ბარსელონას კესიესა და კრისტენსენის კონტრაქტების შეცვლა სჭირდება

ბარსელონას კესიესა და კრისტენსენის კონტრაქტების შეცვლა სჭირდება

"ბარსელონას" ფრანკ კესიესა და ანდრეას კრისტენსენის უფასოდ დამატების საკითხი გარკვეული აქვს, მხარეებს შორის ყველაფერი შეთანხმებულია, თუმცა კატალონიურ კლუბს უკვე არსებულ კონტრაქტებში კორექტივების შეტანა დასჭირდა.

კესიესა და კრისტენსენის ტრანსფერების გაოფიციალურებას 30 ივნისის შემდეგ ველით, როდესაც ისინი თავისუფალი აგენტები იქნებიან. "მილანის" ნახევარმცველსა და "ჩელსის" ცენტრალურ მცველს "ბარსასთან" შეთანხმებები უკვე აქვთ, მაგრამ კატალონიურ გუნდს ამ შეთანხმებებში ცვლილებების შეტანა სურს.

Sport-ის ცნობით "ბლაუგრანა" ფეხბურთელებთან არსებულ შეთანხმებებს პატივს სცემს, მაგრამ მათი კორექტირების სურვილს გამოთქვამს. საუბარი შეთანხმებული ხელფასების მცირედით შემცირებაზეა. მიზეზი კი ისაა, რომ "ბარსელონას" ეს ლა ლიგის ფინანსური ფეარ ფლეის პირობების დასაკმაყოფილებლად სჭირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 29 ივნისი 2022 21:07
    0
    ციტატა: tato777
    shu1987,
    ბაზარი არაა ძმა შენ კომენტარებს ვკითხულობ და ყოველთვის ინარჩუნებ კორექტულობას. გეთანხმები ყველა აზრს აქვს არსებობის უფლება ბაზარი არაა, მაგრამ ზოგიერთები ისეთ რაღაცეებს წერს და თან აშკარად ტყუილებს, და თან შენ საყვარელ გუნდსაც ტექნიკურად გილანძღავს ძაან ძნელია თავის შეკავება. ისე თუ 30 წლის გულშემატკივრობის სტაჟი გაქვს მაშინ ძმაკაც ისიც უნდა გახსოვფეს, რომ ლაპომ ერთხელ უკვე ამოათრია ქაქიდან გუნდი და ამიტომაც მჯერავს მისი. თუ ვერ შეძლებსდა ერთი მაგის დედასაც შე….. არც მაგის ადვოკატი ვარ და არც მაგის პირადი მცველი. პროსტა რა არის იცი რატომღაც დარწმუნებული ვარ თუ ამ ეტაპზე ლაპომ გუნდს ვერ უშველა მაშინ ძაან ძაან დაგვერხევა და ზუსტად ეს არ მინდა დაგვემართოს.

