ბარსელონა წამსვლელთა სიაში მყოფი ფეხბურთელებით განრისხებულია

ბარსელონა წამსვლელთა სიაში მყოფი ფეხბურთელებით განრისხებულია

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბარსელონა" გუნდიდან წამსვლელთა სიაში მყოფი ფეხბურთელების ქმედებებით განრისხებულია.

წყაროს ცნობით, კატალონიური კლუბის ხელმძღვანელობამ რამდენიმე მოთამაშეს 3 თვის წინ შეატყობინა, რომ ახალი კლუბები მოეძებნათ, მაგრამ ისინი კვლავ აქ არიან.

"ბარსაში" ყველაზე გაბრაზებულნი კი მარტინ ბრეითუეიტზე არიან - კლუბს სურს, ის რაც შეიძლება მალე წავიდეს. ამასთან, "ბლაუგრანას" შეუძლია, დანიელის კონტრაქტი ყოველგვარი სანქციის გარეშე გაწყვიტოს, რადგან ხელშეკრულებაში ე.წ. "დაცული პერიოდი" (პირველი 2 წელი) უკვე გასულია. თავის მხრივ, მარტინი ითხოვს, თავისი კონტრაქტით გათვალისწინებული თითოეული ევრო მიიღოს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, წასვლაზე უარს აცხადებს. 

ახლა "ბარსელონას" პრიორიტეტი სწორედ არასაჭირო ფეხბურთელების გაშვებაა. ESPN-ის თანახმად, დღეს, სიუტატ ესპორტივაზე, "ბარსა" ბრეითუეიტის, პიანიჩისა და მემფის დეპაის წარმომადგენლებთან შეხვედრას მართავს. აღსანიშნავია, რომ ბრეითუეიტის აგენტი, ალი დურსუნი, ფრენკი დე იონგის აგენტიცაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 4 აგვისტო 2022 03:04
    0
    ციტატა: Fc Barca Batumi
    აგენტი, აჭარელი დურსუნაია? smile
    ხუმრობა იქით იყოს და მარტინ - გუნდს რო არ სჭირდები, თავად ვერ ხვდები? საერთოდ სამუსი გაქვს?

    მაგისთანებს ჯერ უნდა აუხსნათ რა არის "ნამუსი" და მერე ჰკითხოთ აქვს თუ არა მას მსგავსი "რამ"!!! wink
    რა იციან მაგათ რა არის ნამუსი - ბალზე ზიან, ატამს ჭამენ და ტყემლის კურკას იფურთხებიან.. ყველაზე საცოდავები აი ასეთი "სულით დაცემულები" არიან - შუბლისძარღვგაწყვეტილი ხარბები!!!
    ..თან რამდენი გვყოლიააა!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 4 აგვისტო 2022 01:37
    2
    უყურე ამ დანიელს, მაგარი წუწკი ყოფილა ესეც. არაბეთში დიდ ხელფასს სთავაზობენ და შეიძლება კონტრაქტი გაწყვიტოსო ასე დაიწერა, ახლა ამ უნამუსოს ადგილ ნაშოვნი აქვს და ბარსასაც უნდა მეტი წაგლიჯოს.
    Culé [?]
    #10 4 აგვისტო 2022 01:09
    1
    ტიპი მილიარდელია მგონი და აქეთ ფულის გამო დარჩენა უნდა, არადა დარჩება და 1 წუთსაც ვერ მიიღებს მთელი სეზონი, ოხ მაგის მომთრევი მოვხან
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #9 3 აგვისტო 2022 22:41
    0
    აგენტი, აჭარელი დურსუნაია? smile
    ხუმრობა იქით იყოს და მარტინ - გუნდს რო არ სჭირდები, თავად ვერ ხვდები? საერთოდ სამუსი გაქვს?
    გულშემატკივარი [?]
    #8 3 აგვისტო 2022 22:41
    1
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: CHEPE
    ჰაჰ დეიონგის აგენტიო😅😅😅 ფულის ხამი რომ არის ხომ ხედავთ ეხლა მაინც ამას😅😅😅 და რას ითხოვს ის სიქიმა სირთვაიტიოო თითო კაპიკ ევროს ითხოვსო?? ასეთი დებილიაა
    ჯერ საიდან სად მოხვდა ბარსელონაში და ეხლა რამხელა ამბიცია ჰქონია მაგ <<ცენზურის დარღვევა>>😠😠
    და კონტრაქტს რომ გაგიწყვიტავს ლაპორტა მერე იძახე კაპიკები მინდა რაც დამრᲩა ასაღებიო.. 2 წელი გასულია უკვრ რაც აგდიხარ ასე რომ ფეხებს ვერ მოჭამს ძირში ეგ შენი ალი დურსუნია თუ ალიფაშააა
    ფუ ასეთი ნაგვები რამ მოაყვანინათ კლუბᲨი დემბელეს დედას შევე.ცი გამოუღებლად იმის ბრალია რომ ეს აქ აგდია 1 წელი რომ გაუცდა და შემტევების გარეშე დავრჩით შუა სეზონში

    ეგ დედამიცენზურებული ბრაითვაიტი მულტიმილიონერი ყოფილა და კიდე ბარსას წურავს.ფუ სულ შემაზიზღა თავი.

