ბარსელონამ პიკესა და ბუსკეტსს ანაზღაურების შემცირება სთხოვა

ბარსელონამ პიკესა და ბუსკეტსს ანაზღაურების შემცირება სთხოვა

ამ წუთებში მატეუ ალემანის, ჟოან ლაპორტას, რაფა იუსტეს, ჟერარ პიკეს, არტურო კანალესსა (პიკეს აგენტი) და სერხიო ბუსკეტსს შორის შეხვედრა მიმდინარეობს. 

ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, "ბარსელონას" წარმომადგენლებმა კლუბის ოფისში პიკესა და ბუსკეტსს პირდაპირ სთხოვეს, რომ, ახალწვეულების დასარეგისტრირებლად, ანაზღაურება შეიმცირონ.

წყაროს ცნობით, თუ კაპიტნები ამაზე უარს განაცხადებენ, "ბარსას" სერიოზული პრობლემები შეექმნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #22 4 აგვისტო 2022 17:16
    1
    ალემანი ბოლოს იმდენს იზავს რო აქეთ გადაახდევინებს კაპიტნებს ფულს ( რომ არსებობთ ამ გუნდში მაგიტომო ) 😂😂😂
    Culé [?]
    #21 4 აგვისტო 2022 13:13
    3
    ალბა დეიონგი ბუსი და პიკე, ოთხივე გასაშვებია...თანხას რო დავანებით თავი ეს სამი ლეგენდა დაბერდა უკვე, და დეიონგი არც უმატებს არც უკლებს, პროგრესი ვერ დავინახე მე ამ ბიჭში, რანაირიც იყო იგივეა და ვსო, მორჩა....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #20 4 აგვისტო 2022 11:25
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ბუსკეცს წლიურად 22- მილიონი აქვს, ყველაზე მეტი დეიონგს აქვს ამ ეტაპზე წლიური 29,170-მილიონი, ალბას წლიური 20,830-მილიონი აქვს, ლევანდოვსკის წლიური 18,750-მილიონი, პიანიჩს 15,620-მილიონი, ანსუ წლიური 13,950-მილიონი, დემბელე წლიური 13,750-მილიონი, კესი წლიური 13,540-მილიონი, რაფინია და კუნდე წლიური 12,500- მილიონი, ობამა წლიური11,260-მილიონი, პიკე წლიური 10,420-მილიონი, დეპაი და კრისტენსენი წლიური 10,420-მილიონი, პედრი წლიური 9,380-მილიონი, შტეგენი 9-მილიონი, არაუხო 7-მილიონი, ფერანი და უმტიტი წლიური 6,250-მილიონი, ნეტო 6-მილიონი. ესაა ყველაზე მაღალ ანაზღაურებადი ხალხი 1-აგვისტოს დგომარეობით, მაგარი შიგააქვთ ალბას და ბუსკეცს დაკლებამდე რამდენი ქონდათ აზრზე ხართ ?? დეიონგს წელს გაეზარდა და ტიპებმა გამოწოვეს გუნდი და ტიტული ვერ მოიგეს სულ პანჩურებით უნდა გაყარო ძველი ვინცაა. ისე ახლებზეც როგორ დაგვაბოლეს და რამხელა ფულები აქვთ, უმტიტიმ კი შეიმცირა თუმცა არავის სურს მაიმც. აი პიანიჩს რაში აქვს ?? მოკლედ რაა გუნდი მარტო ხელფასებით გააკოტრეს. კიდე ერთხელ ეს მონაცემები არის ახალი და ასახულია წლიური ხელფასები დღეის მდგომარეობით სქრინი ვერ დავდე ვერც დავლინკე და კო ჩამოვწერე.

    შენ გროსით თვლი ხელფასებს, სინამდვილეში ნეტით დე იონგი 14 მილიოს იღებს, ბუსკეტსი კი მგონი 8 მილიონს. ესპანური კანონმდებლობით რაც უფრო მაღალია ხელფასი პროცენტულად მეტი აქვს გადასხდელი თან.

