პიკე და ბუსკეტსი მზად არიან, ბარსელონას კიდევ ერთხელ დაეხმარონ

პიკე და ბუსკეტსი მზად არიან, ბარსელონას კიდევ ერთხელ დაეხმარონ

"ბარსელონას" კაპიტნები, სერხიო ბუსკეტსი და ჟერარ პიკე მზად არიან, საჭიროების შემთხვევაში გუნდს კიდევ ერთხელ დაეხმარონ.

ჯერ კიდევ არაა სრულად გადაწყვეტილი, შეუძლია თუ არა "ბარსელონას" ახალწვეულების ლა ლიგაში დარეგისტრირება. კატალონიურ კლუბს დოკუმენტაცია გაგზავნილი აქვს და შედეგებს ოპტიმისტურად ელოდება, მაგრამ ხელმძღვანელობა სხვა ვარიანტებზე მუშაობასაც განაგრძობს.

ერთ-ერთი ვარიანტი მე-4 ფინანსური ბერკეტის ამოქმედება იყო, მაგრამ როგორც ჩანს, "ბარსამ" გეგმები შეცვალა და პიკესა და ბუსკეტსს ხელფასის კიდევ ერთხელ შემცირების თხოვნით მიმართა.

Mundo Deportivo-ს ცნობით, კაპიტნები მზად არიან, ხელფასები კიდევ ერთხელ შეიმცირონ, ან გადაავადონ, იმ შემთხვევაში, თუ ლა ლიგა "ბარსას" ფეხბურთელების დარეგისტრირების საშუალებას არ მისცემს.

გასული წლის ზაფხულში "ბარსელონამ" ახალწვეულების რეგისტრაცია სწორედ იმის ხარჯზე მოახერხა, რომ ჟერარ პიკემ ხელფასი შეიმცირა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 5 აგვისტო 2022 17:34
    2
    ციტატა: NAMASTE
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    კიდევ რამდენჯერ უნდა შეიმცირონ? განსაკუთრებით პიკემ? პიკეზე ერთგული ბარსელონას არ ყავს არავინ და ზოგიერთები ამბობენ საერთოდ წავიდეს გუნდიდანო.სირცხვილია უკვე პიკესთვის ამის თხოვნა თან მერამდენედ.

    ლეგენდა არის, თან არამარტო ბარსასი, არამედ ზოგადად ფეხბურთის და არაცისზე ნაკლები მცველი არაა, გინდა ნიჭით და გინდა კარიერით. წინა წელსაც არაუხო პიკეს გარეშე დებილივით დარბოდა. ხალხმა დაფასება და შეფასება არ იცის ზოგადად.

    მაგას ვამტკიცებ ზუსტად რომ პიკეს არყოფნა ყოველთვის ეტყობა გუნდს დაცვაში,ლეგენდას და ერთგულს მეტი პატივისცემა და დაფასება რომ ჭირდება, ძალიან მაღიზიანებს როცა აქ შემოვდივარ და ვკითხულობ კომენტარებს რომ დროა წავიდეს და გუნდს აღარაფერში ჭირდება, ერთეულები თუ ხედავენ და ამჩნევენ მის ერთგულებას,რომ გუნდისთვის ჯერ კიდევ საჭიროა,კაპიტნის სამკლაურს სწორედ პიკე იმსახურებს და უსამართლობაა რომ პირველი კაპიტნის წოდებას მარტო იმიტომ ვერ იღებს რომ ჩატარებული თამაშების რაოდენობით წყდება ეგ ამბავი, თორემ რეალურად პიკეს ეკუთვნის კარგა ხანია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 5 აგვისტო 2022 16:44
    0
    მალე სულ უხელფასოდ დატოვებენ ამ საცოდავებს. scream
    ფანი [?]
    #8 5 აგვისტო 2022 16:20
    0
    ციტატა: tato777
    shu1987,
    ციტატა: shu1987
    დქხმარება და შემცირება ვიცი მე მერე რომ არ მოითხოვენ თორე უკვე იმდენი ვალი აქვს გუნდს იმ ხალხის მათ შორის ამათი ვინც გადაივადა ხელფასი საზიზღრობაა, კლუბის სიყვარულს რაც შეეხება თუ იკლებ მერე არ უნდა მოითხოვო


    რასაც ეუბნებიან აკეთებენ, პირველად უთხრეს გადაივადეთო გადაივადეს, მეორედ უთხრეს შეიმცირეთო შეიმცირეს, მესამედ ეუბნებიან შეიმცირეო და იმცირებენ და მეტი რაღა ქნან, საკუთარ დედებს ვერ დააყენებენ კამპ ნოუს ცენტრში მო…….


    😄😄 სააღოლ.

