ჩავი ერნანდესი: გუნდი კარგ ფორმაშია

ჩავი ერნანდესი: გუნდი კარგ ფორმაშია

ჩავი ერნანდესი "პუმასთან" ხვალ გასამართი მატჩის წინ Barça TV-სთან კომენტარს აკეთებს:

გუნდი კარგ ფორმაშია. სავარჯიშო სესიებზე შესანიშნავი განწყობა სუფევს. ამერიკული ტურის შემდეგ, მთელი კვირაა, საკმაოდ ინტენსიურად ვვარჯიშობთ. მთავარი კი ის გახლავთ, რომ ფორმა შევინარჩუნოთ.

პოზიტიური ატმოსფერო შევქმენით და ეს ლევანდოვსკის პრეზენტაციაზეც ვიხილეთ - გვინდა, "ბარსას" ქომაგებს სიხარული დავუბრუნოთ. წლევანდელი მიზანი ტიტულების მოგება, სანახაობრივი ფეხბურთის თამაში და ხალხის გახარებაა.

გამპერის თასის დიდხნიანი დავიწყებას შემდეგ, გულშემატკივრების მხარდაჭერა გვჭირდება. შევეცდებით, ყველა გავართოთ და ფანები სიამაყით ავავსოთ.

პრესეზონის დასკვნით ეტაპზე ვართ და კარგი იქნება, თუ როტაციას მივმართავთ. ასევე, დანი ალვესს უნდა დავემშვიდობოთ. ის გასული თვეების განმავლობაში ძალიან გვეხმარებოდა და ამ პატივს იმსახურებს - აღნიშნულთან დაკავშირებით პრეზიდენტსაც ვესაუბრე.

"პუმასი" მაღალ ტემპში თამაშით გამოირჩევა - ეს გუნდი მატჩების მიმდინარეობისას რიტმს არ კარგავს. მექსიკელებს კარგი ფეხბურთელები და მწვრთნელი ჰყავთ, განსაკუთრებით კი დანი ალვესი და სალვიო უნდა ვახსენოთ. "პუმასი" რთული და საშიში მეტოქე იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ახალბედა [?]
    #12 7 აგვისტო 2022 00:14
    2
    Უნდა დავამყნოთ აუცილებლად, პუმასი არა ადიდასის❤️❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 6 აგვისტო 2022 22:57
    1
    უკვე მეორედ მიდის გუნდიდან დანი და იმსახურებს ერთ გაცილებას.
    ფანი [?]
    #10 6 აგვისტო 2022 21:45
    1
    ციტატა: JasoN
    სეზონის დაწყების წინ ხვალ პუმასთან ლევანდოვსკის გოლი არის ჰაერივით აუცილებელი მისი თავდაჯერებულობის გასამტკიცებლად


    საერთოდ არც კი ღირს ლევას გოლზე ღელვა. ყოველთვის ურახუნებს კარში (რაც ძაან აკლდა ბარსას ბოლო წლებია) და დღეს თუ ხვალ შეყრის ბლომად.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 6 აგვისტო 2022 21:34
    1
    იდეალური შესაძლებლობა, იდეალური აზრის განსახორციელებლად. დანი ალვესი სრულიად იმსახურებს ლამაზ და კეთილ გაცილებას და კლუბმა ეს უნდა გააკეთოს. ისე საინტერესოა ჩავის გარდა სხვას თუ დაებადა ამის სურვილი?
    ახალბედა [?]
    #8 6 აგვისტო 2022 20:18
    1
    ციტატა: JasoN
    სეზონის დაწყების წინ ხვალ პუმასთან ლევანდოვსკის გოლი არის ჰაერივით აუცილებელი მისი თავდაჯერებულობის გასამტკიცებლად

    რად უნდა თავდაჯერებულობის მომატევა. მშვენივრად იცის რასაც წარმოადგენს 😀
    ფანი [?]
    #7 6 აგვისტო 2022 19:38
    3
    სეზონის დაწყების წინ ხვალ პუმასთან ლევანდოვსკის გოლი არის ჰაერივით აუცილებელი მისი თავდაჯერებულობის გასამტკიცებლად
    Culé [?]
    #6 6 აგვისტო 2022 19:14
    3
    როგორ განსხვავდება მაესტროს პრესკონფერენციები და ინტერვიუები თამაშამდე და თამაშის მერე კუმანის გამოსვლებისგან,სიტუაციას რეალურად აფასებს და ზუსტად ხვდება რა არის შესაცვლელი,გამოსასწორებელი,სად მოიკოჭლებს გუნდი და სად უფრო ძლიერია,ის კიდევ გამოდიოდა და ერთიდაიგივეს გაიძახოდა რომ გუნდმა კარგად ითამაშა, ბრწყინვალე მატჩი ჩაატარა,მეტოქეს ბურთი არ ანახა,ილუზიებში იყო როგორც თამაშის დაწყებამდე ისე დასრულების შემდეგ.ერთი სიტყვით ტვინს ჭამდა სხვა რამესაც ვიტყოდი ბანი რომ არ იყოს 😀😀😀
    Culé [?]
    #5 6 აგვისტო 2022 18:27
    4
    იმედია ლაღ და სანახაობრივ თამაშს შემოგვთავაზებენ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ახალბედა [?]
    #4 6 აგვისტო 2022 18:17
    5
    ციტატა: nika 54
    "პუმასი" მაღალ ტემპში თამაშით გამოირჩევა - ეს გუნდი მატჩების მიმდინარეობისას რიტმს არ კარგავს. მექსიკელებს კარგი ფეხბურთელები და მწვრთნელი ჰყავთ, განსაკუთრებით კი დანი ალვესი და სალვიო უნდა ვახსენოთ. "პუმასი" რთული და საშიში მეტოქე იქნება.
    ეხლა ჩავის სიტყვების შემდეგ მეც დავპანიკდი, მართლა ესეთი საშიშია მეტოქე? არ გავპაზორდეთ სეზონის წინ, თუ ჩავის მეტოქის მოდუნება სურს?
    ასეა თუ ისე მოგება სავალდებულოა და ალბათ მოვიგებთ.

    ჩავი თავმდაბალი კაცია და ჟირონასაც რო ვეთამაშებოდეთ მაინც ასე იტყოდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 6 აგვისტო 2022 17:39
    1
    "პუმასი" მაღალ ტემპში თამაშით გამოირჩევა - ეს გუნდი მატჩების მიმდინარეობისას რიტმს არ კარგავს. მექსიკელებს კარგი ფეხბურთელები და მწვრთნელი ჰყავთ, განსაკუთრებით კი დანი ალვესი და სალვიო უნდა ვახსენოთ. "პუმასი" რთული და საშიში მეტოქე იქნება.
    ეხლა ჩავის სიტყვების შემდეგ მეც დავპანიკდი, მართლა ესეთი საშიშია მეტოქე? არ გავპაზორდეთ სეზონის წინ, თუ ჩავის მეტოქის მოდუნება სურს?
    ასეა თუ ისე მოგება სავალდებულოა და ალბათ მოვიგებთ.
    წევრი [?]
    #2 6 აგვისტო 2022 17:34
    7
    მიდი მაესტრო გადაჭამე ჯერ ესენი და მერე მთელი ევროპა💙❤
    Culé [?]