    მე არ ვთვლი ოფიციალური ინფორმაციაა წლიური ხელფასები ბარსას20-ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #19 4 აგვისტო 2022 10:04
    0
    ციტატა: shu1987
    ბუსკეცს წლიურად 22- მილიონი აქვს, ყველაზე მეტი დეიონგს აქვს ამ ეტაპზე წლიური 29,170-მილიონი, ალბას წლიური 20,830-მილიონი აქვს, ლევანდოვსკის წლიური 18,750-მილიონი, პიანიჩს 15,620-მილიონი, ანსუ წლიური 13,950-მილიონი, დემბელე წლიური 13,750-მილიონი, კესი წლიური 13,540-მილიონი, რაფინია და კუნდე წლიური 12,500- მილიონი, ობამა წლიური11,260-მილიონი, პიკე წლიური 10,420-მილიონი, დეპაი და კრისტენსენი წლიური 10,420-მილიონი, პედრი წლიური 9,380-მილიონი, შტეგენი 9-მილიონი, არაუხო 7-მილიონი, ფერანი და უმტიტი წლიური 6,250-მილიონი, ნეტო 6-მილიონი. ესაა ყველაზე მაღალ ანაზღაურებადი ხალხი 1-აგვისტოს დგომარეობით, მაგარი შიგააქვთ ალბას და ბუსკეცს დაკლებამდე რამდენი ქონდათ აზრზე ხართ ?? დეიონგს წელს გაეზარდა და ტიპებმა გამოწოვეს გუნდი და ტიტული ვერ მოიგეს სულ პანჩურებით უნდა გაყარო ძველი ვინცაა. ისე ახლებზეც როგორ დაგვაბოლეს და რამხელა ფულები აქვთ, უმტიტიმ კი შეიმცირა თუმცა არავის სურს მაიმც. აი პიანიჩს რაში აქვს ?? მოკლედ რაა გუნდი მარტო ხელფასებით გააკოტრეს. კიდე ერთხელ ეს მონაცემები არის ახალი და ასახულია წლიური ხელფასები დღეის მდგომარეობით სქრინი ვერ დავდე ვერც დავლინკე და კო ჩამოვწერე.

    შენ გროსით თვლი ხელფასებს, სინამდვილეში ნეტით დე იონგი 14 მილიოს იღებს, ბუსკეტსი კი მგონი 8 მილიონს. ესპანური კანონმდებლობით რაც უფრო მაღალია ხელფასი პროცენტულად მეტი აქვს გადასხდელი თან.
    ფანი [?]
    #18 4 აგვისტო 2022 09:56
    2
    ციტატა: shu1987
    ბუსკეცს წლიურად 22- მილიონი აქვს, ყველაზე მეტი დეიონგს აქვს ამ ეტაპზე წლიური 29,170-მილიონი, ალბას წლიური 20,830-მილიონი აქვს, ლევანდოვსკის წლიური 18,750-მილიონი, პიანიჩს 15,620-მილიონი, ანსუ წლიური 13,950-მილიონი, დემბელე წლიური 13,750-მილიონი, კესი წლიური 13,540-მილიონი, რაფინია და კუნდე წლიური 12,500- მილიონი, ობამა წლიური11,260-მილიონი, პიკე წლიური 10,420-მილიონი, დეპაი და კრისტენსენი წლიური 10,420-მილიონი, პედრი წლიური 9,380-მილიონი, შტეგენი 9-მილიონი, არაუხო 7-მილიონი, ფერანი და უმტიტი წლიური 6,250-მილიონი, ნეტო 6-მილიონი. ესაა ყველაზე მაღალ ანაზღაურებადი ხალხი 1-აგვისტოს დგომარეობით, მაგარი შიგააქვთ ალბას და ბუსკეცს დაკლებამდე რამდენი ქონდათ აზრზე ხართ ?? დეიონგს წელს გაეზარდა და ტიპებმა გამოწოვეს გუნდი და ტიტული ვერ მოიგეს სულ პანჩურებით უნდა გაყარო ძველი ვინცაა. ისე ახლებზეც როგორ დაგვაბოლეს და რამხელა ფულები აქვთ, უმტიტიმ კი შეიმცირა თუმცა არავის სურს მაიმც. აი პიანიჩს რაში აქვს ?? მოკლედ რაა გუნდი მარტო ხელფასებით გააკოტრეს. კიდე ერთხელ ეს მონაცემები არის ახალი და ასახულია წლიური ხელფასები დღეის მდგომარეობით სქრინი ვერ დავდე ვერც დავლინკე და კო ჩამოვწერე.

