უსმან დემბელე კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ძალიან ახლოსაა

უსმან დემბელე კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ძალიან ახლოსაა

Sport-ისა და Mundo Deportivo-ს ცნობებით, უსმან დემბელე "ბარსელონასთან" კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ისე ახლოსაა, როგორც არასდროს. 

კატალონიური პრესის ინფორმაციით, ფრანგი შემტევი ხელფასს 40%-ით შეიმცირებს, კლუბთან ახალ ხელშეკრულებას მალე გააფორმებს და "ბარსაში" 2024 წლამდე დარჩება. მხარეები ბოლო დეტალებს აგვარებენ და შეთანხმება, შესაძლოა, უახლოეს საათებში შედგეს.

დემბელე კონტრაქტის გახანგრძლივებას ჩქარობს და "ბარსელონა" მისი პრიორიტეტია. ზემოაღნიშნული წყაროების თანახმად, უსმანი და "ბლაუგრანა" საბოლოოდ მივიდნენ იმ დასკვნამდე, რომ კატალონიაში დარჩენა საუკეთესო გამოსავალია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #22 4 ივლისი 2022 00:50
    1
    სრულდება ამის საპნის ოპერა, დიდება, ამინ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #21 4 ივლისი 2022 00:12
    0
    ღმერთო შენ დაიფარე სრულიად საფეხბურთო სამყარო დემბელესგან... რატო დაარსდა ეს რაღაც არსება ფეხბურთელად ვინმე ამიხსნის????
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 3 ივლისი 2022 23:43
    0
    მოკლედ მკლავი მოაგლიჯეს კინაღამ ისე ექაჩებოდნენ სხვადასხვა კლუბებიდან, მაგრამ დარჩა.
    ფანი [?]
    #19 3 ივლისი 2022 16:21
    0
    ბოლო-ბოლო კოღოა, მართალია უთავოა, მაგრამ მაინც, ასეა, თუ ისეა იმედი მაქვს ამ ეტაპზე!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 3 ივლისი 2022 15:45
    0
    ციტატა: Gio144
    ისეთ ტიპს რატომ უნდა გაუხანგრძლივო კონტრაქტი პირველი და მთავარი ბარსელონას მაისური რომ აცვია საერთოდ არაფერს არ ნიშნავს და მეორე უფასოდაც არავის მიყავს და თან გევაჭრება თავს იფასებს 🤬😠 ხელფასი მაინც შეუმცირეთ თუ ტოვებთ ამ უთავო ქათამს და კენწვლაც ასწავლეთ ეს რა კიბოს გადავეყარეთ 🤬

