ძალიან მაინტერესებდა ჩელსის შემადგენლობა და როცა ალონსო შემადგენლობაში ვერ ვნახე და ვერც განაცხადში დავრწმუნდი რო გუნდს მართლაც დამშვიდობებია. ფაქტიურად ალბათ მართლაც 99,9%-ით გადმოსულა როგორც უყვართ ხოლმე წერა.
    Culé [?]
    #9 7 აგვისტო 2022 01:22
    1
    ეს რომ კარგი იყოს მერე კიარ გამოუშვებდნენ ასე, ბებერ კუს გვტენიან, გაიას რატო არ განიხილავენ ვერ ვხვდები😕
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 7 აგვისტო 2022 00:46
    0
    ვაიმეე რა გოლი გაიტამა მეფეემ 🔥🔥🔥❤️❤️❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #7 7 აგვისტო 2022 00:45
    0
    უუუუფ რა შეაგდო მესიმ
    ახალბედა [?]
    #6 7 აგვისტო 2022 00:36
    0
    ციტატა: Ko Ke
    ციტატა: GAUCHO 8
    https://<<არასანქცირებული რეკლამა>>/news/20635-dghis-qvelaze-gizhuri-ambavi-barsa-trents-umiznebs

    ოპაა ამაზე გადადით და წაიკითხეთ.აუ ეს თუ მართალია ავსენდებიტ,თან 2023-ში თან მოძლიერებულები ვიქნებით ფინანსურად.

    Უდიდესი ჭორია

    მეც ეგრე მგონია მარა ვნახოთ...
    წევრი [?]
    #5 7 აგვისტო 2022 00:24
    0
    ციტატა: GAUCHO 8
    https://<<არასანქცირებული რეკლამა>>/news/20635-dghis-qvelaze-gizhuri-ambavi-barsa-trents-umiznebs

    ოპაა ამაზე გადადით და წაიკითხეთ.აუ ეს თუ მართალია ავსენდებიტ,თან 2023-ში თან მოძლიერებულები ვიქნებით ფინანსურად.

    Უდიდესი ჭორია
    ახალბედა [?]
    #4 7 აგვისტო 2022 00:02
    4
    ნეიმარმა რონალდოს ასისტებში გადაასწრო კარიერულად
    ახალბედა [?]
    #3 6 აგვისტო 2022 23:45
    0
    https://<<არასანქცირებული რეკლამა>>/news/20635-dghis-qvelaze-gizhuri-ambavi-barsa-trents-umiznebs

    ოპაა ამაზე გადადით და წაიკითხეთ.აუ ეს თუ მართალია ავსენდებიტ,თან 2023-ში თან მოძლიერებულები ვიქნებით ფინანსურად.
    ახალბედა [?]
    #2 6 აგვისტო 2022 23:41
    0
    არც დაგვაქცევს არც აგვაშენებს
    წევრი [?]