ბარსელონა და ბორნმუთი მოლაპარაკებებს აწარმოებენ

ბარსელონა და ბორნმუთი მოლაპარაკებებს აწარმოებენ

Relevo-ს ცნობით, "ბარსელონა" და "ბორნმუთი" ნეტუ მურარას თაობაზე მოლაპარაკებებს აწარმოებენ.

ამავე წყაროს ინფორმაციით, მხარეებს შორის ბოლო საათებში პოზიტიური საუბრები შედგა და ისინი ტრანსფერთან დაკავშირებით ოპტიმისტურად არიან განწყობილნი.

ბრაზილიელი "ბარსადან" ამ ზაფხულში წამსვლელთა სიაშია, მაგრამ ამას ფეხბურთელის ხელფასი და ის ფაქტი ართულებს, რომ ნეტუს მსურველთა რიგი ნამდვილად არ უდგას. 

მურარათი "ნაპოლი" და "ფულემი" ინტერესდებოდნენ, თუმცა, იტალიურმა კლუბმა კეპა არისაბალაგას დამატება გადაწყვიტა, ინგლისურმა - ბერნდ ლენოს შეძენა, "სელტა" კი უარით თავად ნეტუმ გაისტუმრა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 3 აგვისტო 2022 11:30
    2
    რა ვერ გავიგე, გუნდიდან მიდის და აქაური ხელფასი უნდა იქ? ახალ გუნდში სხვა ტარიფებია და იმყოფინე, ესეც კაი გაუმაძღარი გამოდგა.
    ფანი [?]
    #10 3 აგვისტო 2022 05:42
    1
    ეს თუ დადასტურდა, მაშინ ნეტუ ყოფილა ს***. რა ბორნმუთი მაგას ისევ სელტაში წათრეულიყო 😂🤦🏻‍♂️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 3 აგვისტო 2022 04:01
    1
    რაც მალე გაუშვებენ მით უკეთესი
    გულშემატკივარი [?]
    #8 3 აგვისტო 2022 01:55
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: ბართომეუს ბოტი
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ლენგლე წავიდა, ბრაიტა კონტრაქტს გაწყვეტსო, პუჩთან შეთანხმებულები არიან, მინგეზა წავიდა, ახოა უმტიტი და ესეც მივაყოლოთ და ნაგავი გაიწიკება გუნდიდან

    შენ ვინც ჩამოთვალე მაგათ ჯამში დაახლოებით იმდენივეს უხდის გუნდი, რამდენსაც პიანიჩს. ამიტომ რამენაირად ეგეც უნდა მოვიშოროთ ამ ზაფხულს

    არაა ეგრე, არააქ მაგდენი ხელფასი, 8 მილიონი აქვს დაახლოებით ახლა და კიდე იმცირებსო წავიკითხე

    https://www.capology.com/club/barcelona/salaries/
    სხვა საიტი არ ვიცი, სადაც ხელფასებზე ინფორმაცია იდება და აქედან ვხელმძღვანელობ. Gross per year აქვს 16 მილიონი და სახელმწიფო რამდენს აჭრის ეგ ნაღდად არ ვიცი. გუნდს უჯდება 16 მილიონი პიანიჩი, ბრაიტვაიტი 6, პუჩი 4, უმტიტი 6.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 3 აგვისტო 2022 00:50
    0
    ციტატა: ბართომეუს ბოტი
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ლენგლე წავიდა, ბრაიტა კონტრაქტს გაწყვეტსო, პუჩთან შეთანხმებულები არიან, მინგეზა წავიდა, ახოა უმტიტი და ესეც მივაყოლოთ და ნაგავი გაიწიკება გუნდიდან

    შენ ვინც ჩამოთვალე მაგათ ჯამში დაახლოებით იმდენივეს უხდის გუნდი, რამდენსაც პიანიჩს. ამიტომ რამენაირად ეგეც უნდა მოვიშოროთ ამ ზაფხულს

    არაა ეგრე, არააქ მაგდენი ხელფასი, 8 მილიონი აქვს დაახლოებით ახლა და კიდე იმცირებსო წავიკითხე
    გულშემატკივარი [?]
    #6 2 აგვისტო 2022 23:31
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ლენგლე წავიდა, ბრაიტა კონტრაქტს გაწყვეტსო, პუჩთან შეთანხმებულები არიან, მინგეზა წავიდა, ახოა უმტიტი და ესეც მივაყოლოთ და ნაგავი გაიწიკება გუნდიდან

    შენ ვინც ჩამოთვალე მაგათ ჯამში დაახლოებით იმდენივეს უხდის გუნდი, რამდენსაც პიანიჩს. ამიტომ რამენაირად ეგეც უნდა მოვიშოროთ ამ ზაფხულს
    წევრი [?]
    #5 2 აგვისტო 2022 22:44
    2
    ჟურნალისტი კერი ჰაუ ამატებს, რომ იმ მომენტში, როცა ლევანდოვსკი გერმანიის მოქმედი ჩემპიონის ბაზას ტოვებდა, შესასვლელთან მდგარმა რამდენიმე გულშემატკივარმა დაიყვირა: "Hala Madrid". ფორვარდმა საპასუხოდ ავტომობილიდან ხელი გამოყო და დიდი თითი უჩვენა
    წევრი [?]
    #4 2 აგვისტო 2022 22:00
    6
    Ეს რა მოუშორებელი ჭირი გამოდგა პს ახლა გავიარე რეგისტრაცია 5 წელია აქ ვარ იმედია მიმიღებთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 2 აგვისტო 2022 21:34
    0
    ლენგლე წავიდა, ბრაიტა კონტრაქტს გაწყვეტსო, პუჩთან შეთანხმებულები არიან, მინგეზა წავიდა, ახოა უმტიტი და ესეც მივაყოლოთ და ნაგავი გაიწიკება გუნდიდან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 2 აგვისტო 2022 21:14
    1
    იცლება ნელ-ნელა კლუბი ნაგვისგან,კაია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #1 2 აგვისტო 2022 21:13
    1
    ასეთი უთავმოყვარეო ნაბ*ზრებით უნდა გათავისუფლდეს ბარსა.სკამის ფეხბურთელი რო მაგნაირი ხელფასს იღებს მარტო ფეხბურთელი კი არა კლუბის მმართველსაც უნდა გაა*მევინონ გუნდიდან და აგერ 1 წელია დაახვია ბართომეუმ აქედან