ჩავის კუნდეც სურს და ინიგო მარტინესიც | Sport

ჩავის კუნდეც სურს და ინიგო მარტინესიც | Sport

მადა ჭამაში მოდისო... თუ Sport-ს დავუჯერებთ, ასეა ჩავისა და "ბარსელონას" ამბავი.

კატალონიური გამოცემის ცნობით ჩავის სურს, რომ "ბარსამ" ჟიულ კუნდეს გარდა ინიგო მარტინესიც დაიმატოს. "ბლაუგრანას" დამრიგებელს უნდა, რომ ახალი სეზონისთვის მის ტაქტიკურ არსენალში 3 ცენტრალური მცველით თამაშიც შედიოდეს და ამ სამეულის წევრებად ის რონალდ არაუხოს, ჟიულ კუნდესა და ინიგო მარტინესს განიხილავს.

თუ ინფორმაცია სიმართლეს შეესაბამება, ჩავის ეს სურვილი ნამდვილად უცნაურია, რადგან ახალი სეზონისთვის მის განკარგულებაში 5 ცენტრალური მცველი იქნება - რონალდ არაუხო, ანდრეას კრისტენსენი, ერიკ გარსია, ჟერარ პიკე და ჟიულ კუნდე.

Sport-ის ცნობით ჩავის ჟერარ პიკეს ფიზიკურ შესაძლებლობებში ეჭვი ეპარება და სწორედ მის შესაცვლელად ჭირდება ინიგო. მარტინესს "ბილბაოსთან" კონტრაქტი ერთი წლის შემდეგ ეწურება და "ბარსა" მის 2023 წელს უფასოდ დამატებას განიხილავდა, მაგრამ მწვრთნელს ტრანსფერის დაჩქარება სურს.

პრობლემას "ბილბაო" ქმნის. ინიგოს გამოსასყიდი თანხა 80 მილიონი ევროა და ბასკურ კლუბს არ სურს, რომ ფეხბურთელს 50 მილიონზე ნაკლებად შეელიოს, ეს თანხა კი 31 წლის ფეხბურთელისთვის, რომელსაც კონტრაქტი მალე უმთავრდება, ძალიან ბევრია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 27 ივლისი 2022 07:04
    0
    ეტყობა მართლა ჭამაში მოდის მადა. მერე ამდენ ხალხს რას უშვრება წასვლაზე რო არავინ ფიქრობს.
    Culé [?]
    #17 27 ივლისი 2022 01:18
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: shu1987
    ჩავიმ კოლექციის შეგროვება დაიწყო თუ რა ხდება ?? 😃 ეტყობა არაუხოს ან კუნდეს მარჯვნივ ფიქრობს

    ჩავის კუნდეც სურს და ინიგო მარტინესიცო | Sport
    ====================
    ..და კიდო მჭადი და ყველიოო... joy

    joy joy joy მოხვეტავს ეხლა ყველა მაგარ ცენტრმცველს, დატოვებს გუნდებს ხახამშრალს და მერე იბაირამებს, ფორვარდებსაც აგროვებს..:::დდდდდ

    ჰალანდსაც დაითრევს ადრე თუ გვიან პირობა პირობაა ეგრე სადაა😂😂😂 ეხლა ჩელსი გავამწარეთ და მომავალში პერესი უნდა მოკვდეს იმს ფონზე რომ ჩელსი 2 იქნება რეალი🤣🤣🤣

    პერესი ისედაც მოკვდება ადრე თუ გვიან. ადრე უფრო ვიდრე გვიან. წელს რო ხელი მოეცარა და რაც მბაპემ უქნა ერთი 5 წელი მოაკლდა ასე რომ დიდი დრო აღარ დარჩა :D

    ისე კი ამ რამდნემე დღის წინ განვიხილავდი გამოცდილ და საინტერესო ხალხთან ერთად პოტენციურ 3 მცველიან ტაქტიკას და იასნია რო ცაცია მცველია საჭირო მანდ, როგორც ლაპორტი პეპის, შკრინიარი ინტერის ტაქტიკაში. გარსია გაყიდონ მაშინ, 15 კი ღირს, ან გააიჯარონ

    ჰოო აი ეგაა რთულიი 3 მცველიანი თუ უნდა 3 ივე მემარჯვენეა იქნება კუნდეს დემბელემ ასწავლოს ორივე ფეხით თამაში მაიც ტყუილად არის 2 წელი😀😀😀
    ნუ არვიცი გარსიას მაგივრად მემარცხენე უნდა მოიყვანონ და ვაფᲨე კამფეტ👌 ლენგლე მაინც გამომდგარიყო რამეში ან უმტიტი ეეჰ
    კუნდე არაუხო უმტიტი ნახე რა ტრიო იქნებოდა მიდი და გაიარე მარტივად