    ეს აზრი საღია და აბსოლიტურად გეთანხმები
    Culé [?]
    #15 29 ივნისი 2022 20:27
    2
    shu1987,
    ბაზარი არაა ძმა შენ კომენტარებს ვკითხულობ და ყოველთვის ინარჩუნებ კორექტულობას. გეთანხმები ყველა აზრს აქვს არსებობის უფლება ბაზარი არაა, მაგრამ ზოგიერთები ისეთ რაღაცეებს წერს და თან აშკარად ტყუილებს, და თან შენ საყვარელ გუნდსაც ტექნიკურად გილანძღავს ძაან ძნელია თავის შეკავება. ისე თუ 30 წლის გულშემატკივრობის სტაჟი გაქვს მაშინ ძმაკაც ისიც უნდა გახსოვფეს, რომ ლაპომ ერთხელ უკვე ამოათრია ქაქიდან გუნდი და ამიტომაც მჯერავს მისი. თუ ვერ შეძლებსდა ერთი მაგის დედასაც შე….. არც მაგის ადვოკატი ვარ და არც მაგის პირადი მცველი. პროსტა რა არის იცი რატომღაც დარწმუნებული ვარ თუ ამ ეტაპზე ლაპომ გუნდს ვერ უშველა მაშინ ძაან ძაან დაგვერხევა და ზუსტად ეს არ მინდა დაგვემართოს.
    Culé [?]
    #14 29 ივნისი 2022 20:08
    0
    tato777,
    ჯერ ერთი მე არავის ვაგინებ ვამბობ რომ აფერისტია და ასეცაა, რაც შეეხება იმტერვიუს და მსგავს ინფორმაციებს თვითონ ლაპორტა მოსვლამდეც და მოსვლის მერეც ბევრს პირდებოდა და ვერაფერი, ჰალანდის მაგალითი თუნდაც, მესის გახსენება ხო აღარ ღირს, ისე ლაპორტასიც პერესისაც და იქ ბარე ორისაც და რა პრობლემაა ?? მე აქ არცერთხ არ მოგმართავთ და არავის ვაყენებ შეურაცხყოფას ბევრისგან განსხვავებით ყველას აზრს პატივს ვცემ რომც არ მომწონდეს თუ რამეა ვატარებ კიდეც. ლაპორტა ღმერთი რომ არაა კოდე ეგ ყველამ იცის და მილიარდნახევარს კიდე ჰაერიდან ვერ მოიტანს ან ვერ გააქრობს. მე ლაპორტას კიარა ბარსას ვგულშემატკივრობ 30-წელია და ასეთ ცუდ მდგომარეობაში არასდროს მინახავს.
    Culé [?]
    #13 29 ივნისი 2022 20:01
    1
    shu1987,

    ერთი ინტერვიუ დამიდე, სადაც ან ლაპორტა ან ალემანი ან ხავი ამბობენ, რომ ლევანდოვსკის ან კუნდეს ან სილვას ვყიდულობთო!!! ერთი ლინკი დადე და ყველაფერში დაგეთანხმები ძმაო. ვერცერთს მანახებ და ამ ჟურნალისტების მონაჭორზე რომ დგახართ და აგინებთ ცოტა გაუგებარია. იანვარში ეგრე იყო დედის ხახას აგინებდით ლაპორტას და ხავის მორატა მოყავთო და ამ დროს ბრახ და ობამა მოიყვანეს. ამიტომ დაელოდე და რაც მოხდება იმაზე აგინე თუ საგინებელია და არა ვიღაც <<ცენზურის დარღვევა>> ჟურნალისტების ბჟუტურის გამო. ყველა ინტერვიუში ლაპორტაც და ხავიც ერთხმად ამბობენ, რომ ყველაფერს ვიზავთ გუნდის გასაძლიერებლად თუ ფინანსური საშუალებები ამის უფლებას მოგცემენო და არასოდეს არავის გვარი და სახელები არ დაუსახელებიათ.
    Culé [?]
    #12 29 ივნისი 2022 19:43
    0
    თუ ყიდვის ერთი ადგილი არ აქვს რას გვაბოლებს ამდენი ხანი ლაპორტა ამაზეა აქ თორე გუნდი რომ კრიზისშია თან ისეთში კაი ხანი ვერ გამოვა ეგ ლაპორტამდეც ვიცოდით, არ უნდა არახუნო სიტყვები ან უნდა შეასრულო ეგაა და ეგ.
    Culé [?]
    #11 29 ივნისი 2022 18:09
    0
    ციტატა: tato777
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    და კონკრეტულად რას ვითხოვთ ლაპორტასგან ? არაფრისგან მოიყვანოს ვარსკვლავები , დაუნიშნოს მაღალი ხელფასი და ვითომ საერთოდ არ გვაქ ხო ის მილიარდიანი ვალი? თუ საჭიროა უნდა გაყიდო კიდეც ფეხბურთეკი და ხელფასიც შეუმცირო, ეგრე ადვილი თუ გგონიათ გუნდის ასეთი კრიზისიდან გამოყვანა ძაანაც ცდებით, ისეთი კომენტარები მხვდება ზოგადად და არა ამ საიტზე, რომ გეგონება ლაპორტაზე მეტი იცოდნენ ხალხმა, ამ კრიზისიდან გამოსავალი არის იმ უფლებების გაყიდვა რასაც ყიდის ლაპორტა და სწორადაც იქცევა , მაგრამ მაგაზა არაა დამოკიდებული გაიყიდება თუ არა, დრო სჭირდება მაგას , იმ ვალრბის გასტუმრებასაც დრო სჭირდება, კარგი ფეხბურთელების მოყვანასაც დრო სჭირდება და ტიტულებსაც თუ ელოდებით უახლოეს მომავალში, შეიძლება ჩავიმ იკისროს და ამ გუნდის მოიგოს ლა ლიგა მაგრამ წინასწარ დიდ იმედებს ვერ დაამყარებ, ჯერ კიდევ ვერ გაგიგიათ თქვენ რა ქაქშია გუნდი, არცერთს არ გვაქვს რეალურად წარმოდგენა რა ხდება კლუბში, ასე რომ ჩვენ გულშემატკივრებს რაც შეგვიძლია არის მოთბინება და გუნდის მხარდაჭერა, აი ვენაცვალე ლივერპულის ფანებს, ერთი ცუდიც არ ამოხდებათ პირიდან თავის გუნდზე და კარაბაოს თასის აღსანიშნავად გაავსეს ტიპებმა ქუჩები, აი ეგაა ფანობა და მისაბაძები არიან