    ციტატა: shu1987
    დქხმარება და შემცირება ვიცი მე მერე რომ არ მოითხოვენ თორე უკვე იმდენი ვალი აქვს გუნდს იმ ხალხის მათ შორის ამათი ვინც გადაივადა ხელფასი საზიზღრობაა, კლუბის სიყვარულს რაც შეეხება თუ იკლებ მერე არ უნდა მოითხოვო


    დახმარება და გაგება არაა ის, რო კარგი, არ მომცე ეხლა და მომეცი სულს რო მოითქვამ მერეო?! (ხელფასი, ბარსა და პიკე/ბუსიზე ვამბობ)
    Culé [?]
    #7 5 აგვისტო 2022 14:43
    0
    shu1987,
    ციტატა: shu1987
    დქხმარება და შემცირება ვიცი მე მერე რომ არ მოითხოვენ თორე უკვე იმდენი ვალი აქვს გუნდს იმ ხალხის მათ შორის ამათი ვინც გადაივადა ხელფასი საზიზღრობაა, კლუბის სიყვარულს რაც შეეხება თუ იკლებ მერე არ უნდა მოითხოვო


    რასაც ეუბნებიან აკეთებენ, პირველად უთხრეს გადაივადეთო გადაივადეს, მეორედ უთხრეს შეიმცირეთო შეიმცირეს, მესამედ ეუბნებიან შეიმცირეო და იმცირებენ და მეტი რაღა ქნან, საკუთარ დედებს ვერ დააყენებენ კამპ ნოუს ცენტრში მო…….
    ახალბედა [?]
    #6 5 აგვისტო 2022 13:28
    4
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    კიდევ რამდენჯერ უნდა შეიმცირონ? განსაკუთრებით პიკემ? პიკეზე ერთგული ბარსელონას არ ყავს არავინ და ზოგიერთები ამბობენ საერთოდ წავიდეს გუნდიდანო.სირცხვილია უკვე პიკესთვის ამის თხოვნა თან მერამდენედ.

    ლეგენდა არის, თან არამარტო ბარსასი, არამედ ზოგადად ფეხბურთის და არაცისზე ნაკლები მცველი არაა, გინდა ნიჭით და გინდა კარიერით. წინა წელსაც არაუხო პიკეს გარეშე დებილივით დარბოდა. ხალხმა დაფასება და შეფასება არ იცის ზოგადად.
    Culé [?]
    #5 5 აგვისტო 2022 12:38
    4
    კიდევ რამდენჯერ უნდა შეიმცირონ? განსაკუთრებით პიკემ? პიკეზე ერთგული ბარსელონას არ ყავს არავინ და ზოგიერთები ამბობენ საერთოდ წავიდეს გუნდიდანო.სირცხვილია უკვე პიკესთვის ამის თხოვნა თან მერამდენედ.
    Culé [?]
    #4 5 აგვისტო 2022 11:36
    0
    დქხმარება და შემცირება ვიცი მე მერე რომ არ მოითხოვენ თორე უკვე იმდენი ვალი აქვს გუნდს იმ ხალხის მათ შორის ამათი ვინც გადაივადა ხელფასი საზიზღრობაა, კლუბის სიყვარულს რაც შეეხება თუ იკლებ მერე არ უნდა მოითხოვო
    Culé [?]
    #3 5 აგვისტო 2022 11:35
    5
    ეჭვიც არ მეპარება რომ შეიმცირებელ ხელფასს და გუნდს დაეხმარებიან, იმ უცბათ გაბლატავებულ სლესავით კიარ მოიქცევიან, გუნდში ყველაზე მაღალი ხელფასი აქვს და არც შემცირება უნდა და არც წასვლა, მერე იტყვიან კულეაო, ბარსას კიარა ფულის გულშემატკივარია, შეიძლება ვცდები მაგრამ ამ ეტაპზე ეგრე ჩანს და დაამტკიცოს მაშინ საწინააღმდეგო, შეიმციროს ხელფასი და გუნდს დაეხმაროს,თუ მართლა აქ დარჩენა უნდა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #2 5 აგვისტო 2022 11:17
    6
    ტებასი და პერესი უნდა ჩაკვდეს ამ წელსვე როგორც რაიოლა ისე... ყველაზე მეტად ამ ორ ნაბიაჭვარს ვერ ვიტან რაა....
    რა სლე ჩემპიონატი აქვს ესპანეთს იმენა რეგულაციების მამაა ჯერ ხო გადასახადები იმხელა აქვს რომ მტრისას ყველაზე დამაქცეველი ქვეყანა ესპანეთია ევროპაში ტრაკს ვერ გაარყევ რომ გინდოდეს ბიზნესის დაწყება
    Culé [?]
    #1 5 აგვისტო 2022 11:11
    9
    ფაქტი სახეზეა ვის უყვარს ბარსა და ვის არა. პიკე-ბუსკეტსმა მეტი რაღა ქნან მესამეჯერ იმცირებენ ხელფასს და ამ დროს ის დედაზე ადრე მო…. ქერა დეიონგი არც იმცირებს და არც მიდის. 3 წელია გუნდში აგდია და გადაბმულად მაღალ დონეზე 10 თამაში არ ექნება ნათამაშები. დაიწყებენ ეხლა თავის პოზიციაზე არ დგას და ა.შ. 10 სიცოცხლე რომ მისცე ამ ცოცხალ ჩლენს მაინც ვერ დადებს ბარსას დონეს. იმენნა მავნებელია ტიპი.