    ისე, მართლა რაც ჩავი მოვიდა არც ამან ათამაშა უმტიტი, ეცადა მაინც, იქნება და ათამაშდეს, მართლა ძალიან მეცოდება, თვითონვე გაინადგურა საკუთარი თავი! ..და რა რომ მსოფლიო მოიგო?!!! ეგ მსოფლიო კი არა თვითონ ამ ადამიანის არსებობაც კი აღარ ახსოვთ მწვრთნელებს. persevere
    გულშემატკივარი [?]
    #16 27 ივლისი 2022 00:34
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: RiquiPuig
    თუ სამი ცენტრალური მცველი უნდა, მაშინ ასპის და ალონსოს რატო შეუკიკინეს ასე. პირადად მე არც კუნდე მეხატება გულზე, მაგრამ ფეხით მართლა კარგად თამაშობს, როგორც მცველი, დიდი არაფერი. ინიგოს თამაშები რაც მაქვს ნანახი, მაქსიმუმ 15 მილიონი გადაიხადოს ამაში კაცმა, ბილბაოს სქემას კარგად ერგება. კრისტენსენი, გარსია, არაუხო, კუნდე, პიკე და კიდევ ინიგო?? არამგონია სიმართლე იყოს რა და თუ სიმართლეა, ეს ჩავიც კარგი ვალვერდე ყოფილა. ფლანგის არცერთი მცველი არ ყავთ და ტლანქ არაუხოს არბენინებენ გიჟივით. იმის მიუხედავად, რომ მართლა უმაგრესი მცველია არაუხო, ფეხით თამაშით, პიკეზე და გარსიაზე ბევრად უარესია და ფლანგზე არც ისე კარგი აზრია ამის დაყენება, გამონაკლისებს არ ვგულისხმობ, რა თქმა უნდა. მარცხნივ პრახადნოი დვორია გახსნილი, საშინელებაა ამ ალბას კიდევ ყურება, საზიზღარი ფეხბურთელია, ლუზერი და უხასიათო, რაც ამან ლივერპულთან გააკეთა იმის მერე ვერ ვიტან, მაშინ იყო ჯერ კიდევ გასაშვები. ბებერი ალონსო რამდენად გამოდგება ამის ჩამნაცვლებლად, არ ვიცი, ვინმე ნორმალური მოიყვანონ და გადასვან სკამზე. ნახევარდაცვაში ფრენკის ადგილი აშკარად აღარაა და მგონია რომ პიანიჩიც უნდა გააბუნძულონ. შეტევაში მგონი ყველაფერი რიგზეა, თუ ისევ ფერან ტორესი არ შეტენა ყველგან.

    ბარსაში რიკი პუჩის გარდა სხვა მოგწონს ვინმე?:))))))))))

    წაიკითხე და ბოლოს ეს კითხვა დაგებადა ხო? საღოლ ბასილ
    [?]
    #15 26 ივლისი 2022 23:00
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: shu1987
    ჩავიმ კოლექციის შეგროვება დაიწყო თუ რა ხდება ?? 😃 ეტყობა არაუხოს ან კუნდეს მარჯვნივ ფიქრობს

    ჩავის კუნდეც სურს და ინიგო მარტინესიცო | Sport
    ====================
    ..და კიდო მჭადი და ყველიოო... joy

    joy joy joy მოხვეტავს ეხლა ყველა მაგარ ცენტრმცველს, დატოვებს გუნდებს ხახამშრალს და მერე იბაირამებს, ფორვარდებსაც აგროვებს..:::დდდდდ

    ჰალანდსაც დაითრევს ადრე თუ გვიან პირობა პირობაა ეგრე სადაა😂😂😂 ეხლა ჩელსი გავამწარეთ და მომავალში პერესი უნდა მოკვდეს იმს ფონზე რომ ჩელსი 2 იქნება რეალი🤣🤣🤣

    პერესი ისედაც მოკვდება ადრე თუ გვიან. ადრე უფრო ვიდრე გვიან. წელს რო ხელი მოეცარა და რაც მბაპემ უქნა ერთი 5 წელი მოაკლდა ასე რომ დიდი დრო აღარ დარჩა :D

    ისე კი ამ რამდნემე დღის წინ განვიხილავდი გამოცდილ და საინტერესო ხალხთან ერთად პოტენციურ 3 მცველიან ტაქტიკას და იასნია რო ცაცია მცველია საჭირო მანდ, როგორც ლაპორტი პეპის, შკრინიარი ინტერის ტაქტიკაში. გარსია გაყიდონ მაშინ, 15 კი ღირს, ან გააიჯარონ
    Culé [?]
    #14 26 ივლისი 2022 22:09
    1
    ციტატა: shu1987
    ჩავიმ კოლექციის შეგროვება დაიწყო თუ რა ხდება ?? 😃 ეტყობა არაუხოს ან კუნდეს მარჯვნივ ფიქრობს

