ინგლისური გუნდი მემფის დეპაიში 23 მილიონს იხდის

ინგლისური გუნდი მემფის დეპაიში 23 მილიონს იხდის

"ბარსელონას" მემფის დეპაის სასურველ ფასად გაყიდვის შანსი გაუჩნდა.

ჟერარ რომეროს ინფორმაციით ერთ-ერთი ინგლისური გუნდი მზადაა, ნიდერლანდელ შემტევში 23 მილიონი ევრო გადაიხადოს. გუნდის სახელი ცნობილი არაა, მაგრამ ვიცით, რომ საუბარია არა გრანდზე, არამედ საშუალო დონის ინგლისურ გუნდზე.

ცნობილია, რომ "ბარსელონა" მზადაა, მემფისს შეელიოს, თუ კლუბი ტრანსფერიდან 20 მილიონ ევროზე მეტს მიიღებს. თუმცა პრობლემა ისაა, რომ თავად ფეხბურთელს "ბლაუგრანაში" დარჩენა სურს.

თუ დეპაი "ბარსელონაში" დარჩება, კატალონიელებს მასთან კონტრაქტის გახანგრძლივება მოუწევთ, წინააღმდეგ შემთხვევაში 2023 წელს ისინი მემფისს უფასოდ დაკარგავენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 4 ივლისი 2022 00:53
    0
    სავარაუდოდ ეს გუნდი ნიუკასლია, ასე მგონია მე
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #10 2 ივლისი 2022 22:59
    0
    ეს არუნდა გაყიდონ, სკა.ზე ამის დონის არავინ გვყავს მითუმეტეს არავის მოყვანის დრაქი ამათ არაქვთ
    ფანი [?]
    #9 2 ივლისი 2022 20:35
    1
    შტეგო
    აზპი კუნდე არაუხო ალბა
    პედრი ბუსი ბერნარდო
    რაფინია ლევი ფატი

    :)))
    გულშემატკივარი [?]
    #8 2 ივლისი 2022 19:29
    5
    დემბელეს ნაცვლად ამას დატოვებდი, ხელფასი 5 აქ, ის ნაგვის ბუკეტი კიდე 6ზეც არ თანხმდება, პლუს უფრო ჭკვიანიცაა და გამტანიც, მართალია კონტრაქტი ერთ წელში ეწურება , მაგრამ თუ გაშვებაა 30ზე ნაკლებად არ უნდა გავუშვათ, მითუმეტეს ინგლისში, სადაც საშუალო დონის ფეხბურთელებში ასობით მილიონს იხდიან.
    Culé [?]
    #7 2 ივლისი 2022 19:21
    0
    ციტატა: Zura Gviniashvili
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    1 წლით გახანგძლივება ხო შეიძლება, ხოდა გაუხანგძლივონ და უფრო ძვირში გაყიდონ თუ გაყიდნაა, ისე როტაციაში ძაან კარგი იქნება, თუ კევანა და რაფინია ვითრიეთ მაშინ ალბათ უნდა გავუშვათ

    კევანა ვინაა ? ლევანას გულისხმობ ?

    მფიქრობ უნდა გვყავდეს ზამენაზე რადგან ბევრი თავდასხმა არ გვყავს. ტორესი ფატი აუბა ლევანა რაფინია აქედან ფატი ღმერთმა იცის რამდენი ხანი იქნება ჯამრთელი. ამიტომ დეპაი საჭიროა

    ხო ჩემი კლავიატურა ურევს ხშირად
    დეპაის რაც შეეხება, მარცხენა ფლანგზე თუ ფატი და ტორესი იქნებიან, ფორვარდად ობამა და ლევანა, მარჯვნივ რაფინია და დიდი ალბათობით ან ტრინკაოს დააბრუნებენ და ან დემბელეს გაუხანგძლივებენ, ამ შემთხვევაში გვეყოლება 6 ისეთი შემტევი რომელსაც რეგულარულად უნდა სათამაშო დრო, დეპაიც ცოდოა სკამზე და როტაციის ფეხბურთელია ასე რომ მაგისი დარჩენის აუცილებლობა არ იქნება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 2 ივლისი 2022 19:03
    1
    " პრობლემა ისაა, რომ თავად ფეხბურთელს "ბლაუგრანაში" დარჩენა სურს"
    სულ ეგ არ არის ჩვენი პრობლემა, რომელს სურს წასვლა?
    გულშემატკივარი [?]
    #5 2 ივლისი 2022 18:28
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    1 წლით გახანგძლივება ხო შეიძლება, ხოდა გაუხანგძლივონ და უფრო ძვირში გაყიდონ თუ გაყიდნაა, ისე როტაციაში ძაან კარგი იქნება, თუ კევანა და რაფინია ვითრიეთ მაშინ ალბათ უნდა გავუშვათ

    კევანა ვინაა ? ლევანას გულისხმობ ?

    მფიქრობ უნდა გვყავდეს ზამენაზე რადგან ბევრი თავდასხმა არ გვყავს. ტორესი ფატი აუბა ლევანა რაფინია აქედან ფატი ღმერთმა იცის რამდენი ხანი იქნება ჯამრთელი. ამიტომ დეპაი საჭიროა
    Culé [?]
    #4 2 ივლისი 2022 18:06
    0
    1 წლით გახანგძლივება ხო შეიძლება, ხოდა გაუხანგძლივონ და უფრო ძვირში გაყიდონ თუ გაყიდნაა, ისე როტაციაში ძაან კარგი იქნება, თუ კევანა და რაფინია ვითრიეთ მაშინ ალბათ უნდა გავუშვათ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #3 2 ივლისი 2022 17:42
    2
    რაფინიას ეს 5ჯერ ჯობს
    Culé [?]
    #2 2 ივლისი 2022 17:20
    0
    თუ დებილი რჩება და რაფინიაც მოდის,მაშინ უნდა წავიდეს
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #1 2 ივლისი 2022 17:16
    0
    გაისად ეწურება კონტრაქტი მისთვისაც სჯობს წავიდეს და გუნდისთვისაც.