ლა ლიგა ბარსელონას ფეხბურთელების დარეგისტრირების უფლებას არ აძლევს

ლა ლიგა ბარსელონას ფეხბურთელების დარეგისტრირების უფლებას არ აძლევს

ლა ლიგა "ბარსელონას" ახალწვეულების დარეგისტრირების უფლებას ჯერ არ აძლევს. ამ ინფორმაციას Sport ავრცელებს.

"ბარსელონას" ლა ლიგაში საჭირო დოკუმენტაცია გადაგზავნილი ჰქონდა. კატალონიელები პასუხს ოპტიმიზმით ელოდნენ, მაგრამ ადგილობრივი პრესის ცნობით მოლოდინები არ გამართლდა.

სიტუაცია საგანგაშო არაა, რადგან ოპტიმისტური მოლოდინების მიუხედავად "ბარსელონა" მსგავსი სცენარისთვის მზად იყო. კატალონიელებს სათადარიგო ვარიანტად მე-4 ეკონომიკური ბერკეტის ამოქმედება (Barca Studios-ის 24.%-ის გაყიდვა) და პიკესა და ბუსკეტსის ხელფასების შემცირება აქვთ გათვალისწინებული. ჯერჯერობით უცნობია, ერთ-ერთი მათგანი საკმარისი იქნება, თუ ორივე ალტერნატივის ამოქმედება გახდება საჭირო.

"ბარსელონას" ახალწვეულების გარდა იმ ფეხბურთელების დარეგისტრირების პრობლემაც აქვს, რომლებმაც კლუბთან კონტრაქტი გაახანგრძლივეს. საუბარი სერჟი რობერტოსა და უსმან დემბელეზე გვაქვს.

"ბარსას" ფინანსური პრობლემების მოსაგვარებლად ვადა 31 აგვისტომდე აქვს, თუმცა სასურველია, რომ ეს 13 აგვისტომდე მოხდეს, როდესაც "ბლაუგრანა" სეზონის პირველ ოფიციალურ თამაშს ჩაატარებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 6 აგვისტო 2022 19:11
    1
    ტებასი ღირსეულად განაგრძობს თავისი შავი საქმის კეთებას. პერესისგან სრული მხარდაჭერაც აქვს.
    ახალბედა [?]
    #10 6 აგვისტო 2022 02:17
    2
    იმედია ერთხელ მაინც ეყოლება ლა ლიგას ისეთი პრეზიდენტი რომელიც ბარსას ფანია 😁😁😌😌😌

    ან კიდე ეს ,,ყლ*ბასი" რამ გადარია რააა,ლაპომ გადაუჯოკრა ტრანსფერებით მთელ რეალს და პირადად მაგას და დაბოღმილია...
    ახალბედა [?]
    #9 5 აგვისტო 2022 22:03
    10
    100 მაგად მეამაყება ბარსელონას რო ვქომაგობ,:)))მიდით გვებრძოლეთ თქვე ბო.ებო.ტებასმა კიდევ ვერთხელ დაარტყა ბეჭედი ფურცელს რომელშიც ეწერა მადრიდის ქომაგი.მოგი..ან ამომრჩეველი ტებას
    ფანი [?]
    #8 5 აგვისტო 2022 21:44
    12
    ტებას შენი მოსყიდული დედა ვატირე მე რეალი რომ იყოს ეგრევე ხომ მისცემდი უფლებას შე ყლ@ო
    --------------------
    :D
    ფანი [?]
    #7 5 აგვისტო 2022 20:56
    13
    წარმომიდგენია ტებასი რა დაბოღმილია
    ბარსას ესეთი კარგი სატრანსფერო ფანჯარა რო ქონდა 😃
    მაგრამ ლაპო შეუსრულებს როგორც ყოველთვის
    გულშემატკივარი [?]
    #6 5 აგვისტო 2022 20:51
    6
    იმენა ყველანაირად ებრძვიან გუნდებს ესპანეთში შე კაი კაცო თქვენი ხეირიც არ არის რო დაარეგისტრიროს ლა ლიგის სახელია. სხვაგან მგონი არცერთ ჩემპიონატში არაა ასეთი სულელური რეგულაციები. ყველანაირად ზღუდავენ გუნდებს ეს რა უბედურებაა
    ფანი [?]
    #5 5 აგვისტო 2022 20:25
    7
    ლაპოს ეს გათვლილიც აქვს და ყველაფერს გააკეთებს რომ დარეგისტრირდნენ, აი მერე კი აპირებს ტებასს მოუხნას საგვარეულო, თავის მინდორ-ველებით!
    Culé [?]
    #4 5 აგვისტო 2022 20:22
    1
    მოგვიწევს ალბათ მეოთხე ბერკეტის გააქტიურება😕
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #3 5 აგვისტო 2022 20:20
    5
    აბა რა ეგონათ მადრიდისტა ტებასი სიხარულით დაარგერისტრირებდა ყველა ახალწვეულს?! მემგონი გამოგონილი ამბავი უფროა ეს, აბა ისე ბუღალტერი რა ბარსელონაში არ ყავთ?! ვერ დათვლიდა დასარეგისტრირებლად რა უნდა შემცირდეს და რა გაიყიდოს. ყველას დაარეგისტრირებეს ლაპო ნუ ინერვიულებთ. წამსვლელები წავიდნენ მთავარია.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #2 5 აგვისტო 2022 20:19
    11
    ტებააას ჩაკვდიი შეე ყვეროოო ჩაკვდიიიიიი😠😠😠😠
    რეალს ხომ მიცემდი უფლებას შე ბოზ.იშვილო შენ
    გულშემატკივარი [?]
    #1 5 აგვისტო 2022 20:15
    8
    ტებასის დედას შე----ცი