ჩელსიმ თვალი ობამეიანგს დაადგა

ჩელსიმ თვალი ობამეიანგს დაადგა

ლონდონის "ჩელსიში", "ბარსელონას" მსგავსად, ბევრი ცვლილებაა მოსალოდნელი. ინგლისური გუნდის ერთ-ერთი მთავარი საზრუნავი შეტევის ხაზის გაძლიერებაა და ფაბრიციო რომანოს ინფორმაციით "ლურჯებმა" თვალი "ბარსას" თავდამსხმელს, პიერ-ემერიკ ობამეიანგს დაადგეს.

რომანოს ცნობით მოლაპარაკებები დაწყებული ჯერ არაა, მაგრამ ლონდონური გუნდის მხრიდან დაინტერესება არსებობს.

იმავე წყაროს ცნობით ობამეიანგი "ბარსელონაში" თავს კარგად გრძნობს, მაგრამ არაა გამორიცხული, "ბლაუგრანამ" ის მაინც გაყიდოს. კატალონიელთა შეტევის ხაზში ზედმეტად ბევრი ფეხბურთელია. "ბარსა" მემფის დეპაის გაყიდვას ცდილობს, მაგრამ ჯერჯერობით უშედეგოდ. ამას ისიც ემატება, რომ ახალი სეზონიდან ობამეიანგის ხელფასი მნიშვნელოვნად იზრდება. თუ გასული სეზონის მე-2 ნახევარში გაბონელი თავდამსხმელის ანაზღაურება "ბარსას" 2.5 მილიონი ევრო დაუჯდა, ახლა მისი ხელფასი 11.5 მილიონამდე გაიზარდა, რაც დეპაის ანაზღაურებაზე მეტია.

გასულ იანვარში ობამეიანგი "ბარსელონამ" უფასოდ დაიმატა და მის ტრანსფერში ფულის აღება უეფას ფეარ ფლეიში კატალონიური გუნდის მდგომარეობას გააუმჯობესებს.

ობამეიანგმა "ბარსელონას" მაისურით 23 თამაში ჩაატარა და 13 გოლი გაიტანა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 5 აგვისტო 2022 09:31
    0
    ციტატა: Bakero
    გაცვლა ხომ უყვარს გაცვლა ჩელსის ? ჰოდა კაი ფორვარდი ხომ უნდათ? გაგვიცვალონ რის ჯეიმსში

    სხვა გზა არ ჩანს.
    ფანი [?]
    #17 4 აგვისტო 2022 14:27
    1
    ძლივს მოხია ინგლისიდან და რაის ლონდონში დაბრუნდება ეს.
    Culé [?]
    #16 4 აგვისტო 2022 13:30
    0
    გაცვლა ხომ უყვარს გაცვლა ჩელსის ? ჰოდა კაი ფორვარდი ხომ უნდათ? გაგვიცვალონ რის ჯეიმსში
    ახალბედა [?]
    #15 4 აგვისტო 2022 13:18
    3
    ნეტუ წავიდა ბორნუთში ისე…. რო იცოდეთ 😂
    Culé [?]
    #14 4 აგვისტო 2022 13:16
    6
    გადასარევი ვარიანტია, ობას სტილის ლევანაა და დეპაის დატოვება უფრო კარგი იქნება ალბათ.
    Culé [?]
    #13 4 აგვისტო 2022 13:09
    0
    heart_eyes ამ ფოტოზე ნეიმარს წააგავს!
    Culé [?]
    #12 4 აგვისტო 2022 12:47
    2
    ობბას ხელი ბიჭოოო!!!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 4 აგვისტო 2022 12:38
    2
    იდეალური ზამენაა ააცვან აქედან ან რის ჯეიმსი დადონ და წაიყვანონ ობამა 😀😀
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 4 აგვისტო 2022 12:28
    1
    სკამიდან შემოსვლისათვის იდეალური ფორვარდია, რაღაც ჰენრიკ ლარსონის პონტში barca-6
    Culé [?]
    #9 4 აგვისტო 2022 12:10
    5
    შეცვლაზე მშვენიერი იქნება და არ მინდა წავიდეს, დეპაი ვერაა კარგი ფორვარდზე, უფრო ფლანგზე გამოსდის თამაში. ჯობია დეპაი გაუშვან. 2 წლის მერე მაინც იქნება მოსაყვანი ახალი გამტანი.
    Culé [?]
    #8 4 აგვისტო 2022 12:06
    3
    ციტატა: Moriba
    𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: ნეტო კარიერას ბორნმუთში გააგრძელებს 🍒კარგიააა 7 მილიონიც აღარ იქნება ტყუილად გადასახდელი რაც შეეხება პიკეს და ბუსის ხელფასის შემცირებაზე ტეხავს მერამდენედ უნდა შეიმცრიონ დე იონგი არ იმცირებს ეგ სლე ეგ 40მილიონამდე როექნება ხელფასი და ესენიც იასნია გაატრაკებენ მაგაზე ეს ვინ მიგდიაო ჩვენთუუნდა შევიმციროთო