    ჩავის კუნდეც სურს და ინიგო მარტინესიცო | Sport
    ====================
    ..და კიდო მჭადი და ყველიოო... joy

    joy joy joy მოხვეტავს ეხლა ყველა მაგარ ცენტრმცველს, დატოვებს გუნდებს ხახამშრალს და მერე იბაირამებს, ფორვარდებსაც აგროვებს..:::დდდდდ
    Culé [?]
    #13 26 ივლისი 2022 21:40
    2
    ციტატა: RiquiPuig
    თუ სამი ცენტრალური მცველი უნდა, მაშინ ასპის და ალონსოს რატო შეუკიკინეს ასე. პირადად მე არც კუნდე მეხატება გულზე, მაგრამ ფეხით მართლა კარგად თამაშობს, როგორც მცველი, დიდი არაფერი. ინიგოს თამაშები რაც მაქვს ნანახი, მაქსიმუმ 15 მილიონი გადაიხადოს ამაში კაცმა, ბილბაოს სქემას კარგად ერგება. კრისტენსენი, გარსია, არაუხო, კუნდე, პიკე და კიდევ ინიგო?? არამგონია სიმართლე იყოს რა და თუ სიმართლეა, ეს ჩავიც კარგი ვალვერდე ყოფილა. ფლანგის არცერთი მცველი არ ყავთ და ტლანქ არაუხოს არბენინებენ გიჟივით. იმის მიუხედავად, რომ მართლა უმაგრესი მცველია არაუხო, ფეხით თამაშით, პიკეზე და გარსიაზე ბევრად უარესია და ფლანგზე არც ისე კარგი აზრია ამის დაყენება, გამონაკლისებს არ ვგულისხმობ, რა თქმა უნდა. მარცხნივ პრახადნოი დვორია გახსნილი, საშინელებაა ამ ალბას კიდევ ყურება, საზიზღარი ფეხბურთელია, ლუზერი და უხასიათო, რაც ამან ლივერპულთან გააკეთა იმის მერე ვერ ვიტან, მაშინ იყო ჯერ კიდევ გასაშვები. ბებერი ალონსო რამდენად გამოდგება ამის ჩამნაცვლებლად, არ ვიცი, ვინმე ნორმალური მოიყვანონ და გადასვან სკამზე. ნახევარდაცვაში ფრენკის ადგილი აშკარად აღარაა და მგონია რომ პიანიჩიც უნდა გააბუნძულონ. შეტევაში მგონი ყველაფერი რიგზეა, თუ ისევ ფერან ტორესი არ შეტენა ყველგან.

