ჩელსი და ბარსელონა დე იონგის ტრანსფერზე მოლაპარაკებებს იწყებენ

ჩელსი და ბარსელონა დე იონგის ტრანსფერზე მოლაპარაკებებს იწყებენ

ფრენკი დე იონგის მომავალი ისევ გაურკვეველია. აგვისტო დაიწყო და ჯერ არ ვიცით, დარჩება თუ არა ნიდერლანდელი "ბარსელონაში".

კატალონიურ გუნდს 25 წლის შუახაზელის გაყიდვა უნდა, რასაც როგორც ეკონომიკური, ასევე სპორტული მიზეზები აქვს. დე იონგი გუნდის ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ფეხბურთელია და მისი ხელფასი კლუბის ახალ სახელფასო პოლიტიკაში ვერ ჯდება, ფეხბურთელს კი გასამრჯელოს შემცირება არ სურს. რაც შეეხება სპორტულ მიზეზს - ჩავის ურჩევნია, დე იონგის ნაცვლად გუნდში ბერნარდუ სილვა ჰყავდეს, პორტუგალიელის ტრანსფერი კი სწორედ დე იონგზეა დამოკიდებული.

აქამდე დე იონგის შეძენით ყველაზე აქტიურად "მანჩესტერ იუნაიტედი" იყო დაინტერესებული, მაგრამ ფრენკი "წითელ ეშმაკებში" თამაშზე ჯიუტად უარს აცხადებს. მიზეზი ისაა, რომ მანჩესტერული გუნდი ჩემპიონთა ლიგაზე ვერ მოხვდა.

რამდენიმე კვირის წინ ბარსელონაში იმყოფებოდა "ჩელსის" ახალი მფლობელი ტოდ ბოელი, რომელიც ჟოან ლაპორტას, მატეუ ალემანისა და ჟორდი კრუიფს შეხვდა. შეხვედრის დროს დე იონგის საკითხიც განიხილეს, მაგრამ არაფორმალურად.

Sport-ის ცნობით ცოტა ხნის წინ "ჩელსიმ" "ბარსას" ნიდერლანდელის ტრანსფერზე ოფიციალური წინადადებით მიმართა. "ბარსელონას" ფეხბურთელის სანაცვლოდ მინიმუმ 80 მილიონი ევროს მიღება სურს. ცნობილია, რომ ტოდ ბოელი მოთამაშეების გაცვლის დიდი მოყვარულია და ლონდონურ კლუბს უნდა, ტრანსფერში სესარ ასპილიკუეტა და მარკოს ალონსო ჩართოს. "ბარსა" ამ ორი ესპანელით დაინტერესებულია, მაგრამ კატალონიელებს სურთ, რომ ტრანსფერები ერთმანეთისგან განცალკევებით განხორციელდეს.