    დე იონგის მერე მაგათ აქვთ ყველაზე დიდი ხელფასი და უნდა შეიმცირონ აბა რა უნდა ქნან
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #7 4 აგვისტო 2022 11:40
    7
    მოკლედ რააა! როგორც ძლიერი ძირითადია საჭირო, ასევე ძლიერი სათადარიგოც, თუ არ გინდა რომ გუნდმა ტრემბლი დადოს მიდიიიით, დაყიდეთ და მერე დაიტოვოთ მხოლოდ ძირითადები? და სათადარიგოზე გვეყოლება იხვები და ქათმები? რომლებსაც კადისინაირ კალიბრის გუნდთანაც რომ ძაან გაუჭირდებათ?
    ობამას გაყიდვა დიდი შეცდომა იქნება! წინ დიდი სეზონია, ერთმანეთს ჩაენაცვლებიან, აღარ გადაიწვებიან!
    ფანი [?]
    #6 4 აგვისტო 2022 11:21
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    რიკი პუჩის ჩანაწერი გავრცელდა , ტორესზე ბაზრობს რა ტორესიო, გვარდიოლას არ ჭირდებაო 12 თამაში ათამაშა მარტოო ... საინტერესოა ვინ ჩაიწერა მარა კუმანი მართალი ყოფილა მაგ ბიჭზე და მაგიტომაც მიდის 23 წლის ასაკში ამერიკაში

    მაგარი ქლიავი ბიჭი გამოდგ ეგ ერთი ჩვეულებრივია არაფერი განსაკუთრებული და კაცობაშიც ჩაჭრილია უკვე თანაც ძალიან....
    ჯერ რა მაგის ტრა.კის საქმეა ტორესი რატომ იყიდეს ანუ ხავი დებილი გამოიყვანა მაგ ლოგიკით... ტორესი ნაკრებში დაფრინავდა აქაც ჰქონდა კარგი თამაშები თანაც ტრამვა ჰქონდა სერიოზული და რაუნდა ექნა ისეთი რომ მარადონოობა დაგვებრალებინა... წელს უფრო მობილიზებული იქნება გადალახა ადაპტაციის პეირიოდი
    გულშემატკივარი [?]
    #5 4 აგვისტო 2022 11:21
    2
    30 ლიმონი გადაიხადონ და წაიყვანონ. არც დეპაი უნდა დარჩეს. 9 ნომერზე ფატისაც შეუძლია და რო რამე რაფინია დადგება ცრუ ცხრიანზე ყველა მონაცემი აქვს მაგისთვის
    ფანი [?]
    #4 4 აგვისტო 2022 11:21
    0
    🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: ნეტო კარიერას ბორნმუთში გააგრძელებს 🍒კარგიააა 7 მილიონიც აღარ იქნება ტყუილად გადასახდელი რაც შეეხება პიკეს და ბუსის ხელფასის შემცირებაზე ტეხავს მერამდენედ უნდა შეიმცრიონ დე იონგი არ იმცირებს ეგ სლე ეგ 40მილიონამდე როექნება ხელფასი და ესენიც იასნია გაატრაკებენ მაგაზე ეს ვინ მიგდიაო ჩვენთუუნდა შევიმციროთო

    ციტატა: Berlinetta♥
    რიკი პუჩის ჩანაწერი გავრცელდა , ტორესზე ბაზრობს რა ტორესიო, გვარდიოლას არ ჭირდებაო 12 თამაში ათამაშა მარტოო ... საინტერესოა ვინ ჩაიწერა მარა კუმანი მართალი ყოფილა მაგ ბიჭზე და მაგიტომაც მიდის 23 წლის ასაკში ამერიკაში

    მართალია იყო მგონი ჰოლანდიელი ბუშტი რიკი პუჩზე ინფორმაციები გააქო და მემგონი ეგრეცაა დდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 4 აგვისტო 2022 10:59
    3
    რიკი პუჩის ჩანაწერი გავრცელდა , ტორესზე ბაზრობს რა ტორესიო, გვარდიოლას არ ჭირდებაო 12 თამაში ათამაშა მარტოო ... საინტერესოა ვინ ჩაიწერა მარა კუმანი მართალი ყოფილა მაგ ბიჭზე და მაგიტომაც მიდის 23 წლის ასაკში ამერიკაში
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Culé [?]
    #2 4 აგვისტო 2022 10:51
    2
    დეპაი რომ დავტოვოთ და აუბა გავუშვათ უფრო გვაწყობს, პირველ რიგში ასაკის გამო, თან ობამას დონის ფორვარდს სკამზე ყოფნა მოუწევ დიდი ალბათობით
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #1 4 აგვისტო 2022 10:30
    4
    გააჩნია რამდენს გადაიხდიან,რორამე დეპაი დარჩება