ტრინკაუს ტრანსფერს ხელს FIFA-ს ახალი წესი უშლის

ტრინკაუს ტრანსფერს ხელს FIFA-ს ახალი წესი უშლის

ჯერ კიდევ "ბარსელონას" საკუთრებაში მყოფი ფრანსიშკუ ტრინკაოს ლისაბონის "სპორტინგში" იჯარით გადასვლა თითქმის გადაწყვეტილი იყო, მაგრამ გარიგებას ხელი FIFA-ს ახალმა რეგულაციამ შეუშალა.

იანვარში ფიფამ საიჯარო ხელშეკრულებებთან დაკავშირებით ახალი წესები მიიღო. ერთი წესის თანახმად ორ კლუბს შორის მაქსიმუმ 3 ფეხბურთელი უნდა იყოს განათხოვრებული, მეორე წესი კი ტრინკაუს ტრანსფერს ეხება. რეგულაციით, რომელიც ძალაში 1 ივლისს შედის, 21 წელს გადაცილებული ფეხბურთელის განათხოვრება მაქსიმუმ 1 წლით შეიძლება.

"ბარსელონა" და "სპორტინგი" აპირებდნენ, ტრინკაუს პორტუგალიურ კლუბში 2 წელი იჯარით ეთამაშა, რის შემდეგაც ლისაბონელებს მისი 20-25 მილიონ ევროდ გამოსყიდვის ვალდებულება ექნებოდათ. ახლა ტრანსფერი საფრთხეშია, რადგან "სპორტინგი" დარწმუნებული არაა, რომ ერთი წლის შემდეგ ამ თანხის გადახდას შეძლებს, ორწლიანი იჯარა კი აღარ შეიძლება, რადგან ტრინკაუ უკვე 22 წლისაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 30 ივნისი 2022 17:35
    1
    მოკლედ ყველა ახალი წესი ჩვენ როგორ გვიშლის ხელს.
    ფანი [?]
    #9 29 ივნისი 2022 23:45
    0
    ჩემი აზრით ტრინკაოს შანსი უნდა მიცეს ჩავიმ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 29 ივნისი 2022 23:30
    0
    დემბელე თუ დარჩა სკამზე ან ეს უნდა დაჯდეს ან კოლადო ანდაც ეზალზული. დააკვირდნენ პრესეზონზე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 29 ივნისი 2022 23:26
    0
    შანსი რო მოეცათ ამისთვის არ იქნებოდა ცუდი გადაწყვეტილება, რავი ჩავის ხელში ყველა განვითარდა და მოუმატა, მგონია ესეც მასე იქნება, სისწრაფე ტექნიკა ყველაფერი აქვს და რატომაც არა, ტორესს ვეღარ აჯობებს?! მგონია კი. ზამენისთვის მაინც კარგი ვარიანტი მგონია
    ფანი [?]
    #6 29 ივნისი 2022 22:14
    3
    სადაც ნელი და მაზილა ტორესი გვყავს გუნდში იქ ტრინკაო არაფერს დააშავებს პორიქუთ ნეტსაც გააკეთებს და ჩავის ხელში განვითარდება კიდეც, გუნდში გარემარბი არგვყავს და ღირს ამის დატოვება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 29 ივნისი 2022 22:11
    1
    ბართონეუს ცოდვების გამო ვიღებთ სასჯეკს აშკარად, მე მაგის წვრილთვალება დედა მივაცენზურე
    Culé [?]
    #4 29 ივნისი 2022 21:09
    0
    დაიტოვონ და იქნება ამართლებს ცადოს ჩავიმ თუარ მოეწონება მერე იჯარაზე კიარა გაყიდვაზე იფიქრონ ამას ნამდვილად იყიდის ვინმე უმტიტისგან განსხვავებით თუ ამასაც იმხელა ხელფასი აქვს მყიდველი დააფრთხოს.
    Culé [?]
    #3 29 ივნისი 2022 20:53
    0
    ციტატა: cezo45
    რა დებილობა წესები შემოაქვთ ამ ფეხბურთში რა იმენა ყველაფერი ბარსას საწინაღმდეგოთ კეთდებაო იფიქრებ. პრემიერ ლიგის გუნდებს მადრიდის რეალს და პსჟს ყველაფერი შეუძლიათ ნებისმიერი თანხები ისროლონ ფეხბურთელში და ჩვენ ორჯერ რო გავაკუოთ ზედიზედ ფეირპლეიო იძახიან

    ჩვენ ხმა არ გვაქ ამოსაღები ისეთი ძვირადღირებული ტრანსფერები ვაკეთეთ ბოლო წლებში
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    ფანი [?]
    #2 29 ივნისი 2022 20:51
    4
    ეს დედა არღნიანი.ეს კანონები მარტო ბარსასთვის მიიღეესსს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 29 ივნისი 2022 20:50
    2
    რა დებილობა წესები შემოაქვთ ამ ფეხბურთში რა იმენა ყველაფერი ბარსას საწინაღმდეგოთ კეთდებაო იფიქრებ. პრემიერ ლიგის გუნდებს მადრიდის რეალს და პსჟს ყველაფერი შეუძლიათ ნებისმიერი თანხები ისროლონ ფეხბურთელში და ჩვენ ორჯერ რო გავაკუოთ ზედიზედ ფეირპლეიო იძახიან