    ფატის დეიონგს დემბელეს ობამას რაში უხდიან ამხელა ხელფას? თუნდაც 35 წლის ლევანდოვსკს?ბუსკეცს და პიკეს თხოვენ კიდე დაკლებას როცა დეიონგს საერთოდ არაფერი არაქვს კლუბისთვის განაკეთები. გაყიდონ ეგ ქეთინო და მოგვარდება
    Culé [?]
    #17 4 აგვისტო 2022 09:16
    0
    ბუსკეცს წლიურად 22- მილიონი აქვს, ყველაზე მეტი დეიონგს აქვს ამ ეტაპზე წლიური 29,170-მილიონი, ალბას წლიური 20,830-მილიონი აქვს, ლევანდოვსკის წლიური 18,750-მილიონი, პიანიჩს 15,620-მილიონი, ანსუ წლიური 13,950-მილიონი, დემბელე წლიური 13,750-მილიონი, კესი წლიური 13,540-მილიონი, რაფინია და კუნდე წლიური 12,500- მილიონი, ობამა წლიური11,260-მილიონი, პიკე წლიური 10,420-მილიონი, დეპაი და კრისტენსენი წლიური 10,420-მილიონი, პედრი წლიური 9,380-მილიონი, შტეგენი 9-მილიონი, არაუხო 7-მილიონი, ფერანი და უმტიტი წლიური 6,250-მილიონი, ნეტო 6-მილიონი. ესაა ყველაზე მაღალ ანაზღაურებადი ხალხი 1-აგვისტოს დგომარეობით, მაგარი შიგააქვთ ალბას და ბუსკეცს დაკლებამდე რამდენი ქონდათ აზრზე ხართ ?? დეიონგს წელს გაეზარდა და ტიპებმა გამოწოვეს გუნდი და ტიტული ვერ მოიგეს სულ პანჩურებით უნდა გაყარო ძველი ვინცაა. ისე ახლებზეც როგორ დაგვაბოლეს და რამხელა ფულები აქვთ, უმტიტიმ კი შეიმცირა თუმცა არავის სურს მაიმც. აი პიანიჩს რაში აქვს ?? მოკლედ რაა გუნდი მარტო ხელფასებით გააკოტრეს. კიდე ერთხელ ეს მონაცემები არის ახალი და ასახულია წლიური ხელფასები დღეის მდგომარეობით სქრინი ვერ დავდე ვერც დავლინკე და კო ჩამოვწერე.
    ახალბედა [?]
    #16 4 აგვისტო 2022 02:52
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NAMASTE
    ციტატა: Berlinetta♥
    რეგილიონის მოყვანით სერიოზულად არიან დაინტერესებული , სევილიაში კი კარგი იყო მარა ტოტეში რას შვება უყურებდით ვინმე ტოტეს თამაშებს გასულ წელს ?

    არ უნდა მოიყვანონ. ერთადერთი რაც აქვს კარგი ასაკია.

    რეალის აღზრდილი როა მაგიტომ ? თუ მართლა ალონსოსაც ვერ ჯობს ??

    ტოტენჰემში ძირითადში ვერ ჩაჯდა და ბარსაში რა უნდა??? თავიდან არ დაიწყო ცუდად ისე.
    Culé [?]
    #15 4 აგვისტო 2022 02:21
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    დი მარია როგორ გაუშვეს, ტრავმიანობდა მარა მაინც უიშვიათესი კლასის უნივერსალი იყო ყოველთვის

    მგონი ობამა ჩელსიში წავა და ალბათ მემფისს დატოვებენ

    ასაკს თუ გავითვალისწინებთ ეგრეც აჯობებს, თან ობამა ბარაას სტილის არაა და კლასის ხარჯზე კიდე მაგრად გაქაჩა, დეპაი დარჩენა კარგი იქნება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 4 აგვისტო 2022 02:16
    1
    პიკე პოსლეზე ათამაშონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 4 აგვისტო 2022 02:16
    1
    ციტატა: ♠️spookify♠️
    ციტატა: Berlinetta♥
    დი მარია როგორ გაუშვეს, ტრავმიანობდა მარა მაინც უიშვიათესი კლასის უნივერსალი იყო ყოველთვის

    მგონი ობამა ჩელსიში წავა და ალბათ მემფისს დატოვებენ

    Egrec ajobebs me tu mkitxavt,prosta aubac mevaseba magrad.

    ცოდოა სკამისთვის დაჟე ისეთ ხოდზეა
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გულშემატკივარი [?]
    #12 4 აგვისტო 2022 02:05
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    დი მარია როგორ გაუშვეს, ტრავმიანობდა მარა მაინც უიშვიათესი კლასის უნივერსალი იყო ყოველთვის

    მგონი ობამა ჩელსიში წავა და ალბათ მემფისს დატოვებენ

    Egrec ajobebs me tu mkitxavt,prosta aubac mevaseba magrad.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 4 აგვისტო 2022 02:00
    1
    დი მარია როგორ გაუშვეს, ტრავმიანობდა მარა მაინც უიშვიათესი კლასის უნივერსალი იყო ყოველთვის

    მგონი ობამა ჩელსიში წავა და ალბათ მემფისს დატოვებენ
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    #10 4 აგვისტო 2022 01:33
    1
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NAMASTE
    ციტატა: Berlinetta♥
    რეგილიონის მოყვანით სერიოზულად არიან დაინტერესებული , სევილიაში კი კარგი იყო მარა ტოტეში რას შვება უყურებდით ვინმე ტოტეს თამაშებს გასულ წელს ?

    არ უნდა მოიყვანონ. ერთადერთი რაც აქვს კარგი ასაკია.

    რეალის აღზრდილი როა მაგიტომ ? თუ მართლა ალონსოსაც ვერ ჯობს ??

    რეალის აღზრდილი როა სწორედ იმიტომ. რეალი კარგ ფეხბურთელებს თანაც ახალგაზრდებს ასე მარტივად არ უშვებს, ეტყობა მიხვდნენ რო არარის რეალის დონის.

    არცმე მინდა ეგ რომოიყვანონ მარა ისე კარგად უშვებს რეალი როგორც დაგიბარებია

    ჰაკიმი,ტეო,ოდეგორი

    ესენი ვინც უცბად გამახსენდა თორე იქნებიან კიდე ბლომად


    ეტოო ჩვენ არ წავართვით?!
    ფანი [?]
    #9 4 აგვისტო 2022 01:29
    1
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NAMASTE
    ციტატა: Berlinetta♥
    რეგილიონის მოყვანით სერიოზულად არიან დაინტერესებული , სევილიაში კი კარგი იყო მარა ტოტეში რას შვება უყურებდით ვინმე ტოტეს თამაშებს გასულ წელს ?

    არ უნდა მოიყვანონ. ერთადერთი რაც აქვს კარგი ასაკია.

    რეალის აღზრდილი როა მაგიტომ ? თუ მართლა ალონსოსაც ვერ ჯობს ??

    რეალის აღზრდილი როა სწორედ იმიტომ. რეალი კარგ ფეხბურთელებს თანაც ახალგაზრდებს ასე მარტივად არ უშვებს, ეტყობა მიხვდნენ რო არარის რეალის დონის.

    არცმე მინდა ეგ რომოიყვანონ მარა ისე კარგად უშვებს რეალი როგორც დაგიბარებია

    ჰაკიმი,ტეო,ოდეგორი

    ესენი ვინც უცბად გამახსენდა თორე იქნებიან კიდე ბლომად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 4 აგვისტო 2022 01:05
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NAMASTE
    ციტატა: Berlinetta♥
    რეგილიონის მოყვანით სერიოზულად არიან დაინტერესებული , სევილიაში კი კარგი იყო მარა ტოტეში რას შვება უყურებდით ვინმე ტოტეს თამაშებს გასულ წელს ?

