ული ჰიონესი: ბარსელონას შეუძლია, თავისი შეთავაზებები თავისთვისვე შეინახოს

ული ჰიონესი: ბარსელონას შეუძლია, თავისი შეთავაზებები თავისთვისვე შეინახოს

"ბაიერნის" საპატიო პრეზიდენტი, ული ჰიონესი "ბარსას" მიმართ მორიგ ცინიკურ კომენტარს აკეთებს.

სხვადასხვა საუბრის მოსმენის შემდეგ და იმ მოვლენებიდან გამომდინარე, რაც მიუნხენში განვითარდა, უნდა ვთქვა, რომ "ბარსელონას" შეუძლია, თავისი შეთავაზებები თავისთვისვე შეინახოს. მათ ახალ წინადადებაზე არაფერი ვიცი.

ვფიქრობ, ჰასან სალიჰამიჯიჩის, ოლივერ კანისა და ჰერბერტ ჰაინერის განცხადებები, რომ ლევანდოვსკი გუნდში კონტრაქტის ამოწურვამდე უნდა დარჩეს, ნათელი იყო.

- ციტირებს გერმანელის სიტყვებს Sky Sport.

როგორც ცნობილია, "ბარსელონა" პოლონელი ფეხბურთელის სანაცვლოდ "ბაიერნს" 40 მილიონ ევროსა და პლუს, ბონუსის სახით, 5 მილიონს სთავაზობს, მაგრამ გერმანელები ამ წინადადებას ჯერ კიდევ არ პასუხობენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 30 ივნისი 2022 17:32
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: totti10
    ციტატა: .Gladiator.
    ციტატა: totti10
    სად წერია ეგ რომ შემცვლელი არ მყავს და არ გიშვებო მანახე სტატია სადაც მაგას ამბობს არსად არ შემხვედრია მსგავსი რამე და ვიღაც მზეობების დაწერილს კიდე ნუ გჯერა, მაგრად ახატიათ შმეცვლელი აგერ მანე დაითრიეს და დააყენებენ არ ინერვიულო მაგაზე, პრინციპული ერია და მითუმეტეს გუნდი, შეთავაზება მიცეს წესიერი ბარსელონამ და ნახავ თუ ა რგაუშვებენ ეს კიდე ვაჭარივით ევაწრება 5 -10 მილიონს დ ათან ვის გიჟ გერმანელს :)

    პრინციპული ერი არა ჯიგარო ბარემ არიული რასის უპირატესობებზე მელაპარაკე smiley
    შემცვლელის არ ყოლა არი მთავარი მიზეზი
    ჰალანდი უნდოდათ და ლევას უშვებდნენ
    ლევაც მაგიტოა აჭრილი


    ეტყობა გერმანელს არ იცნობ და არასდროს გქონია შეხება ურთიერთობა, რა შმეცვლელი დმაიდე ლინკი სადაც ჰიონესი სალიჰამიდიჩი კანი ამბობს რომ შემცვლეი არ გვყავსო, როცა მანე იყიდეს ;დ მაგის გჯეროდეს შენ და რეალობასს კი არ უყურო :) პრიციპულები არიან და ახატიათ ეგ ბარსლეონა და ლევანდოლსკიც და იურიდიულადაც და ყველა ფორმითაც კანონით მარტლებია რიან და ახლა გინდა ბიღმიანი ეძახე და გინდა გიჟი ფფაქტის ახეზეა რომ გადამიღუნოს ლაპორტამო :)

    ჩემი აზრით მაინც გამოვა ეს ტრანსფერი და ლევანა აუცილებლად ჩვენი ფორმით ითამაშებს , ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები წინ მთელი ზაფხულია


    მე იმას კი არ ვამბობ რომ არ გადმოვა, უბრალოდ იმას ვამბობ რომ რატომ ლანძღავენ ვერ ვხვდები გინდა მომეციო გეუბნება და თუ გინდაუ ნდა მიცე ხოო? ახლა დე იონგში რომ 40 შემოგთავაზონ და შენ აფასებდე 80 გაატან?