    საიდან მოაგროვა მაგდენი ნეტა😀😀😀 მულტიმილიონერობა არაა მარტივი მასეთებისთვის... ფუ რა დამპალი ნაბიჭვარი ყოფილა უფრო

    Ragac supermarketebis qselebi aqvs mtels europashio tu sworad maxsovs da ki eqneba mashin mag kargmo**nuls dd
    ფანი [?]
    #7 3 აგვისტო 2022 20:57
    2
    ბრეითუეტი კიარა ქეთინო დეიონგი გაყიდეთ ბლიაძ რომ გუნდმა ამოისუნთქოს და აღარ დაჭირდეს კიდე ბარსასტუდიოს გაყიდვა
    Culé [?]
    #6 3 აგვისტო 2022 18:21
    2
    მეტის ღირსები ხართ, ესეთი ქლიავები რო მოგყავთ საერთოდ ამ კლუბში.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    ფანი [?]
    #5 3 აგვისტო 2022 17:52
    6
    ეს უცბად გაბლატავებული ყ*ე ბრაიტა რადღეშია ნახეთ 😃
    ფანი [?]
    #4 3 აგვისტო 2022 17:32
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: CHEPE
    ჰაჰ დეიონგის აგენტიო😅😅😅 ფულის ხამი რომ არის ხომ ხედავთ ეხლა მაინც ამას😅😅😅 და რას ითხოვს ის სიქიმა სირთვაიტიოო თითო კაპიკ ევროს ითხოვსო?? ასეთი დებილიაა
    ჯერ საიდან სად მოხვდა ბარსელონაში და ეხლა რამხელა ამბიცია ჰქონია მაგ <<ცენზურის დარღვევა>>😠😠
    და კონტრაქტს რომ გაგიწყვიტავს ლაპორტა მერე იძახე კაპიკები მინდა რაც დამრᲩა ასაღებიო.. 2 წელი გასულია უკვრ რაც აგდიხარ ასე რომ ფეხებს ვერ მოჭამს ძირში ეგ შენი ალი დურსუნია თუ ალიფაშააა
    ფუ ასეთი ნაგვები რამ მოაყვანინათ კლუბᲨი დემბელეს დედას შევე.ცი გამოუღებლად იმის ბრალია რომ ეს აქ აგდია 1 წელი რომ გაუცდა და შემტევების გარეშე დავრჩით შუა სეზონში

    ეგ დედამიცენზურებული ბრაითვაიტი მულტიმილიონერი ყოფილა და კიდე ბარსას წურავს.ფუ სულ შემაზიზღა თავი.

    საიდან მოაგროვა მაგდენი ნეტა😀😀😀 მულტიმილიონერობა არაა მარტივი მასეთებისთვის... ფუ რა დამპალი ნაბიჭვარი ყოფილა უფრო
    Culé [?]
    #3 3 აგვისტო 2022 17:18
    1
    ციტატა: CHEPE
    ჰაჰ დეიონგის აგენტიო😅😅😅 ფულის ხამი რომ არის ხომ ხედავთ ეხლა მაინც ამას😅😅😅 და რას ითხოვს ის სიქიმა სირთვაიტიოო თითო კაპიკ ევროს ითხოვსო?? ასეთი დებილიაა
    ჯერ საიდან სად მოხვდა ბარსელონაში და ეხლა რამხელა ამბიცია ჰქონია მაგ <<ცენზურის დარღვევა>>😠😠
    და კონტრაქტს რომ გაგიწყვიტავს ლაპორტა მერე იძახე კაპიკები მინდა რაც დამრᲩა ასაღებიო.. 2 წელი გასულია უკვრ რაც აგდიხარ ასე რომ ფეხებს ვერ მოჭამს ძირში ეგ შენი ალი დურსუნია თუ ალიფაშააა
    ფუ ასეთი ნაგვები რამ მოაყვანინათ კლუბᲨი დემბელეს დედას შევე.ცი გამოუღებლად იმის ბრალია რომ ეს აქ აგდია 1 წელი რომ გაუცდა და შემტევების გარეშე დავრჩით შუა სეზონში

    ეგ დედამიცენზურებული ბრაითვაიტი მულტიმილიონერი ყოფილა და კიდე ბარსას წურავს.ფუ სულ შემაზიზღა თავი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #2 3 აგვისტო 2022 16:50
    1
    მარტინ, ბიძიკო, დედიკო სახლშია?
    ფანი [?]
    #1 3 აგვისტო 2022 16:46
    0
    ჰაჰ დეიონგის აგენტიო😅😅😅 ფულის ხამი რომ არის ხომ ხედავთ ეხლა მაინც ამას😅😅😅 და რას ითხოვს ის სიქიმა სირთვაიტიოო თითო კაპიკ ევროს ითხოვსო?? ასეთი დებილიაა
    ჯერ საიდან სად მოხვდა ბარსელონაში და ეხლა რამხელა ამბიცია ჰქონია მაგ <<ცენზურის დარღვევა>>😠😠
    და კონტრაქტს რომ გაგიწყვიტავს ლაპორტა მერე იძახე კაპიკები მინდა რაც დამრᲩა ასაღებიო.. 2 წელი გასულია უკვრ რაც აგდიხარ ასე რომ ფეხებს ვერ მოჭამს ძირში ეგ შენი ალი დურსუნია თუ ალიფაშააა
    ფუ ასეთი ნაგვები რამ მოაყვანინათ კლუბᲨი დემბელეს დედას შევე.ცი გამოუღებლად იმის ბრალია რომ ეს აქ აგდია 1 წელი რომ გაუცდა და შემტევების გარეშე დავრჩით შუა სეზონში