მარკოს ალონსო ჩელსის დაემშვიდობა

მარკოს ალონსო ჩელსის დაემშვიდობა

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბარსელონას" სამიზნე, მარკოს ალონსო დღევანდელი ვარჯიშის შემდეგ "ჩელსის" დაემშვიდობა.

წყაროს ცნობით, "ბარსა" ტრანსფერის განხორციელებასთან ნამდვილად ახლოსაა და ესპანელი მცველი, შესაძლოა, ბარსელონაში ამ კვირის ბოლოს ჩამოვიდეს.

სესარ ასპილიკუეტას დაკარგვის შემდეგ, კატალონიური კლუბი ბოლომდე ალონსოს შეძენაზე გადაერთო, ვინაიდან, მარცხენა დაცვის გასაძლიერებლად ის პრიორიტეტული სამიზნეა.

აღნიშნულ ცნობებს ფაბრიციო რომანო და ჟერარ რომეროც ადასტურებენ. ფეხბურთელთან პირადი კონტრაქტის დეტალები უკვე შეთანხმებულია.

Sport-ის თანახმად, "ბარსელონას" მარკოსის სანაცვლოდ €10 მილიონზე ნაკლებს გადაიხდის და მას 3+1-წლიან კონტრაქტს გაუფორმებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 6 აგვისტო 2022 19:05
    0
    რა ვქნათ ჩვენ არავინ გვეკითხება. ალბათ ჩავიმ იცის რასაც აკეთებს.
    Culé [?]
    #7 5 აგვისტო 2022 21:56
    2
    ამდენი კანდიდატურა იყო : გაია , გრიმალდო , ანხელინიო და ყველას ეს ბებერი მადრიდისტა არჩიეს ფასის გამო (აბა სხვა რა უნდა იფიქრო !) სისწრაფე ამას არა აქვს (არც არასდროს ჰქონია) და ყველაზე ცუდი კიდევ ის არის ბალდეს სათამაშო დრო ამან რომ უნდა წაიღოს confused
    Culé [?]
    #6 5 აგვისტო 2022 20:59
    0
    აუ ეს მკვდარი და 3+1 რა უბედურებაა ?? გამოსასყიდი მილიარდი ხოო
    Culé [?]
    #5 5 აგვისტო 2022 20:27
    4
    ფუ წამიხდა ხასიათი, მაგრად მეზიზღება ეს ფეხბურთელი, ამას 18 წლის ბალეც სკამს ახეხიებს ნახეთ თუ არა, შემოგვტენა ჩელსიმ ფაქტიურად, მადრიდისტა ბებერი კრიმინალი, უარესს რომ ვერ მოძებნიდა კაცი, არადა გრიმალდო და გაია ამაზე 10 თავით უკეთესები არიან, ბარასას სტილიდან ძაან აცდენილია, ამან როგორ უნდა მოასწროთ დაცვაში ჩამოსვლა, და ამან უნდა გაუწიოს კონკურენცია ალბას? სკამს ახეხინებს დარწმუნებული ვარ, ჩელსიში რუდიგერი აზღვევდა და კიდე თამაშ9ბდა მაგრამ აქ 4 მცველიანში სლე იქნება ჩვეულებრივი, თან როგორც ფეხბურთელი მაგრად მეზიზღება და რაღა ეს მოყავთ ფუიი🤬
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #4 5 აგვისტო 2022 20:22
    0
    ციტატა: Johan cruyff13
    კუკურელიაში 65 მილიონამდე გადაიხადა ჩელსიმ, ჩვენ გუნდიდან გავაგდეთ კაპიკების სანაცვლოდ.

    კაი რაა კუკურელია თუ ძმა ხარ ბარსა რამდენჯერაც შეცვდა იმდენჯერ ათრია😄😄😄 აი რეალი კი ბევრჯერ გაამწარა😄😄😄 ჩელსისთვის და ზოგადად პრემიერლიგისთვის ზედ გამოჭრილია დააყენე და ირბენს ფლანგზე ტუდა სუდა
    ფანი [?]
    #3 5 აგვისტო 2022 20:14
    0
    კაი ცხოველია ესეც.
    Culé [?]
    #2 5 აგვისტო 2022 20:13
    3
    კუკურელიაში 65 მილიონამდე გადაიხადა ჩელსიმ, ჩვენ გუნდიდან გავაგდეთ კაპიკების სანაცვლოდ.
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 5 აგვისტო 2022 20:13
    0
    რამდენი კარგი მარცხენა მცველებია და რაღა ეს მოყავთ მადრიდისტა კაცი. არაა ცუდი ალბას გაუწევს სერიოზულ კონკურენციას, მაგრამ მაინც სკამზე იჯდება. მთავარია ეხლა მარჯვენა ფლანგზე მიხედონ, რაც რთულია დღევანდელ ბაზარზე საშოვნელად...
    დესტი გაუშვან და იმ ვიღაცას რობერტო და არაუხო გაუწევენ მამენტ კონკურენციას. მუნიე თუნდაც ჯანიანი მაინც არის და ამპულით მარჯვენა ფლანგელი. დალშე არავინ გვჭირდება. ხო ბერნარდუ სილვას თუ მოიყვანენ ეგეც გაასწორებს თუ არადა არც ეგ არაა პრობლემა. ვნახოთ ვნახოთ რა იქნება აგვისტოს ბოლომდე ჯერ კიდევ დიდი დროა.