    კი გავატან როცა დე იონგი 34 წლის იქნება. ისე ამაზე იაფადაც გაგვიყიდია თუ გაგვიშვია, ვილიაზე ვერავინ იტყვის რო ცუდი ფეხბურთელი იყო, მაგრამ როცა ითხოვა მშობლიურ გუნდში გაშვება 5 მილიონად გავუშვით.
    Culé [?]
    #16 30 ივნისი 2022 09:28
    1
    ანუ ქართულად რომ გადმოვთარგმნოთ: ბარსელონამ თავისი შეთავაზება ერთ ადგილში გაიკეთოსო რა. ყველა ჩვენ გვეღადავება, ყველა წესი ჩვენს წინააღმდეგ არის, ყველაზე ცუდი ხელმძღვანელობა ჩვენ გვყავდა. ყველაზე დიდი ვალი ჩვენ გვაქვს. ყველაზე ცუდი ბოლო 5 წელი ეს კლუბი იყო. ყველაზე ცუდი მწვრთნელები ჩვენ გვყავდა იუნაიტედის მერე... თითქმის ყველაფერში ანტირეკორდი გვაქვს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 30 ივნისი 2022 00:35
    2
    პრინციპულზე მეტად ჩათლახებია არიან, რომ ეთქვათ არ ვუშვებთო მაშინ ფიფას წესს გამოვიყენებდით მაგრამ ამათმა უბრალოდ ისეთუ ფადი დაადეს რაც ჩვრნთვის მიუღებელია, ანუ თან უშვებენ და თან არ უშვებენ, ეს არის და ეს, მაგათ ურჩევნიათ რომ მთელი წელი სკამზე ჰყავდეთ ვიდრე ჩვენ გამოგვატანონ მისაღებ ფასში, ასე რომ მე მაგათი დედა 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
    Culé [?]
    #14 30 ივნისი 2022 00:19
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: .Gladiator.
    ციტატა: totti10
    სად წერია ეგ რომ შემცვლელი არ მყავს და არ გიშვებო მანახე სტატია სადაც მაგას ამბობს არსად არ შემხვედრია მსგავსი რამე და ვიღაც მზეობების დაწერილს კიდე ნუ გჯერა, მაგრად ახატიათ შმეცვლელი აგერ მანე დაითრიეს და დააყენებენ არ ინერვიულო მაგაზე, პრინციპული ერია და მითუმეტეს გუნდი, შეთავაზება მიცეს წესიერი ბარსელონამ და ნახავ თუ ა რგაუშვებენ ეს კიდე ვაჭარივით ევაწრება 5 -10 მილიონს დ ათან ვის გიჟ გერმანელს :)

    პრინციპული ერი არა ჯიგარო ბარემ არიული რასის უპირატესობებზე მელაპარაკე smiley
    შემცვლელის არ ყოლა არი მთავარი მიზეზი
    ჰალანდი უნდოდათ და ლევას უშვებდნენ
    ლევაც მაგიტოა აჭრილი


    ეტყობა გერმანელს არ იცნობ და არასდროს გქონია შეხება ურთიერთობა, რა შმეცვლელი დმაიდე ლინკი სადაც ჰიონესი სალიჰამიდიჩი კანი ამბობს რომ შემცვლეი არ გვყავსო, როცა მანე იყიდეს ;დ მაგის გჯეროდეს შენ და რეალობასს კი არ უყურო :) პრიციპულები არიან და ახატიათ ეგ ბარსლეონა და ლევანდოლსკიც და იურიდიულადაც და ყველა ფორმითაც კანონით მარტლებია რიან და ახლა გინდა ბიღმიანი ეძახე და გინდა გიჟი ფფაქტის ახეზეა რომ გადამიღუნოს ლაპორტამო :)

    ჩემი აზრით მაინც გამოვა ეს ტრანსფერი და ლევანა აუცილებლად ჩვენი ფორმით ითამაშებს , ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები წინ მთელი ზაფხულია
    --------------------
    Other clubs : We have money !
    Barcelona : We have Alemani..
    Culé [?]
    #13 29 ივნისი 2022 23:37
    2
    ციტატა: totti10
    სად წერია ეგ რომ შემცვლელი არ მყავს და არ გიშვებო მანახე სტატია სადაც მაგას ამბობს არსად არ შემხვედრია მსგავსი რამე და ვიღაც მზეობების დაწერილს კიდე ნუ გჯერა, მაგრად ახატიათ შმეცვლელი აგერ მანე დაითრიეს და დააყენებენ არ ინერვიულო მაგაზე, პრინციპული ერია და მითუმეტეს გუნდი, შეთავაზება მიცეს წესიერი ბარსელონამ და ნახავ თუ ა რგაუშვებენ ეს კიდე ვაჭარივით ევაწრება 5 -10 მილიონს დ ათან ვის გიჟ გერმანელს :)

    პრინციპული ერი არა ჯიგარო ბარემ არიული რასის უპირატესობებზე მელაპარაკე smiley
    შემცვლელის არ ყოლა არი მთავარი მიზეზი
    ჰალანდი უნდოდათ და ლევას უშვებდნენ
    ლევაც მაგიტოა აჭრილი
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    ფანი [?]
    #12 29 ივნისი 2022 23:37
    2
    ნაგავი ხელმძღვანელობა ჰყავს ბაიერნს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 29 ივნისი 2022 23:33
    2
    ამას რატო აქვს ასე აკრეფილი ჩვენზე? სადაც დაგვიჭირეს იქ გაგვხიეს ლიგაზე და კიდე აქეთ რატოა დაბოღმილი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #10 29 ივნისი 2022 23:03
    5
    რატომღაც გადაგვეკიდა ეს ღორი და თავი ვინ გონია როცა ბარსაზე საუბრობს ეს კრიმინალი
    --------------------
    ,,1% CHANCE, 99% FAITH"- Neymar Jr.
    Factos! LM7
    Culé [?]
    #9 29 ივნისი 2022 22:54
    1
    ციტატა: კობა
    ბიჭო რა შეიყავით ბარსამანიამ მართლააა,კაცს კონტრაქტი აქ 23 წლამდე და რატო მისცემენ ბარსას ადრე? ოიიალურად რო მოგიდგენ მართლები არიან 1 სეზონი აქვთ უფლება დაიტოვონ და რას იბოღმებით ამაზე?