    1000 %-იანი ხარ ძმაო. აქ ზოგჯერ ისეთი კომენტარები იწერება, ბევრი აქ მყოფი ხელს მოაწერდა როგორც ბარსას პრეზიდენტობას ისე ბარსას მწვრთნელობასაც. ლაპორტას და ხავის დედა მო…,, აქ რომ არ კითხულობენ რა და როგორ უნდა მართონ გუნდი))))$

    კი ზუსტად ეგრე და მაქსიმალირად ვცდილოდ რომ ყურადღება არ მივაქციო, არცერთს არ გვაქ აქ იმის მეათედი ცოდმაც კი რაც ლაპორტას და ჩავის , ასე რომ აგინო კაცს იმის გამო რაშიც გარკვეული არ ხარ უაზრობაა, მოთბინება გვმართებს და გუნდს მხარი უნდა დავუჭიროთ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #10 29 ივნისი 2022 17:53
    1
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    და კონკრეტულად რას ვითხოვთ ლაპორტასგან ? არაფრისგან მოიყვანოს ვარსკვლავები , დაუნიშნოს მაღალი ხელფასი და ვითომ საერთოდ არ გვაქ ხო ის მილიარდიანი ვალი? თუ საჭიროა უნდა გაყიდო კიდეც ფეხბურთეკი და ხელფასიც შეუმცირო, ეგრე ადვილი თუ გგონიათ გუნდის ასეთი კრიზისიდან გამოყვანა ძაანაც ცდებით, ისეთი კომენტარები მხვდება ზოგადად და არა ამ საიტზე, რომ გეგონება ლაპორტაზე მეტი იცოდნენ ხალხმა, ამ კრიზისიდან გამოსავალი არის იმ უფლებების გაყიდვა რასაც ყიდის ლაპორტა და სწორადაც იქცევა , მაგრამ მაგაზა არაა დამოკიდებული გაიყიდება თუ არა, დრო სჭირდება მაგას , იმ ვალრბის გასტუმრებასაც დრო სჭირდება, კარგი ფეხბურთელების მოყვანასაც დრო სჭირდება და ტიტულებსაც თუ ელოდებით უახლოეს მომავალში, შეიძლება ჩავიმ იკისროს და ამ გუნდის მოიგოს ლა ლიგა მაგრამ წინასწარ დიდ იმედებს ვერ დაამყარებ, ჯერ კიდევ ვერ გაგიგიათ თქვენ რა ქაქშია გუნდი, არცერთს არ გვაქვს რეალურად წარმოდგენა რა ხდება კლუბში, ასე რომ ჩვენ გულშემატკივრებს რაც შეგვიძლია არის მოთბინება და გუნდის მხარდაჭერა, აი ვენაცვალე ლივერპულის ფანებს, ერთი ცუდიც არ ამოხდებათ პირიდან თავის გუნდზე და კარაბაოს თასის აღსანიშნავად გაავსეს ტიპებმა ქუჩები, აი ეგაა ფანობა და მისაბაძები არიან


    1000 %-იანი ხარ ძმაო. აქ ზოგჯერ ისეთი კომენტარები იწერება, ბევრი აქ მყოფი ხელს მოაწერდა როგორც ბარსას პრეზიდენტობას ისე ბარსას მწვრთნელობასაც. ლაპორტას და ხავის დედა მო…,, აქ რომ არ კითხულობენ რა და როგორ უნდა მართონ გუნდი))))$
    Culé [?]
    #9 29 ივნისი 2022 17:42
    3
    და კონკრეტულად რას ვითხოვთ ლაპორტასგან ? არაფრისგან მოიყვანოს ვარსკვლავები , დაუნიშნოს მაღალი ხელფასი და ვითომ საერთოდ არ გვაქ ხო ის მილიარდიანი ვალი? თუ საჭიროა უნდა გაყიდო კიდეც ფეხბურთეკი და ხელფასიც შეუმცირო, ეგრე ადვილი თუ გგონიათ გუნდის ასეთი კრიზისიდან გამოყვანა ძაანაც ცდებით, ისეთი კომენტარები მხვდება ზოგადად და არა ამ საიტზე, რომ გეგონება ლაპორტაზე მეტი იცოდნენ ხალხმა, ამ კრიზისიდან გამოსავალი არის იმ უფლებების გაყიდვა რასაც ყიდის ლაპორტა და სწორადაც იქცევა , მაგრამ მაგაზა არაა დამოკიდებული გაიყიდება თუ არა, დრო სჭირდება მაგას , იმ ვალრბის გასტუმრებასაც დრო სჭირდება, კარგი ფეხბურთელების მოყვანასაც დრო სჭირდება და ტიტულებსაც თუ ელოდებით უახლოეს მომავალში, შეიძლება ჩავიმ იკისროს და ამ გუნდის მოიგოს ლა ლიგა მაგრამ წინასწარ დიდ იმედებს ვერ დაამყარებ, ჯერ კიდევ ვერ გაგიგიათ თქვენ რა ქაქშია გუნდი, არცერთს არ გვაქვს რეალურად წარმოდგენა რა ხდება კლუბში, ასე რომ ჩვენ გულშემატკივრებს რაც შეგვიძლია არის მოთბინება და გუნდის მხარდაჭერა, აი ვენაცვალე ლივერპულის ფანებს, ერთი ცუდიც არ ამოხდებათ პირიდან თავის გუნდზე და კარაბაოს თასის აღსანიშნავად გაავსეს ტიპებმა ქუჩები, აი ეგაა ფანობა და მისაბაძები არიან
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #8 29 ივნისი 2022 17:27
    3
    მემგონი ბევრი აქ საერთოდ ვერ იაზრებს ბარსა რა ქაქშია და რამდენად უძნელესია ამ ქაქიდან გუნდის ამოყვანა. ბიჭოოოო გუნდს აქვს 1.5 მილიარდი ვალი და კიდევ ტრანსფერებზე წუწუნებთ?! მადლობა ვთქვათ, რომ ეს ბარსაა და უმკაცრესად არ გვექცევიან, თორემ სხვა ცოტა დაბალი დონის გუნდი რომ იყოს უკვე მინიმუმ ბანკროტად იქნებოდა გამოცხადებული და მინიმუმ მე-2 დივიზომში დაქვეითებული. იმედია შეძლებენ გუნდის ამ მდგომარეობიდან გამოყვანას, დაველოდოთ სატრანსფერო ფანჯრის დახურვას და მერე თუ იქნება ბევრი რამე საპრეტენზიო მერე გამოთქვით ეს პრეტენზიები ოღონდ სამართლიანად. ჯერ არაფერია არც დახურული და არც გადაწყვეტილი და უკვე გადაუარეს ყველას და ყველაფერს.
    Culé [?]
    #7 29 ივნისი 2022 17:17
    0
    აუ როდის დასრულდება ნეტა სატრანსფერო ფანჯარა თორემ ნერვების შლის მეტი არაფერია რა , და ბართონრუს დედას რომ @ევეცი, რა დღეში ჩააგდო გუნდი მაგ წურბელამ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 29 ივნისი 2022 16:15
    4
    ამ ლაპორტას რო აკრიტიკებთ, ჯერ ერთი არც გახსნილა სატრანსფერო ფანჯარა . მერე მეორე რო დაიხურება მერე დაყწყეთ კრიტიკა. და ბართომეუს დდშვც კიდე გუნდის ამ მდგომარეობამდე მიყვანისთვის.
    Culé [?]
    #5 29 ივნისი 2022 16:15
    0
    ბარსელონა უყვარსო ბარსელონაო გატეხილ ივერია სასისკს რო გავს ეს აფერისტი ისეთებს იზავს ის აჩკარიკა მონაგონი იქნება rage ხალხი ჯერ ვერ დაურეგისტრირებია და ხელფასებს უმცირებს confused რა დილიხორით უნდა ითამაშონ მერე იმათმა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 29 ივნისი 2022 15:49
    0
    ალბათ ესენი ფიქრობენ ჯერ მისულები არ ვიყავით და მისალმება არ გვაცალეს ისე მოგვახალეს ხელფასის შემცირებაო.
    ფანი [?]
    #3 29 ივნისი 2022 15:19
    3
    ეს ლაპორტა სუფთა ღლეაა რა, ვალს ვალს ამატებს, რაც გასაყიდია ყველაფერს ყიდის, სტადიონს რაღაცა სლეობა სახელს არქმევს და გუნდი უფრი ღრმად შედის ტ რაკში.. ბართომეუმ ისე წავიდა პოსტიდან კრიზისი არ დატყობია გუნდს, ვინც უნდოდა ყველას ყიდულობდა და ხელფასები ყველას იმაზე დიდი ქონდათ ვიდრე ეკუთვნოდა და საიდან შოულობდა ის ჩემისა ამდენ ფულს როცა არაფერი არ ქონდა განაყიდი? მოვიდქ ეს სიქიმა და უცებ მოეხნა გუნდს დედა, ფონტი იყო საჭირო რომელსაც გეგმა ქონდა დასახული და შეძლებდა კრიზისიდან გუნდის გამოყვანას
    Culé [?]
    #2 29 ივნისი 2022 15:04
    5
    სასაცილოა უკვე ეს ყველაფერი 😃 არ გაოფიციალურებულა და უკვე ფულზე ეჩალიჩებიან შეიძლება სულ უარი თქვან , ლაპორტა არის აფერისტი ამდენი ხელშეკრულებები დადო ვალებს ვალები დაამატა პლიუს უფლებები გაყიდა და არავინ მოუყვანია ფულზე ეწუწუმება ყველას . ბარსას იმიჯს საბოლოოდ დაასამარებენ და არავის მოუმდება მოსვლა კიარა ყველა წასვლაზე იფიქრებს. ბართომეუს გაერჭოს უკან ლაპორტა იგივე გზას კიარა უარესს უშვრება გუნდს.
    Culé [?]
    #1 29 ივნისი 2022 14:57
    4
    კაროჩე რააა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid