ბარსელონა და ჩელსი საბოლოო დეტალებს აგვარებენ | ფაბრიციო რომანო

ბარსელონა და ჩელსი საბოლოო დეტალებს აგვარებენ | ფაბრიციო რომანო

ფაბრიციო რომანოს ცნობით, "ბარსელონა" და "ჩელსი" მარკოს ალონსოს თაობაზე შეთანხმებას უახლოვდებიან. 

იტალიელი ჟურნალისტის ინფორმაციით, მხარეები საბოლოო დეტალებს აგვარებენ, რათა ტრანსფერი მალე დახურონ - "ბარსა" ესპანელის სანაცვლოდ €10 მილიონზე ნაკლებს გადაიხდის.

კატალონიურმა კლუბმა ფეხბურთელთან პირადი კონტრაქტის დეტალები 3 თვის წინ შეათანხმა. გავრცელებული ცნობებით, ალონსო, შესაძლოა, ბარსელონაში ამ კვირის ბოლოს ჩამოვიდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 6 აგვისტო 2022 18:33
    0
    ციტატა: .Gladiator.
    ამ ქინძის გამო ბალდე რატო უნდა დაიჩაგროს

    ბალდემ მოინდომოს და ჩავი არ დაჩაგრავს, ხშირად იმეორებს არა აქვს ფეხბურთელის გვარს და სტატუსს მნიშვნელობაო, ვინც უკეთესია იმ მომენტში მოედანზეც ის გავაო.
    ფანი [?]
    #10 6 აგვისტო 2022 11:52
    1
    არც მე მიმაჩნია იდეალურ ტრანსფერად მაგრამ ისეც არაა აქ რომ წერთ. ბალდეს აქვს ნამდვილად პერსპექტივა და მესამე ვარიანტად არ უნდა გააფუჭონ. გაანათხოვრონ ან ესპანეთში ხეტაფეს დონის გუნდში ან გერმანიაში საშუალო გუნდში, ჰოფენჰაიმი, მიუნხენი ან ვილსბურგი სიტყვაზე. მოკლეთ იქ სადაც პრაქტიკა ექნება და იმედი მაქვს გაიზრდება. ამ მომენტისთვის კი ბალდეს რომ ეს ბებერი ესპანელი ( 31 წლისაა და მაგარ ჯანზეც არის რატო ვერ გაქაჩევს 2-3 წელი ვერ ვხვდები) ყველა ვარიანტში ჯობია. ასპი ჯობდა იასნია მარა არც ალონსოა მთლად კიტრი. ბოლო ბოლო ესპანეთის ნაკრების წევრია და ჩელსიშიც არ იყო ბოლო ვარიანტი. ასე რომ წელს ნუ მოგვინდება რის ჯეიმსები და არნოლდები🙂 რომი ერთ დღეში არ აშრნებულა მეგობრებო🤘
    Culé [?]
    #9 6 აგვისტო 2022 11:00
    0
    ნეტა ჩაიშალოს
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #8 6 აგვისტო 2022 08:24
    2
    ციტატა: .Gladiator.
    ამ ქინძის გამო ბალდე რატო უნდა დაიჩაგროს

    როგორ წარმოგიდგენია, სადმე ლიგის ნახევარ ფინალია და ალბამ მიიღო ტრავმა და ბალდე უნდა დადგეს მაგის შემცვლელად, სიტყვაზე ლივერპულის შეტევასთან, ესეც კი დიდი არაფერია მაგრამ, ბალდეს ბევრად ჯობია, გამოცდილებით, კლასით, პასითაც და დარტყმითაც.
    Culé [?]
    #7 6 აგვისტო 2022 07:19
    2
    ამ ქინძის გამო ბალდე რატო უნდა დაიჩაგროს
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    [?]
    #6 6 აგვისტო 2022 07:11
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    საშინელი ტრანსფერი იქნება, ბებრი და გამოუსადეგარია რომელიც ბალდეს წაართმევს სათამაშო დროს, თუ მოყვანაა რაღა ბებრი და რეალის აღრზდილი კრიმინალი მოჰყავთ, გრიმალდო ან გაია ამას 10 თავით ჯობიან, და თან მარცხნივ ალბა და ბალდე გვყავს აი მარჯვენა ფლანგი კი სრული კატასტროფაა და ვინმე მანდ მოიყვანონ ჯობია

    მეც სულ მაგას ვწერ გაია თქო მარა ფასის თემაც არი და პლიუს ჩავის სურვილიც. ბალდეს გააიჯარებენ ალბათ
    Culé [?]
    #5 6 აგვისტო 2022 04:09
    0
    საშინელი ტრანსფერი იქნება, ბებრი და გამოუსადეგარია რომელიც ბალდეს წაართმევს სათამაშო დროს, თუ მოყვანაა რაღა ბებრი და რეალის აღრზდილი კრიმინალი მოჰყავთ, გრიმალდო ან გაია ამას 10 თავით ჯობიან, და თან მარცხნივ ალბა და ბალდე გვყავს აი მარჯვენა ფლანგი კი სრული კატასტროფაა და ვინმე მანდ მოიყვანონ ჯობია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #4 6 აგვისტო 2022 03:30
    1
    ბევრი მიზეზი არსებობს თუ რატომაც არ უნდა მოვიდეს და უპირველესი თუ არა ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი ისაა რომ რეალის გაზრდილია და ძაან დიდი უხერხულობაა რაღანაირად.მეორე კი ის არის რომ ასაკშია,მესამე ამის მოყვანა ბალდეს სათამაშო დროის მინიმუმამდე შემცირებას გამოიწვევს.შესაძლოა საერთოდ ვერც ითამაშოს პირველ გუნდში და ბოლოს, 10 მილიონი და პლიუს ხელფასი 5-6 მილიონამდე გამოდის 2-3 წელში 20-25 მილიონი დაჯდება ამის შენახვა და რომ დავუფიქრდეთ ღირს?
    ახალბედა [?]
    #3 6 აგვისტო 2022 02:42
    2
    ციტატა: NAMASTE
    ამის მოყვანას არ ჯობდა ვინმე მარჯვენა ფლანგის მცველი მოეყვანათ??? ვერ ვხვდები და მომკალით. ცუდი ფეხბურთელი ნამდვილად არ არის, მაგრამ რაღა დროს ალონსოა…

    უეჭველი ეგრეა.მე იმ ბიჭზე მეფიქრება ახალ დანი ალვეში რო ეძახიან,დოდო ქვია თუ სწორად მახსოვს.არ მაქ მაგის თამაში ნაყურები მარა ალვეშს თუ ადარებენ რავიცი აბა...
    ახალბედა [?]
    #2 6 აგვისტო 2022 02:40
    4
    ამის მოყვანას არ ჯობდა ვინმე მარჯვენა ფლანგის მცველი მოეყვანათ??? ვერ ვხვდები და მომკალით. ცუდი ფეხბურთელი ნამდვილად არ არის, მაგრამ რაღა დროს ალონსოა…
    ახალბედა [?]
    #1 6 აგვისტო 2022 02:39
    3
    ეს არის ამ ზაფხულის ყველაზე ცუდი ტრანსფერი ბარსაში.ამას ბალდე მირჩევნია ათასი თავით.ტაქტიკურად და მოედნის ხედვით გამოირჩევა,მარა ამას რო კაი სისწრაფე ქონდეს ძაან მაგარი იქნებოდა.