ოფიციალურად: ბარსელონამ სატელევიზიო უფლებების 10% გაყიდა

ოფიციალურად: ბარსელონამ სატელევიზიო უფლებების 10% გაყიდა

"ბარსელონამ" ლა ლიგის სატელევიზიო უფლებების 10% წარმატებით გაყიდა. ინფორმაცია რამდენიმე წუთის წინ ოფიციალურად დადასტურდა.

კატალონიური კლუბის მიერ გავრცელებული განცხადებიდან ირკვევა, რომ "ბარსას" ლა ლიგის სატელევიზიო უფლებების 10% საინვესტიციო კომპანია Sixth Street-მა 25 წლით შეიძინა, რაშიც 207.5 მილიონი ევრო გადაიხადა.

ამ გარიგების წყალობით "ბარსელონა" 2021/22 წლების სეზონს, რომელიც დღეს სრულდება, მოგებით ხურავს.

ივლისის თვეში "ბარსამ" ლა ლიგის სატელევიზიო უფლებების კიდევ 15% და კომპანია BLM-ის 49% უნდა გაყიდოს, რის შემდეგაც კლუბის ფინანსური მდგომარეობა ჩვეულებრივს დაუბრუნდება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 1 ივლისი 2022 12:13
    0
    ციტატა: tato777
    ლაპორტა ეს რა ქენი აქ ბევრს გული გაუსკდება. ეხლა ვეჩნად პესიმისტები და ყოველთვის უარყოფითი კომენტარების დამწერები ნახე თუ არ გაგინებენ იმისთვის, რომ 207-ად კი არა მინიმუმ 250 უნდა გაეყიდაო )))))) უეჭველი მოძებნიან რაიმე მიზეზს. ეხლა ლაპო ერთი 2 კარგი ტრანსფერიც (დე იონგს თავი დაანებე და ლევანა და კუნდე მოიყვანე) დადე და ეგაა რა საერთოდ გარეკავს ბევრი აქ. იწყება რეალის დედის ხვნა როგორც ლაპოს წინა პრეზიდენტობის დროს იყო.

    ჯერ იქიდან დავიწყოთ ვისაც არ გაუხარდა იმის დედას დაეცნენ ბალოტელი და უმტიტი წყვილ წყვილად ! რეალურად რა ქნა აბა გვითხარი ? რეალურად მძღნერიდან ამოსვლის მცდელობა ეგეც კარგია საღოლ ! სულ ეგ არის მცდელობა სხვა არაფერი სამწუხაროდ რეალურად "ბარსელონას" სერიოზული შეზღუდვა აქვს - მას ტრანსფერებიდან მიღებული თანხიდან ახალ ფეხბურთელებზე მხოლოდ 33%-ის დახარჯვა შეუძლია.
    Culé [?]
    #14 1 ივლისი 2022 00:07
    0
    ყოჩაღ ლაპორტას
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #13 30 ივნისი 2022 20:10
    1
    ციტატა: Davita
    საღოლ ღლეო, კიდევ ერთი ტყუილი მისტერ ლაპოსგან , 10 წლით უნდა გაეყიდა და 250 მლ აეღო მარა ჩემი ფეხები..

    10 წელში 10%ში მაგხელა თანხას რომელი ჭკვიანი ადამიანი გადაიხდიდა. ამ ვალებიდან ამოვიდეთ და რას დაეძებთ თქვენი ჯიბიდან ხო არ უნდა იხადონ. მე მაგრად არ მაინტერესებს მთავარია ამ ჭაობიდან ამოვიდეს გუნდი და ძველი დიდება დავიბრუნოთ ტრანსფერები გააკეთონ და ტიტულები მოიგონ დანარჩები არ მაინტერესებს. გინდა მთლიანი ტელევიზია გაყიდონ და გინდაც ტრაკი მიცეს ლაპორტამ შეიხებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 30 ივნისი 2022 20:01
    0
    მშვენიერი. დანარჩენი რაცაა გასაყიდი გაყიდონ ისიც და გვეშველება საბოლოოდ.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #11 30 ივნისი 2022 18:15
    0
    საღოლ ღლეო, კიდევ ერთი ტყუილი მისტერ ლაპოსგან , 10 წლით უნდა გაეყიდა და 250 მლ აეღო მარა ჩემი ფეხები..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 30 ივნისი 2022 17:43
    1
    კარგია რომ გაიყიდა, ახლა კიდე იმ კომპანიის ნაწილი და უფლებების ნაწილიც უნდა გაყიდოს ლაპოტრამ და ცოტათი ამოისუნთქავს გუნდი,სამუშაო კიდევ ბევრია მაგრად რაც მთავარია პროგრესი დაწყებულია, თუ ერთხელ შეძლო ლაპორტამ კრიზისის დაძლევა მეორედაც მჯერა მისი, იმედია გუნდისთვის საჭირო გადაწყვეტილებებს მიიღებს

