ბარსელონა დარწმუნებულია, რომ დემბელე დარჩება

ბარსელონა დარწმუნებულია, რომ დემბელე დარჩება

Mundo Deportivo-ს ცნობით, "ბარსელონა" დარწმუნებულია, რომ უსმან დემბელე გუნდში დარჩება.

კლუბში ფიქრობენ, რომ ფრანგი შემტევი ახალ კონტრაქტს გააფორმებს, - მიუხედავად იმისა, რომ ხელფასის 40%-ით შემცირება მოუწევს, - რადგან მას ჩავი ერნანდესის ხელში თამაშის გაგრძელება სურს.

ამასთან, დემბელეს დარჩენას ხელს ის ფაქტორიც უწყობს, რომ ფეხბურთელს სხვა შემოთავაზებები არ აქვს. ადრე მისი შეძენით "ჩელსი" და "პარი სენ-ჟერმენი" ინტერესდებოდნენ, მაგრამ ლონდონური კლუბი "მანჩესტერ სიტიდან" რაჰიმ სტერლინგის ტრანსფერზე გადაერთო, პსჟ-ის ინტერესმა კი კილიან მბაპესთან ხელშეკრულების გახანგრძლივების შემდეგ იკლო.

ჩავი ერნანდესს უსმანის დარჩენა სურს და მიაჩნია, რომ შემადგენლობაში დემბელე-რაფინიას ყოლა თავსებადია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 2 ივლისი 2022 21:34
    0
    წავიდეს დემბელე და 7 ნომერი რაფინიას ✊️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 2 ივლისი 2022 19:10
    2
    ერთადერთი საკითხი სადაც მე და ჩავი ვერ ვთანხმდებით, ასეთ გენიალურ, ინტელექტიან ჩავის ეს დებილი დემბელე რამ შეაყვარა.
    Culé [?]
    #9 2 ივლისი 2022 17:21
    1
    ციტატა: DesmondHume
    ციტატა: shu1987
    ამ იმბეცილს რა ნამუსით უნდა გაუფორმონ აწი კონტრაქტი მე არ ვიცი, ჩავი აბჟუილებს ცოტას ამასთან მიმართებაში...მითუმეტეს აწი როგორც ახალი ისე უნდა დაარეგისტრირონ და ვიმც ნაყიდია ის ვერ მოუგვარებიათ აწი ეს რა ჯანდაბათ უნდათ ღირსია უგუნდოდ დარჩეს..

    ჩავისთვის მთავარია გუნდში რესურსი ჰქონდეს, როცა ტიტულებზე გვაქვს პრეტენზია "ამ უნამუსოს კონტრაქტი როგორ უნდა გავუფორმოთ" მიდგომა რავი, ჩემი აზრით ჯობია რო რაც შეიძლება დიდი რესურსი გვქონდეს. ძირითადში რაფინია და სკამზე დემბელესნაირი ტექნიკური მოთამაშე (კი, უტვინოა, მაგრამ ტექნიკა არ დაეწუნება ნაღდად) ძალიან კარგი ვარიანტი იქნება და მარჯვენა ფლანგზე რამდენიმე წლით პრობლემაც მოიხსნება.

    რესურსი დემბელეს სახით ?? ტექნიკურიაო და სად ნახე ამოს ტექნიკა ბურთს ვერ იმორჩილებს ებლანდება ნუ მე მაგრად არ მინდა ამის დარჩენა ამას ტრინკაო დაიტოვონ ბევრად აჯობებს ასე მაინც არ ფაფხუტობს და გაცილებით დიდი პოტენციალი აქვს. მერე დარეგისტრირების პრობლემაც შექმნა თუ დარჩენა სურდა გაეხანგრძლივებინა ვინმე უშლიდა ?? უგუნდოდ რჩება და იძულებულია თორე დამრჩენი აქამდე გაახანგრძლივებდა.
    Culé [?]
    #8 2 ივლისი 2022 17:18
    2
    ორივეს ერთად გუნში ყოლამ იქნებ რამეს დაამსგავსოს ფლანგი. ტუ ვინმე სხვა ვერ მოყავთ გარდა რაფინიასი ნამდვილად ჯობს რომ კონკურენციამ ორივეს მოტივაცია აუმაღლოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 2 ივლისი 2022 17:17
    0
    რაფინია თუ მოგვყავს მაშინ ეს რაღათ გვინდა? ტრინკაოც კარგი იქნება სკამზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 2 ივლისი 2022 16:24
    1
    კოლადო, ტრინკაუ, და ეზალზული დარჩნენ ისე. გასაშვებია სამივე. იჯარით წავლენ ალბათ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #5 2 ივლისი 2022 16:18
    2
    ციტატა: shu1987
    ამ იმბეცილს რა ნამუსით უნდა გაუფორმონ აწი კონტრაქტი მე არ ვიცი, ჩავი აბჟუილებს ცოტას ამასთან მიმართებაში...მითუმეტეს აწი როგორც ახალი ისე უნდა დაარეგისტრირონ და ვიმც ნაყიდია ის ვერ მოუგვარებიათ აწი ეს რა ჯანდაბათ უნდათ ღირსია უგუნდოდ დარჩეს..

    ჩავისთვის მთავარია გუნდში რესურსი ჰქონდეს, როცა ტიტულებზე გვაქვს პრეტენზია "ამ უნამუსოს კონტრაქტი როგორ უნდა გავუფორმოთ" მიდგომა რავი, ჩემი აზრით ჯობია რო რაც შეიძლება დიდი რესურსი გვქონდეს. ძირითადში რაფინია და სკამზე დემბელესნაირი ტექნიკური მოთამაშე (კი, უტვინოა, მაგრამ ტექნიკა არ დაეწუნება ნაღდად) ძალიან კარგი ვარიანტი იქნება და მარჯვენა ფლანგზე რამდენიმე წლით პრობლემაც მოიხსნება.
    Culé [?]
    #4 2 ივლისი 2022 16:17
    2
    ადამა ტრაორე წავიდა და დაგეწერათ იქნებ. დემბელეზე და რაფინაიაზე 900 სტატია დაიდო უკვე და აღარაა მეტი საჭირო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 2 ივლისი 2022 16:07
    0
    აბა რაფინია?მაშინ დეპაი უნდა წავიდეს.ფატი,ფერანი,ობამა,ლევანა,რაფინია,დემბელე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 2 ივლისი 2022 15:54
    3
    ამ იმბეცილს რა ნამუსით უნდა გაუფორმონ აწი კონტრაქტი მე არ ვიცი, ჩავი აბჟუილებს ცოტას ამასთან მიმართებაში...მითუმეტეს აწი როგორც ახალი ისე უნდა დაარეგისტრირონ და ვიმც ნაყიდია ის ვერ მოუგვარებიათ აწი ეს რა ჯანდაბათ უნდათ ღირსია უგუნდოდ დარჩეს..
    ფანი [?]
    #1 2 ივლისი 2022 15:51
    3
    ზამენაზე მშვენიერი ვარიანტია, კაკრაზ სკამიდან როცა ერთვებოდა ყოველთვის კარგად აწიოკებდა დაღლილ მცველებს.