სამუელ უმტიტის მსურველი საფრანგეთიდან გამოუჩნდა

სამუელ უმტიტის მსურველი საფრანგეთიდან გამოუჩნდა

L'Équipe-ის ცნობით, "ბარსელონას" ცენტრალური მცველით, სამუელ უმტიტითი "რენი" ინტერესდება. 

ფრანგული კლუბი 28 წლის ფეხბურთელის იჯარით აყვანას გეგმავს და სურს, კონტრაქტში გამოსყიდვის პუნქტიც შეიტანოს.

ცნობილია, რომ უმტიტი ჩავი ერნანდესის გეგმებში არ შედის და მას შეატყობინა, რომ შეუძლია, 4 ივლისს ვარჯიშზე არ გამოცხადდეს.

ფრანგი ყველაზე შეთავაზებას განიხილავს, მაგრამ არ სურს, თავისი მომავლის გადაწყვეტა გააჭიანუროს. Sport-ის ინფორმაციით, შესაძლოა, ყველაფერი შემდეგ კვირაში გადაწყდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 4 ივლისი 2022 01:08
    0
    ისევ საფრანგეთში თუ დაინტერესდება ვინმე და წაიყვანს, თორემ ისე ვინ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 2 ივლისი 2022 16:15
    0
    ბარსელონადან რენში გადავა ეს ვაჟკაცი?
    წავიდეს და თუ უნდა ბრესტში გადასულა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 1 ივლისი 2022 18:32
    0
    დროზე მაინც ქენით.
    Culé [?]
    #8 1 ივლისი 2022 13:57
    0
    ლენგლე მართალია ერთი წლით მოვიშორეთ თუმცა გუნდში ხო აღარ იქნება არ ვნახავთ მაინც და ესეც თუ მიყვა იდეალური იქნება გაშვების მხრივ ყინული დაიძრა ნელნელა .
    Culé [?]
    #7 1 ივლისი 2022 12:23
    0
    მთავარია გავყიდოთ და ფული ავიღოთ ცოტა მაინც შვება იქნება ისეთ სიტუაციაში ვართ
    ფანი [?]
    #6 1 ივლისი 2022 03:03
    0
    უმტიტს უსამართლოდ მოექცენ და გამიხარდება ისე მაგრად თუ მოიხოდება რო ბარსას თხაროს თავისი ბალაყანა და სადმე მაგრად გაამწაროს, ვერ ვიტან უსაართლობას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 30 ივნისი 2022 23:59
    0
    ახლა 1 დოლარადაც რომ გავყიდოთ ხელფასის მხრივ მაინც შვება იქნება გუნდისთვის, ინედია ესეც, ლენგკეც, ბრაითაც, პიანიჩიც, გრიზმანიც, მოგვშორდებიან და ამოისუნთქებს გუნდი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 30 ივნისი 2022 21:30
    0
    იცი რაზე მეშლება ნერვები როცა კარგადაა დებილ გარსიას დალენგლეს არ ჯობია განსაკუთრებით მარაზმ ლენგლეს ისეთებს აკეთებს დიდი ამბავი უმტიტმა თუ ჩააგდო თავიდან 1-2თამაში მიე შანსი მოიხოდოს და საჭიროების დროს გამოგადგეს პიკე არ იყო და არაუხოც ცვარცვარით თამაშობდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 30 ივნისი 2022 20:12
    2
    წარმატებები უმტი. დიდხანს მქონდა ამისი ათამაშების იმედი, მაგრამ ახლა ვიცი რომ ძველ უმტიტის ვეღარ ვიხილავთ.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #2 30 ივნისი 2022 19:39
    1
    მთავარია რომ წავიდეს
    Culé [?]
    #1 30 ივნისი 2022 18:50
    2
    წავიდეს ეს უთავმოყვარეო, მოურჩება კონტრაქტი და მერე დინამოშიც ვეღარ გადავა ასე თუ გააგრძელებს.