    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Gaucho24
    მშვენიერია მგონი აღარაა საჭირო დე იონგის გაყიდვა და იქნებ არც გაყიდონ და ისე მოიყვანონ ახლები

    დე იონგს ფინანსების გამო არ ყიდიან :) არაა 4-3-3 ის იგროკი :) ორ საყრდენზე კიდე შეიძლებოდა კესისთან ერთად, მარა ეგ კესიც არაა გადამრიე დაცვაში, რო ფრენკი დააზღვიოს.

    რავი ნე რასაც ვუყურე კესის თამქშებს, დაცვაში საკმაოდ კარგია, შეუძლია შავი სამუშაოს თავის თავზე აღება და ეგ და ფრენკი 2 საყრდენიანში საკმაოდ კარგები იქნებიან, თან კესის ტექტიკაც აქვს და ჭკვიანი ფეხბურთელია , წესით კარგად შეეწყობოდნენ ერთმანეთს, მაგრამ ვნახოთ თუ ითამაშებს ჩავი 3-4-3 ტაქტიკით
    Culé [?]
    #9 30 ივნისი 2022 17:34
    0
    ციტატა: Gaucho24
    მშვენიერია მგონი აღარაა საჭირო დე იონგის გაყიდვა და იქნებ არც გაყიდონ და ისე მოიყვანონ ახლები

    დე იონგს ფინანსების გამო არ ყიდიან :) არაა 4-3-3 ის იგროკი :) ორ საყრდენზე კიდე შეიძლებოდა კესისთან ერთად, მარა ეგ კესიც არაა გადამრიე დაცვაში, რო ფრენკი დააზღვიოს.
    Culé [?]
    #8 30 ივნისი 2022 17:21
    0
    მშვენიერია მგონი აღარაა საჭირო დე იონგის გაყიდვა და იქნებ არც გაყიდონ და ისე მოიყვანონ ახლები
    --------------------
    Other clubs : We have money !
    Barcelona : We have Alemani..
    გულშემატკივარი [?]
    #7 30 ივნისი 2022 17:11
    0
    nika 54,
    ჯერ არა . ის მეორე კომპანიაც და ამ უფლების კიდევ რამოდენიმე პროცენტი უნდა გაყიდოს და მერე გვეშველება. ეს მგონი სწრაფად გააკეტა რომ მოგებით დაესრულებინა.. უპირატესობას მიცემს ახალ სეზონისთვის ტრანსფერების განსახორციელებლად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 30 ივნისი 2022 17:00
    0
    გვეშველა ვითომ?
    Culé [?]
    #5 30 ივნისი 2022 16:50
    3
    ებიჯო გვეშველა.ეხლა ლევანა მოიყვანე,მერე კუნდე,ფლანგის მცველები,ის იმბიცილი თუ მიდის ვინგერიც საჭორო იქნება.ნაგავი გადაყარე და ეგაა რა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 30 ივნისი 2022 16:41
    0
    ლუუკი წავიდა სადაა სიახლე?
    გულშემატკივარი [?]
    #3 30 ივნისი 2022 16:37
    0
    ბოლო დღეს ხდება ყველაფერი მოკლედ 😂
    გულშემატკივარი [?]
    #2 30 ივნისი 2022 16:06
    3
    მგონი სპეციალურად დააჩქარეს რომ მოგებიტ დაესრულებინა ეს სეზონი. ამით ტრასფერებში რაღაც ლიმიტის უპირატესობები ექნება . ასე მახსოვს

    აუ ჩვეულ რეჟიმში რომ დაუბრუნდება ფინანსები მერე ნახეთ ლაპორტას მენეჯერობას.. აზრზე მოიყვანს გუნდს რომ ეცოდინება გადინება და შემოდინება
    ფანი [?]