    ბარსაში რიკი პუჩის გარდა სხვა მოგწონს ვინმე?:))))))))))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 26 ივლისი 2022 21:32
    1
    არამგონია ეს მართალი იყ,ოს,ინიგო არაფერში გვჭირდება კუნდე მოვიყვანოთ, გრიმალდოც და ვსო
    გულშემატკივარი [?]
    #11 26 ივლისი 2022 21:07
    1
    მართლა იქამდე არ მივიდეს საქმე, რომ გადახდის უნარიანობა დაკარგოს კლუბმა. რათ უნდათ ამდენი ბებრები? არა მგონია ჩავის ეს არ ესმოდეს და ვფიქრობ ეს ინფორმაციაც ფეიკია. შეიძლება სადღაც ერთხელ ახსენა მისი გვარი და მედიის ზოგიერთმა ჭორიკანა წსრმომადგენლებმა სასწრაფოდ თავიანთ ენაზე გადაატრიალეს....
    გულშემატკივარი [?]
    #10 26 ივლისი 2022 21:07
    1
    კუნდეზე უეჭველი, გნიდა ალემანი ფულს აკლებინებს სევილიას, ან უნაწილებს 300 წელზე და მაგიტომ არ ოფიციალურდება ამდენი ხანია, თან რაც ჩელსი ჩაიხსნა ჩაიგდო ხელში მეტი რაღა უნდა 😂😁
    ფანი [?]
    #9 26 ივლისი 2022 20:41
    1
    უკვე ჭორაობა მიდის.ვის რა უნდა იმას ამოაყრანტალებს.და იმას წერს
    გულშემატკივარი [?]
    #8 26 ივლისი 2022 20:39
    1
    თუ სამი ცენტრალური მცველი უნდა, მაშინ ასპის და ალონსოს რატო შეუკიკინეს ასე. პირადად მე არც კუნდე მეხატება გულზე, მაგრამ ფეხით მართლა კარგად თამაშობს, როგორც მცველი, დიდი არაფერი. ინიგოს თამაშები რაც მაქვს ნანახი, მაქსიმუმ 15 მილიონი გადაიხადოს ამაში კაცმა, ბილბაოს სქემას კარგად ერგება. კრისტენსენი, გარსია, არაუხო, კუნდე, პიკე და კიდევ ინიგო?? არამგონია სიმართლე იყოს რა და თუ სიმართლეა, ეს ჩავიც კარგი ვალვერდე ყოფილა. ფლანგის არცერთი მცველი არ ყავთ და ტლანქ არაუხოს არბენინებენ გიჟივით. იმის მიუხედავად, რომ მართლა უმაგრესი მცველია არაუხო, ფეხით თამაშით, პიკეზე და გარსიაზე ბევრად უარესია და ფლანგზე არც ისე კარგი აზრია ამის დაყენება, გამონაკლისებს არ ვგულისხმობ, რა თქმა უნდა. მარცხნივ პრახადნოი დვორია გახსნილი, საშინელებაა ამ ალბას კიდევ ყურება, საზიზღარი ფეხბურთელია, ლუზერი და უხასიათო, რაც ამან ლივერპულთან გააკეთა იმის მერე ვერ ვიტან, მაშინ იყო ჯერ კიდევ გასაშვები. ბებერი ალონსო რამდენად გამოდგება ამის ჩამნაცვლებლად, არ ვიცი, ვინმე ნორმალური მოიყვანონ და გადასვან სკამზე. ნახევარდაცვაში ფრენკის ადგილი აშკარად აღარაა და მგონია რომ პიანიჩიც უნდა გააბუნძულონ. შეტევაში მგონი ყველაფერი რიგზეა, თუ ისევ ფერან ტორესი არ შეტენა ყველგან.
    ფანი [?]
    #7 26 ივლისი 2022 20:27
    5
    ყველაფერი კიარ დაიჯერება რაც იწერება რაგჭირთ
    ფანი [?]
    #6 26 ივლისი 2022 20:04
    3
    ჩავიც ადრაკებს ახლა, მაურინიოს არ ეყოლება გუნდში ამდენი მცველი რა უბედურებაა, კრისტენსენი რა ჩემ ფეხებად უნდოდა აბა. კუნდე ბარი არაააუცილებელია მარა მარტინესი რაჩემ დემბელედ უნდა.
    Culé [?]
    #5 26 ივლისი 2022 19:59
    2
    მადა ჭამაში მოდისო და ხავი მგონი ყატარში მსოფლიოს მოგებასაც აპირებს ბარსათი😃 უჯიკეთ ვინმემ მაგ კაცს)
    Culé [?]
    #4 26 ივლისი 2022 19:52
    0
    სისულელე
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    გულშემატკივარი [?]
    #3 26 ივლისი 2022 19:47
    0
    რამდენიმე დღის წინ კუნდეს ალტერნატივად განიხილებოდა და ახლა კუნდესთან ერთად გვინდა? სისულელა ამაშინ თუმდაც 50 მილიონის გადახდა, 80ზე აღარაფერს ვამბობ. ჩავის ასე ძალიან თუ მოსწონს ერთი წელი მოიცადოს და უფასოდ დავიმატოთ, თორე 6 ცენტრალური მცველი ძაან დომხალია და საერთოდ არაა საჭირო, პიკეს ძირითადში არც არავინ მოიაზრებს წელს და სკამიდან მშვენივრად შემოვა ჩემი აზრით. ძირითადში კუნდე-არაუხო, სკამზე კრისტენსენი პიკე გარსია (გარსიას იჯარაზეც შეიძლება ფიქრი). სამ მცველიანში კიდე კუნდე არაუხო და კრისტენსენი იქნებიან, ჩელსიში მაგ ფორმაციაში მშვენივრად იჯდა ეგ ბიჭი
    Culé [?]
    #2 26 ივლისი 2022 19:45
    1
    ციტატა: CHEPE
    სისულელეა 3 მცელიანი იქნება კუნდე არაუხო კრისტენსენი და მორჩა ბაზარი

    ხოდა ეს, პიკე და გარსია როტაციაში.
    Culé [?]
    #1 26 ივლისი 2022 19:42
    2
    ჩავიმ კოლექციის შეგროვება დაიწყო თუ რა ხდება ?? 😃 ეტყობა არაუხოს ან კუნდეს მარჯვნივ ფიქრობს