მირალემ პიანიჩი რჩება

მირალემ პიანიჩი რჩება

ხავი მიგელის ინფორმაციით, მირალემ პიანიჩი "ბარსელონაში" რჩება.

ჩავი ერნანდესმა ბოსნიელს ამის შესახებ ოთხშაბათს შეატყობინა. მწვრთნელი ვეტერანი ნახევარმცველის პერფორმანსითა და პროფესიონალიზმით კმაყოფილი დარჩა და გადაწყვიტა, მისთვის შანსი მიეცა. ჩავი მას სერხიო ბუსკეტსის დუბლიორად განიხილავს. 

პიანიჩს "ბარსასთან" კონტრაქტი 2024 წლის 30 ივნისამდე აკავშირებს, თუმცა, მან ხელშეკრულების გადახედვასა და ხელფასის შემცირებაზე თანხმობა განაცხადა.

მირალემის დარჩენის გამო, იანვარში, შესაძლოა, ნიკო გონსალესმა გუნდი იჯარით დატოვოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #13 7 აგვისტო 2022 17:26
    0
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: totti10
    ძალიან მაგარი ფეხბურტელია ეტყობა არ იცით ამის თამაშI ... კუმანი რომ არა ძალიან მაგრად ითამაშებდა ეს დასვეს სკამზე იუვეს ძირიტადის კაცი ერთ ერთი ლიდერი იყო ბოლოს და ბოლოს ჯარიმის სტანდარტული შემსრულებელია, მოედნის ხედვა აქვს სასწაული ასევე პასის, ეს ბუსკესი კიდე ამ ღლაპებთან საცოდაობაა, რომწერთ ახალგაზრდებს შენსი არ ექნებათო გამოცდილი ხალხი არ ჭირდება გუნდს, ასევე არ უდნა ყავდეს გუნდს ისეთი მოთამაშე ვინც იცის რა არის ლიგა რა არის პროფესიონაალიზმი?? გავი დ ანიკო რომ დააყენოს და შუაში ბუსკესი და გვერდით პედრი იქნება სრული საშინელება ყველა ძLიერი გუნდი გადაუვლის ამ ცენტრს, ბურთს ვეღარ აკონტროლებს ბუსი უკვე დ აჭირდება გვერდიტ ან შმეცვლელად ისეთი ვისაც კაგი ხედვა აქვს, ჯერ ძალიან ადრეა ნიკოსთვის და გავისთვის ბუსკესის ადგილი, ყველაზე საპასუხისმგებლო რამ 18 წლისებს არ უნდა ანდო. ხავიმ თუ უკეთ დაინახა ესეიგი აქვს პოტენციალი ხოო ვისაშიც ვერ დაინახა კი თხოვს რომ ... გუნდიდან :დ ისე ჩმეზე რომ იყოს დამოკიდებული პიკეს დ აალბას დიდი სიამოვნებით ავაცმევინებდი გუნდიდან, რადგან მაგის გამო აგერ ნახავთ თუ კინდე სკამზე არ დასვან და ასევე ალბას გამო ნორმალური მცველი ვერ მიიყვანეს

    ვაააა, მშვიდობა თქვენს გამოჩენას!
    აბა როგორ მოგწონთ ახალაშენებული გუნდი? - ვიქონიოთ იმის იმედი რომ რეალს საძირკვლიანად შეაზანზარებს?
    ხო კიდევ - როგორ "იძმაკაცებენ" მოედანზე "ლევანგოლსკი" და ბენზო???
    bowtie bowtie bowtie


    კი ძალიან მომწონს დ ამშვიდობაც მაქვს და მგონი უკვე დავწერე მაგაზე რატომ არ მჯეროდა და მე როცა ვამბობდი საერტოდ არაფერი იყო გაყიდული და 1 თვეზე მეტია აქ არ შემოვსულვარ არ ვიყავი აქეთ და არც დრო მქონდა აქ შემოსასვლელად,
    Culé [?]
    #12 7 აგვისტო 2022 15:32
    0
    ციტატა: totti10
    ძალიან მაგარი ფეხბურტელია ეტყობა არ იცით ამის თამაშI ... კუმანი რომ არა ძალიან მაგრად ითამაშებდა ეს დასვეს სკამზე იუვეს ძირიტადის კაცი ერთ ერთი ლიდერი იყო ბოლოს და ბოლოს ჯარიმის სტანდარტული შემსრულებელია, მოედნის ხედვა აქვს სასწაული ასევე პასის, ეს ბუსკესი კიდე ამ ღლაპებთან საცოდაობაა, რომწერთ ახალგაზრდებს შენსი არ ექნებათო გამოცდილი ხალხი არ ჭირდება გუნდს, ასევე არ უდნა ყავდეს გუნდს ისეთი მოთამაშე ვინც იცის რა არის ლიგა რა არის პროფესიონაალიზმი?? გავი დ ანიკო რომ დააყენოს და შუაში ბუსკესი და გვერდით პედრი იქნება სრული საშინელება ყველა ძLიერი გუნდი გადაუვლის ამ ცენტრს, ბურთს ვეღარ აკონტროლებს ბუსი უკვე დ აჭირდება გვერდიტ ან შმეცვლელად ისეთი ვისაც კაგი ხედვა აქვს, ჯერ ძალიან ადრეა ნიკოსთვის და გავისთვის ბუსკესის ადგილი, ყველაზე საპასუხისმგებლო რამ 18 წლისებს არ უნდა ანდო. ხავიმ თუ უკეთ დაინახა ესეიგი აქვს პოტენციალი ხოო ვისაშიც ვერ დაინახა კი თხოვს რომ ... გუნდიდან :დ ისე ჩმეზე რომ იყოს დამოკიდებული პიკეს დ აალბას დიდი სიამოვნებით ავაცმევინებდი გუნდიდან, რადგან მაგის გამო აგერ ნახავთ თუ კინდე სკამზე არ დასვან და ასევე ალბას გამო ნორმალური მცველი ვერ მიიყვანეს

    ვაააა, მშვიდობა თქვენს გამოჩენას!
    აბა როგორ მოგწონთ ახალაშენებული გუნდი? - ვიქონიოთ იმის იმედი რომ რეალს საძირკვლიანად შეაზანზარებს?
    ხო კიდევ - როგორ "იძმაკაცებენ" მოედანზე "ლევანგოლსკი" და ბენზო???
    bowtie bowtie bowtie
    ფანი [?]
    #11 7 აგვისტო 2022 12:02
    1
    ძალიან მაგარი ფეხბურტელია ეტყობა არ იცით ამის თამაშI ... კუმანი რომ არა ძალიან მაგრად ითამაშებდა ეს დასვეს სკამზე იუვეს ძირიტადის კაცი ერთ ერთი ლიდერი იყო ბოლოს და ბოლოს ჯარიმის სტანდარტული შემსრულებელია, მოედნის ხედვა აქვს სასწაული ასევე პასის, ეს ბუსკესი კიდე ამ ღლაპებთან საცოდაობაა, რომწერთ ახალგაზრდებს შენსი არ ექნებათო გამოცდილი ხალხი არ ჭირდება გუნდს, ასევე არ უდნა ყავდეს გუნდს ისეთი მოთამაშე ვინც იცის რა არის ლიგა რა არის პროფესიონაალიზმი?? გავი დ ანიკო რომ დააყენოს და შუაში ბუსკესი და გვერდით პედრი იქნება სრული საშინელება ყველა ძLიერი გუნდი გადაუვლის ამ ცენტრს, ბურთს ვეღარ აკონტროლებს ბუსი უკვე დ აჭირდება გვერდიტ ან შმეცვლელად ისეთი ვისაც კაგი ხედვა აქვს, ჯერ ძალიან ადრეა ნიკოსთვის და გავისთვის ბუსკესის ადგილი, ყველაზე საპასუხისმგებლო რამ 18 წლისებს არ უნდა ანდო. ხავიმ თუ უკეთ დაინახა ესეიგი აქვს პოტენციალი ხოო ვისაშიც ვერ დაინახა კი თხოვს რომ ... გუნდიდან :დ ისე ჩმეზე რომ იყოს დამოკიდებული პიკეს დ აალბას დიდი სიამოვნებით ავაცმევინებდი გუნდიდან, რადგან მაგის გამო აგერ ნახავთ თუ კინდე სკამზე არ დასვან და ასევე ალბას გამო ნორმალური მცველი ვერ მიიყვანეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 7 აგვისტო 2022 10:39
    2
    მირალემის დარჩენის გამო, იანვარში, შესაძლოა, ნიკო გონსალესმა გუნდი იჯარით დატოვოს.
    იანვრამდე დიდი დროა და იმედია მანამდე ნიკოც გამოიჩენს თავს.
    Culé [?]
    #9 7 აგვისტო 2022 01:28
    1
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    პიანიჩი, ბუსკეცი, ნიკო, ფრენკი, კესი ამდენი საყრდენი გუნდში რათ გვინდა იმის ფონზე რომ ცენტრალურებიდან გავი, პედრი და ტორე გვყავს მარტო, მაგითო ვემხრობი ბერნანდოს მოყვანას

    ციტატა: EL MAESTRO 6
    პიანიჩი, ბუსკეცი, ნიკო, ფრენკი, კესი ამდენი საყრდენი გუნდში რათ გვინდა იმის ფონზე რომ ცენტრალურებიდან გავი, პედრი და ტორე გვყავს მარტო, მაგითო ვემხრობი ბერნანდოს მოყვანას

    100 % .....ბალანსი დაცვით და შემტევ ნახევარმცველებს შორის აუცილებელია
    Culé [?]
    #8 7 აგვისტო 2022 01:21
    2
    პიანიჩი, ბუსკეცი, ნიკო, ფრენკი, კესი ამდენი საყრდენი გუნდში რათ გვინდა იმის ფონზე რომ ცენტრალურებიდან გავი, პედრი და ტორე გვყავს მარტო, მაგითო ვემხრობი ბერნანდოს მოყვანას
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #7 7 აგვისტო 2022 00:13
    8
    პიანიჩს რას ერჩით,კაცი გადმოიყვანეს და სკამზე დასვეს,აბა თქვენ რა გეგონათ თვეები რო სკამზე დასვამ მაგის ასაკში იუვეს ძირითადის კაცს მერე უცებ შემოიყვან და სასწაულებს ელიი ეს ის პიანიჩი აღარააოო ცოტა გაუგებარია,მითუმეტეს მონდომებაც ეტყობა და ხელფასიც შეიმცირა ყოველგვარი პრეტენზიების და წუწუნის გარეშე,მის კლასზე აღარაფერს ვამბობ,ახალგაზრდები კიი კარგია,მაგრამ ხავი თუ კმაყოფილი დარჩა პიანიჩის მონდომებით,ვარჯიშით და კლასით ე.ი იცის თავის საქმე,ფორმაშიც რომ არ იყოს მონდომებული პიანიჩი კაი ფუფუნებაა რომ იცოდეთ
    ახალბედა [?]
    #6 6 აგვისტო 2022 23:55
    1
    ნიკო ახალგაზრდა ბიჭია გამოვდილებას მიიღებს განვითარდება და თუ ივარგებს კი დაუფასებენ… პიანიჩი იმსახურებს ნდობას ჯერ მარტო რამხელა გამოცდილება აქვს… დიდ მატჩებში ნიკოზე, გავიზე და ბევრზე მეტს იზამს გამოცდილების ხარჯზე, ამიტომ მივესალმები მის დარჩენას
    ახალბედა [?]
    #5 6 აგვისტო 2022 23:42
    0
    ამის გამო არტური როგორ გაუშვეს
    წევრი [?]
    #4 6 აგვისტო 2022 23:41
    1
    Წავიდეს ნიკო იჯარით, არაუშავს, ნახდვარი სეზონი უკეთ განვითარდება
    Culé [?]
    #3 6 აგვისტო 2022 23:41
    1
    კარგი რა,კარგი რა.ნიკოს მიეცეს დრო საყრდენზე არ ჯობია?
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 6 აგვისტო 2022 23:40
    0
    პიანიჩმა ძირითადში უნდა ითამაშოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #1 6 აგვისტო 2022 23:37
    2
    კაიი რააა, ნიკოს გაშვება აბა შეიძლებოდა? ნიკო დატოვეეეეე!
    პიანიჩი გაუშვიიიიი!!!