    ზრდილობა იქონიე მეგობარო, ძალით კი არ მოათრევენ, თვითონაც უნდა წამოსვლა და თან არც უფასოდ მოდის
    Culé [?]
    #8 29 ივნისი 2022 22:43
    3
    რა ბოღმა გაქვთ აასეთი შე ღოროო სულ გვიგებთ ბოლოს და მაინც ვერ გვიტანთ.
    Culé [?]
    #7 29 ივნისი 2022 22:42
    2
    ციტატა: totti10
    რაბიო 2 იჩIთება ლევანდოლსკი ისიც რომ ცდილობდა წასვლას ასე ისეო დ არომბაქიბუქობდა და რომ ვეღარავინ წაიყვანა მთელ იწლეი სკამზე რომ დაალპეს თუ დუბლებშI გაუშვეს აღარ მახსოვს ასე იზამენ ლევანაზეც სკამზე დაალპობენ ან რავიცი, ეს სიქაჯე კი არა პრინციპულობაა და სიტყვის ხალხია არიან რაცარუნდა არასასიამოვნო იყოს ამბობენ მაიტა ეს და წაიყვანე ესენი კიდე ევაჭრებიან ასე ისე . მაგრად ახატიათ გაისად უფასოდ დაკარგავენ თუ არ ათავის სიტყვას და დამოკიდებულებას არ ღალატობენ და აი ეს არის ძალიან დასაფასებელი, ახატიათ ლევანდოლსკიც ბარსლეონაც და ყველა, აქვს 1 წელი ვსო, ან კონტრაქტის პირობები შეასრულე ან 50 დადოს შნემა მსურვლემა და აუდეო, , ახლა გიმნდა წერეტ კაცს აღარ უნდ ამანდ თამაშIდ ა რატომ აჩერებთ და რაღაცეები, კიდიათ რა უნდა ლევანდოლსკის, ამათ აქვთ თავიანთი მოტხოვნა, გინდ ალევანა მაიტა 50 არა და განაჯვიო, მარტივად და გასაგებად ეუბნება, ახლა დამიწერთ ღირსია რომ ის წესი აამოქმედოსო, ჩემ გლეს აამოქმედებს მაგ წეს ჯერ ეგ წესი წაიკითხეთ და მერე თქვით, 80% კლუბის სასიკეთოდ წერია ეგ და 20% კი ფეხბურთელის

    კი ამ დონის ლეგენდარულ ფეხბურთელს რო წასვლა უნდა და შენ ეუბნები შემცვლელი არ გვყავს არ გაგიშვებთო მაგარი პრინციპულობაა

    რეალურად უთავმოყვარეობა ქვია მაგას


    პსჟ იქცევა მასე და ბაიერნიც თუ დაემსგავსებოდა არ მეგონა
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    Culé [?]
    #6 29 ივნისი 2022 22:23
    4
    ნუღარ დებთ ამ ღლისშვილზე სტატიებს, დაინდეთ დედამისი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 29 ივნისი 2022 22:13
    1
    აზრი არააქ რა, ესენი ისეთი ვირები არიან რომ სულ რ9მ სკამზე დაალპონ მაინც არ მოგვყიდიან
    გულშემატკივარი [?]
    #4 29 ივნისი 2022 22:10
    3
    lesane C,
    პსჟ პირველ რიგში და ახლა უკვე ესენიც
    Culé [?]
    #3 29 ივნისი 2022 22:05
    9
    ბანაკში მოამწყვდიეს პოლონელი გერმანელებმა ), ამის ქაჯურ სიფათს რომ უყურებ ეგრევე ხვდები რა ხედვების იქნებოდა 39-ში )
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #2 29 ივნისი 2022 22:03
    7
    ბოლო პერიოდში რეალზე მეტად სხვა გუნდების სიძულვილმა წამოიწია ჩემში და უკვე ესენიც უერთდებიან მათრიგებს, რა გახიდეს ჯორებივით ტიპებმა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 29 ივნისი 2022 22:00
    2
    ანუ არ მესმის კაცს აღარ უნდა მანდ თამაში და რაში აწყობთ უმოტივაციო ფეხბურთელის დატოვება?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued