მარკოს ალონსოს 4 ალტერნატიული ვარიანტი

მარკოს ალონსოს 4 ალტერნატიული ვარიანტი

მარცხენა ფლანგის გასაძლიერებლად "ბარსელონას" პრიორიტეტი მარკოს ალონსოა და ყველაფერი იმაზე მიუთითებს, რომ მის შეძლებს შეძლებს, მაგრამ, ყოველი შემთხვევისთვის, კლუბს ალტერნატიული ვარიანტებიც აქვს.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ესპანელის გარდა, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" კიდევ 4 კანდიდატურას განიხილავენ - კატალონიელთა რადარზე ხავი გალანი ("სელტა"), რაფაელ გერეირუ ("დორტმუნდი"), ხოსე გაია ("ვალენსია") და სერხიო რეგილონი ("ტოტენჰემი") არიან, ჩავი ერნანდესი მათ შორის უპირატესობას კი გალანს ანიჭებს.

დიდი ალბათობით, "ბარსელონას" ამ 4 ფეხბურთელზე ფიქრი არ მოუწევს, რადგან ალონსო "ჩელსის" უკვე დაემშვიდობა

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 6 აგვისტო 2022 19:29
    1
    ალონსოზე მეტად ბალდე მეიმედება
    --------------------
    •Barca forever•
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 6 აგვისტო 2022 18:52
    0
    ჩელსის დაემშვიდობა? ესე იგი მოდის უეჭველი?
    [?]
    #11 6 აგვისტო 2022 07:09
    2
    მე მაინც გაიას კანდიდატურას ვუჭერდი მხარს. ჩვენ ალბას დუბლიორი კი არა შე.ცვლელი გვჭირდება უკვე. გაიამ ნაკრებშიც შეცვალა. ალონსო ასაკშია, შემდეგ წელს ორივე კიდევ უფრო ბებერი იქნება. კი დიდი ტექნიკური არსენალი აქვს, შეტევაში კარგია, გოლები გააქვს და ა.შ. მარა ჯერ ერთი 3 მცველიანი სისტემის ფლანგელია, მთელი კარიერაა 3-4-3 ში თამაშობს. 4 მცველიანში არც მინახავს, დაცვაში სუსტია. და ბოლოს, სეზონის სტარტზე კარგი იყო ხოლმე მარა როგორც კი შუაში ძირითადინან ვარდებოდა, ეგრევე ფორმას კარგავდა. იმედია აქ ითამაშებს დონეზე როცა დაგვჭირდება
    Culé [?]
    #10 6 აგვისტო 2022 01:29
    0
    ვაჰ საღოლ სეტანტა სპორტ ჯორჯია პრემიერ ლიგას აჩვენებენ როგორ მოხდა joy
    ფანი [?]
    #9 6 აგვისტო 2022 00:18
    2
    გრიმალდო დააბრუნონ
    Culé [?]
    #8 5 აგვისტო 2022 23:57
    0
    ციტატა: Kaka
    იქით ბაიერნი რა დღეშია იმენა 🥶

    წელსაც ცალი ფეხით მოიგებენ ბუნდეს ლიგას ალბათ

    ციტატა: PAIN
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: PAIN
    ამის ჰაილაითები ვნახე… დარტყმა აქვს, +ჯარიმებს ასრულებს… პასი უვარგა, სისწრაფე დიდად არ აქვს, პოზიციურად, ტაქტიკურად და მოედნის ხედვის თემაში კარგია… რას უწუნებთ ამ კაცს არვიცი

    ჰაილაითებით ფეხბურთელს ვერ განსაზღვრავ, ეგრე დემბელეს ჰაილაითები რომ ნახო მსოფლიოში საუკეთესო გეგონება, ჩელსის თამაშები მაქვს ნაყურები და ალონსო ყოველთვის ბევრ შეცომას უშვებს ,ძირითადად მაგის გამო გადიოდა ხოლმე გოლები წინა სეზონში, ძაან ხშირად კარგავს ბურთს, თან 4 მცველიან ტაქტიკაში სწრაფი ფლანგის მცველია საჭირო ეგ კი შეტევიდან დაცვაში ჩამოსვლას ვერ მოასწრებს

    მთავარია ხავის მოსწონს… ტექნიკა აქვს და დააყენებს ჩავი ამისგან ნორმალურ ფლანგელს ასე მგონია