    ხელფასს 40%-ით იმცირებს, და ტრანსფერიც ორწლიანია, ანუ თუ რამე გამოვა ამისგან და კლიენტი გამოჩნდება გაისად გაყიდიან, თუ "ძალიან მაგარი" ფეხბურთელი დადგება, რაშიც დიდი ეჭვი მეპარება, ალბათ გაუხანგრძლივებენ. ყოველ შემთხვევაში 2 წელი უნდა გავუძლოთ როგორმე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 3 ივლისი 2022 14:27
    0
    არ მჯერა მაგისი. პსჟ გადაუხდის მეტს და წავა
    Culé [?]
    #16 3 ივლისი 2022 13:27
    1
    ეს რა ჭირი გვჭირს ტო... ©
    [?]
    #15 3 ივლისი 2022 13:09
    0
    ბოლოს ისევ შეცვლის პლასტინკას. სისოკო როგორც გადაუწყვეტს ისე იზამს
    გულშემატკივარი [?]
    #14 3 ივლისი 2022 08:35
    0
    ისეთ ტიპს რატომ უნდა გაუხანგრძლივო კონტრაქტი პირველი და მთავარი ბარსელონას მაისური რომ აცვია საერთოდ არაფერს არ ნიშნავს და მეორე უფასოდაც არავის მიყავს და თან გევაჭრება თავს იფასებს 🤬😠 ხელფასი მაინც შეუმცირეთ თუ ტოვებთ ამ უთავო ქათამს და კენწვლაც ასწავლეთ ეს რა კიბოს გადავეყარეთ 🤬
    გულშემატკივარი [?]
    #13 3 ივლისი 2022 07:01
    1
    ვერსად შეეტენა და გადაწყვიტა დარჩეს. იმედია კლუბი თავისთვის მომგებიან კონტრაქტს დაუდებს, იმიტომ რომ დღეს ყველაზე არა სანდოა დემბელე...
    Culé [?]
    #12 3 ივლისი 2022 03:38
    1
    ასეთი მოთამაშის გუნდში დატოვება როგორ შეიძლება?! თუმცა სადაც ფერან ტორესი სისტემატიურად ძირითადშია იქ ამის დატოვებაც არაა გასაკვირო. ვიმეორებ: სამწუხაროდ ხავი არაა გვარდიოლას ან ლუის ენრიკეს დონის, სამწუხაროდ...
    წევრი [?]
    #11 3 ივლისი 2022 01:12
    0
    აუ რა ბორბალივით ტრიალებს ეს ჩემისა ხან ახანგრძლივებს ხან წყვიტავს კონტრაქთს იმენა შეგაზიზღებს თავს ეს შავი ცხენის ჩოილარი
    Culé [?]
    #10 3 ივლისი 2022 01:04
    0
    ძაან იმბეცილია რა, რაფინია მაინც მოსაყვანია, ამისი ნდობა არ შეიძლება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #9 3 ივლისი 2022 00:08
    0
    2024 წლამდე ცოტაა 25-26 წლამდე მაინც უნდა გაეფორმებინათ
    Culé [?]
    #8 3 ივლისი 2022 00:05
    1
    ხოდა რაფიანიას დაახვევინეთ. 50 მილიონი არაა პატარა თანხა.
    ფანი [?]
    #7 2 ივლისი 2022 23:31
    2
    ვინც ამას გაუხანგრძლივოს იმის დედას ვტენე
    Culé [?]
    #6 2 ივლისი 2022 23:29
    1
    ესე თუ დარჩა და რაფინიაც გადმოვიდა,შეტევა ალბათ ესეთი იქნება:ლევანა,ობამა,ფატი,ფერანი,დებილი და რაფინია.დეპაის წასვლა მოუწევს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #5 2 ივლისი 2022 23:27
    1
    რაფინია მაინც ბარსას ფეხბურთელი იქნება?
    Culé [?]
    #4 2 ივლისი 2022 23:03
    2
    აუ ოღონდ გაუფორმეთ და სათადარიგო სკამიდან არ ააყენოთ 2 წელი სანამ ეს შლანგი 2030 მდე არ გაახანგრძლივებს 🤣🤣🤣🤣 უნდა გამოისვა ეს და მაგის აგენტი 😡😡
    ფანი [?]
    #3 2 ივლისი 2022 22:59
    6
    ციტატა: Davita
    ლაპორტა შენ უთავმოყვარეო დედას შეცხო დემბელემ, რაც ამ მაიმუნმა ზანგმა იკადრა იმისმერე როგორ უნდა დატოვო კლუბში, ბარსელონაა თუ მალიორკა?

    105 მილიონი და ბონუსები გადაიხადეს ამაში და ამის უფასოდ დაკარგვა საცოდაობა იქნება , არც მე მევასება დებილია მაგრამ სხვა კლუბებს იმიტომ არ უნდათ რომ მაღალი ხელფასი აქვს და თუ გაახანგრძლივა და დაიკლო მერე უფრო ადვილი იქნება ამის გაყიდვა , თან ისე თუ ითამაშა როგორც სეზონის ბოლოს და ტრავმიანობას მოერიდა უკეთესი , პლუს წინ მსოფლიოა და წესით ათამაშდება და მინიმუმ 50 მილიონად კი უნდა გაიყიდოს ისე რომ კლუბიც სარგებელს ნახავს
    --------------------
    Other clubs : We have money !
    Barcelona : We have Alemani..