ბარსელონას განაცხადი პუმასთან მატჩისთვის 🏆

ბარსელონას განაცხადი პუმასთან მატჩისთვის 🏆

ხვალ, თბილისის დროით 22:00 საათზე, "ბარსელონა" "კამპ ნოუზე" მექსიკურ "პუმასს" უმასპინძლებს. 

ჩავი ერნანდესი აღნიშნული მატჩისათვის კატალონიელთა 31-კაციან განაცხადს ასახელებს:

ტერ შტეგენი, პენია, ტენასი; დესტი, კუნდე, არაუხო, კრისტენსენი, პიკე, გარსია, უმტიტი, ალბა, ბალდე; რობერტო, ბუსკეტსი, პიანიჩი, პედრი, ნიკო, დე იონგი, კესიე, გავი, კოლიადო, ტორე; დემბელე, რაფინია, ლევანდოვსკი, ობამეიანგი, ტორესი, ფატი, დეპაი, ბრეითუეიტი, ეზ აბდე.

განაცხადს მიღმა მხოლოდ ნეტუ დარჩა - ბრაზილიელი მეკარის "ბორნმუთში" გადასვლა გადაწყვეტილია, რის გამოც ჩავიმ ის არ გამოიძახა. შესაბამისად, სიუტატ ესპორტივაზე გამართულ დილის სავარჯიშო სესიაზე,  გამპერის თასისთვის მოსამზადებლად, მურარას გარდა ყველა ფეხბურთელი გამოცხადდა.

ახალი სეზონის დაწყებამდე ეს მატჩი "ბარსასთვის" ბოლოა. 13 აგვისტოს ჩავის შეგირდებს პირველი ოფიციალური შეხვედრა ("რაიო ვალიეკანოსთან") ელით.

"პუმასთან" დაპირისპირების საყურებელი ლინკების ხილვა Livetv.ge-ზე შეგეძლებათ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ახალბედა [?]
    #9 7 აგვისტო 2022 00:19
    0
    Დემბელე-ლევანა-რაფინია
    Პედრი-ბუსი-ფრენკი
    Ალბა-კუნდე-არაუხო-დესტი
    Ტერ შტეგენი
    Ეს მგონია კაი იქნება რავიცი დდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 6 აგვისტო 2022 17:45
    0
    ციტატა: ViscaBarca
    ხავის ერთი ფეხი კესის ფერი აქვს მეორე ლევანდოვსკის

    ეტყობა ჩავის პლიაჟზე გვერდზე მწოლარეს ჩაეძინა.
    Culé [?]
    #7 6 აგვისტო 2022 16:46
    0
    ციტატა: ViscaBarca
    ხავის ერთი ფეხი კესის ფერი აქვს მეორე ლევანდოვსკის

    smile joy joy
    ახალბედა [?]
    #6 6 აგვისტო 2022 15:44
    2
    მარჯვენა ფლანგზე დოდოს თუ მოვიყვანთ ძაან მაგარი იქნება,დოდოთი ინტერესდება ბარსაო.გადავავლე თვალი მაგ ბიჭის მომენტებს და ძაან მომეწონა,ტექნიკურია,მაგარი პასი აქვს, ფიზიკურადაც ძაან მომეწონა და მაგარი მოედნის ხედვა აქვს.ხო გახსოვთ როგორ აწოდებდა ალვეში,დოდო 23 წლისაა და ძაან მაგარი ჩაწოდება აქვს.მოკლედ ბრაზილიელს ისევ ბრაზილიელი თუ ჩაანაცვლებს.
    Culé [?]
    #5 6 აგვისტო 2022 15:21
    0
    საინტერესოა, განსაკუთრებით მაინტერესებს გუნდეს თამაში, ტორესის თამაში და ლევანას სადებიუტო გოლიც კარგი უქნებოდა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #4 6 აგვისტო 2022 15:09
    0
    დემბელე--ლევანა--რაფინია
    ------პედრი--ბუსი--კესი----
    ალბა--კუნდე--არაუხო--დესტი
    ---------------შტეგენი
    სამწუხაროდ ვერ ვუყურებ ამ მატჩს,სამსახურის დედასმივუცენზურე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #3 6 აგვისტო 2022 14:57
    0
    დემბელე-ლევანდოვსკი-რაპინია
    გავი-ბუსკეცი-პედრი
    ალბა-არაუხო-ქრისტენსენი-დესტი
    ტერ შტეგენი
    ახალბედა [?]
    #2 6 აგვისტო 2022 14:54
    4
    ხავის ერთი ფეხი კესის ფერი აქვს მეორე ლევანდოვსკის
    Culé [?]
    #1 6 აგვისტო 2022 14:36
    4
    ახალგაზრდები უნდა დატვირთოს ამ თამაშში, სათასოა ასე თუ ისე და უნდა შეეჩვიონ ეგეთ თანაშებს, თან ასაკიანების ძალებსაც მოუფრთხილდებიან. ლევანამ სადებიუტო უნდა შეაგდოს კიდე😇
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"