    ხო მაგრამ ბავშვი აღარაა, 31 წლისაა მგონი და ამის მოყვანას ვინმე ახალგაზრდა მოვიყვანოთ ჯობია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ახალბედა [?]
    #7 5 აგვისტო 2022 23:53
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: PAIN
    ამის ჰაილაითები ვნახე… დარტყმა აქვს, +ჯარიმებს ასრულებს… პასი უვარგა, სისწრაფე დიდად არ აქვს, პოზიციურად, ტაქტიკურად და მოედნის ხედვის თემაში კარგია… რას უწუნებთ ამ კაცს არვიცი

    ჰაილაითებით ფეხბურთელს ვერ განსაზღვრავ, ეგრე დემბელეს ჰაილაითები რომ ნახო მსოფლიოში საუკეთესო გეგონება, ჩელსის თამაშები მაქვს ნაყურები და ალონსო ყოველთვის ბევრ შეცომას უშვებს ,ძირითადად მაგის გამო გადიოდა ხოლმე გოლები წინა სეზონში, ძაან ხშირად კარგავს ბურთს, თან 4 მცველიან ტაქტიკაში სწრაფი ფლანგის მცველია საჭირო ეგ კი შეტევიდან დაცვაში ჩამოსვლას ვერ მოასწრებს

    მთავარია ხავის მოსწონს… ტექნიკა აქვს და დააყენებს ჩავი ამისგან ნორმალურ ფლანგელს ასე მგონია
    ფანი [?]
    #6 5 აგვისტო 2022 23:28
    0
    იქით ბაიერნი რა დღეშია იმენა 🥶
    Culé [?]
    #5 5 აგვისტო 2022 23:28
    1
    ციტატა: PAIN
    ამის ჰაილაითები ვნახე… დარტყმა აქვს, +ჯარიმებს ასრულებს… პასი უვარგა, სისწრაფე დიდად არ აქვს, პოზიციურად, ტაქტიკურად და მოედნის ხედვის თემაში კარგია… რას უწუნებთ ამ კაცს არვიცი

    ჰაილაითებით ფეხბურთელს ვერ განსაზღვრავ, ეგრე დემბელეს ჰაილაითები რომ ნახო მსოფლიოში საუკეთესო გეგონება, ჩელსის თამაშები მაქვს ნაყურები და ალონსო ყოველთვის ბევრ შეცომას უშვებს ,ძირითადად მაგის გამო გადიოდა ხოლმე გოლები წინა სეზონში, ძაან ხშირად კარგავს ბურთს, თან 4 მცველიან ტაქტიკაში სწრაფი ფლანგის მცველია საჭირო ეგ კი შეტევიდან დაცვაში ჩამოსვლას ვერ მოასწრებს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ახალბედა [?]
    #4 5 აგვისტო 2022 23:01
    0
    ამის ჰაილაითები ვნახე… დარტყმა აქვს, +ჯარიმებს ასრულებს… პასი უვარგა, სისწრაფე დიდად არ აქვს, პოზიციურად, ტაქტიკურად და მოედნის ხედვის თემაში კარგია… რას უწუნებთ ამ კაცს არვიცი
    Culé [?]
    #3 5 აგვისტო 2022 22:56
    1
    გაია მოიყვანე და მოგვარდება პრობლემა ვსო.რა შეუჩნდნენ ამ ალონსოს.რეგილონის გარდა ყველა მირჩევნია ალონსოს.თუ გაიას მოყვანის ტრაკი აქვთ ალონსო რაში ჭირდებათ ვერ ვხვდები.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 5 აგვისტო 2022 22:44
    0
    ალონსოს ოთხივე მირჩევნია, გალანი თუ რვასება ჩავის მოუყვანონ მერე, ანდა გაიაც ძაან მაგარია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #1 5 აგვისტო 2022 22:42
    0
    ეს იგივეა საცოლე რომ გყავს, ნიშნობამდე წინაპირობა ორთავე ოჯახიდან შეთანხმებულია და კიდევ 4 გოგოს რომ განიხილავ.
    კაცი ჩელსს დაემშვიდობა, ბარგი ჩაულაგებია, ბარსას ბილეთები დაუჯავშნია და ... სხვას განიხილავ?