ცნობილია, რომ ფრენკი დე იონგის პრიორიტეტი "ბარსელონაში" დარჩენაა, რადგან ფრენკის ქალაქიც მოსწონს და კატალონიელთა ახალი სპორტული პროექტიც. თუმცა მაინც არის შანსი, ის ჩემპიონთა ლიგაზე მოთამაშე გუნდში გადასვლას დასთანხმდეს, "ჩელსი" კი სწორედ ასეთი გუნდია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 3 აგვისტო 2022 15:37
    2
    ნუ 1 თვეა თითქმის ფანჯრის დახურვამდე;
    ჩელსი რა, შარშან ლიგა მოიგო, თუ გადავა საწუწუნო რა აქვს?
    და კიდევ ფული აქვთ ოხრად, მაგ ტოდს აბრამოვიჩზე მეტი მაყუთი ჰქონია
    ფანი [?]
    #17 3 აგვისტო 2022 13:45
    4
    ბოლო დროს ამ საიტმაც აურია რაც კუნდეს საგა იყო მის მერე უფრო🙄🙄 რაგემართებათ ხალხო დღეᲨი 10 სიახლე მაინც იწერებოდა სულ მცირე.. მოვა ეხლა 5 რიცხვი ლევანაზე და დაწერენ სტატიებს
    ფანი [?]
    #16 3 აგვისტო 2022 13:42
    1
    გაუშვით ხელფასის დაკლება არუნდა 40 მილიონის აღება უნდა ქერა სლე ეს
    Culé [?]
    #15 3 აგვისტო 2022 13:13
    1
    რატო არ იდება ახალი ამბები რა ხდება?
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ახალბედა [?]
    #14 3 აგვისტო 2022 13:12
    1
    ეს მოუშორებელი ნაგვები უნდა გადაიყაროს გუნდიდან ეგრევე სანაგვეზე. 85 მილიონია გადახდილი და 1 კაპიკის საქმე არ აქვს გაკეთებული გუნდში. დეპაი და დე იონგამდე ნეტუ, პუჩი, ბრეითუეიტი, უმტიტი უნდა გაუშვან.
    ფანი [?]
    #13 3 აგვისტო 2022 13:11
    1
    რა სნაყვი მოწია ამ ჩემისმა იმ ჰოლანდიაში ისეთი, რო ვერ გამოვიდა მდგომარეობიდან ამდენი ხანი?!
    ტიპი მოსაწევის მკაფიო რეკლამაა)))
    ფანი [?]
    #12 3 აგვისტო 2022 13:04
    2
    თუ არ იმცირებს ხელფას და გააჯვას
    ვინ მიგდია ან რა გააკეთა არაუხოზე და პედრიზე მეტი რო მათზე დიდი ხელფასი ქონდეს
    Culé [?]
    #11 3 აგვისტო 2022 12:48
    0
    ვინც აბარებდით წელს იმედია ჩააბარეთ და წარმატებები ამიერიდან 🙏💜💜 მათემატიკაზე ვინც ბარიერის გადალახვაზე ვოცნებობდით დაპლიუსდით 😂😂
    Culé [?]
    #10 3 აგვისტო 2022 12:10
    1
    ეგ ყველაზე სულელური მიზეზია ხოლმე ჩემპიონთა ლიგაზე თამაში სურსოო))))))ეგ მიზეზი აფსურდია რაის ლიგა,,უბრალოდ მანჩესტერზე კარგ დღეშია ჩელსი ყველა კუთხით
    Culé [?]
    #9 3 აგვისტო 2022 11:59
    7
    სიახლეებს კუს ნაბიჯებით რატომ ამატებთ ამდენი მომხმარებელი გყავთ და ცოტა მეტი პატივისცემა გმართებთ,ყველა ბავშვი არ შემოდის აქ.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 3 აგვისტო 2022 11:55
    0
    იმედი ვიქონიოთ ფრენკისთან შეთანხმებულია და თანახმაა ლონდონში გადასვლაზე. თუ ახალი საგა იწყება? ესენი შეთანხმდებიან, ის კი უარს იტყვის. ვერაფერს უზამენ, კლუბში დარჩება და მორალურად ტრამვირებული იქნება, რაც მის თამაშზეც იმოქმედებს. არც ისეთი ბალასტი და თავიდან მოსაშორებელია ეს ბიჭი
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 აგვისტო 2022 11:32
    8
    რის ჯეიმსში გაგვიცვალონ 1-1ში თუ უნდათ ეგ ბიჭი რო დაგვათრევინა გაუვალი დაცვა გევყოლება მინიმუმ 8-9 წელი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 3 აგვისტო 2022 11:25
    3
    ეს რა მოუშორებელი ჭირი გახდა, თან პირობებსაც რო აყენებს. როგორ მომწონდა და როგორ გაიპაზორა თავი.
    Culé [?]
    #5 3 აგვისტო 2022 11:18
    2
    ხელფასს თუ არ იმცირებს გასაგდებია აუცილებლად, სადაც უმრავლესობამ შეიმცირა ხელფასი და სადაც ასე დაბალ ხელფას დასთანხმდა უმრავლესობა მაგის ფონშე შენ რატო უნდა გქონდეს ამხელა ხელფსი? მითუმეტეს რომ არაუხო რასაც აკეთებს იმის ნახევარსაც არ აკეთებ მაგრამ ხელფასი კი გინდა დიდი, თუ არ შეიმცირებს ხელფასს ეს ქერა სლე მაშინ 40 მილიონად ამისი დატოვება არ ღირს, მესი გავუშვით ფინანსური პრობლემების გამო და ფრენკის რატო ვერ გავუშვებთ ვითომ? ამისი გაყიდვით ბერნანუს დავითრევთ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #4 3 აგვისტო 2022 10:40
    1
    ციტატა: suxaaa
    ისე ხავიმ რო უთხრას ჩემპიონთა ლიგის განაცხადში არ შეგიყვანო მერე რას იზავს?

    ყველაზე მაგარი კაიფი იქნება სწორედ ეგ😄😄😄 რას იზამს უჩივლებს რომ განაცხადში არ შემიყვანაოო😄😄😄 ეს სწორედ მაგის ღირსია მაგრამ ბარსა მასეთ რამეს არიზამს გამორიცხულია უბრალოდ თორე კია ღირსი დუბლებებში დააქვეითო და ვაფᲨე ბარსა ატლეტიკᲨი ათამაᲨო მესამე დივიზიონში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 3 აგვისტო 2022 10:33
    4
    ისე ხავიმ რო უთხრას ჩემპიონთა ლიგის განაცხადში არ შეგიყვანო მერე რას იზავს?
    ახალბედა [?]
    #2 3 აგვისტო 2022 09:51
    6
    ახლა ყველამ ვიცით რომ,გასაჭირში ადამიანს ადამიანი უნდა დაეხმაროს.ეს სი*თავა კიდე ელემენტალურად ხელფასს არ იმცირებს.ჯერ შემცირება ღირსების საკითხია,მერე მეორე ჩვენ კულეები იმას არ დავივიწყებთ რომ ხელფასი შეიმცირე.ამას ეს ყველაფერი *ლეზე კიდია.ეს ერთია მარა მეორე,ამხელა ხელფასი რო გაქ ხო უნდა დაიმსახურო შენი თამაშით და ამასაც ვერ შვება 3 წელი
    ფანი [?]