    არ უნდა მოიყვანონ. ერთადერთი რაც აქვს კარგი ასაკია.

    რეალის აღზრდილი როა მაგიტომ ? თუ მართლა ალონსოსაც ვერ ჯობს ??

    რეალის აღზრდილი როა სწორედ იმიტომ. რეალი კარგ ფეხბურთელებს თანაც ახალგაზრდებს ასე მარტივად არ უშვებს, ეტყობა მიხვდნენ რო არარის რეალის დონის.
    Culé [?]
    #7 4 აგვისტო 2022 01:04
    1
    უნდა შეიმცირონ აუცილებლად, დე იონგს სათქმელად არ უნდა გაუხადონ კაპიტნებმა არ შეიმცირეს და მე რას მთხოვთო, ამდენი წელია კლუბში არიან, ბარსას აღრზდილები და გუნდის კაპიტნება, პირველ რიგში ამათმა უნდა შეიმცირონ ხელფასი გაჭირვების ჟამს და მჯერა რომ დასთანხმდებიან კიდეც
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #6 4 აგვისტო 2022 00:45
    1
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NAMASTE
    ციტატა: Berlinetta♥
    რეგილიონის მოყვანით სერიოზულად არიან დაინტერესებული , სევილიაში კი კარგი იყო მარა ტოტეში რას შვება უყურებდით ვინმე ტოტეს თამაშებს გასულ წელს ?

    არ უნდა მოიყვანონ. ერთადერთი რაც აქვს კარგი ასაკია.

    რეალის აღზრდილი როა მაგიტომ ? თუ მართლა ალონსოსაც ვერ ჯობს ??


    ალბამ რო არ "მოუშვას ბულკები" მაგ პონტში უნდათ ეტყობა ალონსო. ავტორიტეტი და გამოცდილების პონტში უეჭველი ეცოდინება რო თუ მოუკლებს ალბა მაშინ სასტავსაც დაკარგავს. დანარჩენებს ალბა მაინც აჯობებს რაც უნდა ცუდ ფორმაში იყოს. მაგრამ ბალდე მართლა საოცარი ბავშვია და უფრო მოუმატებს კიდე რო მიეცეს დრო და უნდა მიცეს ხავიმ რა ეს დრო.
    Culé [?]
    #5 4 აგვისტო 2022 00:28
    5
    მათ პროფესიონალიზმს ეჭვქვეშ არ ვაყენებ და რომ არა ბარსა სხვაგანაც დიდ ფეხბურთს ითამაშებდნენ
    მაგრამ როცა კლუბმა გაგზარდა, ნდობა გამოგიცხადა და დიდ ფეხბურთელად შედგომის პერსპექტივა მოგცა რთულია გაჭირვების ჟამს გვერდში არ დაუდგე და ხელფასი რამდენიმე მილიონით შეიმცირო ეს ერთგვარი პატივისცემის ჟესტი იქნება იმ კლუბისადმი
    რომელმაც ამდენი მოგცა და დიდიალბათობით გაითვალისწინებენ ამას და შეიმცირებენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 4 აგვისტო 2022 00:20
    0
    ციტატა: NAMASTE
    ციტატა: Berlinetta♥
    რეგილიონის მოყვანით სერიოზულად არიან დაინტერესებული , სევილიაში კი კარგი იყო მარა ტოტეში რას შვება უყურებდით ვინმე ტოტეს თამაშებს გასულ წელს ?

    არ უნდა მოიყვანონ. ერთადერთი რაც აქვს კარგი ასაკია.

    რეალის აღზრდილი როა მაგიტომ ? თუ მართლა ალონსოსაც ვერ ჯობს ??
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Culé [?]
    #3 4 აგვისტო 2022 00:08
    2
    პიკეს ისედაც არ აქ დიდი ხელფასი
    ბუსკეცმა და ალბამ დაიკლონ
    დე იონგს რო აწვებიან ჯერ კაპიტნების ხელფასები გახდეს ადეკვატური
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs